Härskit vastaukset kielletään, asialliset hyväksytään.
Koska tässä pitäisi olla jotain ideaa(kin).
Siispä mitä haluat?
Mitä haluat nähdä aamulla ensimmäisenä
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Auringon nousun.
- Anonyymi
Kerran näin sateenvarjon.
- Anonyymi
Korjaan: sateenkaaren.
- Anonyymi
Kysymys on naurettava.
- Anonyymi
Haluaisin nähdä auringon nousun teltan katon läpi :)
- Anonyymi
Ai miksi, rakkaani? Koska sinun telttasi, jonka kanssasi pystytin (ääntä madaltaen) on mahtavin ja kotoisin kaikista :)
Kellonajan.
Onko kello soinut vai heräsinkö ennen herätystä?
Vai nukuinko pitkät yöunet koska on viikonloppu.Yhdessä mallissa kellonnäytön voi säätää heijastumaan kattoon.
Suosittelen selällään makausta ja sitä.
- Anonyymi
Broilerin.
- Anonyymi
Käen.
- Anonyymi
Naturellin vai maustetun?
- Anonyymi
No suunnilleen saman mitä näin mennessäni nukkumaan, muu olis pelottavaa.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Meinaatko, että lokaatio olisi vaihtunut :)
Niin tai että jotain olisi samassa paikassa muuttunut yön aikana...
- Anonyymi
Seinän, nukun yleensä naama seinään päin.
Unen
(Hihitystä)Sinähän pieni peikko olet, eikö se kuulu herätä? :)
Minä näen paljon unia. Niin kuin filminauhaa katselisi.
Viimeisen muistankin; olin bussin kyydissä, ihan perimmäisellä penkillä. Bussi meni ihan liian lujaa ja heittelehdin takapenkillä edestakaisin ja ajattelin etten selviä kyydistä ja auto ei pysähdy ikinä.
Nyt on taas tulkitsijoille töitä.misspönttöuuni kirjoitti:
Sinähän pieni peikko olet, eikö se kuulu herätä? :)
Viimeisen muistankin; olin bussin kyydissä, ihan perimmäisellä penkillä. Bussi meni ihan liian lujaa ja heittelehdin takapenkillä edestakaisin ja ajattelin etten selviä kyydistä ja auto ei pysähdy ikinä.
Nyt on taas tulkitsijoille töitä.Tähän uneen olen kuullut selitykseksi, että elämässä on liikaa stressitekijöitä ja viesti on, että jarruta jarruta, hyvä ihminen..!
misspönttöuuni kirjoitti:
Sinähän pieni peikko olet, eikö se kuulu herätä? :)
Nyt on taas tulkitsijoille töitä.Mjoo
Univastaukseni johtuu ainoastaan siitä, että on vähän sitä mikä ei unta olisi.
Jos herätessäni näkisin unta, niin ymmärtäisin olevani valveilla.
Bussimatkailuusi en osaa ottaa mitään kantaa.
(Naurua)
- Anonyymi
Naisen alastoman vartalon.
No kyllähän se oma muru ois kiva näky siinä vieressä. Tai sitten söhöttämässä pusua suoraan suulle. Tai sitten saishan se pussata mitä vaan. 🤪
Ärsyttävintä noissa jutuissa on se vaan, että yleensä on heti herättyä käytävä kusella. Ei voi jäädä suoraan sänkyyn löllimään.... pitäisköhän hommata sängyn viereen potta tai sorsa? 😂Naisen rinnat, miltei kiinni kasvoissani. En nyt jokaisena aamuna, mutta vaikkapa parin viikon välein
Vähän härski vastaus oli, mutta päätin kuitenkin sanoa totuuden- Anonyymi
Kun herään ja avaan silmäni, niin ensimmäisenä haluan nähdä naisen ratsastavan hepilläni. Pakko oli, koska kerta kiellon päälle.
Disse kirjoitti:
Aamuinen r.nkkari metsässä:
Kerta vielä kielon päälle! 😝Irti kansalliskukasta!
Odotetaan lisää vastauksia. Tämä kertoo palstalaisista paljon. Vastaukset omalla nimimerkillä.
- Anonyymi
Kertoo paremminkin kysyjästä.
Helppo. Aamupalan.
Koiran. Sen peti on sänkyni vieressä ja jos se ei ole siinä, niin heti iskee, että mitähän se on mennyt tekemään. 99,9% aamuista se taitaa olla siinä kun herään.
Haluan nähdä aamulla tällä hetkellä ensimmäiseksi Heartbeat-televisiosarjan siis "Sydämen asialla". Tällä hetkellä kesälomalaisena aamuherätys on kello 9.45. Siinä on aikaa herätä ja avata televisio kello 10.00 menessä - siellä olisi tuttu tv-sarja edessä. Sen haluaa nähdä kesälomalaisena ensimmäiseksi aamulla! :) Jos myöhästyn ylösnousemisessa niin katson samaisen sarjan netin kautta aamulla!
- Anonyymi
Aamulla haluan nähdä ensimmäisenä kellotaulun ja toisena wc:n oven.
- Anonyymi
Näen yleensä makuuhuoneeni katselukulmalla jossa satun heräämään. Olen ihan onnellinen koska olen selvinnyt elävänä yön yli, asunto ei ole palanut alta yön aikana eikä mitään rääkyvää kotkaa ole ilmaantunut sänkyyn joka heräisi ennen minua.
Siispä, näen yleensä sen mitä aikeisemminkin ja se luo turvallisuuden tunteen ja arkipäivän teot kuinka tulisi herätä.
Viikonloppuna sitten voi herätä sidos-sukka suussa, dem 100 tai muu profiilia ylläpitävä.
AsianVierestä - Anonyymi
Ideaalista olisi saada heti herättyä pari Buranaa ja loiventavan.
Aamuerektion....Se on sen merkki, että olet levännyt tarpeeksi sekä palautunut edellispäivän rasituksista.. Tälleen työelämässä aikaisine aamuherätyksineen unet jäävät usein vajavaisiksi. esim. ma ja tiistaina nukuin yhteensä 7h..Ihan paskaa kun jäi periaatteessa yksi yö väliin, eikä ne unet loppuviikostakaan yltäneet juuri yli 6tunnin yössä alkuviikon univelka.
Tää ei ole mitään optimaalista elämää....Tosiasiassa mun pitäisi saada nukkua joka helvetin yö se 8h.... Tähän täytyy keksiä jotain, koska en voi olla välinpitämötön omaa terveyttäni kohtaan tältäkään osin....Onko se työelämästä jättäytyminen, vaiko työpaikan vaihto, vaiko jotain muuta..Minä taas olen huomannut ettei aamuerektio iske pitkien unien jälkeen. Sen sijaan jos herään kesken unien herätyskelloon, niin teltta on takuuvarmasti pystyssä.
- Anonyymi
Mä haluaisin nähdä hänen silmänsä ja kasvonsa herätessäni hänen vierestänsä.
- Anonyymi
Samoin minä. Enkä pitäisi pahana nähdä vaikka koko vartaloa, jos aamulla on aikaa yhteiseen sänkyjumppaan (kuten lomat ja viikonloput, ei työaamut).
- Anonyymi
Että kello on 4:00. Eikä vaikkapa 3:00.
Öitä kullanmurut!! 🤗🧡
xLiner - Anonyymi
En halua kertoa sinulle. Sinua en ainakaan halua nähdä... :D
https://www.youtube.com/watch?v=-PdKGDMhau4
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo758010Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583223- 372536
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152146Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352104- 232060
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151693- 601638
- 181609