taskuttäynnäkiviä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
95
Kommenttia
1000
YHDEKSÄS KÄSKY!!!
"Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan" Herran mielen mukaista ei ole ainoastaan se, ettemme turhaan lausu831SIEMENEN LASKEMISESTA!!!
Kaikki siemen on laskettava VAIN AVIOSSA ja SIEMENNYSTARKOITUKSESSA!!! Se on RAAMATULLISTA eli siis HERRAN mielen mukais131Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli130Hyvää helatorstain aattoa!!!
Hyvää helatorstain aattoa, palstalaiset!!! "Oi Kristus, meidän Jumalamme, sinä menit kunniassa taivaaseen annettuasi P129LAKI!!! ON!!! VOIMASSA!!!
Jeesus täytti lain, ja VAATII sitä myös MEILTÄ!!! Laki on VOIMASSA!!! Lain noudattaminen on EDELLYTYS pelastukselle!!!8729AINOA tie ikuiseen elämään
Huolestuttava on se huomio palstan keskusteluista, että uskosta osattomien rinnalla monet uskoviksi esittäytyvätkin kiel5627Kristityillä ON lupa nauttia verta!!!
Joku yritti selvittää minulle, että kristittyjen ei olisi sopivaa nauttia veriruokia. ROSKAA!!! Nautimmehan vapahtajamme127Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli427VÄÄRISTELYÄ!!! LUULOTTELUA!!! SYNTIÄ!!!
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kuula-jos-apostoli-paavali-saarnaisi-nykykirkossa-han-nakisi-homojen-keskinaisen-vetov3826TODISTEET luomisen PUOLESTA!!!
Kumoavat TÄYSIN maailmankaikeuden sattumanvaraisen syntymisen mahdollisuuden!!! " Universumimme luonnonvakioiden arvot8426Pieni rukous
Pitkästä aikaa pieni rukous illan alkaessa: hmisiä rakastava Jumala, Kaikkeinkorkein, anna palvelijallesi auttava1325Pari pikaista HAVAINTOA!!!
Palstalla pesii synti, joka ilmenee nyt etenkin näillä kahdella tavalla: - politikoinnilla: vaikka politiikka toki on i2025Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli022Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli019Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli018