taskuttäynnäkiviä

Aloituksia
98
Kommenttia
1001
TODISTEET luomisen PUOLESTA!!!
Kumoavat TÄYSIN maailmankaikeuden sattumanvaraisen syntymisen mahdollisuuden!!! " Universumimme luonnonvakioiden arvot8446Hyvää Helatorstain aattoiltaa :-)
Kristuksen taivaaseenastumisen muistopäivän aattona voimme jo virittäytyä mietiskelemään tuon valtavan tapahtuman merkit2345SIEMENEN LASKEMISESTA!!!
Kaikki siemen on laskettava VAIN AVIOSSA ja SIEMENNYSTARKOITUKSESSA!!! Se on RAAMATULLISTA eli siis HERRAN mielen mukais144Rukous levolle käydessä
Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni2144LAKI!!! ON!!! VOIMASSA!!!
Jeesus täytti lain, ja VAATII sitä myös MEILTÄ!!! Laki on VOIMASSA!!! Lain noudattaminen on EDELLYTYS pelastukselle!!!8741VÄÄRISTELYÄ!!! LUULOTTELUA!!! SYNTIÄ!!!
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kuula-jos-apostoli-paavali-saarnaisi-nykykirkossa-han-nakisi-homojen-keskinaisen-vetov3841Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli041Teologiasta!!!
Mitä on OIKEA teologia??? Mitä on PELASTAVA teologia??? Opitaanko sitä yliopistoissa??? EI!!! Jos olet teologi, ruko1339Hyvää helatorstain aattoa!!!
Hyvää helatorstain aattoa, palstalaiset!!! "Oi Kristus, meidän Jumalamme, sinä menit kunniassa taivaaseen annettuasi P139AINOA tie ikuiseen elämään
Huolestuttava on se huomio palstan keskusteluista, että uskosta osattomien rinnalla monet uskoviksi esittäytyvätkin kiel5638Pari pikaista HAVAINTOA!!!
Palstalla pesii synti, joka ilmenee nyt etenkin näillä kahdella tavalla: - politikoinnilla: vaikka politiikka toki on i2038Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli137YHDEKSÄS KÄSKY!!!
"Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan" Herran mielen mukaista ei ole ainoastaan se, ettemme turhaan lausu837Kristityillä ON lupa nauttia verta!!!
Joku yritti selvittää minulle, että kristittyjen ei olisi sopivaa nauttia veriruokia. ROSKAA!!! Nautimmehan vapahtajamme134Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli434Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli032Pieni rukous
Pitkästä aikaa pieni rukous illan alkaessa: hmisiä rakastava Jumala, Kaikkeinkorkein, anna palvelijallesi auttava1332Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!
HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli025