Niin, sellaista mietin. Voiko sitä tietää, ja miten sen voi tietää? Riittääkö, että toinen kertoo rakastavansa tai osoittaa rakkaudellisia tunteita tai tekoja? Miten voit oikeasti tietää?
Mistä tiedät, että joku rakastaa sinua?
166
194
Vastaukset
- muutensitäeitiedä
Ainakin siitä että haluaa olla yhdessä ja näyttää tunteensa esim. halaamalla ja kertoo tunteistaan.
- kevätkoittaa
Kyllä sen tuntee ihan kaikkialla. Se vaan on niin. Perhosia vatsassa ja kihelmöintiä. Sanat sekoaa ja tuntuu että suusta tulee vaan jotain epämääräistä eikä mitään järkevää. Se vie mukanaan
- ogbrou
Eikö tuo mitä kuvailet, ole enemmän ihastumista ja rakastumista, kuin rakkautta?
- macynhaamu
Mjaa, mulle ainakin merkkaa hyvin paljon sanojakin enemmän teot. On toki mukavaa kuulla toiselta tunteistakin, ilmanmuuta se lämmittää mieltä. Mutta mulle ainakin on hyvin tärkeetä se, että ollaan tukena ja turvana vaikeilla hetkillä, eikä jätetä toista yksin ja pulaan. Ei mies naista eikä nainen miestä.
Joskus voi olla veikaa ja pelottavaakin kohdata jotakin vaikeuksia, mutta rakkaus pistää seisomaan vaikeuksienkin edessä toisen rinnalla, tuli mitä tuli...toista ei halua hylätä vaikka maailma sortuisi päälle.
Sekin, että ristiriitojen ja keskinäistenkään vastamäkien ei anna kaataa "meitä", vaikka lempi ei leiskuisi, mutta se me henki on siellä vahvana ja kantaa yli näidenkin...kertoo, että rakkautta on olemassa. Se voi vaikeroida, mutta se ei kuole.. :)
Eikä toista heitetä kevyin perustein menemään...kun sattuu olemaan vähän tylsää tai hankalaa nyt hetkittäin yhdessä.- AsianVierestä
Tuttu nainen on kuin lapsuusajan tuttu ja turvallinen peitto jota halusi vielä käyttää vaikka se oli jo kulunut melkein puhki. Siihen kiertyneenä sai turvalliset ja levolliset unet.
- macynhaamu
AsianVierestä kirjoitti:
Tuttu nainen on kuin lapsuusajan tuttu ja turvallinen peitto jota halusi vielä käyttää vaikka se oli jo kulunut melkein puhki. Siihen kiertyneenä sai turvalliset ja levolliset unet.
Heh, tuttuus on ihan mukava asia. Levollinen ja rauhoittava combo. :)
- Raha-on-kemia
Mies rakastaa naista kun antaa rahansa naiselle ja nainen tietää sen.
- eivoitietääei
Ei sitä voi tietää, voi vain toivoa ja uskoa.
Mitä väliä? Minusta olisi aika ahdistavaa olla sellainen jota hirveästi rakastetaan. Paljon helpompi olla vähemmän rakastettu ja pääasia kai lienee se ettei kukaan sentään vihaa, sekään ei olisi mukavaa.
- macynhaamu
Hmm, pelottaako sua kenties sen hirveästi rakastamisen mukana tulevat " vaatimukset" tai pikemminkin kuvitellut vaatimukset? :D
Toista kun voi rakastaa ihan hirveästi, vaikkei saisi vastakaikuakaan...eli ilman mitään odotuksia. macynhaamu kirjoitti:
Hmm, pelottaako sua kenties sen hirveästi rakastamisen mukana tulevat " vaatimukset" tai pikemminkin kuvitellut vaatimukset? :D
Toista kun voi rakastaa ihan hirveästi, vaikkei saisi vastakaikuakaan...eli ilman mitään odotuksia.Joo, tavallaan kai niin. vaikkei se ihminen vaatisikaan mitään sille olisi tavallaan vastuussa eikä sen mieltä haluaisi pahoittaa niin joo, olisi se ahdistavaa. helpompi olisi ehkä senmmoinen joka vaan tykkäisi mutta ei murtuisi jos mulle sattuisi jotain.
- macynhaamu
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, tavallaan kai niin. vaikkei se ihminen vaatisikaan mitään sille olisi tavallaan vastuussa eikä sen mieltä haluaisi pahoittaa niin joo, olisi se ahdistavaa. helpompi olisi ehkä senmmoinen joka vaan tykkäisi mutta ei murtuisi jos mulle sattuisi jotain.
Eli haluaisit olla tärkeä ja tykätty, muttet elintärkeä etkä varsinkaan korvaamaton? :)
Sä kuule varmaan itse tunnet noin vahvasti ja se sinussa kääntyy silleen, että pelkäät toista sattuvan. Saatat myös tietämättäsi itse pelätä että tulet toisesta niin riippuvaiseksi, että hajoat jos te "hajoatte"?
Tuo on varmaan mahdollista....suojelet itseäsi, et vain toista. Kun et rakastu ei satu sinua eikä sitä toistakaan...minä taas olen niin hullu, että pidän jopa siitä kivusta, kun sydän särkyy vaikken sitä hakemalla haekaan ja halua...mutta väistämättä rakkaus sattuu, kun oikeesti on sikin sokin solmussa toiseen ja sen jokin särkee...se kuuluu kuvioon. Mutta oman kokemuksen mukaan siitäkin voi selvitä hengissä, vaikka arpia jääkin. :) - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Eli haluaisit olla tärkeä ja tykätty, muttet elintärkeä etkä varsinkaan korvaamaton? :)
Sä kuule varmaan itse tunnet noin vahvasti ja se sinussa kääntyy silleen, että pelkäät toista sattuvan. Saatat myös tietämättäsi itse pelätä että tulet toisesta niin riippuvaiseksi, että hajoat jos te "hajoatte"?
Tuo on varmaan mahdollista....suojelet itseäsi, et vain toista. Kun et rakastu ei satu sinua eikä sitä toistakaan...minä taas olen niin hullu, että pidän jopa siitä kivusta, kun sydän särkyy vaikken sitä hakemalla haekaan ja halua...mutta väistämättä rakkaus sattuu, kun oikeesti on sikin sokin solmussa toiseen ja sen jokin särkee...se kuuluu kuvioon. Mutta oman kokemuksen mukaan siitäkin voi selvitä hengissä, vaikka arpia jääkin. :)Tai pidän ja pidän, mutta en varsinaisesti pelkääkkään sitä tuskaa enkä kipua...olen sitä kokenut. Mä ajattelen niin, että joko hajoan tai korjaannun, niistä arvista huolimatta.
Ja vaikka on tavallaan kaunista suojela toista, mutta ei toisen tunteiden puolesta voi elää...taikka suojella etukäteen jotakin, mitä ei edes tiedä tapahtuuko koskaan...voihan olla, että toinen ei hajoa, vaikka te hajoaisitte. Sitä vaan kuvittelee, ettei toinen ehkä kestäisi...vaikka kestäisikin enemmän, kun olettaa. Mutta hajoatko sinä? - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Tai pidän ja pidän, mutta en varsinaisesti pelkääkkään sitä tuskaa enkä kipua...olen sitä kokenut. Mä ajattelen niin, että joko hajoan tai korjaannun, niistä arvista huolimatta.
Ja vaikka on tavallaan kaunista suojela toista, mutta ei toisen tunteiden puolesta voi elää...taikka suojella etukäteen jotakin, mitä ei edes tiedä tapahtuuko koskaan...voihan olla, että toinen ei hajoa, vaikka te hajoaisitte. Sitä vaan kuvittelee, ettei toinen ehkä kestäisi...vaikka kestäisikin enemmän, kun olettaa. Mutta hajoatko sinä?Minusta rakastaminen on kaiken tuskan arvoista. :)
https://www.youtube.com/watch?v=sXu9QLRb_sI
Hyvää yötä veli koliseva... :D macynhaamu kirjoitti:
Tai pidän ja pidän, mutta en varsinaisesti pelkääkkään sitä tuskaa enkä kipua...olen sitä kokenut. Mä ajattelen niin, että joko hajoan tai korjaannun, niistä arvista huolimatta.
Ja vaikka on tavallaan kaunista suojela toista, mutta ei toisen tunteiden puolesta voi elää...taikka suojella etukäteen jotakin, mitä ei edes tiedä tapahtuuko koskaan...voihan olla, että toinen ei hajoa, vaikka te hajoaisitte. Sitä vaan kuvittelee, ettei toinen ehkä kestäisi...vaikka kestäisikin enemmän, kun olettaa. Mutta hajoatko sinä?Sähän kyökkistelet, ei pitäis vastata ollenkaan :D Tjoo, no tuskin minä hajoaisin kuitenkaan eikä ehkä se toinenkaan, kuitenkin se voisi olla vähän raskasta. No joo, tiedän kyllä että liikaakin ajattelen muiden puolesta valmiiksi mutta semmonen oon, ei voi mitään.
macynhaamu kirjoitti:
Minusta rakastaminen on kaiken tuskan arvoista. :)
https://www.youtube.com/watch?v=sXu9QLRb_sI
Hyvää yötä veli koliseva... :DKuten myös hyviä öitä :)
- macynhaamu
Harmaaritari kirjoitti:
Sähän kyökkistelet, ei pitäis vastata ollenkaan :D Tjoo, no tuskin minä hajoaisin kuitenkaan eikä ehkä se toinenkaan, kuitenkin se voisi olla vähän raskasta. No joo, tiedän kyllä että liikaakin ajattelen muiden puolesta valmiiksi mutta semmonen oon, ei voi mitään.
Hehe, mähän oon kyökkistelyn suhteen elementissäni vai? ;D
Minusta sun ei tarttisi ajatella liikaa toista, jos sinä aidon oikeasti ja rehellisesti annat itsestäsi sen mitä koet pystyväsi omilla resursseillasi, niin sen pitää riittää. Ja jos se ei riitä, et sinä voi kuin toivottaa hyvää loppu elämää ja kaikkea hyvää. Naisellakin on oma vastuunsa niissä tunteissa ja tilanteissa, ei ole miehen tehtävä yksinään suojella kuin särkyvää haurasta kukkaa. :)
Usko pois, me naiset ollaan aika sitkeitä...vaikka ulkonäkö olis hauras ja herkkyys ilmenisi olemuksessa...uskon että jokainen nainen arvostaa kuitenkin rehellisyyttä. Sitä, että teet minkä pystyt, enempään ei kukaan voi venyä...
Ja jos et aina pysty tasalaatuisesti kaikkeen, olethan vain ihminen...hullua aina semmoista odottaakaan. :)
Et ole kone, olet ihminen..ja ihmisenä varmasti kykenet toimimaan niin, ettet tahallasi loukkaa, jos haluat olla tahallasi loukkaamatta. Mutta et sinä minusta voi eikä sinun pidäkkään suojella toista elämältä...tai tunteilta. :)
Jos jotakuta sattuu susta ero esimerkiksi, siihin on syynsä...jos jotakuta sattuu se ettet teekkään mitä odotetaan, siihinkin on syynsä...mutta ennenkaikkea et sinä voi tehdä muuta kuin sen mihin kykenet. :)
Etkä kantaa taakkaa harteillasi toisten odotuksista..itsekästä se voi ola, mutta niin on se toiselta odottaminenkin ja varsinkin mahdottomien odottaminen...nyt meen maate. :)
Sulla on varmasti rakkautta annettavaksi, anna se minkä pystyt. Niinhän me jokainen tehdään..
- RakastunutT
Kun on rakastanut niin on elänyt. Ei elämää ja ihmissuhteita pidä pelätäkään. Me ollaan niin lyhyt aika täällä maan päällä että on harmi jos senkin käyttää vältellen tunteita jne. Rakkaus on tärkeintä elämässä. Tuskin kukaan tietäessään lähdön hetken koittavan katuu rakastamista ja rakastetuksi tulemista. Vaan sitä ettei uskaltanut elääkään.
Sydänsuru ja tuska kuuluu elämään. Kun kokee rakkautta, on siinä aina se toinenkin puoli.
Siksi sanon koska olen niin paljon kokenut tuskaa ja toisaalta onnea. Se on tehnyt elämästä elämänmakuisen. Nyt olen jo keski-ikäinen ja uuden rakkauden kynnyksellä. En olisi uskonut että tämän saan vielä kokea.- nteletappi
Juuri näin!
Rakkaus säilyy, mutta kohteet vaihtelevat ... se kuuluu elämään.
Nauttikaa ja eläkää
Toinen nipistää kannikasta?
- PäivänPertti
Ei ole välttämättä rakkautta.
PäivänPertti kirjoitti:
Ei ole välttämättä rakkautta.
Kuis nii ei?
Sinähän ammut nyt unelmat alas.- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
Kuis nii ei?
Sinähän ammut nyt unelmat alas.En sano etteikö voisi olla rakkautta, mutta todennäköisimmin ei.
Tuo voisi viitata siihen että miestä panettaa. PäivänPertti kirjoitti:
En sano etteikö voisi olla rakkautta, mutta todennäköisimmin ei.
Tuo voisi viitata siihen että miestä panettaa.Pöh...
(korvat väräjää)- PäivänPertti
Pöh...
(korvat väräjää)Älä ammu viestintuojaa..
En sano etteikö rakastunuttakin miestä voisi p.nettaa. PäivänPertti kirjoitti:
Älä ammu viestintuojaa..
En sano etteikö rakastunuttakin miestä voisi p.nettaa.Mmmmm....
pitääkö se olla aina ensimmäinen vastaus.
Kyllä olisi suotavaa rakastaa. Muuten ei tule mittään! (se on varma).
Haluan vaan silitystä...PäivänPertti kirjoitti:
Älä ammu viestintuojaa..
En sano etteikö rakastunuttakin miestä voisi p.nettaa.Sitten minulta kyllä kysyttiin, mitä haluaisin lahjaksi ; )
- PäivänPertti
Mmmmm....
pitääkö se olla aina ensimmäinen vastaus.
Kyllä olisi suotavaa rakastaa. Muuten ei tule mittään! (se on varma).
Haluan vaan silitystä...Noo, sullahan on nyt mies joka kaiketi rakastaa (ja silittää).
PäivänPertti kirjoitti:
Noo, sullahan on nyt mies joka kaiketi rakastaa (ja silittää).
Niin niin! On. <3 burrbeliburr...
PäivänPertti kirjoitti:
Noo, sullahan on nyt mies joka kaiketi rakastaa (ja silittää).
Kerro minulle, mistä minä tiedän jos hän ei rakasta?
Miehenä kerro.- PäivänPertti
Sitten minulta kyllä kysyttiin, mitä haluaisin lahjaksi ; )
Kiinnostaisi tietää mitä vastasit.....rahaa(ko?)....
Sitten minulta kyllä kysyttiin, mitä haluaisin lahjaksi ; )
Spesiaalipäivänä ; ) tshihhii.
(viskoo ruusunlehtiä)PäivänPertti kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mitä vastasit.....rahaa(ko?)....
En vastannut, en tiedä. Ois kivempi, että päättää itse.
- PäivänPertti
Kerro minulle, mistä minä tiedän jos hän ei rakasta?
Miehenä kerro.Ei miehet puutu toistensa rakkauselämiin.
Rakastaa se jos niin sanoo. - PäivänPertti
En vastannut, en tiedä. Ois kivempi, että päättää itse.
Vihjaa sille että rakastat Kalevala-koruja.
Sitten kun koet että et halua enää niitä, sano että timantit on naisten parhaita ystäviä. PäivänPertti kirjoitti:
Ei miehet puutu toistensa rakkauselämiin.
Rakastaa se jos niin sanoo.Pitäs vähän puuttua.
Sulla voi olla tietoa. Älä panttaa niin säästytään paljolta..PäivänPertti kirjoitti:
Ei miehet puutu toistensa rakkauselämiin.
Rakastaa se jos niin sanoo.Antaisit tehdä sen vilunkia, etkä jeesais minua yhtään?
Voisit sanoa, mikä voi olla pahin ensioire tuoreessa suhteessa.PäivänPertti kirjoitti:
Sitten kun koet että et halua enää niitä, sano että timantit on naisten parhaita ystäviä.No kun mä en pidä koruja. Ei ole kuin kello ja se on kotoisin...
No kun mä en pidä koruja. Ei ole kuin kello ja se on kotoisin...
Että silleen selviää halvalla.
PäivänPertti kirjoitti:
Sitten kun koet että et halua enää niitä, sano että timantit on naisten parhaita ystäviä.On mulla yks, Uhtuan sotka, mutta se painaa niin paljon, että joutuu kävelemään juhlissa kumarassa.
- PäivänPertti
Pitäs vähän puuttua.
Sulla voi olla tietoa. Älä panttaa niin säästytään paljolta..On asioita joita veljeskuntaan kuuluvilla ei ole lupa kertoa.
Lähtökohtaisesti mies tarkoittaa sitä mitä sanoo kun puhuu tunteistaan. Tietenkin mies voi rakastaa pitäen tiedon itselläänkin. - PäivänPertti
Antaisit tehdä sen vilunkia, etkä jeesais minua yhtään?
Voisit sanoa, mikä voi olla pahin ensioire tuoreessa suhteessa.Tässä kohtaa totean että kaikki miehet on samanlaisia. Ei kukaan ole toista pahempi...
PäivänPertti kirjoitti:
On asioita joita veljeskuntaan kuuluvilla ei ole lupa kertoa.
Lähtökohtaisesti mies tarkoittaa sitä mitä sanoo kun puhuu tunteistaan. Tietenkin mies voi rakastaa pitäen tiedon itselläänkin.No nyt oli mysteerivastaus.
PäivänPertti kirjoitti:
Tässä kohtaa totean että kaikki miehet on samanlaisia. Ei kukaan ole toista pahempi...
Ei voi olla.
- PäivänPertti
On mulla yks, Uhtuan sotka, mutta se painaa niin paljon, että joutuu kävelemään juhlissa kumarassa.
Vihjaa että tarvitset kevyemmän riipuksen.
PäivänPertti kirjoitti:
On asioita joita veljeskuntaan kuuluvilla ei ole lupa kertoa.
Lähtökohtaisesti mies tarkoittaa sitä mitä sanoo kun puhuu tunteistaan. Tietenkin mies voi rakastaa pitäen tiedon itselläänkin.Ei tässä nyt tullut hullua hurskaammaksi.
- PäivänPertti
No nyt oli mysteerivastaus.
Ei tuossa ole mitään epäselvää.
Rakastunut mies voi kertoa tunteistaan, tai olla kertomatta. Mies voi myös taktikoida. Itseasiassa samaa tekevät naisetkin. PäivänPertti kirjoitti:
Vihjaa että tarvitset kevyemmän riipuksen.
Riipus...
Ehkä korkeintaan sellainen pieni, mitätön helmi siinä. Juuri ja juuri nähtävissä oleva. Yksinkertainen on kaunista..
Juu, se voisi olla kaunis. Mutta ehkä kumminkin rannekoru, en osaa pitää kaulassa mitään.PäivänPertti kirjoitti:
Ei tuossa ole mitään epäselvää.
Rakastunut mies voi kertoa tunteistaan, tai olla kertomatta. Mies voi myös taktikoida. Itseasiassa samaa tekevät naisetkin.En jaksais pelailla. Ihan saa suoraan sanoa...tai sanoa jos ei pidä.
Mutta ei mitään Afrikan tähteä ja pelimuuvsseja.
Pitää sanoa (miehen ja naisenkin) jos välittää tosissaan ja vakavalla aikeella.- PäivänPertti
Ei tässä nyt tullut hullua hurskaammaksi.
Ehkä ei, mutta toisaalta en minäkään voi tulkita miehesi tunteita.
Voin kertoa vedättäneeni minuun rakastuneita naisia (nuorena), mutta en voi väittää että sinun miehesi harrastaisi/olisi harrastanut samaa.
Jos rakastat miestäsi, niin sinun on itse päätettävä uskallatko antautua tunteesi valtaan. - PäivänPertti
En jaksais pelailla. Ihan saa suoraan sanoa...tai sanoa jos ei pidä.
Mutta ei mitään Afrikan tähteä ja pelimuuvsseja.
Pitää sanoa (miehen ja naisenkin) jos välittää tosissaan ja vakavalla aikeella.Miehen aikeista saa parhaan selvyyden kun ilmoitat että haluat muuttaa yhteen.
Jos mies ei ole tosissaan, niin se sanoo että hänen on pohdittava asiaa, jonka jälkeen hän vaihtaa puhelinnumeronsa salaiseksi. PäivänPertti kirjoitti:
Voin kertoa vedättäneeni minuun rakastuneita naisia (nuorena), mutta en voi väittää että sinun miehesi harrastaisi/olisi harrastanut samaa.
Jos rakastat miestäsi, niin sinun on itse päätettävä uskallatko antautua tunteesi valtaan.Mutta sinä tiedä miehenä miesten kolttoset.
Hartain toive naisella on aina ettei olisi leikkikalu...
Mieluummin aina totuus kuin toisen rikkominen.- PäivänPertti
Riipus...
Ehkä korkeintaan sellainen pieni, mitätön helmi siinä. Juuri ja juuri nähtävissä oleva. Yksinkertainen on kaunista..
Juu, se voisi olla kaunis. Mutta ehkä kumminkin rannekoru, en osaa pitää kaulassa mitään.Kaulariipus on siinä mielessä parempi että se antaa miehille luvan katsella rintojasi tarkemmin.
PäivänPertti kirjoitti:
Jos rakastat miestäsi, niin sinun on itse päätettävä uskallatko antautua tunteesi valtaan.Vedätyshän se pelottaakin.
PäivänPertti kirjoitti:
Miehen aikeista saa parhaan selvyyden kun ilmoitat että haluat muuttaa yhteen.
Jos mies ei ole tosissaan, niin se sanoo että hänen on pohdittava asiaa, jonka jälkeen hän vaihtaa puhelinnumeronsa salaiseksi.Niinpä, mutta kun en halua muuttaa. :D
Kyllä musta tällä haavaa omat kämpät on hyvä juttu.
Niin ei silleen viiti testailla.PäivänPertti kirjoitti:
Kaulariipus on siinä mielessä parempi että se antaa miehille luvan katsella rintojasi tarkemmin.
(tuhinaa)
- PäivänPertti
Mutta sinä tiedä miehenä miesten kolttoset.
Hartain toive naisella on aina ettei olisi leikkikalu...
Mieluummin aina totuus kuin toisen rikkominen.Ei miehet riko rakkaimpia leikkikalujaan, ne tykkää leikkiä niillä.
Sitäpaitsi, uskon että sinä olet teistä vaarallisempi. - PäivänPertti
Niinpä, mutta kun en halua muuttaa. :D
Kyllä musta tällä haavaa omat kämpät on hyvä juttu.
Niin ei silleen viiti testailla.Huomaan että sinä leikittelet kunnollisen miehen tunteilla.
Mies selkeästikin haluaisi muuttaa yksiin ja pitää sinusta huolta, mutta sinä vain leikittelet. - PäivänPertti
(tuhinaa)
Toinen hyvä on farkut joissa on tekstiä persauksessa.
PäivänPertti kirjoitti:
Miehen aikeista saa parhaan selvyyden kun ilmoitat että haluat muuttaa yhteen.
Jos mies ei ole tosissaan, niin se sanoo että hänen on pohdittava asiaa, jonka jälkeen hän vaihtaa puhelinnumeronsa salaiseksi.Sanon vaan, että aika paljon rikkoo jo nytkin jos alkaa rikkomaan. Sitä kun kiintyy nopeasti.
Luonnollinen huoli on tuo eri paikkakunta ja pikkunen välimatka.PäivänPertti kirjoitti:
Ei miehet riko rakkaimpia leikkikalujaan, ne tykkää leikkiä niillä.
Sitäpaitsi, uskon että sinä olet teistä vaarallisempi.Joopa joo :D
- PäivänPertti
Sanon vaan, että aika paljon rikkoo jo nytkin jos alkaa rikkomaan. Sitä kun kiintyy nopeasti.
Luonnollinen huoli on tuo eri paikkakunta ja pikkunen välimatka.Mikäänhän ei pidättele sinua nykyisellä paikkakunnallasi.
PäivänPertti kirjoitti:
Huomaan että sinä leikittelet kunnollisen miehen tunteilla.
Mies selkeästikin haluaisi muuttaa yksiin ja pitää sinusta huolta, mutta sinä vain leikittelet.Ei oikeasti yhteisasumisesta olla puhuttu.
Miksi näet niin kuin näet? Saat minut nauramaan näin illasta. Pitäskö hänelle sanoa, että olen sitten vaarallinen? :D
Saahan huolta pitää ja helliä muutenkin.- PäivänPertti
Joopa joo :D
Muistan kun leikittelit minunkin tunteillani.
PäivänPertti kirjoitti:
Toinen hyvä on farkut joissa on tekstiä persauksessa.
(kovempaa tuhinaa)
Sinä taidat olla niitä rantalenttistyttöjen seuraajia, joilla on pienissä pöksyissään rakennusfirman mainos strategisimmalla paikalla, soo soo.PäivänPertti kirjoitti:
Älä viitsi...
Nyt on dementia.PäivänPertti kirjoitti:
Pientä mustamaalausta.
Tiedätkö, minä vähän odottelin, että onnittelisit minua.
En miehestä välttämättä vaan ... :D- PäivänPertti
(kovempaa tuhinaa)
Sinä taidat olla niitä rantalenttistyttöjen seuraajia, joilla on pienissä pöksyissään rakennusfirman mainos strategisimmalla paikalla, soo soo.En minä enää seuraa rantalentistyttöjä, katselen toisinaan Heidin peppua mutta salaa.
PäivänPertti kirjoitti:
Mikäänhän ei pidättele sinua nykyisellä paikkakunnallasi.
Pidättelee. Juuret.
- PäivänPertti
Pientä mustamaalausta.
Tiedätkö, minä vähän odottelin, että onnittelisit minua.
En miehestä välttämättä vaan ... :DOnko syytä onnitella?
PäivänPertti kirjoitti:
En minä enää seuraa rantalentistyttöjä, katselen toisinaan Heidin peppua mutta salaa.
Onko ollut lähelläkään meiningissä nipistää?
Edes ajatuksen asteella?
(naurua)- PäivänPertti
Pidättelee. Juuret.
Nehän ne kasvaakin syvälle.
(kyykkynaurua) PäivänPertti kirjoitti:
Nehän ne kasvaakin syvälle.
(kyykkynaurua)Höperö. Joitakin ihmisiä ei saa irti rautakangellakaan. Juu-u.
- PäivänPertti
Onko ollut lähelläkään meiningissä nipistää?
Edes ajatuksen asteella?
(naurua)Ei ole, mutta kyllä me muutoin koskettelemme (viattomasti).
- PäivänPertti
No mun mielestä olisi. : )
Etäsuhteessa etkä edes haikaile yhteisestä elämästä?
On ehkä jotakin mitä et ole kertonut mulle? PäivänPertti kirjoitti:
Ei ole, mutta kyllä me muutoin koskettelemme (viattomasti).
Viaton ja sinä ette mahdu samaan lauseeseen.
(suhinaa)
Oot ollu jo hanurissa kiinni.PäivänPertti kirjoitti:
Etäsuhteessa etkä edes haikaile yhteisestä elämästä?
On ehkä jotakin mitä et ole kertonut mulle?Täh? Putosin vankkureilta just.
- PäivänPertti
Täh? Putosin vankkureilta just.
Kerropa vähän tarkemmin suhteenne laadusta.
Onko kyseessä ihan perinteinen rakkaussuhde? PäivänPertti kirjoitti:
Kerropa vähän tarkemmin suhteenne laadusta.
Onko kyseessä ihan perinteinen rakkaussuhde?Kyllä minusta. Epäilevä Tuomas..
Minusta tuntuu, että siinä on rakkautta. Ainakin hän pitää minua tosi nätisti ja niin pyrin minäkin hänen suuntaansa. Ja hän ei ole säikkynyt nyt tulleita vastoinkäymisiäkään vaan osallistunut elämään. Että jos se olisi kepeää, ei häntä esimerkiksi minun suuret surut liikauttaisi kaiketi.
Ei siinä ole sellaista pelkkää huvittelun tuntua.- PäivänPertti
Viaton ja sinä ette mahdu samaan lauseeseen.
(suhinaa)
Oot ollu jo hanurissa kiinni.Ei tässä ole kyse mistään seksin hakemisesta, kyllä mulla on nyt ihan isommat jutut mielessä mutta totuus on tietenkin se että ne lapset siinä hidastaa. En halua rikkoa lasten perhettä, tai edes yrittää sitä.
- PäivänPertti
Kyllä minusta. Epäilevä Tuomas..
Minusta tuntuu, että siinä on rakkautta. Ainakin hän pitää minua tosi nätisti ja niin pyrin minäkin hänen suuntaansa. Ja hän ei ole säikkynyt nyt tulleita vastoinkäymisiäkään vaan osallistunut elämään. Että jos se olisi kepeää, ei häntä esimerkiksi minun suuret surut liikauttaisi kaiketi.
Ei siinä ole sellaista pelkkää huvittelun tuntua.Kysyn siis suoraan; p.netteko?
PäivänPertti kirjoitti:
Ei tässä ole kyse mistään seksin hakemisesta, kyllä mulla on nyt ihan isommat jutut mielessä mutta totuus on tietenkin se että ne lapset siinä hidastaa. En halua rikkoa lasten perhettä, tai edes yrittää sitä.
Juu, no lasten takia pitää miettiä sekunti pidempää ja kyllä niiden isänkin takia (sun tapauksessa).
Mulla on raja siinä etten koskaan rikkoisi kenenkään perhettä.
Eli lapsilta ei isää viedä-metodi.
Ei anna kunnia myöten. Tee niin kuin omatunto sanoo (jos sellainen on).misspönttöuuni kirjoitti:
Täh? Putosin vankkureilta just.
Tässä kohtaa täytyy kompata perttiä siinä mielessä että joo, jos oikeasti haluatte molemminpuolin pariskunnaksi ja se toinen tuntuu "oikealta" niin sitten vaan yhteenmuutto. Maltillisuus minussa toisaalta neuvoo että pitää tuntea se toinen hyvin ennen isoja liikkeitä mutta toisaalta jos se tilanne että kumpikin pyörii tahoillaan liiaksi venyy sekään ei ole hyvä juttu, homma kuivahtaa päättämättömyyteen ja jahkailuun.
PäivänPertti kirjoitti:
Kysyn siis suoraan; p.netteko?
Olipa henkilökohtainen kysymys.
En minä ole niin nopea niin kuin aiemmin olen sanonut. Pitää saada kunnon tunneside. Mutta yhdessähän me ollaan. Se vie aikaa...jos jotain kunnollista haluaa.
Jos mies hötkyilee, niin sitten saa mennä. Mun kanssa pitää osata vähän odottaa.Harmaaritari kirjoitti:
Tässä kohtaa täytyy kompata perttiä siinä mielessä että joo, jos oikeasti haluatte molemminpuolin pariskunnaksi ja se toinen tuntuu "oikealta" niin sitten vaan yhteenmuutto. Maltillisuus minussa toisaalta neuvoo että pitää tuntea se toinen hyvin ennen isoja liikkeitä mutta toisaalta jos se tilanne että kumpikin pyörii tahoillaan liiaksi venyy sekään ei ole hyvä juttu, homma kuivahtaa päättämättömyyteen ja jahkailuun.
En halua heti. Pitää tutustua ensin.
- PäivänPertti
Juu, no lasten takia pitää miettiä sekunti pidempää ja kyllä niiden isänkin takia (sun tapauksessa).
Mulla on raja siinä etten koskaan rikkoisi kenenkään perhettä.
Eli lapsilta ei isää viedä-metodi.
Ei anna kunnia myöten. Tee niin kuin omatunto sanoo (jos sellainen on).Tavallaan se mies ei minua kiinnosta, kyllähän siinä on joku syy miksi Heidi häärää kyljessäni.
Lasten takia en aio olla asiassa yhtään aloitteellinen. Harmaaritari kirjoitti:
Onpa kiva nähdä sinuakin siinä. : ) Onhan sun neuvoissa tolkkua, mutta olisin varovainen yhteenmuutoissa. Pitää nähdä ettei kukaan saa esim. raivokilareita sun muita...alkuunhan mieskin voi vetää kilttiä roolia.
- PäivänPertti
Olipa henkilökohtainen kysymys.
En minä ole niin nopea niin kuin aiemmin olen sanonut. Pitää saada kunnon tunneside. Mutta yhdessähän me ollaan. Se vie aikaa...jos jotain kunnollista haluaa.
Jos mies hötkyilee, niin sitten saa mennä. Mun kanssa pitää osata vähän odottaa.No johan nyt...
Jos mies jaksaa piiritellä pihtaria kaksi viikkoa pidempään, niin kai se on tosissaan. Tai sekaisin... PäivänPertti kirjoitti:
Tavallaan se mies ei minua kiinnosta, kyllähän siinä on joku syy miksi Heidi häärää kyljessäni.
Lasten takia en aio olla asiassa yhtään aloitteellinen.Joo onhan sulla siinä sitten roti olemassa.
Mutta nainen selvästi haluaa jotain...
Voisko siitä jotenkin jutella, ootte kahden jossain ja vähän avata.PäivänPertti kirjoitti:
No johan nyt...
Jos mies jaksaa piiritellä pihtaria kaksi viikkoa pidempään, niin kai se on tosissaan. Tai sekaisin...Heh... jos sitä vois pitää sitten hyvänä merkkinä...niin aika jees : )
En halua heti. Pitää tutustua ensin.
Niin, ihan hyvä. Niin minäkin toimisin mutta varmaan liinakin pitkään sitten jahkailisin. Saat puoli vuotta, siinä ajassa pitää tutustua ja sitten pitää muuttaa, sinun tai sen miehen niin homma etenee oikein.
Onpa kiva nähdä sinuakin siinä. : ) Onhan sun neuvoissa tolkkua, mutta olisin varovainen yhteenmuutoissa. Pitää nähdä ettei kukaan saa esim. raivokilareita sun muita...alkuunhan mieskin voi vetää kilttiä roolia.
No joo, tuo on ihan totta. Mutta se puoli vuotta nyt on aikaa selvittää.
PäivänPertti kirjoitti:
No johan nyt...
Jos mies jaksaa piiritellä pihtaria kaksi viikkoa pidempään, niin kai se on tosissaan. Tai sekaisin...Jos se on siinä vielä parin kuukauden kuluttua, voisi laskea olevan tosissaan.
PäivänPertti kirjoitti:
No johan nyt...
Jos mies jaksaa piiritellä pihtaria kaksi viikkoa pidempään, niin kai se on tosissaan. Tai sekaisin...Ja jos kuukauden jaksaa pitää varmaan sitten jo kunnollisena naisena.
Harmaaritari kirjoitti:
No joo, tuo on ihan totta. Mutta se puoli vuotta nyt on aikaa selvittää.
Ai sinä olet määrittänyt ajan.
(hymyilee)
Hassu. Rupesi naurattamaan.
Toivon vaan oikeasti hartaasti ettei minun tämän takia tarvitse parkua. Mutta aika näyttää. Se vaan pelottaa aina, että jos se sitten ottaa ja kyllästyy minuun kun en ole niin nopeasyttyinen kuin nykynaiset pruukaa olemaan..
En ajattele semmosta. Pitää ajatella hyviä asioita.- PäivänPertti
Joo onhan sulla siinä sitten roti olemassa.
Mutta nainen selvästi haluaa jotain...
Voisko siitä jotenkin jutella, ootte kahden jossain ja vähän avata.Sehän on nyt vain sellainen ihastus joka johtaisi kosteassa illanvietossa vessapanoon. En sano tuota vähätelläkseni tunteen voimakkuutta, mutta tuskin kyseessä olisi bileet joihin olisi varattu huoneita.
Asioista puhumisessakin on ongelmansa, se kun on järkevää vain jos asiassa haluaa eteenpäin. Nyt kun en halua viedä asiaa eteenpäin, niin on parempi vaieta asiasta. Harmaaritari kirjoitti:
Ja jos kuukauden jaksaa pitää varmaan sitten jo kunnollisena naisena.
Tämä on nyt jotenkin outoa keskustella tästä teidän kahden kanssa. :D
Apua.
(nolostuu)PäivänPertti kirjoitti:
Sehän on nyt vain sellainen ihastus joka johtaisi kosteassa illanvietossa vessapanoon. En sano tuota vähätelläkseni tunteen voimakkuutta, mutta tuskin kyseessä olisi bileet joihin olisi varattu huoneita.
Asioista puhumisessakin on ongelmansa, se kun on järkevää vain jos asiassa haluaa eteenpäin. Nyt kun en halua viedä asiaa eteenpäin, niin on parempi vaieta asiasta.Toivoisin sulle rakkautta.
Ja Harmaaritarille yhtä lailla.
Oikeaa rakkautta. Molemmille.
Ja kaikille miehille, jotka palstalla pyörähtävät. Niin se on.- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Niin, ihan hyvä. Niin minäkin toimisin mutta varmaan liinakin pitkään sitten jahkailisin. Saat puoli vuotta, siinä ajassa pitää tutustua ja sitten pitää muuttaa, sinun tai sen miehen niin homma etenee oikein.
Puoli vuotta on aika pitkä aika tapailua ilman edistymistä.
Kokemuksesta sanon että silloin kun suhteeseen on elementit olemassa, se suhde etenee omalla painollaan. - PäivänPertti
Toivoisin sulle rakkautta.
Ja Harmaaritarille yhtä lailla.
Oikeaa rakkautta. Molemmille.
Ja kaikille miehille, jotka palstalla pyörähtävät. Niin se on.Rakkaus on sellainen juttu joka vaatii syttyäkseen tietyt elementit.
Seksi on simppelimpi juttu, ja sillä saralla mulla on asiat hyvin. misspönttöuuni kirjoitti:
(hymyilee)
Toivon vaan oikeasti hartaasti ettei minun tämän takia tarvitse parkua. Mutta aika näyttää. Se vaan pelottaa aina, että jos se sitten ottaa ja kyllästyy minuun kun en ole niin nopeasyttyinen kuin nykynaiset pruukaa olemaan..
En ajattele semmosta. Pitää ajatella hyviä asioita."Toivon vaan oikeasti hartaasti ettei minun tämän takia tarvitse parkua. Mutta aika näyttää. Se vaan pelottaa aina, että jos se sitten ottaa ja kyllästyy minuun kun en ole niin nopeasyttyinen kuin nykynaiset pruukaa olemaan.. "
No kyllä minä väittäisin että tuossa asiassa liika "helppous" alentaa asrvostusta, toki ei iäisyyksiä varmaan malta odottaa mutta sitten kun pato aukeaa jos se aukeaa mies arvostaa itseäänkin enemmän kun on saavuttanut merkkipaalun jota piti jo melkein mahdottomana saavutuksena. jonkinlaisen aavistuksen asiasta toki on hyvä leijua ilmassa jottei heitä rukkasia naulaan liian pian.- AsianVierestä
PäivänPertti kirjoitti:
Kokemuksesta sanon että silloin kun suhteeseen on elementit olemassa, se suhde etenee omalla painollaan.On se vaan aika pitkä aika odottaa koeajoa, sehän olisi sama kun vahaisi jotain autoa kuukauden ennen kuin pääsisi koeajamaan kannattaako autoa ostaa. Olisihan se helvetinmoinen pettymys kymmenennen vahakerroksen jälkeen huomata miten ei mene edes vaihteet pykälään, kuuluisi vain narinaa ja pauketta. Joutuisi ajelemaan vielä vanhalla Jos uusi ei olisi parempi:(
PäivänPertti kirjoitti:
Rakkaus on sellainen juttu joka vaatii syttyäkseen tietyt elementit.
Seksi on simppelimpi juttu, ja sillä saralla mulla on asiat hyvin.Joo ei täällä porukkaa hääris jos rakkaus olisi simppeliä.
Öö...jostain syystä tuota toista kohtaa en edes epäillyt : )PäivänPertti kirjoitti:
Kokemuksesta sanon että silloin kun suhteeseen on elementit olemassa, se suhde etenee omalla painollaan.No joo mutta jos on välimatkaa se aika lailla jarruttaa asioita. ei puoli vuotta paljon ole jos kuitenkin jonkinlaista edistystä koko ajan tapahtuu.
- PäivänPertti
AsianVierestä kirjoitti:
On se vaan aika pitkä aika odottaa koeajoa, sehän olisi sama kun vahaisi jotain autoa kuukauden ennen kuin pääsisi koeajamaan kannattaako autoa ostaa. Olisihan se helvetinmoinen pettymys kymmenennen vahakerroksen jälkeen huomata miten ei mene edes vaihteet pykälään, kuuluisi vain narinaa ja pauketta. Joutuisi ajelemaan vielä vanhalla Jos uusi ei olisi parempi:(
Tässä kohtaa kun se vahattava auto ei ole edes omalla kylällä, vaan satojen kilometrien päässä.
Ilmassa on kyllä katastrofin ainekset. Lihan pitää olla odottamisen ja kaiken vaivannäön arvoista. - muistajaa
Joo ei täällä porukkaa hääris jos rakkaus olisi simppeliä.
Öö...jostain syystä tuota toista kohtaa en edes epäillyt : )Niinpä, eiköhän Pertsa käy vieläkin huorissa.
Harmaaritari kirjoitti:
"Toivon vaan oikeasti hartaasti ettei minun tämän takia tarvitse parkua. Mutta aika näyttää. Se vaan pelottaa aina, että jos se sitten ottaa ja kyllästyy minuun kun en ole niin nopeasyttyinen kuin nykynaiset pruukaa olemaan.. "
No kyllä minä väittäisin että tuossa asiassa liika "helppous" alentaa asrvostusta, toki ei iäisyyksiä varmaan malta odottaa mutta sitten kun pato aukeaa jos se aukeaa mies arvostaa itseäänkin enemmän kun on saavuttanut merkkipaalun jota piti jo melkein mahdottomana saavutuksena. jonkinlaisen aavistuksen asiasta toki on hyvä leijua ilmassa jottei heitä rukkasia naulaan liian pian.Osaahan nainen aina ne tarvittavat viitteet antaa ettei ihan helppoheikkinä pidä, joka lämpimikseen toriloilla puhuu.
Mutta juu, mun mielestä liian "läheiset" toimet nopeasti vie asialta sen painavimman merkityksen.
Siitä minäkin näen, että onko hän kunnon mies. Kyllä se on molemmin puolin merkki.
Sulla on ihan hyviä kommentteja kyllä,...
Mua vaan naurattaa kun tässä ruoditaan nyt porukalla jotain tosi henkikökohtaista. Kysy välillä perttirepolaiselta jotain intiimiä, niin ehtii vähän huokaisemaan, kuitenkin se suhaa jotain : )
Sitten pitäs ottaa sunkin asiat käsittelyyn...- AsianVierestä
Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta jos on välimatkaa se aika lailla jarruttaa asioita. ei puoli vuotta paljon ole jos kuitenkin jonkinlaista edistystä koko ajan tapahtuu.
Runkkaisitko 6 kuukautta?
Onko pallit kunnossa?
Kyllä suhde starttaa jo parissa kuukaudessa. Jos ei starttaa jossakin on vikaa ja pahasti. Tartteisi käydä kaupasta starttipilottia ja töhäyttää ilmanputsariin jos vaikka starttaisi "vanha väljä kone":)
Tsdiujiujiu...no...tsuijiujiujiu...starttaa nyt...shuuh..tsuijuijui..BROOM...yes, kyllä lähti vaikka oli ympäristössä vähän pakkasta(tunne-elämässä?). AsianVierestä kirjoitti:
On se vaan aika pitkä aika odottaa koeajoa, sehän olisi sama kun vahaisi jotain autoa kuukauden ennen kuin pääsisi koeajamaan kannattaako autoa ostaa. Olisihan se helvetinmoinen pettymys kymmenennen vahakerroksen jälkeen huomata miten ei mene edes vaihteet pykälään, kuuluisi vain narinaa ja pauketta. Joutuisi ajelemaan vielä vanhalla Jos uusi ei olisi parempi:(
Kiitti ihan kauhiasti. Tyyppi puhuu jostain vanhasta Fiatista.
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
No joo mutta jos on välimatkaa se aika lailla jarruttaa asioita. ei puoli vuotta paljon ole jos kuitenkin jonkinlaista edistystä koko ajan tapahtuu.
Puoli vuotta on liian pitkä aika suhteen alkamiseen orastavasta kiinnostuksesta.
Ajaako se höntti joka viikonloppu pohjois-Karjalaan juttelemaan henkeviä Pönttiksen kanssa? Kaverille pitäisi kertoa kukista ja mehiläisistä. Harmaaritari kirjoitti:
Ei minustakaan jos koko ihmiselämää mietitään.
- PäivänPertti
muistajaa kirjoitti:
Niinpä, eiköhän Pertsa käy vieläkin huorissa.
En ole käynyt enää vuosiin.
Osaahan nainen aina ne tarvittavat viitteet antaa ettei ihan helppoheikkinä pidä, joka lämpimikseen toriloilla puhuu.
Mutta juu, mun mielestä liian "läheiset" toimet nopeasti vie asialta sen painavimman merkityksen.
Siitä minäkin näen, että onko hän kunnon mies. Kyllä se on molemmin puolin merkki.
Sulla on ihan hyviä kommentteja kyllä,...
Mua vaan naurattaa kun tässä ruoditaan nyt porukalla jotain tosi henkikökohtaista. Kysy välillä perttirepolaiselta jotain intiimiä, niin ehtii vähän huokaisemaan, kuitenkin se suhaa jotain : )
Sitten pitäs ottaa sunkin asiat käsittelyyn...Juu mutta eikös se oo hyvä että saat vähän miesnäkökulmaa asioihin :D No miehiökin on monenlaisia, Pertsa ja asian vierestä ei vissin jaksais malttaa kovin paljon odotella, joku minun tyyppinen mies taas ei hötkyilisi senkään asian suhteen jos on lämmin ilmapiiri olemassa ja aavistus siitä että on vain ajan kysymys, varmaan ihan "vahingossa" sitten homma hoituu kun olosuhteet on oikealla mallilla. Ja joo, molemmin puolin siinä odotellessa ehtii näkemään toisesta niitä seikkoja mitkä on tärkeitä pidemmässä juoksussa, jos alkaa painostusta olemaan ilmassa sitä on varmaan sitten jatkossakin.
PäivänPertti kirjoitti:
Puoli vuotta on liian pitkä aika suhteen alkamiseen orastavasta kiinnostuksesta.
Ajaako se höntti joka viikonloppu pohjois-Karjalaan juttelemaan henkeviä Pönttiksen kanssa? Kaverille pitäisi kertoa kukista ja mehiläisistä.En kestä lukea teidän juttuja :'D
Siinähän sitä ois teissä kaksi hyvää "valmentajaa" oh god..
Kaksi pahempaa kuin oikea appiukko..
En tiedä jos näkisi tämän keskustelun niin nauraisiko itsensä suohon. :D
Saatte kuulostamaan ihan kuin hän olisi munaton tapas.
Miehet.AsianVierestä kirjoitti:
Runkkaisitko 6 kuukautta?
Onko pallit kunnossa?
Kyllä suhde starttaa jo parissa kuukaudessa. Jos ei starttaa jossakin on vikaa ja pahasti. Tartteisi käydä kaupasta starttipilottia ja töhäyttää ilmanputsariin jos vaikka starttaisi "vanha väljä kone":)
Tsdiujiujiu...no...tsuijiujiujiu...starttaa nyt...shuuh..tsuijuijui..BROOM...yes, kyllä lähti vaikka oli ympäristössä vähän pakkasta(tunne-elämässä?).Joo, huippunaisen vuoksi tottakai. Sä oletkin fiiattimiehiä niin ethän sä voi ymmärtää kun haluat sen fiiattisi ajoon heti, minä taas voin odotella bentleytä sen puoli vuotta kun tiedän että se on tulossa ja on juuri sellainen kuin haluankin sen olevan.
En kestä lukea teidän juttuja :'D
Miehet.Ei prkl "tapas" :D
-Tapaus-
gluteeniton tapas, alkupalat...ei kettu (itkunaurua)PäivänPertti kirjoitti:
Ajaako se höntti joka viikonloppu pohjois-Karjalaan juttelemaan henkeviä Pönttiksen kanssa? Kaverille pitäisi kertoa kukista ja mehiläisistä.Ehkä misspönttis leipoo sille pullaa ja hymyilee & puhuu nätisti niin se höntti ajattelee ajamisen olevan plussan puolella.
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Juu mutta eikös se oo hyvä että saat vähän miesnäkökulmaa asioihin :D No miehiökin on monenlaisia, Pertsa ja asian vierestä ei vissin jaksais malttaa kovin paljon odotella, joku minun tyyppinen mies taas ei hötkyilisi senkään asian suhteen jos on lämmin ilmapiiri olemassa ja aavistus siitä että on vain ajan kysymys, varmaan ihan "vahingossa" sitten homma hoituu kun olosuhteet on oikealla mallilla. Ja joo, molemmin puolin siinä odotellessa ehtii näkemään toisesta niitä seikkoja mitkä on tärkeitä pidemmässä juoksussa, jos alkaa painostusta olemaan ilmassa sitä on varmaan sitten jatkossakin.
Ei kaikki painosta seksiin, mutta kyllähän se huolestuttavaa on jos puolessa vuodessa asiat ei mene issekseen siihen. Silloin on jossakin vikaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, huippunaisen vuoksi tottakai. Sä oletkin fiiattimiehiä niin ethän sä voi ymmärtää kun haluat sen fiiattisi ajoon heti, minä taas voin odotella bentleytä sen puoli vuotta kun tiedän että se on tulossa ja on juuri sellainen kuin haluankin sen olevan.
Uu...
huh..
ainoa oikea vastaus.. Älä muuta sitä ikinä.- AsianVierestä
En kestä lukea teidän juttuja :'D
Miehet.Entä jos sillä ei seiso kun 2 minuuttia silmät kiinni ja olet tuhlannut ukkoon puolivuotta ajatuksiasi. Olet tuhlaileva. Hiero edes pikkuisen ja testaa kovettuuko, onkohan sillä pelit kunnossa?
Ei mies jaksa kuukautta kahta pidempään jos ei samalla olisi toista naista. Tietty eunukit on erikseen tai ne jotka ovat runkkailleet koko ikänsä. Ne odottaisi vaan että voisivat vaihtaa sinut siihen oikeaan kätöseensä:(
Minun mielestä miehen pitää kyllä jo hieroa nainen huohottamaan ensimmäisen kahdenviikon aikana. En mikään ilmainen kotiapu ole vaan kyllä mies tarvitsee "kunnon evästä". - PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä misspönttis leipoo sille pullaa ja hymyilee & puhuu nätisti niin se höntti ajattelee ajamisen olevan plussan puolella.
Olet ehkä oikeassa, ainakin toivon niin.
Seksuaalista vetovoimaa ei kyllä paljoa ole jos puolessa vuodessa ei ole ajauduttu lihallisiin nautintoihin. PäivänPertti kirjoitti:
Ei kaikki painosta seksiin, mutta kyllähän se huolestuttavaa on jos puolessa vuodessa asiat ei mene issekseen siihen. Silloin on jossakin vikaa.
Kyllä ne varmaan menee, ei tarvitse tulla kluin se sopiva sauma, misspöntiksen mersu ei käynnistykään, joutuukin yllättäen jäämään yöksi ja sitten asiat vain tapahtuu, en olisi kovin huolissani tuosta.
Harmaaritari kirjoitti:
Juu mutta eikös se oo hyvä että saat vähän miesnäkökulmaa asioihin :D No miehiökin on monenlaisia, Pertsa ja asian vierestä ei vissin jaksais malttaa kovin paljon odotella, joku minun tyyppinen mies taas ei hötkyilisi senkään asian suhteen jos on lämmin ilmapiiri olemassa ja aavistus siitä että on vain ajan kysymys, varmaan ihan "vahingossa" sitten homma hoituu kun olosuhteet on oikealla mallilla. Ja joo, molemmin puolin siinä odotellessa ehtii näkemään toisesta niitä seikkoja mitkä on tärkeitä pidemmässä juoksussa, jos alkaa painostusta olemaan ilmassa sitä on varmaan sitten jatkossakin.
Tässä onkin tosi hyvää se, että saan teiltä miesnäkökulmaa kun sen perään oli vähän kysekin.
Kyllä alan huomata tuon leirin jakautumisen ajallisesti. Joo, mutta ette te miehet samasta puusta ole vaikka helppo olisi sellaiseen niputtaakin.
Osa odottaa, osa kattoo että no way. Sinänsä avartavaa lukea. Olen taas puolessa tunnissa oppinut miesten maailmasta lisää.
Pitäs melkis kiittää teitä jos totta puhutaan.- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä ne varmaan menee, ei tarvitse tulla kluin se sopiva sauma, misspöntiksen mersu ei käynnistykään, joutuukin yllättäen jäämään yöksi ja sitten asiat vain tapahtuu, en olisi kovin huolissani tuosta.
Välimatkaa on satoja kilometrejä ja juippi ajelee päiväreissuja kylässä?
Ei nyt kyllä hyvältä kuulosta. - PäivänPertti
Tässä onkin tosi hyvää se, että saan teiltä miesnäkökulmaa kun sen perään oli vähän kysekin.
Kyllä alan huomata tuon leirin jakautumisen ajallisesti. Joo, mutta ette te miehet samasta puusta ole vaikka helppo olisi sellaiseen niputtaakin.
Osa odottaa, osa kattoo että no way. Sinänsä avartavaa lukea. Olen taas puolessa tunnissa oppinut miesten maailmasta lisää.
Pitäs melkis kiittää teitä jos totta puhutaan.Harmis kyllä vedättää.
Ei miehet pyöri puolta vuotta hunajapurkin ympärillä jos niillä vain on itsellä jotakin annettavaa. PäivänPertti kirjoitti:
Ei nyt kyllä hyvältä kuulosta.Eihän me tiedetä paljonko sitä välimatkaa on. Tai minä ainakaan en tiedä? Ehkä tapaamiset onkin sovitettu jommankumman työmatkojen yhteyteen niin voi mennä niin että ne on ihan luonnostaan tässä vaiheessa vielä vain muutaman tunnin näkemisiä.
Harmaaritari kirjoitti:
Nyt voitte rauhoittua molemmat. Ihan kuin grilliin olisi pylly joutunut :D
Minun keksi-asioita ruoditaan porukalla. Reilua.
Lampun alla kuulustelussa...
Vastatkaapa nyt välillä itekin, että millon viimeks, pitäs antaa vaihtaria herrakerho. :DPäivänPertti kirjoitti:
Harmis kyllä vedättää.
Ei miehet pyöri puolta vuotta hunajapurkin ympärillä jos niillä vain on itsellä jotakin annettavaa.Näkee kyllä että sinä ja asian vierestä ette ole tainneet koskaan olla objekteja vaan enneminkin subjekteja niin olette sitten noin hätäisiä. Varmaan joku itsetuntojuttu taustalla.
PäivänPertti kirjoitti:
Ei nyt kyllä hyvältä kuulosta.Alkaa olla semmonen tunne, että tämä ryöstäytyy kohta käsistä...
Jos ette liikaa miettisi :)
Ollaan me käyty parilla lomareissulla yhdessä. Ettei kukaan ole hukkaan ajellut...- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Eihän me tiedetä paljonko sitä välimatkaa on. Tai minä ainakaan en tiedä? Ehkä tapaamiset onkin sovitettu jommankumman työmatkojen yhteyteen niin voi mennä niin että ne on ihan luonnostaan tässä vaiheessa vielä vain muutaman tunnin näkemisiä.
Niin...mehän kirjoiteltiin Pönttiksen kanssa ja muistelen että hänellä on kaksi asuntoa.
Nyt voitte rauhoittua molemmat. Ihan kuin grilliin olisi pylly joutunut :D
Minun keksi-asioita ruoditaan porukalla. Reilua.
Lampun alla kuulustelussa...
Vastatkaapa nyt välillä itekin, että millon viimeks, pitäs antaa vaihtaria herrakerho. :DEi me nyt aleta meidän tylsiä asioita ruotimaan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Saanko mä ottaan hänen lisäksi vielä teidät molemmat?
(naurua)
Nyt on tullut sen verran suloisia vastauksia taas (pyyhkii silmäkulmia kuivaksi).
Iltakivaa ukkokaartilla... : )
Saatte jatkaa, jos annatte veljeskunnasta lisää päteviä ohjeita. Tai kerrotte olennaisia salaisuuksia.- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Näkee kyllä että sinä ja asian vierestä ette ole tainneet koskaan olla objekteja vaan enneminkin subjekteja niin olette sitten noin hätäisiä. Varmaan joku itsetuntojuttu taustalla.
Ei mulla ole tässä kohtaa intressejä koettaa päteä, joten jätän teidät keskustelemaan aiheesta keskenänne.
Katselen muut ketjut läpi. PäivänPertti kirjoitti:
Niin...mehän kirjoiteltiin Pönttiksen kanssa ja muistelen että hänellä on kaksi asuntoa.
Tuota. Tyst nu, please.
PäivänPertti kirjoitti:
Ei mulla ole tässä kohtaa intressejä koettaa päteä, joten jätän teidät keskustelemaan aiheesta keskenänne.
Katselen muut ketjut läpi.Hyvää yötä sinulle, villiinnyt liikaa...
Harmaaritari kirjoitti:
Ei me nyt aleta meidän tylsiä asioita ruotimaan :D
Ei sinun asiat olisi olleet tylsiä. Palsta kokoontuu aina lukemaan :)
- eioomustavalkosta
Joku sanoi ajattelevansa lapsia toisella, eikä perhe saa hajota. Nyt vsrotuksen sananen, mulla on tuttavaperhe suurissa ongelmissa, kun on yrittänyt pysyä epätoicosesti yhessä. Toinenkin uupunut, lapset oireilee ja lähtee ehkä mualle.
- PäivänPertti
Hyvää yötä sinulle, villiinnyt liikaa...
Noo, Harmiksen egoilut on tullut nähtyä. En jaksa keskustella samalla tasolla.
AsianVierestä kirjoitti:
Entä jos sillä ei seiso kun 2 minuuttia silmät kiinni ja olet tuhlannut ukkoon puolivuotta ajatuksiasi. Olet tuhlaileva. Hiero edes pikkuisen ja testaa kovettuuko, onkohan sillä pelit kunnossa?
Ei mies jaksa kuukautta kahta pidempään jos ei samalla olisi toista naista. Tietty eunukit on erikseen tai ne jotka ovat runkkailleet koko ikänsä. Ne odottaisi vaan että voisivat vaihtaa sinut siihen oikeaan kätöseensä:(
Minun mielestä miehen pitää kyllä jo hieroa nainen huohottamaan ensimmäisen kahdenviikon aikana. En mikään ilmainen kotiapu ole vaan kyllä mies tarvitsee "kunnon evästä".Jaha, Ohje numero viisi. Avartava ilta.
- AsianVierestä
PäivänPertti kirjoitti:
...ja heillä kaksi asentoa:)
Missä asennossa tapahtuu ensimmäinen yhtyminen? Mies haluaa hallita ja valitsee dogi dog tai ottaako pönttis miehen alleen leikkien rakkauden jumalatarta?
No joo. Jos tuollaista pientä juttua liikaa pitkittää siitä tulee kohta liian suuri pala parisuhteen rattaisiin. Ei se järvi soutamalla kulu, miksi pitäisi pihdata jos omaa tunteita? Minun mielestä nainen ei voi olla antautumatta jos syvällisesti on mieheen ihastunut. Sitä on lähdetty taksiin tanssilattialta ilman sanaa kun nainen on vetänyt asuntoonsa. Tuossa tapauksessa suhdetta ei kerennyt olla kuin 2 tuntia...ns. kuumat tunteet pinnalla...tsiih..kuuma kuin saunan kiuas...ja paloi sormet.
Pönttiksellä ei ole haluja? Jos ei ole haluja niin tunteet ovat aika haaleat? Järkisuhde ilman tunteita..hmm...toimiiko? misspönttöuuni kirjoitti:
Saanko mä ottaan hänen lisäksi vielä teidät molemmat?
(naurua)
Nyt on tullut sen verran suloisia vastauksia taas (pyyhkii silmäkulmia kuivaksi).
Iltakivaa ukkokaartilla... : )
Saatte jatkaa, jos annatte veljeskunnasta lisää päteviä ohjeita. Tai kerrotte olennaisia salaisuuksia.Minä vähän epäluuloisesti suhtaufdun niihin polyamoria juttuihin, ei tuu kauppoja eikä ehkä se sun "sulhanenkaan" ehkä ois riemuissaan asiasta :D Fiiattimiestä ei ainakaan otettais edes naapuriin, huonontais hyvän alueen mainetta.
Jaa kaks asuntoa? no sehän on hyvä niin on paikkoja minne mennä vaikkakin on sitten kaksinverroin huolehdittavaakin. Luulis siihen sitten yhden miehenkin jonnekin väliin sulle sopivan, paalutat vaan kiinni sen kunnolla.PäivänPertti kirjoitti:
Noo, Harmiksen egoilut on tullut nähtyä. En jaksa keskustella samalla tasolla.
Joo ja privaattikeskusteluista ei saa keskustella. Minäkään en tee sitä. Siksi sanoin.
Harmaaritari kirjoitti:
Minä vähän epäluuloisesti suhtaufdun niihin polyamoria juttuihin, ei tuu kauppoja eikä ehkä se sun "sulhanenkaan" ehkä ois riemuissaan asiasta :D Fiiattimiestä ei ainakaan otettais edes naapuriin, huonontais hyvän alueen mainetta.
Jaa kaks asuntoa? no sehän on hyvä niin on paikkoja minne mennä vaikkakin on sitten kaksinverroin huolehdittavaakin. Luulis siihen sitten yhden miehenkin jonnekin väliin sulle sopivan, paalutat vaan kiinni sen kunnolla.Pertti ketturepolainen höpsii omiaan...
- PäivänPertti
Joo ja privaattikeskusteluista ei saa keskustella. Minäkään en tee sitä. Siksi sanoin.
Ei tuo paljastus nyt mitenkään vaikuta ihmisten mielikuviin sinusta, mielestäni aika neutraali asia.
Mulla itsellänikin on ollut elämässäni aika usein kakkosasunto, varmaan ainakin 10 vuoden ajan yhteensä. misspönttöuuni kirjoitti:
Pertti ketturepolainen höpsii omiaan...
Joo, ei minustakaan sais laverrella privana kuultua mutta kun kerran kerran höpsi niin vastasin sen mukaan. Jos noin on niin en pitäisi sitä edes kovinkaan yllättävänä tai mitenkään poikkeuksellisena tietona, nykyään aika moni joutuu pitämään kakkospaikkaa töiden vuoksi.
- PäivänPertti
Pertti ketturepolainen höpsii omiaan...
Eikö sanomani ollutkaan totta?
PäivänPertti kirjoitti:
Ei tuo paljastus nyt mitenkään vaikuta ihmisten mielikuviin sinusta, mielestäni aika neutraali asia.
Mulla itsellänikin on ollut elämässäni aika usein kakkosasunto, varmaan ainakin 10 vuoden ajan yhteensä.Hmmm...
Noh, mutta se oli sitten ainoa ja piste.Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ei minustakaan sais laverrella privana kuultua mutta kun kerran kerran höpsi niin vastasin sen mukaan. Jos noin on niin en pitäisi sitä edes kovinkaan yllättävänä tai mitenkään poikkeuksellisena tietona, nykyään aika moni joutuu pitämään kakkospaikkaa töiden vuoksi.
No sen takia se onkin...
- mietintota
Mä voisin kuvitella tuollaisen suoraan jostain yökerhosta lähtemisen vain jonkun sellasen kanssa jota himoitsee ja johon ei oo muita tunteita, jonka kosketus tuntuis tosi hellivältä ja jota ei näkis enää koskaan tommosen jälkeen. Parasta on kyllä, jos on kovasti haluja ja lisäksi tunteita, molemminpuolisia niin niissä tutustitaan ensin muutenkin.
- macynhaamu
Harmaaritari kirjoitti:
Puoli vuotta on oikeen hyvä aika tutustua toiseen ilman seksiä ja vaikka etänä.😃
Jos toisesta on tosissaan kiinnostunut, tuo aika on lyhyt sillä se kuluu jo toisen kanssa ajatuksia vaihtaessa, eikä kukaan kiellä seksistä puhumasta....eikä siihen liittyvistä asioista. Mutta oikeasti, aika harvat jaksaa ootella noin kauan intiimiä kosketusta. Kun on jo kohde kumminkin ja mielenkiito.. - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Puoli vuotta on oikeen hyvä aika tutustua toiseen ilman seksiä ja vaikka etänä.😃
Jos toisesta on tosissaan kiinnostunut, tuo aika on lyhyt sillä se kuluu jo toisen kanssa ajatuksia vaihtaessa, eikä kukaan kiellä seksistä puhumasta....eikä siihen liittyvistä asioista. Mutta oikeasti, aika harvat jaksaa ootella noin kauan intiimiä kosketusta. Kun on jo kohde kumminkin ja mielenkiito..Muotoilen vielä, ettei tarvi olla 6 kk ollakseen tosissaan kiinnostunut, vähempikin siis riittää...ja ihan yhtä tosissaan voi olla. Mutta harva kyttää 6 kk jos ei olisi tosissaan muutenkin kiinnostunut ihmisestä, kuin vain seksin takia...sitä meinaan.
- macynhaamu
(hymyilee)
En ajattele semmosta. Pitää ajatella hyviä asioita.No sitten se kyllästyy, itseään vastaan ei pidä touhuta vaikka kompromissit on joskus järkeviä ja perusteltujakin.
Mut luottasin tunteeseen, jos tuntuu ettei näin nyt...niin ei. Mieliksi jokin itseä vastaan voi rikkoa enemmän, kun se että joku sit poistuu vaan elämästä... - macynhaamu
Harmaaritari kirjoitti:
Tästä ajattelusta minä pidän, minä todellakin pidän!!!!😃👍👍👍👍👍👍
Just näin Harmis, just näin. Oot mainio äijä. 👍
- Plaaahhhhh
Rehellisesti... En tiedä. Minulle on sanottu että rakastan sinua ja on osoitettu että välittää. En tiedä olenko itse ollut koskaan rakastunut? On syviä tunteita, ikävä kun toinen ei ole läsnä ja joskus perhosiakin vatsassa. Mutta ketään en ole päästänyt lähelle, ehkä se onkin sitten se rakastumisen ongelma.
- RakastunutT
Kyllä rakastumisen näkee monista merkeistä. Se, että sanoo rakastavansa, ei ole kuin sanoja. Jos ei rakkautta ja arvostusta näytä vaikka sanoo rakastavansa ei sanoilla ole merkitystä.
Arkiaamu, kello noin 6.37. Olet lähdössä töihin kuten ennenkin, hiukan ennen minua. Otat autonavaimet ja kävelet keittiön pöytää kohden. Pistät sormesi leukani alle ja kohotat sitä. Näen silmäsi ja tiedän saavani pusun kuten ennenkin. Irtaudut minusta hitaasti ja toteat että olet rakas. Kuten ennenkin vastaan samoilla sanoilla ja katson loittonevaa selkääsi.
Eilen illalla saatu pitkitetty intohimoinen suudelma yhdistettynä aamun pusuun jonka maku vieläkin tuntui huulillani antoi sen varmuuden meidän välisestä rakkaudesta. Hetken kuluttua herätin rakkautemme kaksi kauneinta hedelmää ja valmistaudun viemään heidät kouluun. Matkalla katsoin vielä pihalle istutettua marjapensasta joka olisi kyllä mielestäni paremmin sopinut lähemmäs aitaa. Halusit sen kuitenkin siihen joten siihen sen myös istutin.
Olin onnellinen, elin rakkauden täyteistä aikaa ja tiesin että mikään ei voi meitä erottaa.
Alkuilta kello noin 17.43. Mietittiin miten asiasta kerrotaan lapsille ja miten tehdään ositus samalla kun pakattiin tavaroita jotka otat mukaan uuden miehesi luokse.
Siitä sen tietää.- macynhaamu
Kulissit kaatui? Näytelmät voi joskus olla kuten unetkin, hyvin todellisen tuntuisia...
Toisaalta, voi olla että näytelmä oli totta kaiken aikaa, kunnes käsikirjoitus muuttui, esiin astui uusi ohjaaja. Oijoi, älä kerro näin. :'(
Sydän silppuuntuu palasiksi pelkästä lukemisesta.
En kestä tämmösiä.
Tuosta syntyy jäätävä suru.macynhaamu kirjoitti:
Kulissit kaatui? Näytelmät voi joskus olla kuten unetkin, hyvin todellisen tuntuisia...
Toisaalta, voi olla että näytelmä oli totta kaiken aikaa, kunnes käsikirjoitus muuttui, esiin astui uusi ohjaaja.Jompi kumpi tai vaikka molemmat, mistä sen ikinä tietää. Itse rakastuneena ei vain kaikkea näe tai sitten ei vain osaa katsoa. Kuitenkin kun ollaan perhejuhlassa nähty niin on halattu ja herrasmiehenä olen sellaista pikaista muodollista halautta yrittänyt mutta sieltä suunnalta halaus on jatkunut hieman pidempänä ja voimakkaampana kuin olin itse vastannut.
Voi olla että hän osasi nähdä pidemmälle eikä nähnyt meitä lopullisena parina joten ennemmin nopea kipeä tilanne kuin että pitkällä aikavälillä oltaisiin riuduttu kummatkin onnettomana. Aina pitäisi pyrkiä totuuteen ja saisin ehkä tämän selville kysymällä mutta olen antanut itselleni ottaa hieman siimaa tässä asiassa ja lukitsen kylmästi oman vastaukseni. Näin toisesta jää kuitenkin sellainen lämmin ja hyvilläkin muistoilla kehystetty ihminen.
Jäi tuosta alkuperäisestä viimeinen lause kesken kun siihen piti vielä sivulause tulla jatkoksi jossa "kun sinun ei tarvi miettiä sitä"misspönttöuuni kirjoitti:
Oijoi, älä kerro näin. :'(
Sydän silppuuntuu palasiksi pelkästä lukemisesta.
En kestä tämmösiä.
Tuosta syntyy jäätävä suru.Älä nyt surustele, maa on edelleen litteä ja sitä kiertää aurinko.
Piristääkö jos kerron että kannatti kuunnella naisväkeä? Marjapensas tekee kyllä komeaa satoa tuölla paikalla jossa se on. Luulen että minun ehdottamalla paikalla olisi ollut liian varjoisaa.
- AsianVierestä
Minä luulen et minun pikkuinen rakastaa minua isänä. Kun käyn hänet joskus hoidosta hän juoksee vastaan jo 20 metrin etäisyydeltä kädet ylös ojennukseen nostettuina. Elokuvauksellisia kohtauksia.
Lasten tunteet ovat aidot, aikuisten tunteista ei voi olla kovin varma koska ne muuttuvat ihan jokainen päivä pikkuisen johonkin suuntaan. Suuresta rakkaudesta on usein tullut se suuri vihamies joten koko kysymys on absurdi pidemmässä aikamääreessä.- macynhaamu
Aikuiset on vaan kriittisempiä, koska osaavat kyseenalaistaa. Lapset taas usein luottavat sokeesti, kun eivät osaa oikein kyseenalaistaakaan jonkin asian olemassa oloa...😺
Tähän perustuu lapsen vilpittömyyskin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?994444- 272365
- 2002169
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082164PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4001870- 1691483
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321065Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850