Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3985

1. Mitä+juustoa+käytit?
  2. Enpä+sanoisi+että+olisin+lahjonut+sillä+se+jotenkin+antaa+olettaa+jotakin+vastapalvelua.++Aina+välillä+tuli+ostettua+jotakin+vähän+sellaista+huomioivaa+ja+tarpeellista.+Jos+vaikka+kävi+ostamassa+itselle+hanskat+niin+samalla+vilkaisi+olisiko+sopivaa+kokoa+myös+paremmalle+puoliskolle.+Kotona+vain+sitten+todennut+että+ostin+itselleni+hanskat+ja+samalla+toin+sinullekin.+Välillä+en+ostanut+suoraan+mutta+huomioin+toisen+toiveet.+Jos+illalla+oli+keskusteltu+vaikka+sohvatyynyjen+tarpeellisuudesta+niin+seuraavana+päivänä+voin+todeta+kaupassa+että+käydään+nyt+katsomassa+niitä+sohvatyynyjä+kun+niitä+niin+mietiskelit.+Yleensä+sohvatyynyt+sitten+löytyivät.+Sitä+paitsi+sohvatyynyt+on+taistelu+jota+ei+kannata+naisen+kanssa+käydä.+Ne+on+kuitenkin+siellä+sohvalla+joku+päivä,+halusit+tai+et.+Uskoisin+että+toimii+myös+nykyajan+naisille+eli+avun+tarjoaminen+tai+huomioiminen.+Jos+tiedotuksesta+näkyy+että+tiet+voi+aamulla+olla+liukkaat+niin+ihan+omalla+päätöksellä+vaihdan+talvirenkaat+autoon.+Onhan+siinä+teoriassa+riskinsä+että+jostakin+blogikirjoituksesta+valaistuneena+nainen+syyttää+sovinismista+ja+siitä+että+naiset+voivat+nykyään+itsekkin+vaihtaa+renkaat+autoon+mutta+siitä+nyt+ei+kannata+välittää.+Nämä+on+ne+taistelut+jotka+kannattaa+ja+pitääkin++käydä+koska+tiedät+miehenä+olleesi+oikeassa.Sinkkupalstalla+kun+ollaan+niin+tuota+kumppania+voisi+ajatella+henkilönä+jota+ajattelet+potenttiaalisena+tulevaisuuden+kumppanina.+Yleensä+kun+tavataan+ekaa+kertaa+niin+kustannukset,+jos+tällaista+sanaa+voi+tässä+käytttää,+ovat+sen+verran+minimaaliset+että+minun+vanhakantaisuus+vähän+paistaa+läpi.+Itse+kun+lähden+siitä+että+mies+maksaa.+Yleensä+onnistun+sen+naamioimaan+ajatukseen+että+minä+maksan+koska+treffejä+olen+ehdottanut.+Jos+nainen+ehdottaa+treffejä+niin+perustelen+sillä+että+nainen+ehdotti+niin+minä+maksan+jolloin+menee+tasan.+Tuo+treffien+ja+varsinkin+ensitreffien+kustannusten+jako+taitaa+olla+asia+joka+on+saanut+melko+monta+aloitusta+keskustelupalstoille.
  3. Ei+kai+siinä+muuta+kuin+kamppanja+pystyyn+mutta+olkaa+varovaisia+jos+teette+sen+samalla+tavalla+kuin+edeltäjänne.+Saattaa+helposti+kääntyä+miehet+vastaan+naiset+otteluksi+jos+ette+ole+tarkkoina.Itse+olen+vähän+miettinyt,+ja+toki+tätä+ajatusta+saatte+kampanjassa+käyttää+jos+hyväksi+näette,+että+jättäisi+koko+keho-sanan+pois.+Minusta+se+antaa+vähän+sellaisen+itseensäpäin+kääntyneen+kuvan+jossa+peilin+edessä+ja+plogeissa+todistellaan+että+olen+hyvä+näin.+Entäpä+jos+tämän+kehon+jättäisi+olemaan+ja+lähtisi+asiaa+viemään+muut+asiat+ensin.+Ihan+vaan+olemalla+kohtelias+ja+huomioida+kanssaihmiset+tukemalla+ja+auttamalla+heitä.+Henkisesti+kannustaa,+antaa+positiivisia+singnaaleja+ja+tarvittaessa+rakastaa+sekä+auttaa+jos+fyysisesti+apua+tarvii.Sitä+kautta+kun+saa+positiivisen+draivin+päälle+niin+voi+miettiä+tekeekö+keholleen+jotakin+tai+ei;+se+keho+on+kuitenkin+tässä+vain+sivulauseessa.+Kannattaa+tietysti+myös+fysiikastaan+pitää+huolta+sillä+se+tukee+henkistä+hyvinvointia.+Helpommin+kirjoitettu+kuin+tehty+mutta+toivottavasti+saitte+ajatuksesta+kiinni.Loppupeleissä,+Harmaaritarin+linkin+innoittamana,+kun+perikunta+sirottelee+kompostini+orapihlaja-aidan+juureen+ei+minulle+oikein+maistu+ajatus+että+siellä+korostetaan+miten+m184+oli+aina+niin+kehopositiivinen+vaikka+hänen+painonsa+oli+sentään+85+kg.+Jotenkin+minua+lohduttaisi+enemmän+jos+tietäisin+että+minut+muitettaisiin+siitä+miten+olen+auttanut+ja+tukenut+kanssaihmisiä+ja+tuonut+heidän+elämäänsä+iloa+ja+lämpöä.