Persekärpäseni+vihaa+ja+kadehtii+minua+/+kirjoituksiani+suunnattomasti+ja+älynsä+puutteen+takia+tölvii+ja+vääristelee+kirjoituksianiTässä+alkuperäistä+aihiota:-+Haluatte+varmasti+tietää+minkälaista+vauhtia+täällä+Helsingissä+pyörimme+palloteorian+mukaisesti?Se+on+helppoa+laskea.-+Aktivoimme+funktiolaskimeen+Helsingin+Rautatieaseman+leveysasteen+joka+on+60.171149+ja+painetaan+Cos.+Saamme+luvun+0,4974108569.-+Se+kerrotaan+Maan+pyörimisnopeudella+n.+1670+km+/h.-+Saamme+tulokseksi+n.+830,+67+km+/h+joka+on+pyörimisvauhtimme+Helsingin+keskustassa.Jos+tästä+meni+pää+pyörälle+niin+tässä+sitä+on+lisähttps://keskustelu.suomi24.fi/t/16466291/haluatteko-todella-nahda-kuinka-maa-pyorii-niin-kuin-tiede-meille-valehteleeä:
Olin+nöösipoikana+oppi-+isäni+Aussi+Maken+kanssa+Thaimaan+reissulla.Hän+opetti+ja+koulutti+minua+ensin+hieman+Bangkokin+nähtävyyksiin+ja+tavoille.Hiki+tuli+kävellessä+ja+Make+ohjasi+minut+baariin+jossa+kummastelin+kaljan+korkeaa+hintaa.+Make+rauhoitteli+odottamaan.+Kohta+jo+aukesi+luukku+baaritiskin+edessä+ja+likkanen+tarjoili+oraaliseksiä.+Vastaavaan+kuppilaan+en+ole+sen+koommin+törmännyt.Sitten+menimme+saunaan+jossa+oli+4+sievää+saunottajaa+meille+kahdelle.+Täyden+palvelun+sauna+se+oli+sanoisin.Illalla+löysin+itseni+kellaribaarista+jossa+möykkäsi+suomalainen+asfaltti-+urakoitsija.+Hirnui+että+hänellä+on+enemmän+rahaa+kuin+kaikilla+teillä+yhteensä.En+siitä+ryhtynyt+riitelemään+koska+äijä+maksoi+kaikkien+juomat+ja+koko+illan.Kyllä+Bangkokissakin+on+kivaa.