taskuttäynnäkiviä

![]()
Aloituksia
99
Kommenttia
1004
LAKI!!! ON!!! VOIMASSA!!!
Jeesus täytti lain, ja VAATII sitä myös MEILTÄ!!! Laki on VOIMASSA!!! Lain noudattaminen on EDELLYTYS pelastukselle!!!8762NYT on aika ILOITA!!!
NYT on se aika, kun JOKAINEN OIKEIN USKOVA KRISTITTY ILOITKOON SYDÄMENSÄ POHJASTA!!! SILLÄ!!! KRISTUS NOUSI KUOLLEISTA661Hyvää Helatorstain aattoiltaa :-)
Kristuksen taivaaseenastumisen muistopäivän aattona voimme jo virittäytyä mietiskelemään tuon valtavan tapahtuman merkit2361SIEMENEN LASKEMISESTA!!!
Kaikki siemen on laskettava VAIN AVIOSSA ja SIEMENNYSTARKOITUKSESSA!!! Se on RAAMATULLISTA eli siis HERRAN mielen mukais160VÄÄRISTELYÄ!!! LUULOTTELUA!!! SYNTIÄ!!!
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kuula-jos-apostoli-paavali-saarnaisi-nykykirkossa-han-nakisi-homojen-keskinaisen-vetov3860Pari pikaista HAVAINTOA!!!
Palstalla pesii synti, joka ilmenee nyt etenkin näillä kahdella tavalla: - politikoinnilla: vaikka politiikka toki on i2058Teologiasta!!!
Mitä on OIKEA teologia??? Mitä on PELASTAVA teologia??? Opitaanko sitä yliopistoissa??? EI!!! Jos olet teologi, ruko1358VIISAUTTA!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli057YHDEKSÄS KÄSKY!!!
"Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan" Herran mielen mukaista ei ole ainoastaan se, ettemme turhaan lausu857Rukous levolle käydessä
Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni2157Pieni rukous
Pitkästä aikaa pieni rukous illan alkaessa: hmisiä rakastava Jumala, Kaikkeinkorkein, anna palvelijallesi auttava1356AINOA tie ikuiseen elämään
Huolestuttava on se huomio palstan keskusteluista, että uskosta osattomien rinnalla monet uskoviksi esittäytyvätkin kiel5654Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli053Hyvää helatorstain aattoa!!!
Hyvää helatorstain aattoa, palstalaiset!!! "Oi Kristus, meidän Jumalamme, sinä menit kunniassa taivaaseen annettuasi P151Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli149Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli446Kristityillä ON lupa nauttia verta!!!
Joku yritti selvittää minulle, että kristittyjen ei olisi sopivaa nauttia veriruokia. ROSKAA!!! Nautimmehan vapahtajamme143Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli040Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli038