taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
1000
KUUDES KÄSKY!!!
"Älä tapa" Kavahtakaa tappamasta Jumalan kuvaa, ihmistä. Tämä koskee myös vielä syntymättömiä, eli abortin kauhistus on6063SEITSEMÄS KÄSKY!!!
"Älä tee aviorikosta" Tämän voi ilmaista myös hieman nasevammin "älä tee huorin"!!! Ihmisen tunteista rakkauden tunne11463Oman LAJIN valitseminen!!!
Nykyajan ajatusmaailman syntihekumatrendin kummallisuus on, että ihminen voi muka itse päättää mihin sukupuoleen kuuluu,3260Kiusaaminen
En pidä kiusaamisesta palstalla!!! Keskustelkaamme asiallisesti!!! Ei perättömiä syytöksiä!!! Ei ilkeämielistä vihjailua13660PSALMIN OPETUSTA!!!
"Minä YLENNÄN Sinua, HERRA, sillä SINÄ olet minua TUKENUT" Psalmi 29 MITEN me, jotka olemme TOMUA ja olemme TUHKAA YLEN659KOLMAS KÄSKY!!!
"Älä käytä väärin Herran, Jumalasi, nimeä." Kuinka syvälle turhuuteen olemmekaan vajonneet, jos lausumme turhaan tuon p5659KAUHISTUS!!!
VIELÄKÖ joku kehtaa väittää, että luterilainen kirkko VÄLITTÄÄ HITUSTAKAAN JUMALAN SANASTA!!!???!!! https://yle.fi/uutis22056ENSIMMÄINEN KÄSKY!!!
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka johdatin sinut pois Egyptistä, orjuuden maasta. Sinulla ei saa olla muita Jumalia1852Masennuksesta!!!
Muistakaamme että meidän TULEE TEHDÄ TÖITÄ!!! MAHDOLLISIMMAN PALJON!!! Niin emme ole TAAKAKSI kenellekään!!! Työteliääl252"Kuntoilua" JEESUKSESSA!!!
JEESUS lupasi meille, että mitä tahansa Hänen nimessään ISÄLTÄ anomme, ja uskome, sen saamme. Olen aina ollut laiska kun2250Pelastuminen on YKSINKERTAISTA!!!
Meille on ILMOITETTU ja ANNETTU täysin VEDENPITÄVÄ ja VARMAkeino PELASTUKSEEN!!! Meidän ei tarvitse ARVUUTELLA, ei ETSIÄ5849VIIDES KÄSKY!!!
”Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että saisit elää kauan siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.” Vanhem6548Tarvitsemme luostarilaitoksen!!!
Luterilainen kirkkomme on ehkäpä mennyt harhaan osin siksi, että meiltä puuttuu luostarilaitos VOIMALLISINE rukoilijoine2347KYMMENES KÄSKY!!!
”Älä tavoittele toisen taloa. Älä tavoittele hänen vaimoaan, älä orjaa tai orjatarta, älä hänen härkäänsä, älä hänen aas9047VAPAHTAJAN syntymäjuhla LÄHESTYY!!!
Vapahtajamme syntymäjuhla lähestyy. Valitettavasti syntihekumayhteiskunnassamme huomamme tämän asian lähinnä joulumainon5347Mikä siitä on ETTÄ???
On valtio, jossa on PÄÄMINISTERI, joka on paikassa tavoittamattomissa, paikassa, JOSSA HERRA VARJELE EI PITÄISI OLLA!!!1947NELJÄS KÄSKY!!!
"Muista pyhittää lepopäivä. Kuutena päivänä tee työtä ja hoida kaikkia tehtäviäsi, mutta seitsemäs päivä on Herran, sinu5646Ei miten vaan pääse taivaaseen!!!
"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvel544PYRKIKÄÄMME TÄYDELLISYYTEEN!!!
Meidän on HERRAN KÄSKYN mukaan oltava täydellisiä!!!! TÄYDELLISTYMINEN on oltava mielessämme ja pyrkimyksenämme!!! ÄLKÄÄ1543Demokratiaako???!!!???
OIKEA kristitty!!! OIKEIN Jumalan lakia toteuttava PELASTUVA uskova EI ole demokratian käsikassara!!! Kristityllä on1043