Niin mikä on ns. paskin piirteenne, minkä korjaisitte jos voisitte? Itselläni se on niinkin yksinkertainen asia kuin karsastus, mikä alitajuntaisesti ja myöskin tietoisestikin vaikuttaa siihen ettei esimerkiksi katso ihmisiä silmiin samalla lailla..
Mikä on ns. paskin piirteesi?
121
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mäkin karsastin pienenä ja vieläkin kun oon tosi väsynyt. Paskin piirteeni on varmaan tyytymättömättömyys itseeni joissakin asioissa.
🌾- Anonyymi
Joo kyllähän se väsyneenä korostuu. Vissiin voi yrittää opetella hallitsemaan mutta silloinkin siihen pitää jatkuvasti keskittyä. Ite en edes harkitse minnekään leikkaukseen menemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllähän se väsyneenä korostuu. Vissiin voi yrittää opetella hallitsemaan mutta silloinkin siihen pitää jatkuvasti keskittyä. Ite en edes harkitse minnekään leikkaukseen menemistä.
Mulle ei koskaan ehdotettu leikkausta.
Tein vaan pentuna jotain harjoituksia seuraten sormea silmilläni. Haittaako se sun elämää paljon?
🌾 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei koskaan ehdotettu leikkausta.
Tein vaan pentuna jotain harjoituksia seuraten sormea silmilläni. Haittaako se sun elämää paljon?
🌾Ei se suoranaisesti haittaa mutta häiritsee kyllä välillä, kuten niin että välttelee suoraa katsekontaktia.
Iso pyöreä pää. Vähän niinkuin avatarini.
- Anonyymi
Päätään on kyllä aikas vaikea pienentää, ehkä jos punttaa itselleen isommat hartiat niin näyttää pienemmältä.
Anonyymi kirjoitti:
Päätään on kyllä aikas vaikea pienentää, ehkä jos punttaa itselleen isommat hartiat niin näyttää pienemmältä.
No, jos se mukana keikkuu, niin olkoot.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
No, jos se mukana keikkuu, niin olkoot.
Niin, olisihan se kurjaa jos se irtoaisi ja lähtisi vierimään vaikka alamäessä.
Iso pää itselläkin on mutta minusta se ei ole huono piirre, jos olisi jokin sairaus sit se olisi ikävä.
valtakunta kirjoitti:
Sitä paitsi Suomalaisilla on
https://yle.fi/uutiset/3-7258992En olekkaa siis kummajainen 😁. Hattukokoni on 61-62.
Vihertäjä kirjoitti:
En olekkaa siis kummajainen 😁. Hattukokoni on 61-62.
Joskus mittasin 59cm miehen mittaa en muistakkaan mutta hänen päätään isompi.
valtakunta kirjoitti:
Joskus mittasin 59cm miehen mittaa en muistakkaan mutta hänen päätään isompi.
Tosi ärsyttävää kun kaupoissa hatut loppuvat kokoon 60. Pipot antaa periksi, mutta kesähatut pitäisi ostaa erikoiskaupoista.
Vihertäjä kirjoitti:
Kuulas pitkä olit?
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Tosi ärsyttävää kun kaupoissa hatut loppuvat kokoon 60. Pipot antaa periksi, mutta kesähatut pitäisi ostaa erikoiskaupoista.
Ootko tosissasi? Mä olen pienipäinen nainen, ja mun hattukokoni on 57. Ihan mahdotonta että miesten koko 61-62 olisi joku erikoiskoko.
Anonyymi kirjoitti:
Ootko tosissasi? Mä olen pienipäinen nainen, ja mun hattukokoni on 57. Ihan mahdotonta että miesten koko 61-62 olisi joku erikoiskoko.
En tiedä isoista kaupungeista, mutta näin täällä päin.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
En tiedä isoista kaupungeista, mutta näin täällä päin.
Afrikkalainen pygmien kylä?
Vihertäjä kirjoitti:
Jahas oon vain kokeillut päähäni kesähattua naisten meni ihan ikävän näköiseksi näytti liian pieneltä ja luulin sen olevan vain huonosti tehty enkä ole kiinnittänyt huomioo kun on ” one size” aina kokeillut😱 miltä näyttää. Ei ihme ettei mikään päähän ikinä mahdu hyvin.😁
Eikä raaski ostaa kun vanha hyvin vielä käy.
Mulla on yksi talvihattu ostettu kun olin jotain 20v niin se on vieläkin.valtakunta kirjoitti:
Jahas oon vain kokeillut päähäni kesähattua naisten meni ihan ikävän näköiseksi näytti liian pieneltä ja luulin sen olevan vain huonosti tehty enkä ole kiinnittänyt huomioo kun on ” one size” aina kokeillut😱 miltä näyttää. Ei ihme ettei mikään päähän ikinä mahdu hyvin.😁
Eikä raaski ostaa kun vanha hyvin vielä käy.
Mulla on yksi talvihattu ostettu kun olin jotain 20v niin se on vieläkin.Sama. Kun kerrankin löytää hyvin istuvan hatun, sitä kohtelee kuin jotain kansallisaarretta vuosien ajan, vaikka olisi jo vähän nukkaantunut.
Vihertäjä kirjoitti:
Sama. Kun kerrankin löytää hyvin istuvan hatun, sitä kohtelee kuin jotain kansallisaarretta vuosien ajan, vaikka olisi jo vähän nukkaantunut.
Se on nukkaantunut. Oon miettinyt oman talvilakin virkatakin mutta muutaman tein vuosia sit lapsille. Nykyään tuntuu ettei kerkeä.😒
valtakunta kirjoitti:
Se on nukkaantunut. Oon miettinyt oman talvilakin virkatakin mutta muutaman tein vuosia sit lapsille. Nykyään tuntuu ettei kerkeä.😒
Yritin itsekkin mutta siitä tuli ruma.
En osaa kuvitellakkaan millaista on olla 7 lapsen äiti. Kyllä siinä varmaan omat tarpeet unohtuu.Vihertäjä kirjoitti:
Sama. Kun kerrankin löytää hyvin istuvan hatun, sitä kohtelee kuin jotain kansallisaarretta vuosien ajan, vaikka olisi jo vähän nukkaantunut.
Itseensä on vaikea edes niitä lankoja pulittaa mutta hyvin menee lakki kun leikkelee vähän nyhtää pois😅
HortenMarket kirjoitti:
Sit jos on kauheen laiha vielä, niin on kuin nuppineula. 📍
Voi kiitos. Heti tuli parempi fiilis 😬
HortenMarket kirjoitti:
Sit jos on kauheen laiha vielä, niin on kuin nuppineula. 📍
Tuli mieleen tämä 🤣
https://vignette.wikia.nocookie.net/southpark/images/5/58/Mr_Mackey_New.png/revision/latest?cb=20160402100931Vihertäjä kirjoitti:
En osaa kuvitellakkaan millaista on olla 7 lapsen äiti. Kyllä siinä varmaan omat tarpeet unohtuu.harjoitus tekee mestarin.
Pienet vauva vie ajan ja varsinkin rintapuppaus naulittuna pumpun viereen tiettyjen tuntien aikana työlästä henkisesti varsinkin. Lapsien Koulu sekoittaa päivän ja sekä jatkuva kellon tarkkailu. Tänäänkin pohdittiin kodin järjestystä sängyn tekoa, hyllyjen tekoa yms muuta välineiden ostelua. Saadakseen parempi järjesty.
Arjen ongelmien ratkasujaVihertäjä kirjoitti:
En osaa kuvitellakkaan millaista on olla 7 lapsen äiti. Kyllä siinä varmaan omat tarpeet unohtuu.Kyllä ne tarpeet unohtuu edes kuin kaksi kertaa ollaan tässä kuussa. Ei se minua edes haittaa kun ei edes kerkeä ajattelemaan tuollaisia nyt😳
Tässä muodostuu pölyä ja nahistutaan vanhukseksi nopiaa😁
Palsta tuli mieleen tästä uutisesta oli sit pakko tuoda tänne.
https://yle.fi/uutiset/3-10794245
Ettei nyt jää kukaan neitsyydeksi.Vihertäjä kirjoitti:
Voi kiitos. Heti tuli parempi fiilis 😬
Kuulin yks päivä radiojuontajan puhuvan, että muistutti nuorena nuppineulaa. Oli iso pää ja laiha vartalo. 🙊
Vihertäjä kirjoitti:
Tuli mieleen tämä 🤣
https://vignette.wikia.nocookie.net/southpark/images/5/58/Mr_Mackey_New.png/revision/latest?cb=20160402100931Noooh, mulla on kypärän koko Small 56 cm..
Yks karvalakki mahtuu päähän minkä oon lapsena saanut, semmonen harmaa häntähattu. Mutta on pikkusen kiree kuitenkin. Kyllä siinä vähän sais tilaakin olla.
Vatipääksi on silti sanottu..vaikkei ole ees iso pää. 👍valtakunta kirjoitti:
Kyllä ne tarpeet unohtuu edes kuin kaksi kertaa ollaan tässä kuussa. Ei se minua edes haittaa kun ei edes kerkeä ajattelemaan tuollaisia nyt😳
Tässä muodostuu pölyä ja nahistutaan vanhukseksi nopiaa😁
Palsta tuli mieleen tästä uutisesta oli sit pakko tuoda tänne.
https://yle.fi/uutiset/3-10794245
Ettei nyt jää kukaan neitsyydeksi.Äitinä olo ei ole se helpoin ura, mutta palkitsevin kyllä 😊
Ei sitä vielä auta nahistua. Mutta tottahan se on, että kyllä se ikä alkaa painamaan 30:n jälkeen. Ei ole enää yhtä virkeä ja kevyt jalka. Ei auta kun koittaa köpötellä.
Luin tuon uutisen. Aika rohkea veto tehdä lehtijuttu omilla kasvoilla. Ei ollenkaan niin likaista mitä olen kuviteölut, mutta en silti voisi kuvitellakkaan käyttäväni moisoa palveluja.Vihertäjä kirjoitti:
Kypärän koko Päänympärys (cm)
XXS 51/52
XS 53/54
S 55/56
M 57/58
L 59/60
XL 61/62
XXL 63/64
Huomaat, et isompiakin päitä on. 😃
https://www.storm-motor.fi/kyparanostaminen/
Kypärän ostoon..hattumitta oli yhtenevä.
https://yle.fi/uutiset/3-7258992HortenMarket kirjoitti:
Kuulin yks päivä radiojuontajan puhuvan, että muistutti nuorena nuppineulaa. Oli iso pää ja laiha vartalo. 🙊
En minä oikeasti ottanut itseeni. Ja jos ottaisin niin se kertoisi enemmän minusta. Kumma ettei kukaan ole koskaan keksinyt pilkata minua isosta päästä vaikka muuten onkin kiusattu.
HortenMarket kirjoitti:
Kypärän koko Päänympärys (cm)
XXS 51/52
XS 53/54
S 55/56
M 57/58
L 59/60
XL 61/62
XXL 63/64
Huomaat, et isompiakin päitä on. 😃
https://www.storm-motor.fi/kyparanostaminen/
Kypärän ostoon..hattumitta oli yhtenevä.
https://yle.fi/uutiset/3-7258992Voittaja fiilis. Siitäs saitte jättipäät!
Vihertäjä kirjoitti:
En minä oikeasti ottanut itseeni. Ja jos ottaisin niin se kertoisi enemmän minusta. Kumma ettei kukaan ole koskaan keksinyt pilkata minua isosta päästä vaikka muuten onkin kiusattu.
Hyvä, ei ollut tarkoituskaan loukata. 😃
Hyvää yötä. Zzzz..HortenMarket kirjoitti:
Hyvä, ei ollut tarkoituskaan loukata. 😃
Hyvää yötä. Zzzz..Anteeksi. Tein yökokkailuja enkä nähnyt viestejä.
Kauniita unia 😪Vihertäjä kirjoitti:
Äitinä olo ei ole se helpoin ura, mutta palkitsevin kyllä 😊
Ei sitä vielä auta nahistua. Mutta tottahan se on, että kyllä se ikä alkaa painamaan 30:n jälkeen. Ei ole enää yhtä virkeä ja kevyt jalka. Ei auta kun koittaa köpötellä.
Luin tuon uutisen. Aika rohkea veto tehdä lehtijuttu omilla kasvoilla. Ei ollenkaan niin likaista mitä olen kuviteölut, mutta en silti voisi kuvitellakkaan käyttäväni moisoa palveluja.On todella palkitseva varsinkin kun tekee työn sen eteen.
Joten on vain yritettävä.
Kuin syksykkn on tiedossa on sellainen ”pakkopullien tekeminen fliilis”
Varautua tulevaan.valtakunta kirjoitti:
On todella palkitseva varsinkin kun tekee työn sen eteen.
Joten on vain yritettävä.
Kuin syksykkn on tiedossa on sellainen ”pakkopullien tekeminen fliilis”
Varautua tulevaan.Anteeksi en ymmärtänyt, että mitä syksystä?
Vihertäjä kirjoitti:
Anteeksi en ymmärtänyt, että mitä syksystä?
Asiat ei muutu pojan kohdalla joten ei meillä vanhemmillakaan muutu tilanne. Ahtaammassa ollaan syksyllä jos ei poika kerkeä kesällä kehittyy mutta kuulemma teen jo niin hyvää työtä pojan kohdalla pelkää epäonnistumista kun kumminkin epäonnistuin jo pistämällä päiväkotiin vuosia sitten.
Viimeksi jumissa hoitui tilanne nopeammin, itse pelkään ettei se riitä tai auta etten osaa koska en ole ammatti auttaja ja harjoitellut erilasten tilanteessa ja taas neuropsykologian aikana en ole saanut olla oppimassa koska taas itse oppinut kun itse oppinut ei kerro kaikkea kulmia tilanteesta.
Aina voin ottaa lakimieheen yhteyttä mutta tämä on minun ongelmani odotan että asiat hoidetaan ilman järeitä aseita.valtakunta kirjoitti:
Asiat ei muutu pojan kohdalla joten ei meillä vanhemmillakaan muutu tilanne. Ahtaammassa ollaan syksyllä jos ei poika kerkeä kesällä kehittyy mutta kuulemma teen jo niin hyvää työtä pojan kohdalla pelkää epäonnistumista kun kumminkin epäonnistuin jo pistämällä päiväkotiin vuosia sitten.
Viimeksi jumissa hoitui tilanne nopeammin, itse pelkään ettei se riitä tai auta etten osaa koska en ole ammatti auttaja ja harjoitellut erilasten tilanteessa ja taas neuropsykologian aikana en ole saanut olla oppimassa koska taas itse oppinut kun itse oppinut ei kerro kaikkea kulmia tilanteesta.
Aina voin ottaa lakimieheen yhteyttä mutta tämä on minun ongelmani odotan että asiat hoidetaan ilman järeitä aseita.Lasten kanssa ei voi onnistua. Aina joku menee vikaan. Nykyään opetetaankin että epäonnistumiset voivat pikemminkin jouduttaa lapsen kehitystä, joten ole armelias itsellesi. Tiedän että teet parhaasi, eikä ihminen voi enempää tehdä.
Olen halailijatyyppiä. Ihminen tarvitsee tutkimusten mukaan viisi halausta päivässä. Tiedän ettet halaile vieraita miehiä, joten lähetän puhtaasti virtuaalisen halin.Vihertäjä kirjoitti:
Lasten kanssa ei voi onnistua. Aina joku menee vikaan. Nykyään opetetaankin että epäonnistumiset voivat pikemminkin jouduttaa lapsen kehitystä, joten ole armelias itsellesi. Tiedän että teet parhaasi, eikä ihminen voi enempää tehdä.
Olen halailijatyyppiä. Ihminen tarvitsee tutkimusten mukaan viisi halausta päivässä. Tiedän ettet halaile vieraita miehiä, joten lähetän puhtaasti virtuaalisen halin.Kuin kirjoitin alempana toistojen kautta mutta aikuisen tukea lapsi tarvitsee ja joskus aikuinenkin jos ei ole opetellut lapsena.
Kuin itsekin olen joutunut toistojen kautta puolustamaan opettelemaan mutta onko se oikein että kiusataan? Että oppii puolustamaan?
Moni traumatisoitunut koulukiusaamisesta tai somekiusaamisests tai peräti työpaikka tai perhekiusaamisesta? . Onko siitä tehtävä raskas ilman aikuisen tukea koulussa, mietipä sitä?valtakunta kirjoitti:
Kuin kirjoitin alempana toistojen kautta mutta aikuisen tukea lapsi tarvitsee ja joskus aikuinenkin jos ei ole opetellut lapsena.
Kuin itsekin olen joutunut toistojen kautta puolustamaan opettelemaan mutta onko se oikein että kiusataan? Että oppii puolustamaan?
Moni traumatisoitunut koulukiusaamisesta tai somekiusaamisests tai peräti työpaikka tai perhekiusaamisesta? . Onko siitä tehtävä raskas ilman aikuisen tukea koulussa, mietipä sitä?En minä niin väittänytkään? Tottakai omia puolustetaan.
Vihertäjä kirjoitti:
Lasten kanssa ei voi onnistua. Aina joku menee vikaan. Nykyään opetetaankin että epäonnistumiset voivat pikemminkin jouduttaa lapsen kehitystä, joten ole armelias itsellesi. Tiedän että teet parhaasi, eikä ihminen voi enempää tehdä.
Olen halailijatyyppiä. Ihminen tarvitsee tutkimusten mukaan viisi halausta päivässä. Tiedän ettet halaile vieraita miehiä, joten lähetän puhtaasti virtuaalisen halin.Sinä tarvitsethalinallen, sekä on yksinäisia naisia ja varattuja on pilvinpimein jotka ei koe vahvaa sitoutuneisuutta.
Ei tässä kukaan ole kuollut.Vihertäjä kirjoitti:
En minä niin väittänytkään? Tottakai omia puolustetaan.
Ei kun sanoit epäonnistumisia pitää tehdä kun opetetaan nykyään mutta ne opetukset tarvitsee arviointia, onko kaikki opittava kantapään kautta?
Vihertäjä kirjoitti:
En minä niin väittänytkään? Tottakai omia puolustetaan.
Minulle epäonnistuminen kyllä kehittää, virheistä kautta aikain opittu.
valtakunta kirjoitti:
Ei kun sanoit epäonnistumisia pitää tehdä kun opetetaan nykyään mutta ne opetukset tarvitsee arviointia, onko kaikki opittava kantapään kautta?
Sanoin että ole armollinen itsellesi. Kukaan ei ole täydellinen.
valtakunta kirjoitti:
Sinä tarvitsethalinallen, sekä on yksinäisia naisia ja varattuja on pilvinpimein jotka ei koe vahvaa sitoutuneisuutta.
Ei tässä kukaan ole kuollut.Mikäs riidan haastaja sinusta on tullut?
Vihertäjä kirjoitti:
Mikäs riidan haastaja sinusta on tullut?
Kyllä usutin sut muita halimaan kun on taidat nyt kyllä haluta vaan riidellä ja lopuksi halia,
Miehille hyvin tyypillistä.😉
Minulle se on henkilökohtaista kuin aiemmin olen sanonut en hali muita miehiä,
Eikä se tee minusta riidan tekijää.Vihertäjä kirjoitti:
Sanoin että ole armollinen itsellesi. Kukaan ei ole täydellinen.
Armollinen olen mutta ei sitä kumminkaan halu itsemurhaa halua ottaa käsiinsä.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä usutin sut muita halimaan kun on taidat nyt kyllä haluta vaan riidellä ja lopuksi halia,
Eikä se tee minusta riidan tekijää.Se oli sellainen jaksuhali, virtuaalinen. Kokeilin kepillä jäätä. Minä halaan aina kaikkia. Halaaminen tekee hyvää terveydelle. Ei siihen liity mitään seksuaalissävytteistä.
Voin taputtaa myös olalle.valtakunta kirjoitti:
Eikä se tee minusta riidan tekijää.Se oli sellainen jaksuhali, virtuaalinen. Kokeilin kepillä jäätä. Minä halaan aina kaikkia. Halaaminen tekee hyvää terveydelle. Ei siihen liity mitään seksuaalissävytteistä.
Voin taputtaa myös olalle.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Armollinen olen mutta ei sitä kumminkaan halu itsemurhaa halua ottaa käsiinsä.
Tarkoitin että elä ole niin ankara itsellesi, olet hyvä äiti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallon kutistajalle.
Vihertäjä kirjoitti:
Se oli sellainen jaksuhali, virtuaalinen. Kokeilin kepillä jäätä. Minä halaan aina kaikkia. Halaaminen tekee hyvää terveydelle. Ei siihen liity mitään seksuaalissävytteistä.
Voin taputtaa myös olalle.Haju on monelle saa vietit heräämään,
Sinä käyt naisien neniä häiritsemässä halaamassa päivässä 5 kertaa päivässä?😅
Jos siinä herää naiselle vietit ketä sit syytät?
https://yle.fi/uutiset/3-6144393valtakunta kirjoitti:
Haju on monelle saa vietit heräämään,
Sinä käyt naisien neniä häiritsemässä halaamassa päivässä 5 kertaa päivässä?😅
Jos siinä herää naiselle vietit ketä sit syytät?
https://yle.fi/uutiset/3-6144393Ihminen on paljon muutakin kuin vietit. Kuten olen sanonut, kunnioitan teidän perhettä, eikä minulla ole mitään aietta sotkea teidän kuviota.
Vihertäjä kirjoitti:
Ihminen on paljon muutakin kuin vietit. Kuten olen sanonut, kunnioitan teidän perhettä, eikä minulla ole mitään aietta sotkea teidän kuviota.
Minä tiedän sen.😁
- Anonyymi
Piirteenä kuulakärkikynälläkin tehty huono nimikirjoitus kuten esim jos nimikirjoituksena on vain "X". Risti ruutuun vain.
- Anonyymi
---hoh joo kerran itseni piti vastaanottaa asiakirjoja poliisilta, tiedoksiannettavia asiakirjoja, toivat ovelle, kirjoitin kuittauksena X. Silloin poliisimies sanoi että kirjoita jotain muutakin allekirjoitukseksi kuin tuo X-merkki.
Hämmennyn saadessani huonoa kohtelua ja vetäydyn tilanteesta... Ei ehkä ole toisten mielestä huonoin piirteeni, mutta se ärsyttää itseäni eniten. Että miksi ei pysty heti puolustautumaan vaan jotenkin tajuaa vasta myöhemmin, ettei tilanne mennyt alkuunkaan oikeudenmukaisesti, ja olisi pitänyt vähän huomauttaa... ihmeellinen alistuminen röyhkeyden edessä.
Aikas tuttua tuo on lähteminen on ja minusta oikea keino tilanteesta, jos ei ole oikeita keinoja puolustaa.
Itse koen tuskalliseksi sietää.Me kiltit jotka ei ole oppinut puolustamaan alkuun opitaan toistojen kautta seuraavana kertana, jos ei ole uusi tilanne ja olet valmiimpi tilanteeseen.
Haluaisin osata laulaa nuotilleen, edes kerran.
- Anonyymi
Haluaisit sanoa jotain järkevää, edes kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisit sanoa jotain järkevää, edes kerran.
Puhu itestäs vaan.
