miksi naiset lesboutuu

Anonyymi

niin miksi naiset lesboutuu niin ei vanhemmissa naisissa ollut lesboja mutta nuoremmissa 50% on lesboja niin vuotaako suomen ydinvoimalat eli ydinsaasteistako johtuu vai sipilästä

51

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osin kyse on saasteista ja erityisesti muoveista vesistöissä, mistä ne sitten päätyyn ravinnon mukana ihmiseen ja vaikuttavat raskaana olevien naisten sikiöiden kehitykseen haitallisesti...
      Sekä hormonaalisesti, että sitä kautta myöskin aivojen kehitykseen...Miehet ovat feministisempiä kuin aiemmin ja naiset vastaavasti toiseen suuntaan.. Kun tämä sotkee aivojen kehityksen niin seurauksena on homojen ja lespojen sekä kolmansien sukupuolien kehityksen lisääntyminen ympäristöön kuten nähdään.

      Toisaalta vaikutukset näkyvät myöskin kives akselilla ja toiminnan häiriöinä sillä puolella..
      Lapsettomuutta etc.

      • Toisena seikkana lasten aivopesu ja tiettyjen aatteiden ajaminen ihmiskuntaan.
        Yhtenä esimerkkinä: Salatutelämät... Homo aatetta on alettu ajamaan kovalla vimmalla ja tekemään siitä jopa eräänlainen muoti-ilmiökin.. Ihmiset haluavat olla erilaisia nykyään.


      • Anonyymi
        blade83 kirjoitti:

        Toisena seikkana lasten aivopesu ja tiettyjen aatteiden ajaminen ihmiskuntaan.
        Yhtenä esimerkkinä: Salatutelämät... Homo aatetta on alettu ajamaan kovalla vimmalla ja tekemään siitä jopa eräänlainen muoti-ilmiökin.. Ihmiset haluavat olla erilaisia nykyään.

        Muovista kai johtuu tuo sunkin hulluus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muovista kai johtuu tuo sunkin hulluus.

        Muovi on tylsistänyt terän.
        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muovi on tylsistänyt terän.
        -flowersreally-

        Sä olet ainakin niin hel-ve-tin tylsä muumio.


    • Anonyymi

      Olen mies ja rakastunut lesboon.

    • Anonyymi

      Naiset on virranmukana kulkevia laumasieluja, eivätkä uskalla laittaa vastaan viralliselle propagandalla ja vihervasemmistolaisen valtamedian homorummutus vaikuttaa eniten heihin. Arttukin päätti ryhtyä homoksi, että lapset oppivat homostelun mahdollisimman pienenä. https://fi.wikipedia.org/wiki/Arttu_(piirrossarja)

      Twilight Zonen kauden 2019 episodissa 7 "Not All Men" maahan tulee mystinen meteorimyrsky, joka muuttaa miehet väkivaltaisiksi apinoiksi. Kunnes yksi homo päättää toisin, ja selviää, että miehet vain päättivät olla sellaisia, eikä mikään johtunut meteoriiteista. Miehet vain ovat väkivaltaisia apinoita paitsi homotransvestiitit. Homotransvestiitti on uusi uljas, täydellinen neuvostoihminen.

      Naisiin tämä median mielisairas propaganda jossa kaikki käännetään päälailleen uppoaa, koska he eivät uskalla sanoa vastaan vaan alistuvat siihen.

    • Se on sitä nuorten ihmisten uteliaisuutta ja kapinaa vanhoja kaavoja vastaan.. Annapa kulua 20 vuotta niin meillä mahtaa olla seksin totaalikieltäytyjiä pilvin pimein kun ei muuten pysty keksimään mitään rajoja rikkovaa, niin mennään sitten äärilaidasta toiseen. Tai jos saat kehitettyä vielä hullumpia skenaarioita, mikä ei ole koskaan ollut muodikasta, niin siitä voi tulla sellaista.

      Kuka olisi vaikka 10 vuotta sitten uskonut, että a) joku pässi kehittää pelin, jossa pääpalkintona on itsemurha b) ja toiset sitten jopa pelaa sitä.

    • Ehkä ne on huomannu ettei miehistä oo mihinkään :D

      • Anonyymi

        Vahvasti olen samaa mieltä! :D


      • Anonyymi

        Lesbona saa parempaa seksiä? Sellaiselta joka tajuaa naisen anatomiaa?


    • Anonyymi

      Kyllä mäkin naisena alkaisin mielummin lesboksi kuin tyytyisin ätmiin.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä


    • Anonyymi

      On niitä lesboja aina ollut yhtä paljon. Ajat ovat vapautuneet. Vanhempi sukupolvi on elänyt aikaa, jolloin homous on luokiteltu sairaudeksi ja rikokseksi. Ei siinä paljon vapautuneesti lesboilla.

    • Mjoo

      Tulen muuten äänestämään eurovaaleissa Silvia Modigia, koska musta vain "tuntuu" siltä.

      (Hirn)

      • Anonyymi

        No perhana sama jämpti syvältä kumpuava sinettilakalla sinetöity äänestyslipuke tuli työnnettyä sinne vaaliuurnan turvalliseen pimeyteen. Ei meinaan pääse mitkään trumpit ja putinit äänestämään minun äänelläni.


    • Ei just kyllä tällä viikolla tunnu siltä?

      *naur*

      • Anonyymi

        Pönttis on lo niimpal lepso, et on viäl peppuneitzykin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis on lo niimpal lepso, et on viäl peppuneitzykin

        Kenenkään häntään ei saa koskea.


    • Anonyymi

      " niin miksi naiset lesboutuu "

      Ei kukaan lesboidu...seksuaalinen suuntautuminen on geeneissä ennalta määrätty. Jopa persuilla.

    • Anonyymi

      parhaat naiseni on olleet bi, ne on naisellisia mutta niissä on miesmäistä reiluutta ja suoruutta. mitään uskollisia ne ei ole olleet mutta se ja sama, lystiä on ollut! olen siis itse mies.kait.

    • Mä en tiedä miks olen lesbomagneetti; tutustun aina lepakoihin. No ei se kyl haittaa.

      Onneks en sentään ole hinurimagneetti.

      • Anonyymi

        Sinulla on taikakosketus.

        Kaikki naiset joihin kosket muuttuvat lesboiksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on taikakosketus.

        Kaikki naiset joihin kosket muuttuvat lesboiksi.

        Heh, kyllä ne on ollu sitä jo ennestään. Toisaalta tietääkseni yksikään seurustelukumppanini ei ole muuttunut lesboksi.


      • Ehkä sä olet lesbro.
        ( jo toinen uus juttu tänään, eikö..)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ehkä sä olet lesbro.
        ( jo toinen uus juttu tänään, eikö..)

        Tjaa-a, miespuolinen lesbo? No ainakin tykkään naisista.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tjaa-a, miespuolinen lesbo? No ainakin tykkään naisista.

        Eikun se on homoemon miesvastine.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Eikun se on homoemon miesvastine.

        Anteeksi, nyt en ymmärtänyt. Homoemo?


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Anteeksi, nyt en ymmärtänyt. Homoemo?

        Niin, eli fag hag.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin, eli fag hag.

        En vieläkään ymmärrä.n


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En vieläkään ymmärrä.n

        Miksi sä pelleilet mun kanssain?


    • Anonyymi

      Naiset ovat yleensä enemmän biseksuaaleja, kun miehet taas joko heteroita tai homoja.

    • Anonyymi

      Suomessa naisten sukupuolettomuus on lisääntynyt vuosikymmeniä ja siten myös lesbous lisääntyy. Syitä kehitykseen ei haluta tutkia, koska se ei ole joidenkin mielestä soveliasta.

      • En kyllä muista tavanneeni sukupuolettomia naisia.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        En kyllä muista tavanneeni sukupuolettomia naisia.

        Ei tänne viitsi nyt nimiä alkaa panemaan, koska ne poistettaisiin välittömästi, mutta afrikkalainen urheilija Semenya on naisellinen verrattuna satoihin tuhansiin suominaisiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tänne viitsi nyt nimiä alkaa panemaan, koska ne poistettaisiin välittömästi, mutta afrikkalainen urheilija Semenya on naisellinen verrattuna satoihin tuhansiin suominaisiin.

        Minä kun en tunne urheilijoita enkä ole tuostakaan koskaan kuullut, niin piti vilkasta googlen kuvahakua. Paljon miehekkäämmältä tuo näyttää kuin minä.

        Mutta sanoin vain etten MINÄ muista tavanneeni sukupuoletonta naista.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Minä kun en tunne urheilijoita enkä ole tuostakaan koskaan kuullut, niin piti vilkasta googlen kuvahakua. Paljon miehekkäämmältä tuo näyttää kuin minä.

        Mutta sanoin vain etten MINÄ muista tavanneeni sukupuoletonta naista.

        Kyse on ehkä enemmän siitä, onko sukupuolettomuus todella lisääntynyt, vai puhutaanko ja diagnisoidaanko enemmän.


    • Mjaa

      Tätä samaa aihetta on pyöritelty täällä kuin tuuliviiriä pyörittelee tuuli.

      Kerron teille lyhyen tarinan, joka perustuu tosiasioihin.

      Kun ihmisäly kykenee luomaan itselleen sellaiset olosuhteet, ettei tarvitse miettiä juuri mitään itse elämän pyörittämiseen lukeutuvaa, niin ikiaikainen asetelma hajoaa. Eli periaatteessa ihmiset palaavat lapsuuteensa.
      Niin kauan kuin näin ei ole, ihminen jatkaa sillä tiellä, joka johtaa jonnekin.

