Moikka!
Mitä mieltä miehet ovat ujoista tytöistä ja naisista? Jos nainen on sellainen taka-alalla viihtyvä seinäruusu, voisitteko kuvitella kiinnostuvanne hänestä? Ruusuhan se on seinäruusukin...
Olen vain jotenkin alkanut pohtia tätä asiaa viime aikoina. Olen 19-vuotias naisen alku enkä koskaan ole seurustellut. Äitini repii tästä huvia vitsailemalla minun olevan "vanhapiika", mutta itseäni asia ei paljon naurata. Hän sanoo kavereilleen minun olevan epäluuloinen, mutta oikeasti kyse on ujoudestani. En uskalla mennä juttelemaan tuntemattomille ihmisille ainakaan kasvotusten, ja erityisesti miehille puhuminen jännittää.
En usko vian olevan ulkonäössäni, sillä en objektiivisin silminkään katsottuna ole mikään hirvitys, vaan kohtalaisen nätti nuori neiti.
Kun vertaan itseäni ikäisiini ja nuorempiin, huomaan, että seurustelevat tytöt ovat usein todella sosiaalisia ja melko villejä tapauksia. Osa heistä on jopa törkeitä, mutta vientiä näyttää riittävän.
Ystäväni kuvailevat minua hauskaksi, fiksuksi ja luotettavaksi. Huonona puolena onkin sitten ujouteni..
Täytyyköhän minun muuttaa luonnettani jotenkin "villimpään" suuntaan, että joku kiinnostuisi minusta?
Ujot tytöt
11
<50
Vastaukset
- PäivänPertti
Kai niitäkin miehiä on jotka syttyvät ujoista naisista? Jollekin ujolle miehellehän voit olla lottovoitto.
Tykkään kyllä itsekin naisista jotka häkeltyvät toisinaan, se on seksikästä. Toki se häkeltyminen josta tykkään liittyy enemmän tilanteisiin eikä ole vallitseva olotila. - Kaisanoasaa
Koska olet pantavan näköinen niin lähdetään heti treffeille. Vien sinut romanttisille treffeille talvipuutarhaan ja sen jälkeen voitais mennä kävelylle katajanokan sillalle joka on myös rakkausilta ja yön vietämme sitten hotelli tornissa.
- joomies31
Itseä sytyttää ujot naiset eniten varsinkin kun niillä on vielä silmälasit päässä.
- Curlyhair
Hyvä kuulla, että minunkin kaltaisilleni on olemassa ottajia. En ole täällä mitään seuraa hakemassa, kunhan kyselin asioiden laitaa :)
- Anni09
Olen ujo
- sesuuriero
Ujon tytön ja vähemmän ujon ero on siinä, että ujo pitää yhdenillan jutuissaan rintaliivit päällä.
- Tämä-selvä
Ujot tytöt on neitsyitä. Jokainen mies haluaa ujon tytön.
Eipä kai sitä itseään miesten vuoksi kannata muuttaa. Mutta sen sijaan että katsot sinne parketille valojen loisteeseen niin vilkaiseppa vähän sivummalle. Hiukan jos siristät niin saatat huomata että siellä seinäpaperien saumakohdissa löytyy sellainen ujompi kaveri.
Siis jos tällaista komistusta etsit.- Pilluasaanut
Ujoja tyttöjä helpompi lähestyä. Olen iskenyt monia ujoja tyttöjä.
Moni on varmasti kiinnostunut, mutta ujoilta saa yleensä pakit. Miehet ei sitten uskalla lähestyä kun ajattelee ettei kuitenkaan ole mahiksia.
- JossainMuualla
Keskity kissoihin, kirjoihin ja suklaaseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850