- Anonyymi
Paska epäsosiaalinen luonne ja huonot hampaat. Siinähän niitä olikin.
- Anonyymi
Huonot hampaat ei oikeastaan ole huono "valinta" ulkonäköpiirteistä, koska se on melkoisen helppo laittaa kuntoon rahalla, eikä hampaiden kunnostamista edes paheksuta, toisin kuin vaikka kauneuskirurgiaa. Mua hiukan nauratti toi luonteen nimeäminen huonoksi piirteeksi... Sano sitten, mikä on vähiten huono piirteesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huonot hampaat ei oikeastaan ole huono "valinta" ulkonäköpiirteistä, koska se on melkoisen helppo laittaa kuntoon rahalla, eikä hampaiden kunnostamista edes paheksuta, toisin kuin vaikka kauneuskirurgiaa. Mua hiukan nauratti toi luonteen nimeäminen huonoksi piirteeksi... Sano sitten, mikä on vähiten huono piirteesi!
Mua hiukan nauratti jos kuvittelet että ton viestin jälkeen sulle jotain vastaisin.
mää oon kaikin puolin epäsosiaalinen mölli ja vittumaine ihimine,
mitäpä nuita erittelemään- Anonyymi
Henkinen laiskuus?
Anonyymi kirjoitti:
Henkinen laiskuus?
sekin vielä,
lisätään ny vielä ikiaikainen kommunikointiongelma, mää luulen sanoneeni jotain täysin selkeetä ja ymmärrettävää, mut mua katotaan niinku jotain kummajaista ja/tai jäädään ääneen "makustelemaan" sitä mitä sanoin..
(tosin en ole täysin varma onko vika minussa vai vastapuolessa, mut toistumisen myötä tullut siihen tulokseen et minä olen ainoa yhteinen nimittäjä..)Minusta sinä vaikutat mukavaltaja fiksulta tyypiltä. Olet ihmistyyppiä joka tulkitaan usein väärin. Suorasukainen vilpitön välittämisesi tulkitaan ylimieliseksi arvosteluksi. Vika on siis kuulijassa, Suomalaisuudessa. Jossain toisessa maassa olisit "normaali" ja muut outoja muumioita.
Wwuwuw kirjoitti:
Etkä ole. Et yhtään..
ollaan Hipsun kans sielunsisaria,
https://aijaa.com/AQbDhn
päivänvalo on niin yliarvostettua..m.wurst kirjoitti:
ollaan Hipsun kans sielunsisaria,
https://aijaa.com/AQbDhn
päivänvalo on niin yliarvostettua..Voi..iiiiiihana.
Mä sanoin aluksi tätä mun kisulia hipsuvarpaaksi..Wwuwuw kirjoitti:
Voi..iiiiiihana.
Mä sanoin aluksi tätä mun kisulia hipsuvarpaaksi..Mutta sitten siitä kuoriutui oikea Ruusukaaren kuningatar, peloton nenänraapija. Se on kyllä niin, että en enää anna sen raapia, eiköhän se mun viime kerran mykkäkoulusta oppinut..😄
https://aijaa.com/f5scg2Wwuwuw kirjoitti:
Mutta sitten siitä kuoriutui oikea Ruusukaaren kuningatar, peloton nenänraapija. Se on kyllä niin, että en enää anna sen raapia, eiköhän se mun viime kerran mykkäkoulusta oppinut..😄
https://aijaa.com/f5scg2hipsuvarvas se on monesti meilläkin, tuo Hipsu on vaan yks monista lempinimistä,
kuin myös Töppönen, hän kun on tuommonen lyhytjalkainen pikku pallero.
sullahan on oikein Suuri Seikkailija, jos jonnekkin voi kiivetä niin sinne kans kiivetään :D mut miksi hän nenää kynsi?
meillon sit vielä nää tyypit:
https://aijaa.com/vwu9TX
https://aijaa.com/FXu5m8
- Anonyymi
Kerran luulin että olin väärässä mutta sitten huomasin erehtyneeni. Eli ei taida olla mitään korjattavaa.
- Anonyymi
Ei edes ylivuosituhantisten, muiden keksimien ja kivikaudella loppuun kaluttujen hokemien toistelu muka vitsikkäinä?
Itsellä on: Olen ehdoton ja jyrkkä "EI"
En anna asioissa periksi, jos jotain on väärin, niin se on väärin .. ei valkoista saa mustaksi tai toisinpäin ..
Pitäisi osaa chillaa, ottaa rennosti, ei ole pakko olla pikkutarkka ja jos "kaveri" pettää, niin pitää osaa antaa anteeksi ja unohda .. eikä näin että luottamus on heti "nolla" ja "olematon" 🤔
Tälläistä ..- Anonyymi
Kaveri pettää, mitähän tommonenkin meinaa? Onko kaveri puhunut sun juttujas muille tai arvostellut sua. Mua itteeni tympii epäempaattisuus ihmisissä, ihmiset tekee virheitä, se on inhimillistä, mutta pitäis korjata kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri pettää, mitähän tommonenkin meinaa? Onko kaveri puhunut sun juttujas muille tai arvostellut sua. Mua itteeni tympii epäempaattisuus ihmisissä, ihmiset tekee virheitä, se on inhimillistä, mutta pitäis korjata kanssa.
Tyttökaveri (nainen) kanssa oli sovittu yksi tärkeä meno .. hän ei tullut ja ei vastannut puhelimeen ja kun lopulta SMS- kysyin, niin hänellä oli kaiken maailman ripulit ja oksennukset tullut koko yö pihalle ..
Perjantai - lauantai yönä oli juhlimassa ja hirveä krapula .. siinä se syy oli, mutta ei sanonut suoraan, vaan syyteli flunssa ..
Samanlaisen hän teki noin vuosi sitten toiselle kaverille ja olin läsnä kun valehteli ..
En tarvitse ihmisiä ympärille, kuka rakentaa oman elämä valheille. 🙃
Että ihmettelen kaikkea ikävää täällä palstalla ja surenkin sitä. Ja paskinta on se etten ole osannut vielä jättää tätä saittia kokonaan..
🐅Vihertäjä kirjoitti:
Onhan täällä paljon posiyiivistakin ja hyviä tyyppejä. Negan voi kelata yli.
Oot oikeessa. Minussahan se valuvika on kun reagoin niin voimakkaasti kaikkeen ikävään ja pahaan. Oon vaan tottunut "taistelemaan" kaikkea pahaa, kiusaamista ja vaikeuksia vastaan...
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Oot oikeessa. Minussahan se valuvika on kun reagoin niin voimakkaasti kaikkeen ikävään ja pahaan. Oon vaan tottunut "taistelemaan" kaikkea pahaa, kiusaamista ja vaikeuksia vastaan...
🐅Olet ihana. Tällä palstalla on kyllä paljon pahoinvointia. Jos on herkkä reagoimaan sellaiseen, joku muu paikka voi olla itselleen mukavampi. Mielellään vaan haalittaisiin tänne lisää hyviä tyyppejä.
Vihertäjä kirjoitti:
Olet ihana. Tällä palstalla on kyllä paljon pahoinvointia. Jos on herkkä reagoimaan sellaiseen, joku muu paikka voi olla itselleen mukavampi. Mielellään vaan haalittaisiin tänne lisää hyviä tyyppejä.
Kiitos <3
Oon kyllä ihan tavis tallaaja. Tulinkin tänne aikoinani ikävän tuomana. Sulla tuntuu olevan virtaa kirjoittamiseen. Jaksat kannustaa ja huomioida tyyppejä täällä. Hieno piirre ihmisessä.
🐅
Varmaankin se, ettei mulla ole semmosta piirrettä kun paskin piirre ollenkaan. 😀
- Anonyymi
Tuo kyllä aika jooh... poliisi toi ovelle asiakirjoja tiedoksiannettavia, aika söpö tyttöpoliisi oli mukana, sitten kirjoitat siihen kuittauksen digitaaliseen juttuun, villin lännen tyyliin nimikirjoituksena eli kuittauksena pelkkä X -kirjain.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyllä aika jooh... poliisi toi ovelle asiakirjoja tiedoksiannettavia, aika söpö tyttöpoliisi oli mukana, sitten kirjoitat siihen kuittauksen digitaaliseen juttuun, villin lännen tyyliin nimikirjoituksena eli kuittauksena pelkkä X -kirjain.
X-files...👽
- Anonyymi
Henvaarallinen Aivastus, vastus tai muukin resistori elektronisissa laitteissa.
Hengenvaarallinen Hengittäminen. Ärsyyntyminen ja hermostuminen.
- Anonyymi
joo hah älä naurata enempiöitä, älä edes Ensioitakaan naurata.
Toi on ihan normaalia ärsyyntyä enemmikseen toisen tahallinen ärsyttäminen on enemmänkin pahempaa, osaan antaa kyllä pahasti takaisin mutta en harrasta sellaista se, että johtuu täysin siitä silloin kun teen, teen näytönmallin ettei se ole taidoista kiinni vain ainoastaan niiden kapeakatseisesta näkemyksestään.
Mutta ei sitä kannata lähteä provosoitumaan.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Toi on ihan normaalia ärsyyntyä enemmikseen toisen tahallinen ärsyttäminen on enemmänkin pahempaa, osaan antaa kyllä pahasti takaisin mutta en harrasta sellaista se, että johtuu täysin siitä silloin kun teen, teen näytönmallin ettei se ole taidoista kiinni vain ainoastaan niiden kapeakatseisesta näkemyksestään.
Mutta ei sitä kannata lähteä provosoitumaan.Et osaa. :-)
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa. :-)
Olen kyllä pahoillani mutta en ole opettamassa sulle pahoja tapoja.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Olen kyllä pahoillani mutta en ole opettamassa sulle pahoja tapoja.
Anna palaa. :-)
- Anonyymi
Mustia naamioita oli YLE-uutisissa, näitä ISI-naisia... mustakaapuja kuten Aku Ankka -sarjakuvista tai Mustanaamiosta.
Kerran jonkun valokuvaaja-ihmisen kanssa istuimme rannalla... mikä on Phantom?
- F4 Phantom on taistelulentokone, on tietysti myöskin Mustanaamio. - Anonyymi
Vaikea sanoa. Ensin itsestään ei halua löytää mitään kovin huonoa (vaikka toisaalta joskus oikein tehokkaasti kaiveleekin kaikkea mahdollista). Sitten kun tästä pääsee kysymyksen miettimisessä eteenpäin, niin huomaa, että aika monet ns. huonoimmat piirteet ovat jotain parempien toisia puolia.
Ehkä otan sittenkin koko yksikön ihmefiboineen. Saa kelvata muillekin, jotka tielle sattuvat. Koitetaan pärjätä näillä, aina toivottavasti viisastuen, muttei silti muuksi muuttuen.No näinpä, kaikkia piirteitä on tarvittu joskus ja niiden kanssa pärjätty.
Sopivassa mittakaavassa niitäkin piirteitä tarvii, joita ensin äkkisältään ajattelee huonoina. Ihmiset tarvii myös sen " nurjan" puolensa..balanse säilyy.
- Anonyymi
Pitkävihaisuus.
- Anonyymi
Sun pitää opetella anteeksiannon taitoa.
- Anonyymi
Rumuus on paskin piirre ätmissä.
- Anonyymi
Niin ätmin mielestä, muiden mielestä uhriutuminen.
Kyllä kai se on isänmaallisuus, sehän nykyään vihattavin piirre suomalaisissa:
https://www.rt.com/news/460097-stupid-nationalists-hate-migrants/
Tuota samaa mieltähän ovat meidän kaikki kärkipättäjätkin enimmäkseen, se että tahtoisi omassa maassa säilyvän rauhan ja järjestyksen on nykyään liki maanpoetturuuteen verrattavaa vaikka omasta näkökulmasta näen sen maanpetturuuden juurikin toisinpäin.- Anonyymi
Sä olet isänmaallinen Venäjälle, et Suomelle.
xL Sinussa ei ole mitään isänmaallista. Olen alkanut epäilemään sinua Venäjän trolliksi, vaikka muuten hyvä tyyppi oletkin.
Vihertäjä kirjoitti:
Sinussa ei ole mitään isänmaallista. Olen alkanut epäilemään sinua Venäjän trolliksi, vaikka muuten hyvä tyyppi oletkin.
Pyöreäpäisenä mongolialaiskallon omistajana sinunkin kannattaisi suhtautua itäiseen rajaamme ystävällisesti. Pitkäkalloiset länsiorotujen edutajat vaistomaisesti suhtautuvat sinuun karsaasti vaikka kuinka yrittäisit niitä nuoleskella :D
Harmaaritari kirjoitti:
Pyöreäpäisenä mongolialaiskallon omistajana sinunkin kannattaisi suhtautua itäiseen rajaamme ystävällisesti. Pitkäkalloiset länsiorotujen edutajat vaistomaisesti suhtautuvat sinuun karsaasti vaikka kuinka yrittäisit niitä nuoleskella :D
Murrurrur.
- Anonyymi
Ei se isänmaalliseksi tee vaikka vastustaakin ulkomaalaisia. Suurin osa isämmaam sotureista, persuslaisista ym. elämämkoululaisista ovat vain haitaksi Suomelle. Esimerkiksi yksikään oikeasti isänmaallinen ei vastusta puhtaan luonnon suojelua ja säilyttämistä vaan kannattaa sitä.
- Anonyymi
Vihertäjä kirjoitti:
Murrurrur.
Mitä sinä olet alkanut murisemaan?
- Anonyymi
Mää ole täyrelline mies.
Mul ei ol mittää huonoi luonne piirteit.
Mää ole kunno mies. - Anonyymi
Englantilaiset että: joo joukkueemme ei ole kovin hyvä tuossa jääkiekossa mutta pääsimmepä kilpailuihin omalla joukkueella.
- Anonyymi
En pihtaa
- Anonyymi
Paskin piirteeni on peräreiän ympärys.
- Anonyymi
Sosiaalinen rajoittuneisuus.
-flowersreally-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768142Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583233- 372546
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362119- 232080
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 611647
- 181609