      Kuulostaa varmaan absurdilta, mutta näin se on.

      (Naurua)

      • Mjoo

        No, ei mitään järjetöntä mediamyllytystä saanut aikaan tämä "kryptinen" sanakyhäelmä.

        Mutta jotain siinä oli, joka jäi mieltäni kaihertamaan. Oliko se peräti se että lapsuus on se aika jonka siipien alla keinut kiikkuvat, mielet liikkuvat yhtä vikkelästi kuin sanat, ajatukset niiden takana. Jokainen on osa todellisuutta, ja aikuiset häämöttävät vain tuolla. Ongelmat.

        (Naurua)


    • Anonyymi

      Onkohan naiset batmannejä

    • Anonyymi

      Naisen luonnonmukainen (siis normaali) seksuaalivietti heikenee suuresti hormonaalisten ehkäisymenetelmien takia. Näiden käyttö on nykyään valtavan laajamittaista, tuli markkinoille vasta 1960.

      Tutkijat karttavat ja vähättelevät tätä aihetta koska se liittyy tasa-arvo-utopiaan niin läheisesti:
      https://www.scientificamerican.com/article/birth-control-pills-affect-womens-taste/?redirect=1
      https://www.sciencedaily.com/releases/2009/10/091007124358.htm
      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4764410/

      Aiheesen liittyen, odottavan äidin käyttämä progesterone hormooni"hoito" näyttää aiheuttavan seksuaalisia perversiota lapsissa: http://sciencenordic.com/possible-link-between-hormone-treatment-and-sexuality-study tuokin artikkeli on erittäin varovaisesti kirjoitettu.

      • Kamala ajatellakaan millainen seksuaalivietti olis ollu mun tyttöystävilläni ilman hormonaalista ehkäisyä. Useimmathan heistä söivät pillereitä.


      • Anonyymi

        Niinhän miestenkin testotasot tippuvat.


    • Anonyymi

      Välimerkittömän miehen yliskamari-invaliditeettia tihkuvia äpöstyksiä lukiessa lesboutuminenkaan ei ihmetytä, jos vaihtoehtoina tarjolla ovat joko toinen nainen tai miespuolinen välimerkitön ullakontuulettaja.

    • Anonyymi

      Pitäisiköhän tässä itselläkin alkaa lesboksi. Wow. Voin kuvitella kuinka toinen nainen ymmärtäisi minua miestä paremmin ja tietäisi mistä koskea ja...
      Joku viisas on kyllä väittänyt että lesbot, biit, transut ja homot yms. omaavat vammaisuusgeenin. Että se siitä...

    • Anonyymi

      Naapurin ukon akka lähti lespoksi Helsinkiin ja nyt ei ukko kehtaa naamaansa kyläbaarissa näyttää.
      Kylän kissatkin ovat harmissaan kun ei ukko saa edes niitä tyydytetyksi.

    • En tiedä, mutta omalla kohdallani pari epäonnistunutta parisuhdetta opasti kokeilemaan naisen kanssa. Jotenkin siihen jäi koukkuun ja kun lopulta tajusi ettei siinä ole mitään väärää. Kuitenkin tärkeintä että itse tietää mistä pitää :)

    • Anonyymi

      Se on ainakin selvää, että maskuliinisten nk. naisten määrä on lisääntynyt katukuvassa Suomessa. Moista kehitystä ei ole havaittavissa muissa maissa. Esim. Helsinki olisi naiskauneuden ja naisellisuuden osalta tosi harmaa mesta ellei täällä olisi runsaasti ulkomailta tulleita naisia. Enkä puhu Afrikan sarvesta tulleista.

      • mun nähdäkseni tuo johtuu siitä, et useat suomalaiset arvostavat mukavuuden ja käytännöllisyyden ulkonäön edelle.
        ja suurin osa naisellisiksi mielletyistä vaatteista, asusteista, ym. ulkoisista seikoista ei valitettavasti ole kovin käytännöllisiä eikä mukavia.
        mut miks kaikki ei-naisellinen täytyisi sit mieltää maskuliiniseksi?
        uskoisin et jos joku mies pukisi minun vaatteet ylleen, hän ei näyttäisi kovin miehekkäältä, vaikkeivät nämä kuteet kovin naisellisetkaan ole (perinteisen naisellisuuden käsityksen mukaisesti).


    • Anonyymi

      "Vahemmissa naisissa" eli menopausaalisisissa tai menopaussin runtelemissa naissukupuolisissa ei ole lespoja, koska kummatkin näyttelee ja jummatkin tietää varmasti, että toinen näyttelee.

      • Anonyymi

        jummatkin > kummatkin

        Pitäisi vissin alkaa käyttämämään oikolukutoiminnetta, mutta sitten aivan kaikki mitä kirjoitan valuisi big-dataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe