Miksi en saa poikaystävää?

Foreveralone

Eli otsikko kertoo jo kaiken. Olen päälle parikymppinen kauniiksikkin kehuttu nuori nainen. Ongelma vaan on etten jaksa enää tätä yksinäisyyttä mutten silti tunnu löytävän itselleni poikaystävää. Olen sinkkuillut nyt pari vuotta ja sen jälkeen ollut kyllä säätöä joidenkin kanssa mutta ne on aina päättynyt joko siihen että minua ei ole kiinnostanutkaan tai toisinpäin 🙄 mietin että onkohan mulla rima liian korkealla vai mistä tässä on kyse?? Joka paikassa näkee pariskuntia ja tulee itselle sellainen forever alone olo:( vertaistukea??? Ja asiallisia vastauksia kiitos..

74

4318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen kokeilemaan seksiä "säätöjesi" kanssa, se on juttu joka yhdistää.

    • Trollipeikko

      Ei kaikki saa poikaystävää. Tai tyttöystävää. Parempi vain alkaa jaksamaan sitä yksinäisyyttä.

      • Anonyymi

        Mulla on sellain että en saa poikaystävää vain siksi koska oon läski ja terkkarit sanoo että laihduta...


    • ätmelsson

      nii se forever alone fiilis. joo sehän se oli, ku mietin, et mikä mua vaivaa. täytyy lääkäriltä kysyä lääke forever alone oloihin.

      no mut joo. jos olet kaunis ja nuori niin ei ongelmaa pitäis olla, ellet kieltäydy seksistä tai sitten vaikeita mt ongelmia

    • HerrTroll

      No hätä, ellet ole autiolla saarella juuri..nyt. Sanoisint ma.
      Mut jos ei sitten millään, voin ottaa sut sokerimurukisuksi.
      Het sit kun Lady Fortuna kertoo oikeet numbat tietty

    • Pillunkohtalo

      Kyllä se pllu kelpaa,. Mutta jos liikaa jaat niin menee alennusmyyntiin.

    • Kaisanoasaa

      Saat minut heti. Olen kunnollinen mies enkä mikään jännämies.

    • Tindermies

      Olen tinderissä, sieltä heti hakemaan minut.

    • Mietin.vaan

      Kyllä se taitaa sulla rima olla korkealla, jos säädöistä kukaan ei sitten ole kiinnostanutkaan, paitsi ne jotka eivät sitten taas ole sinusta kiinnostuneita. Odotat ehkä liikaa. Joka paikassa näkee pariskuntia, mutta ehkä he ovat sitten kiinnostuneet toisistaan tasapuolisemmin. Et olisi enää alone, jos joku niistä säädöistä olisi kelvannut poikaystäväksi. Kun ei ole, yksin oleminen tuntuu sinulle kuitenkin olevan parempi vaihtoehto kuin parisuhde sellaisen henkilön kanssa joka ei kiinnosta. En sitä suinkaan tuomitse, kunhan vaan muistutan että olet sen valinnan tehnyt itse, eli forever alone ei olekaan sinulle se huonoin mahdollinen tilanne.

      Jotenkin silti tuntuu, että parisuhde tuntuu olevan sinulle enemmän tavoiteltava statusasia, asia jonka haluat ennen kuin sinulla on edes tiedossa henkilöä kenen kanssa haluat siihen parisuhteeseen. Etsit jotain prinssi rohkeaa, jonka kanssa voisi tehdä parisuhdejuttuja. Mutta eikö niitä voisi tehdä säädönkin kanssa? Ja katsoa kypsyykö se sitten ajan kanssa parisuhteeksi.

      • Nainen39vee

        Mutta eikö silloin juri alkaisi seurustella suunnilleen kenen tahansa säädön kanssa riippumatta siitä, onko tämä kiinnostava, jos nimenomaan se parisuhde olisi tavoitteen? Juuri silloinhan ei aloita suhdetta kevyin perustein, jos suhteen sijaan tavoittelee yhteensopivuutta, jonkinlaista sukulaissielua, sellaista ihmistä joka oikeasti tuntuu oikealta.


    • Oi voi! Parikymppisellä ei ole kiire mihinkään.

      Ole rauhassa ja katsele ympärillesi.
      Ei parisuhde ole mikään onnenauvo välttämättä.

      Tajua nyt vaan kuinka onnellinen oikeasti olet.
      Jo.

      Loppupeleissä saa päättää ihan itse mitä tekee, eikä kukaan ohjaile, määräile eikä komentele sinua.

      Vaikka olisit vielä kymmenenkin vuotta omillasi, sulla ei ole hätää, nauti!

      :)

    • Tämä-selvä

      Voin olla seuraava säätösi

    • Maisuhangeetti

      Kiire ei tosiaan ole tuossa iässä mihinkään, mutta setämies voi tutustuttaa sinut nautinnon saloihin. Soita mulle.

      • paraskin.sanomaan

        Just.


    • satunnainen_lueskelija

      Mä luulen et aika monilla ihmisillä on tarve olla parisuhteessa vain sen vuoksi että "kaikki muutkin on." Sanoit että sulla on ollut säätöjä, jotka eivät ole loppupeleissä kiinnostanutkaan, ja heitä jotka eivät sitten kuitenkaan olleet kiinnostuneet sinusta niin paljon, että siitä olisi kunnon parisuhteeksi ollut. Oikeasti, mieluummin yksin kuin huonossa seurassa! Ihan hyvä jos sinä ja säätösi huomaatte jo suhteen alkumetreillä et tämä ei olekaan sitä mistä oikeasti nauttisin ja mitä haluaisin. Jos väkisin yrittää jonkun kanssa olla, niin vuosien kuluessa siitä syntyy varmuudella vain ikävämpi soppa, josta on molempien vain tuskallisempaa rämpiä pois.

      Itse olen jo päälle 25, enkä ole koskaan seurustellut, mutta se taas johtuu jossain määrin nuoruuden traumoista, eli luultavasti jotain lievää mielenterveysongelmaa mulla on. Juttu vaan on niin, että mua ei ole koskaan tytöt koulussa kiusanneet, mutta pojat taas on... useamman vuoden. Sen takia mulla ei oikeastaan ole miespuolisia kavereita tai ystäviä, ja mun on äärimmäisen vaikeaa oikeasti tutustua yhteenkään mieheen, saati luottaa heihin. Monta kertaa olen asian kelannut mielessäni läpi ja päättänyt et se on menneisyyttä nyt, mutta jokin suojeluvaisto siellä selkärangassa vaan on, joka ei anna mun avautua vastakkaisen sukupuolen edustajistolle.

      Sulla sen sijaan on asiat ihan ok kondiksessa! Anna itsellesi aikaa, mutta anna sitä myös seuraaville säädöillesi! Joskus kipinän syttyminen vaati hieman enemmän aikaa ja vaivaa, ja vaikka sitä ei loppujen lopuksi ikinä syttyisikään, niin ainakin sulla ja tällä toisella osapuolella voi olla mahdollisuudet tosi hyvään ystävyyssuhteeseen? ;)

      • Ei muakaan pahemmin tytöt kiusanneet (yläasteella muutama, muttei sielläkään niin usein kuin pojat eivätkä haukkuneet silloinkaan ulkonäköä, toisin kuin pojat - lukiossa ei yksikään tyttö sanonut mitään pahaa, pojat kyllä usein vielä sielläkin vaikka harvemmin vaan päin naamaa), vaan pojat... Siksi aloin pelätä poikia ja nuoria miehiä. Nykyisin olen päässyt peloistani yli ja todennut että osa miehistäkin on mukavia ja reiluja.


    • Pidä rima vaan ylhäällä arvojesi ja rajojen kanssa ulkosissa jutuissa tietty voi alentaa, älä tee kompromisseja miesten kanssa kyllä se joku löytää sut ja arvostaa sua semmosena ku oot pidä hauskaa sinkkuna. Ps älä sä jahtaa niit ukkoja anna niiden tulla sun luo🙏

      • TotuusKirpaisee

        No on tuokin kommentti, että niinku neuvot pitämään rimaa korkeella eli vaan kelpuuttaa top-10 miehet ja samalla neuvot, että antaa ukkonen tulla aloittaja luo.
        Ihmeitä neuvot, jos ehdotat, että anaa ukkojen tulla aloittaja luo ihan niinku vapaasti, niin varmasti tulee top-10 ulkopuolisia ukkoja, jotka ei täytä aloittaja ulkonäkö kriteerejä, jotka pitää olla top-10 luokkaa.
        Taidat olla itekki top-10 miesvaatimus nainen.

        Aloittaja ei löydä miestä, koska ei kelpaa kuin top-10 miehet.
        Tavallisille miehille nainen antaa pakit ja vielä silmät pyöreinä ihmettelee, kun ei kelpaa miehille.
        Kelpaa, mutta miehet ei kelpaa tälle naiselle.
        Varteenotettavia miehiä 50 jos menee tekemää tuolle naiselle aloitteen, niin nainen antaa pakit jokaiselle, koska mies ei kuulu top-10 laatuluokkaan.
        Sitten naiset retostelee, ettei ulkonäöllä ole merkitystä.
        Mikään ei ole naiselle tärkeämpää, kuin miehen komea ulkonäkö.
        Jos niin ei olisi, niin ei olisi yksinäisiä rumia miehiäkään.
        Kun ruma mies lähestyy naista, niin nainen käyttää pakokeino, joka on: Mulla on poikakaveri/olen varattu/mun poikaystävä tulee ihan just.


      • TotuusKirpaisee kirjoitti:

        No on tuokin kommentti, että niinku neuvot pitämään rimaa korkeella eli vaan kelpuuttaa top-10 miehet ja samalla neuvot, että antaa ukkonen tulla aloittaja luo.
        Ihmeitä neuvot, jos ehdotat, että anaa ukkojen tulla aloittaja luo ihan niinku vapaasti, niin varmasti tulee top-10 ulkopuolisia ukkoja, jotka ei täytä aloittaja ulkonäkö kriteerejä, jotka pitää olla top-10 luokkaa.
        Taidat olla itekki top-10 miesvaatimus nainen.

        Aloittaja ei löydä miestä, koska ei kelpaa kuin top-10 miehet.
        Tavallisille miehille nainen antaa pakit ja vielä silmät pyöreinä ihmettelee, kun ei kelpaa miehille.
        Kelpaa, mutta miehet ei kelpaa tälle naiselle.
        Varteenotettavia miehiä 50 jos menee tekemää tuolle naiselle aloitteen, niin nainen antaa pakit jokaiselle, koska mies ei kuulu top-10 laatuluokkaan.
        Sitten naiset retostelee, ettei ulkonäöllä ole merkitystä.
        Mikään ei ole naiselle tärkeämpää, kuin miehen komea ulkonäkö.
        Jos niin ei olisi, niin ei olisi yksinäisiä rumia miehiäkään.
        Kun ruma mies lähestyy naista, niin nainen käyttää pakokeino, joka on: Mulla on poikakaveri/olen varattu/mun poikaystävä tulee ihan just.

        "ulkosissa jutuissa tietty voi alentaa"

        Tämä kommentti osoittaa, että aiempi kirjoittaja kehoitti pitämään rimaa korkealla nimenomaan LUONTEEN, ARVOJEN ja HENKISTEN OMINAISUUKSIEN osalta.


      • palstalutka kirjoitti:

        "ulkosissa jutuissa tietty voi alentaa"

        Tämä kommentti osoittaa, että aiempi kirjoittaja kehoitti pitämään rimaa korkealla nimenomaan LUONTEEN, ARVOJEN ja HENKISTEN OMINAISUUKSIEN osalta.

        "Mikään ei ole naiselle tärkeämpää, kuin miehen komea ulkonäkö."

        Tähän voisi myös sanoa, että mikään ei ole miehelle tärkeämpää kuin naisen kaunis ulkonäkö. Ei ole kauaa siitäkään tutkimuksesta, että sitäpaitsi miehet ajattelevat paljon yksimielisemmin siitä mikä heistä on kaunis nainen - kun taas naisten kesken oli huomattavasti isompaa hajontaa sen suhteen, mitä kukin nainen piti komeana miehenä. Muistan itsekin kun eräällä toisella foorumilla vuosia sitten kirjoittajat (ainakin 90-prosenttisesti naisia ja tuohon kyseiseen ketjuun vastanneista 100-prosenttia) laittoivat yhteen ketjuun kuvia kumppaneistaan. Melkein kukaan ei ollut minun makuuni, mutta ilmeisesti olivat kyseisten naisten makuun kuitenkin olleet. Yläasteella taas ns. "ensirakkaudestani" silloinen "paras" luokkakaverini (yhtä epäsuosittu kuin minä, joten mikään status tai muut jutut eivät mielipiteeseen vaikuttaneet) huudahti: "Hyi mikä killisilmä, en ottais!" Kiittäkää siis miehet vaan naisia siitä, että heidän henkilökohtainen makunsa on niin vaihteleva.


      • Kuulkaas ny kauneus on katsojan silmissä, meinaatko että semmosen kanssa pitäs seurustella jonka ulkonäkö tai luonne ei mätsää tippaakaa 😂😂😂 ekalle kommentoijalle.


    • Viinamies

      Et koskaan saa miestä ellet ala juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa. Miehet tulee heti yökerhossa iskemään mutta jos et mene niin jää ikuisesti yksinäiseksi.

      • "Miehet tulee heti yökerhossa iskemään"

        Kyllä tuo ihan yökerhokohtaista on, ei läheskään aina tule kukaa iskemään.

        T: Nainen.


    • " Olen sinkkuillut nyt pari vuotta ja sen jälkeen ollut kyllä säätöä joidenkin kanssa mutta ne on aina päättynyt joko siihen että minua ei ole kiinnostanutkaan tai toisinpäin 🙄 "

      No eikö tuo lause nyt kerro kaiken. Ei sinun ongelmasi ainakaan siitä johdu, ettet tapaisi ihmisiä, vaan, että tapaamasi ihmiset eivät sinulle kelpaa.

      • Nainen39vee

        Eli toisin sanoen ei ole löytynyt oikeanlaista ihmistä.

        Ihmettelen aina tätä, että syytellään kun kukaan ei "kelpaa". Kyllä parisuhteessa oikeasti täytyy olla sellainen fiilis, että on just oikean ihmisen kanssa. Miettikää, kuinka paljon ihmisiä päivittäin tavataan töissä, harrastuksissa, kaupungilla, jne. Kuinka monesta kuitenkin tulee oikeasti läheinen ystävä? Eipä kovin monesta. Miksi ajatellaan, että parisuhteeseen kelpaisi kuka tahansa, joka nyt sattuu kohdalle - parisuhde kuitenkin on intiimimpi ja tietyllä tavalla tärkeämpi ihmissuhde, etenkin jos se kestää ja aletaan perustaa perhettä ja oikeasti jakaa ja rakentaa elämä toisen kanssa!


      • vanhus

        Kaikki naisetkaan ei ole seksiriippuvaisia tai niin vähään tyytyviä että parisuhde ei toimi pitemmänpäälle. Tuostahan oli TV ohjelma paripäivää sitten, Tälle ongelmalle oli oikein nimikin. Tunnistin tällaisia ihmisiä, siksi mielenkiinnolla katsoin ja kuuntelin. Olikohan he jotai aseksuaalisia.


      • yogamiesedelleen
        Nainen39vee kirjoitti:

        Eli toisin sanoen ei ole löytynyt oikeanlaista ihmistä.

        Ihmettelen aina tätä, että syytellään kun kukaan ei "kelpaa". Kyllä parisuhteessa oikeasti täytyy olla sellainen fiilis, että on just oikean ihmisen kanssa. Miettikää, kuinka paljon ihmisiä päivittäin tavataan töissä, harrastuksissa, kaupungilla, jne. Kuinka monesta kuitenkin tulee oikeasti läheinen ystävä? Eipä kovin monesta. Miksi ajatellaan, että parisuhteeseen kelpaisi kuka tahansa, joka nyt sattuu kohdalle - parisuhde kuitenkin on intiimimpi ja tietyllä tavalla tärkeämpi ihmissuhde, etenkin jos se kestää ja aletaan perustaa perhettä ja oikeasti jakaa ja rakentaa elämä toisen kanssa!

        "Ihmettelen aina tätä, että syytellään kun kukaan ei "kelpaa". Kyllä parisuhteessa oikeasti täytyy olla sellainen fiilis, että on just oikean ihmisen kanssa"

        Itse en muuta väittänytkään.

        Toisaalta, jos kriteeri on hiusten pituus tai pituus ylipäänsä onko se parisuhteen onnellisuuden kannalta relevanttia.


    • Parin vuoden sinkkuilu ei tosiaan ole yhtään mitään.
      Mutta yksinäisyyttä nyt ei tarvitse ainakaan potea.. Minulle voi kirjoittaa kaikki yksinäisyyttä potevat naiset. Minulle kelpaa seura vkloppuisin ja etin pidempää vakipano kaveria.

      • Siis pidempiaikaista, ei pidempää.


    • Lienee nykyään kovinkin yleistä, että varsinkin nuorilla on hyvin vinoutunut käsitys parisuhteesta ja sen tuomasta onnesta. Odotetaan, että parisuhteen tulee olla jotain niin paljon mukavampaa ja parempaa kuin "sinkkuus", että kaikista "sinkkuuden" riemuista luopumisen vastapainoksi tulee saada samassa paketissa miljonääri, huippu-urheilija ja kotisohvalla viihtyvä kuvankaunis edustuspuoliso, ettei parisuhteessa ole mitään ikäviä puolia kuten toisen ihmisen elämää ja tarpeita ollenkaan, että parisuhde on kuin "sinkkuutta", paitsi että kotona on aina lämmin, hellä ja hyvännäköinen syli odottamassa.

      Kun nykymaailmassa nuorten yleisimmät toiveammatit ovat prinsessa, rock-stara ja julkkis, ei heiltä voitane odottaa kovin pitkälle menevää realismia parisuhdeodotuksiltakaan. Lähtökohta suhteelle vaikuttaa olevan, että mahdollisen puolison tulee niin sanotusti vetää jalat alta heti kättelyssä. Omasta kokemuksestani voin sanoa, että olen joskus sellaisia naisia tavannut, jotka niin sanotusti veivät heti jalat alta, mutta he veivät kirjaimellisesti samalla myös lompakonkin.

      Mitä puolison löytämiseen tulee, niin ensimmäinen vaatimus on ihmisten tapaaminen ja mieluimmin kasvokkain. Harva ihminen löytää puolisoaan kirjeitse taikka s-postilla, mutta sellaistakin väitetään tapahtuneen. Kasvokkain kohtaamisen etuna on, että henkilö näkee tällöin välittömästi ihmisen sanojensa takana, eikä kuvittele häntä ensiksi unelmien prinssiksi jolloin pettymys on tavatessa ylitsepääsemätön.

      Toinen edellytys puolison löytämiselle on, että haluaa ylipäätään parisuhteessa olla. Monesti suhteessa elämisen hankaluus tulee järkytyksenä, kun "oma" ei olekaan enää "omaa", vaan se pitää jakaa jonkun kanssa. Luonnollisesti tämä halu parisuhteessa elämiseen riippuu pitkälti puolisosta, mutta kolmantena edellytyksenä onkin, että suhteen kumpikin osapuoli on valmis joustamaan "omastaan" yhteiseksi hyväksi.

      Ketjun aloittaja pohtii, että miksei hän saa poikaystävää, vaikkei mitään erityistä syytä sen saamattomuudelle pitäisi olla. Syynä voi hyvinkin olla riman asettaminen liian korkealle, ja kuten kiinteistövälityspiireissä hyvin tiedetään, korkea hintapyynti pidentää myyntiaikaa. Kun otollisin markkinatilanne on ohi, joudutaan hintapyynnistä tinkimään entistäkin enemmän, että korsu saadaan ylipäätään vaihtamaan omistajaa.

      Aloittajalle on tähän mennessä varmasti muodostunut jokin käsitys siitä, että minkälaiset miehet häntä keskimäärin lähestyvät. Ilman, että aloittajan lähtökohdissa tapahtuu mitään suurempaa muutosta, ei häntä keskimäärin lähestyvissä miehissäkään tapahdu mitään muutosta. Mikäli aloittaja siis haluaa muuttaa häntä lähestyvät miehet itsensä mielestä mielenkiintoisimmiksi, lähtee muutos hänestä itsestään.

      Mitään yksityiskohtaisia ohjeita itsensä muuttamiseen ei tämän viestin puitteissa voida antaa, mutta joitain pieniä kuitenkin. Kaiken keskiössä on tietysti oman käyttäytymisen ja sillä annettavien viestien muuttaminen. Se ei vaadi kauneusleikkauksia, vaikka monet kuvittelevatkin viehätysvoimansa lisääntyneen suurempien rintojen myötä. Nainen vain kokee itsensä paremmannäköiseksi ja alkaa suurennettujen rintojensa myötä käyttäytymään tavalla, millä paremmannäköiset ihmiset käyttäytyvät. Henkilö voi kuitenkin ilman rintojen suurentamistakin opetella käyttäytymään tavalla, että antaa ympäröiville ihmisille saman viestin, kuin antaisi jos hänellä olisi suurennetut rinnat.

      Ihmisillä on myös hyvin usein harhainen käsitys niistä viesteistä, mitä he ympäristöönsä käytöksellään antavat. Monet yrittävät sulautua massaan, koska huomion kerääminen on kiusallista. Harmaavarpuset vetävät kuitenkin luokseen aivan erilaisia miehiä kuin näyttävät ja itsevarmasti käyttäytyvät naiset. Monet nuoret miehet lähestyvät tai ainakin haaveilevat lähestyvänsä keski-iän tienovilla olevia naisia, koska nämä viestivät olevansa itsetietoisia ja varmoja asemastaan. Toisaalta monet "hyvän näköiset" nuoret miehet etsiytyvät itseään nuorempien hihittelijöiden seuraan, koska heistä saa helppoa ja nopeata seuraa. Hihittelijäksi heittäytyminen vaatii tietysti ulkonäöltä erilaisia vahvuuksia kuin asemastaan varmaksi naiseksi ryhtyminen tekee.

      Kaikki siis lähtee omasta käytöksestä ja tyylistä.

    • Aloittaja: "Eli otsikko kertoo jo kaiken. Olen päälle parikymppinen kauniiksikkin kehuttu nuori nainen. Ongelma vaan on etten jaksa enää tätä yksinäisyyttä mutten silti tunnu löytävän itselleni poikaystävää."

      Kun olin kaksikymmentä ja risat niin miessolunaapurini sanoi, että "on monta kertaa ihmetellyt - miksi hyvännäköisellä tummalla pitkällä miehellä ei ole tyttöystävää". Selitys oli se, että en ollut sitä niin kovin hanakasti etsinyt. Minusta sinulla on sama vika. Itse olin muutaman kuukauden tuon ihmettelyn jälkeen ollut vain kerran naisen kanssa treffeille. En siis etsinyt silloin tosissani naista - miksi ei sellaista löytynyt, vaikka solunaapurista ulkonäköni oli naapurista hyvä. Vaikka olisi hyvännäköinen, mutta ei tosissaan etsi - niin on vaikeampi löytää Juuri Se Oikea?

      "Olen sinkkuillut nyt pari vuotta ja sen jälkeen ollut kyllä säätöä joidenkin kanssa mutta ne on aina päättynyt joko siihen että minua ei ole kiinnostanutkaan tai toisinpäin 🙄 mietin että onkohan mulla rima liian korkealla vai mistä tässä on kyse?? Joka paikassa näkee pariskuntia ja tulee itselle sellainen forever alone olo:( vertaistukea??? Ja asiallisia vastauksia kiitos.."

      Elämä tuo myöhemmin eteen varmasti mielenkiintoisia vastakkaisen sukupuolen kumppanivaihtoehtoja, mutta ehkä sinun pitäisi tutustua ensiksi itseesi ja siihen minkälaisen miehen haluaisit. Pienellä paikkakunnalla ei ole välttämättä paljon vaihtoehtoja ja isommalla paikkakunnalla niistä tosi hyvistä miehistä saattaa olla kilpailua. Toivo löytäväsi sen miehen ja rakasta itseäsi - niin uskon sinun vielä löytävän jopa lähivuosina jonkun. Onnea sen miehen etsimiseen! :)

      • "miksi ei sellaista löytynyt, vaikka solunaapurista ulkonäköni oli naapurista hyvä"

        En yhtään epäile ulkonäköäsi kuvaasi näkemättä, mutta kyllähän silloinkin jos toinen nainen kehuu toista naista kauniiksi, pitävät miehet tätä nollan arvoisena todisteena kyseisen naisen oikeasta viehättävyydestä. Eli miehet ainakin olettavat, että naista voidaan pitää kauniina vasta sitten, kun useat miehet ovat häntä kauniiksi kehuneet - ihan sama vaikka 1000 naista kyseistä naista kauniiksi kehuisi, jos samat kehut miehiltä loistavat poissaoloaan, miehet hyvin vahvasti sen naisen kauneutta epäilevät.

        Tämä ei ollut millään pahalla, ihan vaan yleisellä tasolla :) Voihan naiset tietysti olla ujompiakin sanomaan mielipidettään jonkun miehen ulkonäöstä, kuin mitä miehet ovat. Itse en ainakaan koskaan ole edes komealle miehelle sanonut että hän on komea, vaikka ajattelisinkin niin.


    • Mustarinta

      Nojoo. Etsit varmaankin mielikuvaa poikaystävästä, puolisosta ja rakkaudesta, ja kun todellisuus ei vastaakaan mielikuvaa niin sitten ihmetellään, että mikä on pielessä? Entä kohtaisit ihmiset omina itsenään ja ilman jotain toivelistoja. Sitten vaan jonakin päivänä jonkun kohdalla huomaat, että sillä ihmisellä on enemmän annettavaa kuin osasit koskaan toivoakaan. Ehkä hän tuntee samoin sinua kohtaan.
      Ja voi hellanduudeli sentään, olet "JO" 20 vuotias.. just joo. Teini-ikäsi (teen age =>13-19) loppui niinkin kauan kuin max vuosi sitten. Jos et satu sairastamaan jotakin terminaalivaiheen sairautta tai ole muuten altis kuolemanvakavien onnettomuuksien suhteen, niin mihin sulla on kiire??

    • EtsitVäärästäPaikkaa

      Varakas setämies tai sugadaddy voisi sopia sinulle paremmin, mutta sosiaalisen painostuksen vuoksi et vain ole uskaltanut kokeilla, koska alitajunnallisesti pelkäät kavereidesi tuomitsevan sinut.

      • .. NarsuBonoboMarsu Lopettaa kiltisti ManiPulaattoRoinnin.. Keskity tekemään niiden kaltaisiesi kanssa Bisnestä, jotka ovat itse itsenäisesti tuollaiseen Bisnekseen päättäneet ryhtyä.. ;P


    • Tämä-selvä

      Olet tyypillinen nainen joka itkee kun ei saa sitä komeinta miestä. Olet sinkku koska sulle ei kelpaa samantasoine ruma mies.

      • TotuusKirpaisee

        Tyypillistä tuollaisella naisille on, että jos ne näkee miehen, jonka ne haluaa, niin mitä nainen tekee.
        Nainen vaan odottaa ja ajatuksissaan huutaa miehelle, että mä haluun Sut, mä haluun Susta miehen itselleni, tuu mennään naimisiin.
        Sitten nainen ihmettelee, kun mies vaan kävelee ohi, vaikka nainen karjuu ajatuksissa.
        Niinkuin miehen pitäisi olla joku ajatustenlukija
        Naiset voi syyttää vaan itseään siitä, kun eivät löydä miestä, kun eivät tee aloitetta.
        Sen eteen naiset ovat tehneet työtä, että ilmapiiri on, että Älä mies minua lähesty, Annan sinulle pakit taas.


    • Ehkäpä katsot seuraa väärästä ikäsegmentistä? :)

    • Syytä nyt yleensä on sysissä ja sepissä, tai sitten ei vain kohtaa sitä joka kolahtaa. Tietysti mitä tiukempi se kriteerilista toiselle on, niin aina hankalemmaksi menee. Arvomaailma on kyllä aika oleellinen asia, jos se halttaa on kaikki muukin aika turhaa.

      • arvomaailma

        Oma arvomaailma – hyvinvoinnin kivijalka?
        Kaikille meille käy varmaan joskus niin että päätöksen tekeminen tuntuu vaikealta.
        Tai toisen ihmisen tekeminen loukkaa tai saa vatsanpohjassa vääntämään.
        Saatoit itse tavoittaa ajatuksen jostain mitä teit mikä kaduttaa.
        Ja toisaalta yrität ymmärtää sitä toista ihmistä, miksi hän käyttäytyi juuri noin.
        (Mielessä saatat kirota että kaikennäkösiä vatipäitä sitä elämä sinun polulle päästääkin 😉 )

        Annanmpa sinulle harjoitteen.

        Ota paperia ja kynä valmiiksi.
        Hengitä muutaman kerran syvään ja tartu ajatukseen;

        Mitkä arvot ovat minulle tärkeitä? Mikä on minun arvomaailman pyramiidissa vakaana kivijalkana, ja mikä huippuna? Listaan voi tulla esimerkiksi; rehellisyys, tasa-arvo, toisen kunnioittaminen, ystävällisyys jne..

        Tee listaa ihan rauhassa. Pidä kuitenkin huoli että kyse on sinun arvoistasi, ei niistä mitä yleinen käsitys ”hyvästä ihmisyydestä” haluaisi sinun olevan. Mitkä asiat on aidosti sinulle tärkeitä?
        Ei ole oikeaa tai väärää. On sinun arvosi.
        Älä lue eteenpäin ennenkuin olet tehnyt listaasi vaikkapa parikin asiaa.

        Nyt palaa ajatuksissa yhteen hetkeen missä sinun ei ollut hyvä olla, miksi jonkun muun tekeminen tai sanominen tuntuu sinusta siltä kuin tuntuu. Tai mitä itse sanoit tai teit. Katso omaa listaa, löytyykö sieltä ristiriitoja? Oletko tullut epärehellinen? Olitko ehkä tahtomattasi tahditon ja loukkasit toista? Teitkö toisesta ”analyysin” vaikkapa ulkokuoren perusteella ennenkuin tutustuit? (Hei kaikki me tehdään näitä. Ihan jokainen.)
        Koitko itse että sinua kohtaan ei toimittu rehellisesti tai että ystävällisyys ja toisen kunnioitus oli tuossa kohtaa vain sanahelinää?

        Monesti se ”paha olo” tai ”vitutus” kumpuaa arvomaailman ristiriidoista. Jännintä tästä tekee se että ihan jokaisella meillä on oma arvomaailmamme. Elämän tosiasia vaan on se että meidän arvomaailmamme ovat uniikkeja ja tämä tekee sosiaalisesta elämästä niin pirskatin mielenkiintoista. Jos sinä, aidosti sydämestäsi arvostat rehellisyyttä ja sitä että et loukkaisi ketään. Se ei tarkoita että ne aidosti olisi muidenkin tapaamiesi ihmisten arvoja.
        Toisille ne tärkeimmät on ”itse ensin -muut sitten” (kas tästä löydetään varmasti esimerkki politiikasta. Jos ei Suomesta niin varmasti vähän kauempaa ainakin) tai vaikkapa se niin kovin kuulutettu rehellisyys – mutta jatkuvasti jostain puskee läpi se pienikin totuus joka valheen paljastaa.

        No sitten päästään tähän teatteriosuuteen; puheet ja teot ei kohtaa. Kuinka näin voi käydä?
        Jos rehellisyys on arvo, mutta toteutus ei olekkaan linjassa arvosi kanssa, alkaako jossain vaiheessa tulla fyysisiäkin oireita? Uni ei illalla tule tai heräät yöllä märehtimään asioita. Jos et juuri tätä, ehkä jotain muuta.
        Syyllisyys. Mokasit. Kismittää. TAI. Se teki näin tai nuin. Kuinka kehtasikin!

        Tasa-arvon nimissä toteat että yritysmaailmassa johtajaksi valittiin henkilö syystä että haluttiin edistää tasa-arvoa. Kuinkakohan ystävälliseltä se kuulostaa valitun korvissa olla kiintiöihminen – koska tasa-arvo. Ei sen vuoksi että hän oli siihen hommaan pätevä juuri itsenään.

        Joskus aamulla ensimmäinen ajatuksesi on kuinka joku loukkasi sinua silloin (tästä voi olla vuosia!), ja miltä se edelleen tuntuu. Rikottiinko sinun arvomaailmaasi vastaan? Miksi muistat tilanteen edelleen?

        Nyt hengitä muutan kerran syvempään, laita jalkapohjat lattiaan ja oikase selkä niin että on hyvä ja rento olla.

        Kuvittele itsesi linnuksi (oletpa västäräkki tai varis, lintu ku lintu käy) ja nouse siivillesi. Katsele sieltä ylhäältä tätä tilannetta minkä olet kokenut. Katsot ylhäältä muiden käyttäytymistä ja näet kaikki ne ihmiset jotka liittyvät tilanteeseen. Ketä he ovat. Mitä heillä oli päällä. Mitä siinä tapahtui.
        Näet omaa käyttäytymistäsi mutta tilanteen tunteet eivät pääse luoksesi taivaalle.
        Tämä mahdollinen tunnemylläkkä pysyy tuolla maanpiinnalla olevassa tilanteessa ja tapahtumissa, mutta itse pystyt katselemaan sitä kauempaa täysin tyynenä.
        Mitä näet itsessäsi? Nyt keskity katsomaan itseäsi. Sinä voit tarkastella itseäsi lempeydellä ja ymmärtäväsiyydellä.
        Mitä tein? Miksi? Tehtiinkö minulle jotain? Sanoiko joku jotain tai kohtasitko tapahtuman mikä saa olon muuttumaan? Kuuluuko nämä kokemani ja kuulemani asioihin mitä arvostan vai onko tässä ristiriitaa?

