Vapaa kuvaus

Aloituksia

95

Kommenttia

1000

  1. LAKI!!! ON!!! VOIMASSA!!!

    Jeesus täytti lain, ja VAATII sitä myös MEILTÄ!!! Laki on VOIMASSA!!! Lain noudattaminen on EDELLYTYS pelastukselle!!!
    Luterilaisuus
    87
    21
  2. YHDEKSÄS KÄSKY!!!

    "Älä todista valheellisesti toista ihmistä vastaan" Herran mielen mukaista ei ole ainoastaan se, ettemme turhaan lausu
    Luterilaisuus
    8
    19
  3. Rukous levolle käydessä

    Huomenna minulla on edessäni haasteellinen päivä. Henki nostaa sielussani rukouksen mielialan ja haluan jakaa rukoukseni
    Luterilaisuus
    21
    19
  4. Kristus syntyy, kiittäkää!!!

    Kolme yötä ja on HERRAMME syntymäpäivä!!! ”Sinun syntymästäsi, Kristus, meidän Jumalamme, koitti maailmalle tiedon val
    Luterilaisuus
    35
    18
  5. Teologiasta!!!

    Mitä on OIKEA teologia??? Mitä on PELASTAVA teologia??? Opitaanko sitä yliopistoissa??? EI!!! Jos olet teologi, ruko
    Luterilaisuus
    13
    18
  6. Kristityillä ON lupa nauttia verta!!!

    Joku yritti selvittää minulle, että kristittyjen ei olisi sopivaa nauttia veriruokia. ROSKAA!!! Nautimmehan vapahtajamme
    Luterilaisuus
    1
    18
  7. Pari pikaista HAVAINTOA!!!

    Palstalla pesii synti, joka ilmenee nyt etenkin näillä kahdella tavalla: - politikoinnilla: vaikka politiikka toki on i
    Luterilaisuus
    20
    18
  8. TODISTEET luomisen PUOLESTA!!!

    Kumoavat TÄYSIN maailmankaikeuden sattumanvaraisen syntymisen mahdollisuuden!!! " Universumimme luonnonvakioiden arvot
    Luterilaisuus
    84
    18
  9. VIISAUTTA!!!

    HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli
    Luterilaisuus
    1
    17
  10. VÄÄRISTELYÄ!!! LUULOTTELUA!!! SYNTIÄ!!!

    https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/kuula-jos-apostoli-paavali-saarnaisi-nykykirkossa-han-nakisi-homojen-keskinaisen-vetov
    Luterilaisuus
    38
    17
  11. Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!

    HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli
    Luterilaisuus
    0
    16
  12. Pieni rukous

    Pitkästä aikaa pieni rukous illan alkaessa: hmisiä rakastava Jumala, Kaikkeinkorkein, anna palvelijallesi auttava
    Luterilaisuus
    13
    16
  13. AINOA tie ikuiseen elämään

    Huolestuttava on se huomio palstan keskusteluista, että uskosta osattomien rinnalla monet uskoviksi esittäytyvätkin kiel
    Luterilaisuus
    56
    15
  14. Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!

    HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli
    Luterilaisuus
    0
    14
  15. Voi LUOJA VIISASTUTA arkkitehdit!!!

    HERRA ARMAHDA!!! Syistä jotka vain LUOJA YKSIN tietää minua on siunattu kesän yli kestävällä EVAKOLLA!!! Asun kesän yli
    Luterilaisuus
    0
    13