Härskit vastaukset kielletään, asialliset hyväksytään.
Koska tässä pitäisi olla jotain ideaa(kin).
Siispä mitä haluat?
Mitä haluat nähdä aamulla ensimmäisenä
42
83
Vastaukset
- AnonyymiAuringon nousun. 
- AnonyymiKerran näin sateenvarjon. - AnonyymiKorjaan: sateenkaaren. 

- AnonyymiKysymys on naurettava. 
- AnonyymiHaluaisin nähdä auringon nousun teltan katon läpi :) - AnonyymiAi miksi, rakkaani? Koska sinun telttasi, jonka kanssasi pystytin (ääntä madaltaen) on mahtavin ja kotoisin kaikista :) 

- Kellonajan. 
 Onko kello soinut vai heräsinkö ennen herätystä?
 Vai nukuinko pitkät yöunet koska on viikonloppu.- Yhdessä mallissa kellonnäytön voi säätää heijastumaan kattoon. 
 Suosittelen selällään makausta ja sitä.

- AnonyymiBroilerin. 
- AnonyymiKäen. - AnonyymiNaturellin vai maustetun? 

- AnonyymiNo suunnilleen saman mitä näin mennessäni nukkumaan, muu olis pelottavaa. - Anonyymimisspönttöuuni kirjoitti:Meinaatko, että lokaatio olisi vaihtunut :) Niin tai että jotain olisi samassa paikassa muuttunut yön aikana... 

- AnonyymiSeinän, nukun yleensä naama seinään päin. 
- Unen 
 (Hihitystä)- Sinähän pieni peikko olet, eikö se kuulu herätä? :) 
 Minä näen paljon unia. Niin kuin filminauhaa katselisi.
 Viimeisen muistankin; olin bussin kyydissä, ihan perimmäisellä penkillä. Bussi meni ihan liian lujaa ja heittelehdin takapenkillä edestakaisin ja ajattelin etten selviä kyydistä ja auto ei pysähdy ikinä.
 Nyt on taas tulkitsijoille töitä.
- misspönttöuuni kirjoitti:- Sinähän pieni peikko olet, eikö se kuulu herätä? :) 
 Viimeisen muistankin; olin bussin kyydissä, ihan perimmäisellä penkillä. Bussi meni ihan liian lujaa ja heittelehdin takapenkillä edestakaisin ja ajattelin etten selviä kyydistä ja auto ei pysähdy ikinä.
 Nyt on taas tulkitsijoille töitä.- Tähän uneen olen kuullut selitykseksi, että elämässä on liikaa stressitekijöitä ja viesti on, että jarruta jarruta, hyvä ihminen..! 
- misspönttöuuni kirjoitti:- Sinähän pieni peikko olet, eikö se kuulu herätä? :) 
 Nyt on taas tulkitsijoille töitä.- Mjoo 
 Univastaukseni johtuu ainoastaan siitä, että on vähän sitä mikä ei unta olisi.
 Jos herätessäni näkisin unta, niin ymmärtäisin olevani valveilla.
 Bussimatkailuusi en osaa ottaa mitään kantaa.
 (Naurua)

- AnonyymiNaisen alastoman vartalon. 
- No kyllähän se oma muru ois kiva näky siinä vieressä. Tai sitten söhöttämässä pusua suoraan suulle. Tai sitten saishan se pussata mitä vaan. 🤪 
 Ärsyttävintä noissa jutuissa on se vaan, että yleensä on heti herättyä käytävä kusella. Ei voi jäädä suoraan sänkyyn löllimään.... pitäisköhän hommata sängyn viereen potta tai sorsa? 😂
- Naisen rinnat, miltei kiinni kasvoissani. En nyt jokaisena aamuna, mutta vaikkapa parin viikon välein 
 Vähän härski vastaus oli, mutta päätin kuitenkin sanoa totuuden
- AnonyymiKun herään ja avaan silmäni, niin ensimmäisenä haluan nähdä naisen ratsastavan hepilläni. Pakko oli, koska kerta kiellon päälle. - Disse kirjoitti:- Aamuinen r.nkkari metsässä: 
 Kerta vielä kielon päälle! 😝- Irti kansalliskukasta! 

- Odotetaan lisää vastauksia. Tämä kertoo palstalaisista paljon. Vastaukset omalla nimimerkillä. - AnonyymiKertoo paremminkin kysyjästä. 

- Helppo. Aamupalan. 
- Koiran. Sen peti on sänkyni vieressä ja jos se ei ole siinä, niin heti iskee, että mitähän se on mennyt tekemään. 99,9% aamuista se taitaa olla siinä kun herään. 
- Haluan nähdä aamulla tällä hetkellä ensimmäiseksi Heartbeat-televisiosarjan siis "Sydämen asialla". Tällä hetkellä kesälomalaisena aamuherätys on kello 9.45. Siinä on aikaa herätä ja avata televisio kello 10.00 menessä - siellä olisi tuttu tv-sarja edessä. Sen haluaa nähdä kesälomalaisena ensimmäiseksi aamulla! :) Jos myöhästyn ylösnousemisessa niin katson samaisen sarjan netin kautta aamulla! 
- AnonyymiAamulla haluan nähdä ensimmäisenä kellotaulun ja toisena wc:n oven. 
- AnonyymiNäen yleensä makuuhuoneeni katselukulmalla jossa satun heräämään. Olen ihan onnellinen koska olen selvinnyt elävänä yön yli, asunto ei ole palanut alta yön aikana eikä mitään rääkyvää kotkaa ole ilmaantunut sänkyyn joka heräisi ennen minua. 
 Siispä, näen yleensä sen mitä aikeisemminkin ja se luo turvallisuuden tunteen ja arkipäivän teot kuinka tulisi herätä.
 Viikonloppuna sitten voi herätä sidos-sukka suussa, dem 100 tai muu profiilia ylläpitävä.
 AsianVierestä
- AnonyymiIdeaalista olisi saada heti herättyä pari Buranaa ja loiventavan. 
- Aamuerektion....Se on sen merkki, että olet levännyt tarpeeksi sekä palautunut edellispäivän rasituksista.. Tälleen työelämässä aikaisine aamuherätyksineen unet jäävät usein vajavaisiksi. esim. ma ja tiistaina nukuin yhteensä 7h..Ihan paskaa kun jäi periaatteessa yksi yö väliin, eikä ne unet loppuviikostakaan yltäneet juuri yli 6tunnin yössä alkuviikon univelka. 
 Tää ei ole mitään optimaalista elämää....Tosiasiassa mun pitäisi saada nukkua joka helvetin yö se 8h.... Tähän täytyy keksiä jotain, koska en voi olla välinpitämötön omaa terveyttäni kohtaan tältäkään osin....Onko se työelämästä jättäytyminen, vaiko työpaikan vaihto, vaiko jotain muuta..- Minä taas olen huomannut ettei aamuerektio iske pitkien unien jälkeen. Sen sijaan jos herään kesken unien herätyskelloon, niin teltta on takuuvarmasti pystyssä. 

- AnonyymiMä haluaisin nähdä hänen silmänsä ja kasvonsa herätessäni hänen vierestänsä. - AnonyymiSamoin minä. Enkä pitäisi pahana nähdä vaikka koko vartaloa, jos aamulla on aikaa yhteiseen sänkyjumppaan (kuten lomat ja viikonloput, ei työaamut). 

- AnonyymiEttä kello on 4:00. Eikä vaikkapa 3:00. 
 Öitä kullanmurut!! 🤗🧡
 xLiner
- AnonyymiEn halua kertoa sinulle. Sinua en ainakaan halua nähdä... :D 
 https://www.youtube.com/watch?v=-PdKGDMhau4
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738064
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905727
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut413862
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu903624
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät393294
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi523233
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112965
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään212940
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k442821
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962815