        Voit tulla näkeväksi siitä, miksi joku tilanne vaikuttaa sinuun niinkuin vaikuttaa.
        Voit tulla näkeväksi omasta arvomaailmastasi ja vahvistaa sitä.
        Vahvalla arvomaailmapohjalla meidän on helpompi olla ja joudumme harvemmin tilanteisiin jotka kaduttavat.
        Saatat katsoa ihmisiä ja miettiä miksi sitä ei kaduta, miksi se on ku mitään ei olis tapahtunukkaan?
        Kas kun hänen arvomaailmansa voi olla hyvinkin erilainen kuin sinun. Hänen arvonsa sallivat hänen tekevän asioita koska hänen mielestään juuri se on oikein. Jos hän jättäisi sen tekemättä – hän rikkoisi omaa arvomaailmaansa vastaan.
        Taikasana tähän oman olon helpotukseen on anteeksianto.


      • arvomaailma kirjoitti:

        Oma arvomaailma – hyvinvoinnin kivijalka?
        Kaikille meille käy varmaan joskus niin että päätöksen tekeminen tuntuu vaikealta.
        Tai toisen ihmisen tekeminen loukkaa tai saa vatsanpohjassa vääntämään.
        Saatoit itse tavoittaa ajatuksen jostain mitä teit mikä kaduttaa.
        Ja toisaalta yrität ymmärtää sitä toista ihmistä, miksi hän käyttäytyi juuri noin.
        (Mielessä saatat kirota että kaikennäkösiä vatipäitä sitä elämä sinun polulle päästääkin 😉 )

        Annanmpa sinulle harjoitteen.

        Ota paperia ja kynä valmiiksi.
        Hengitä muutaman kerran syvään ja tartu ajatukseen;

        Mitkä arvot ovat minulle tärkeitä? Mikä on minun arvomaailman pyramiidissa vakaana kivijalkana, ja mikä huippuna? Listaan voi tulla esimerkiksi; rehellisyys, tasa-arvo, toisen kunnioittaminen, ystävällisyys jne..

        Tee listaa ihan rauhassa. Pidä kuitenkin huoli että kyse on sinun arvoistasi, ei niistä mitä yleinen käsitys ”hyvästä ihmisyydestä” haluaisi sinun olevan. Mitkä asiat on aidosti sinulle tärkeitä?
        Ei ole oikeaa tai väärää. On sinun arvosi.
        Älä lue eteenpäin ennenkuin olet tehnyt listaasi vaikkapa parikin asiaa.

        Nyt palaa ajatuksissa yhteen hetkeen missä sinun ei ollut hyvä olla, miksi jonkun muun tekeminen tai sanominen tuntuu sinusta siltä kuin tuntuu. Tai mitä itse sanoit tai teit. Katso omaa listaa, löytyykö sieltä ristiriitoja? Oletko tullut epärehellinen? Olitko ehkä tahtomattasi tahditon ja loukkasit toista? Teitkö toisesta ”analyysin” vaikkapa ulkokuoren perusteella ennenkuin tutustuit? (Hei kaikki me tehdään näitä. Ihan jokainen.)
        Koitko itse että sinua kohtaan ei toimittu rehellisesti tai että ystävällisyys ja toisen kunnioitus oli tuossa kohtaa vain sanahelinää?

        Monesti se ”paha olo” tai ”vitutus” kumpuaa arvomaailman ristiriidoista. Jännintä tästä tekee se että ihan jokaisella meillä on oma arvomaailmamme. Elämän tosiasia vaan on se että meidän arvomaailmamme ovat uniikkeja ja tämä tekee sosiaalisesta elämästä niin pirskatin mielenkiintoista. Jos sinä, aidosti sydämestäsi arvostat rehellisyyttä ja sitä että et loukkaisi ketään. Se ei tarkoita että ne aidosti olisi muidenkin tapaamiesi ihmisten arvoja.
        Toisille ne tärkeimmät on ”itse ensin -muut sitten” (kas tästä löydetään varmasti esimerkki politiikasta. Jos ei Suomesta niin varmasti vähän kauempaa ainakin) tai vaikkapa se niin kovin kuulutettu rehellisyys – mutta jatkuvasti jostain puskee läpi se pienikin totuus joka valheen paljastaa.

        No sitten päästään tähän teatteriosuuteen; puheet ja teot ei kohtaa. Kuinka näin voi käydä?
        Jos rehellisyys on arvo, mutta toteutus ei olekkaan linjassa arvosi kanssa, alkaako jossain vaiheessa tulla fyysisiäkin oireita? Uni ei illalla tule tai heräät yöllä märehtimään asioita. Jos et juuri tätä, ehkä jotain muuta.
        Syyllisyys. Mokasit. Kismittää. TAI. Se teki näin tai nuin. Kuinka kehtasikin!

        Tasa-arvon nimissä toteat että yritysmaailmassa johtajaksi valittiin henkilö syystä että haluttiin edistää tasa-arvoa. Kuinkakohan ystävälliseltä se kuulostaa valitun korvissa olla kiintiöihminen – koska tasa-arvo. Ei sen vuoksi että hän oli siihen hommaan pätevä juuri itsenään.

        Joskus aamulla ensimmäinen ajatuksesi on kuinka joku loukkasi sinua silloin (tästä voi olla vuosia!), ja miltä se edelleen tuntuu. Rikottiinko sinun arvomaailmaasi vastaan? Miksi muistat tilanteen edelleen?

        Nyt hengitä muutan kerran syvempään, laita jalkapohjat lattiaan ja oikase selkä niin että on hyvä ja rento olla.

        Kuvittele itsesi linnuksi (oletpa västäräkki tai varis, lintu ku lintu käy) ja nouse siivillesi. Katsele sieltä ylhäältä tätä tilannetta minkä olet kokenut. Katsot ylhäältä muiden käyttäytymistä ja näet kaikki ne ihmiset jotka liittyvät tilanteeseen. Ketä he ovat. Mitä heillä oli päällä. Mitä siinä tapahtui.
        Näet omaa käyttäytymistäsi mutta tilanteen tunteet eivät pääse luoksesi taivaalle.
        Tämä mahdollinen tunnemylläkkä pysyy tuolla maanpiinnalla olevassa tilanteessa ja tapahtumissa, mutta itse pystyt katselemaan sitä kauempaa täysin tyynenä.
        Mitä näet itsessäsi? Nyt keskity katsomaan itseäsi. Sinä voit tarkastella itseäsi lempeydellä ja ymmärtäväsiyydellä.
        Mitä tein? Miksi? Tehtiinkö minulle jotain? Sanoiko joku jotain tai kohtasitko tapahtuman mikä saa olon muuttumaan? Kuuluuko nämä kokemani ja kuulemani asioihin mitä arvostan vai onko tässä ristiriitaa?

        Voit tulla näkeväksi siitä, miksi joku tilanne vaikuttaa sinuun niinkuin vaikuttaa.
        Voit tulla näkeväksi omasta arvomaailmastasi ja vahvistaa sitä.
        Vahvalla arvomaailmapohjalla meidän on helpompi olla ja joudumme harvemmin tilanteisiin jotka kaduttavat.
        Saatat katsoa ihmisiä ja miettiä miksi sitä ei kaduta, miksi se on ku mitään ei olis tapahtunukkaan?
        Kas kun hänen arvomaailmansa voi olla hyvinkin erilainen kuin sinun. Hänen arvonsa sallivat hänen tekevän asioita koska hänen mielestään juuri se on oikein. Jos hän jättäisi sen tekemättä – hän rikkoisi omaa arvomaailmaansa vastaan.
        Taikasana tähän oman olon helpotukseen on anteeksianto.

        Arvomaailma on koko elämän ja ykslön elämän kivijalka. :)


    • näinonnn

      Sanoisin että yksin elämisessä ehkä ikävin puoli on se, kun melkein kaikkiin menopaikkoihin pitäisi olla daami mukana. Tällainen myös rajoittaa raskaasti ns. sosiaalista elämää. Mikä on ennen muuta nuorena ikävä asia, kun juuri silloin ihmisiinkin pitäisi tutustua ja sitä menoakin enemmän kaipaa.
      Parisuhteissa elämisestä ei minulla kokemusta ole. Uskon kuitenkin että monet suhteet ovat ihan hyviä, joskin toisaalta tiedostan että hyvin monen naisen kanssa parisuhteessa elämään alkaminen ei vetoaisi minuun edes alkuun.

    • Trollipeikko

      Kun mies sanoo, että naisella on rima korkealla, se on vain hänen tekosyynsä olla deittailematta kyseistä naista.

    • lisäpöytäkirja

      otsikko kertoo kaiken, joten eipä ole tähän mitään lisättävää.

    • TotuusKirpaisee

      Aloittajalla on suuret kriteerit miesten suhteen ja ihmettelee, että miksi ei saa poikaystävää.
      Aloittajahan myönsikin, ettei häntä ole kiinnostanutkaan mies, joka olisi aloittajasta kiinnostunut.
      Naiset ei voi kieltää tätä tosiasiaa:
      -Miehen ulkonäkö on kaiken A ja O
      -Mies täytyy kuulua top-10 luokkaan ulkonäkönsä suhteen eli olla komea.
      -Miehen tulee olla sosiaalisesti lahjakas eli naisella ei saa olla hetkeäkään tunnetta, että onpa tylsää tai että aika tuntuu käyvän pitkäksi.
      -Miehen pitää olla hyväpailkkaisessa työssä vähintään 5000€/kk, mielellään keskitasoa parempi käyttöauto hinnaltaan 50 000 ja vielä parempi, jos miehellä on urheiluauto jonka hintalappu alkaa miljoonalla.
      -Miehellä täytyy olla myös pankkitilillä vähintään miljoona euroa säästöjä ja sijoituksia.
      -Miehen pitää juoda viinaa, että mies voi tarjota naisellekin viinaa

      • TotuusKirpaisee

        Tärkeä kriteeri unohtui eli miehen pitää olla vähintään 180cm pitkä ja urheilullinen vartalo.


      • Olipahan taas provo. En tiennyt kumpienkaan eksieni pankkitilien saldoa enkä toisesta edes työpaikkaa (ensimmäinen oli "vain" tarjoilija, ei taida sellaiset ihan 5000 e/kk tienata??). Seksikumppanieni ulkonäössä on ollut enempi vähempi variaatiota, läheskään kaikki eivät ole olleet edes minuun verrattuina pitkiä, ja on täyttä liioittelua sanoa että monikaan heistä olisi mihinkään "top10"-ulkonäköluokkaan kuulunut.

        Ja siis tylsiä hetkiä tulee joka hemmetin pitkäkestoisessa suhteessa. Jos et sitä tiennyt, et taida itse olla pahemmin seurustellut. Eli omaa logiikkaasi käyttäen, laskepa sinäkin sitä rimaa...


    • ddjfkl3jo0

      Sulla on yksinkertaisesti rima aivan liian korkealla. Sanoit että sulla on säätöjä, eli et todellakaan ole ulkonäöllisesti mitenkään huonotasoinen kun kerran säätöihin olet kelvannut. Sun pitäis otsikoida toi pikemminkin "miksen saa unelmapoikaystävää". Taidat etsiä vähän liian tiukoilla kriteereillä. Jos sulla kerran on vientiä ollut niin poikaystäväkin olisi järjestynyt jos olisit niin vaan halunnut (eli laskenut rimaa).

      • Säätö on eri asia kuin poikaystävä tai edes treffikumppani. Sen mitä itse olen ymmärtänyt säädöllä viitataan vähemmän vakavaan seksisuhteeseen, oli se sitten lyhempi tai pidempi. Säätäminen = vapaamielistä seksisuhteilua.


    • Poikaaa

      Haluutko tutustua munkaa jos haluut lähetä viesti snäpis> poika.1000

    • SoliterniuM1977

      On äärimmäisen harvinaista löytää kumppani, jossa täyttyy kaikki toiveet. Siksi olet ehkä yksin. Itse olen 41v mies ja mun kriteerit naiselle ovat yleisen mukavuuden lisäksi hoikka kroppa eikä lapsia. Voin sanoa, että ikäluokastani ei löydy. Siksi olen mielummin yksin. En halua joustaa kriteereistäni.

      Ehkä muutenkin olen siinä vaiheessa, että parempi elääkin yksin.

      Tsemppiä sulle.

    • 12121212121212

      Siksi koska olet tottunut olemaan nuori ja nätiksikin kehuttu nainen.

      Olet tottunut että kysyntää on, somekuvia kehutaan ja huomion saaminen on lapsellisen helppoa.

      Siispä odotat että komea unelmapoikkis ilmestyisi jostain, tuottaisi ilmiömäisillä sosiaalisilla taidoillaan hauskoja fiiliksiä, osaamisellaan unelmapuitteet ja tunnetaidoillaan unelmasuhteen.

      Kun ihan kaikki ei tipukaan taivaalta kuten ulkonäön kehujat yökerhossa, valitat täällä miksi et saakaan kaikkea mitä haluat justnytheti.

    • viisvee

      tuohan on melko normaalia jos kipinä puuttuu itseltä tai toisin päin ,oli ikä mikä hyvänsä mikään ei etene väkisin ihmis suhteissa oikea löytyy vasta sitten kun lakkaa yrittämästä liikaa,

    • Pari vuotta sinkkuna = forever alone??? Hahhah. Teepäs perässä ja ole 5 vuotta sinkkuna kuten minä olen jo ollut... Teillä nuorilla ei ole minkäänlaista suhteellisuudenkäsitystä siinä, mitä on "ikisinkkuus" (sitähän tuo forever alone vapaasti käännettynä merkannee).

      • P.S: Parikymppisenä en ollut vielä edes seurustellut, löysin ensimmäisen poikaystävän vasta 22-vuotiaana. Suurinosa nuorista ei kestä odottaa siihen asti.


      • ATM-neitsyt-incel

        Ja vitut tuo ole mitään. Olen yli 40v. ATM ja incel ja neitsyt.


    • Foreveralone

      Kiitos kaikille vastauksista. Niin ja siis en ole 20-vuotias niinku moni on näköjään luullut. Kirjoitin "päälle parikymppinen" eli siis olen yli 20-vuotias, tarkkaa ikää en kerro koska en halua paljastaa henkilöllisyyttäni, vaikka tuskin se iästä paljastuisikaan, mutta koskaan ei voi olla liian varovainen ;D no anyway en enää jaksa etsiä mitään poikaystävää, kun se ei näköjään etsimällä löydy, odotan että "se oikea" Tulee ehkä joskus vastaan:D t. Ap.

      • 1212121212121212

        No miten luulet että ikäisesi miehet löytävät tyttöystävän?

        Odottelemalla että sellainen tulee jostain vastaan ja asiat vain tapahtuvat?

        Ymmärrät varmaankin että jos osapuoli A on passiivinen, osapuolen B on oltava aktiivinen?


      • jepulistajep

        Kaksikymppinen tai vähän päälle on aivan yksi ja sama, vaikka nuorelle pari vuotta on "ikuisuus" niin todellisuudessa se ei ole.

        "että minua ei ole kiinnostanutkaan" tossahan se syy.


    • Kaikysyäsaa--

      Olet liian vaativa vaikka olet itse ruma nainen. Tasosi on ruma ätmi. No kerro nyt minkänäköinen olet, pituus, paino, silmien väri, suun muoto, tissien koko, mitä harrastat, minkälaisen miehen haluat, tulotaso, pitääkö miehen tienata 5000 euroa kuukaudessa vai kelpaako 800 euroa tienaava mies, oletko pinnallinen, oletko ärsyttävä, pihtaatko, tykkäätkö läheisyydestä, pitääkö miehen olla 180 cm vai kelpaako 165 cm mies, Pitääkö miehen omistaa auto vai kelpaako polkupyörällä kulkeva mies?

      • Mitä ihmeen merkitystä jollain suun muodolla on?? Itse en näin naisena pane sitä miehessäkään merkille.

        Saati sitten silmien värillä tai tissien koolla??


    • minusta yksin viikonkin tuntu 18vbmelkein tuohon ikään ikuisuudelta ja yksinäiseltä ja etten ole haluttu. Kun torissakin kävi hakeen näin varattuna jotain miehien silmät kirkastui ja olivat hyvin ystävällisiä ihan läpinäkyviä vaikka oli juuri törkeitä tuttavalleni.

    • Tässä aheiseen liittyvä hyvävideo ja videon alla aina jatkovideo https://youtu.be/jL1l9ZtGC2w

      Ittestäni voin kertoa semmosta, että toive ammatina ei ole olla julkkis vaan tehdä työtä mikä on sydäntä lähellä, mulla ongelmana usein on se että oon avautunut suhteen alussa mun omista asioista jutuista, vanhoista ongelmista elämässä tosi avoimesti, joiden osan asioista kanssa kamppailen yhä, voin sanoa että mua on sanottu älyttömän kauniiksi, voisin ryhtyä malliksi osittain tulee geenejä latina maasta, en oo yhtää ym ite pidän itseäni nättinä mutten ketään parempana, jokainen nainen on kaunis omalla tavallaan ja mun mielestä jopa paskimman itsetunnon omaava nainenkin ansaitsee rakkautta. Mutta mullase ongelma tosiaan on että miehet näkee musta vaan sen ulkokuoren sen miten kaunis oon ja mukava/lempeä/kiltti mut sit jos vähääkään suutun ja onhanse ku ontää tempperamentti nii äijät katoo😂 onse kyllä vituttavaa ku ajatellaan ettei toisessa sais olla mitään virheitä, ite sit kuitenki oon ollu aina surullisten ei välttist mitenkää ihmeellisten jätkien perää, mut joo ei, vituttaa vaan✌🏼🖕🏼

    • Ja tarkotin etten oo aina ollu mitenkään ihmeellisen näkösten äijien perään et kylse luonne ratkasee enemmän mut niiku suht normaalin näkönen mies on käyny, mut huomaa vaikse mies ois vitun komee tai ei nii on nää mulla kaikki silti ollu totaalisia paskapäitä, mutta silti sitä jaksaa vaan usko että jos nyt kuitenki joku pv tapais jonku, varsinaisesti sinkkuus mulle ei oo ongelma, mutta vituttaa ku sattuu tämmösii kusipää renttuja sattuu tielle, ja nyt en todellakaan tarkoita kaikkiamiehiä, elkääny heittäkö hirveitä ripuleita naamalle💩😂 kiitoksia 24 oli pakko jonnekki avautua😤✨✌🏼

    • eisenkummempaa

      On, ei siinä sen kummempaa.

    • Anonyymi

      Mä oon 32-vuotias mies eikä mulla oo tyttöystävää.

    • Anonyymi

      Pitää ensin oppia oleen yksin.Yksin olo ei saa muodostua ongelmaksi.

    • Oisko vaan ollut liika tiukat kriteerit?

    • Anonyymi

      Heh, no tämä! Jotenkin tuntuu, että on lievää keljuilua palstan valittaville ätmeille.

      >alfauros<

    • Anonyymi

      Mä en saa poikaystävää koska oon ryma

    • Anonyymi

      suusta sisxään jq pyllisztämällä pyllystä ulos jokqinen perukin , kuin toisesta korvastaq sisään jqa toisesta ulos asia.....

    • Anonyymi

      mutta pitäisi lisätä tuohon nimittelijä-ohjelmaan uusia, tekee entistä hquskempiqw yhdistelmiä sitrn.

      t, kreikastsa:
      Passyknoas Tamaveli

    • Anonyymi

      Viis vuotta sitten tehty alotus. Mutta moni näkee tollasen parikymppisen vielä tyttönä, nukke kädessään ja arvelee ettei parisuhteeseen kykene. myös tossa että hakee vaan poikaystävää, niin ei sellanen kovin montaa kiinnosta, kun siinä on mielessä jo tulevat perhe ja yhteinen elämä. Kuka jaksaa ikuista seurustelua.

    • Anonyymi

      Yritä nyt vaan pokata joku. Näin 50v naisena kun yrittää etsiä oman ikäistä miestä, niin ne vapaat on likasia, partasotkuisia ja pitkäksi kasvanut puolitukkakalju päässä. Monella sumuinen kuva ja suu auki. Naama on turvonnut. Pirtin yläkarmi roikkuu. Olen huumorintajuinen ja ystävällinen mies. Niin ne mainostaa, mutta ovat kaikkea muuta. Koti on likainen ja vaatteet likaiset. Näitä miehiä on Valo pullollaan.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe