Eräässä ketjussa tuli puheeksi baari-iskemiset, ja siitä tuli mieleeni että joskus käy niinkin että ihastus baarituttavuuteen saattaa haihtua kuin taikaiskusta. Huomaatkin toisesta jotakin mikä ei viehätä sinua.
Itselleni tuollainen turn off tuli viimeksi eteen kun mielenkiintoiselta tuntunut nainen avautui mulle siitä kuinka raskas elämä hänellä on ollut. Hän ei päässyt edes alkuun vuodatuksessaan, kun minä päätin vaihtaa ravintolaa. En kokenut että haluaisin tutustua ihmiseen hänen vastoinkäymistensä kautta.
Onko muilla jotakin kokemuksia hetkistä kun huomaa että tämä tutustuminen kannattaa lopettaa tähän paikkaan?
Turn off - mikä saa vetäytymään
42
<50
Vastaukset
No ainakin se jos/kun nainen kertoo sillä olevan ihanat lapset, ehkä ihanat hänelle, ei välttämättä muille.
- PäivänPertti
Voisiko ajatella että sinua ei ylipäänsä kiinnosta naiset joilla on lapsia?
PäivänPertti kirjoitti:
Voisiko ajatella että sinua ei ylipäänsä kiinnosta naiset joilla on lapsia?
Joo, ehkä se on niin. Varmaankin pelkään ja pakenen vastuuta mitä sellaisesta suhteesta voisi seurata.
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, ehkä se on niin. Varmaankin pelkään ja pakenen vastuuta mitä sellaisesta suhteesta voisi seurata.
Sovitaanko Harmis ettei nyt analysoida mistä se johtuu?
Ei sillä ole täällä vitunkaan väliä miksi sinua ei kiinnosta äipät. Ei vaan kiinnosta, se on fine. PäivänPertti kirjoitti:
Sovitaanko Harmis ettei nyt analysoida mistä se johtuu?
Ei sillä ole täällä vitunkaan väliä miksi sinua ei kiinnosta äipät. Ei vaan kiinnosta, se on fine.Sovitaan vaan, itseasiassa vastasin niin kuin vastasin juuri siksi että se ottaa kyökkäreiltä analyysin pois heti alkuunsa.
- PäivänPertti
Harmaaritari kirjoitti:
Sovitaan vaan, itseasiassa vastasin niin kuin vastasin juuri siksi että se ottaa kyökkäreiltä analyysin pois heti alkuunsa.
Ymmärrän tavallaan tuon "ennakoinnin".
Tällä palstalla on jostakin syystä omaksuttu tapa pyrkiä tekemään diagnoosia jokaisesta kommentista, se ei ainakaan paranna keskustelukulttuuria.
Itse voin hyvinkin jutella baarituttavuuden kanssa lapsista, mutta ei sekään vaadi diagnoosia. Harmaaritari kirjoitti:
Sä et sitten taida oikein olla lapsiystävällinen tai pitää muutenkaan lapsista, jos noin ajattelet.
DarkFear kirjoitti:
Sä et sitten taida oikein olla lapsiystävällinen tai pitää muutenkaan lapsista, jos noin ajattelet.
Ei mulla mitään lapsia vastaan sinällään ole mutta on niistä sen verran vaivaa ja vastuuta että jos tulevat asumaan saavat olla omia.
- AsianVierestä
Harmaaritari kirjoitti:
Ei mulla mitään lapsia vastaan sinällään ole mutta on niistä sen verran vaivaa ja vastuuta että jos tulevat asumaan saavat olla omia.
Fiksusti ajateltu, lapset tosiaan ottavat niin paljon tilaa elämässä ettei henkisesti pystyisi ehkä antamaan lapselle sitä mitä lapsi toivoisi. Oman kanssa homma toimii ja jaksaa kantaa vastuuta vaikka olisi kyllä muutakin tekemistä.
- macynhaamu
Kun nyt muistelen aikaa ennen lapsia, niin enpä itsekään olisi isi-ihmistä pitänyt potentiaalisena kumppanina...
Mielummin toinen lapseton, jolla silleen sama elämäntilanne ettei lapset sido. Ja jos lapsia siunaantuu, ne olis sitten yhteisiä...ei sun ja mun...meidän.
Nyt kun sitten niitä lapsia mullakin vihdoin viimein on, niin tottakai ne on mulle ihania ja tärkeitä. Tärkeistä tärkeimmät. Ja mitä tulee tuohon omat lapset " jaksaa" muttei toisten, niin sekin on kyllä totta.
Vaikka lapsista tykkäänkin, mutta omat on omia...niiden vuoksi jaksaa asioita mitä ei toisten vuoksi jaksaisi. Tokihan olosuhteet aina vaikuttaa kaikkeen...
Lapset on hetkittäin kovinkin vaativia ja työläitä, kun heillä ei omat kyvyt vielä riitä olla itsenäisesti toimivia ja ajattelevia yksilöitä. Jotka ottaisi itse vastuun asioistaan, niin se on meidän vanhempien velvollisuus...eikä se aina ole kevyttä.
Mut rakkaus antaa ne ihmevoimat, millä jaksaa.😀
Mitä yritän sanoa, niin ymmärrän näkökulmasi. - macynhaamu
macynhaamu kirjoitti:
Kun nyt muistelen aikaa ennen lapsia, niin enpä itsekään olisi isi-ihmistä pitänyt potentiaalisena kumppanina...
Mielummin toinen lapseton, jolla silleen sama elämäntilanne ettei lapset sido. Ja jos lapsia siunaantuu, ne olis sitten yhteisiä...ei sun ja mun...meidän.
Nyt kun sitten niitä lapsia mullakin vihdoin viimein on, niin tottakai ne on mulle ihania ja tärkeitä. Tärkeistä tärkeimmät. Ja mitä tulee tuohon omat lapset " jaksaa" muttei toisten, niin sekin on kyllä totta.
Vaikka lapsista tykkäänkin, mutta omat on omia...niiden vuoksi jaksaa asioita mitä ei toisten vuoksi jaksaisi. Tokihan olosuhteet aina vaikuttaa kaikkeen...
Lapset on hetkittäin kovinkin vaativia ja työläitä, kun heillä ei omat kyvyt vielä riitä olla itsenäisesti toimivia ja ajattelevia yksilöitä. Jotka ottaisi itse vastuun asioistaan, niin se on meidän vanhempien velvollisuus...eikä se aina ole kevyttä.
Mut rakkaus antaa ne ihmevoimat, millä jaksaa.😀
Mitä yritän sanoa, niin ymmärrän näkökulmasi.Toki äitit voi möksähtää, jos mieleinen mies ei innostu hänen tärkeiden ihmisten eli lasten vuoksi hänestä. Tai vaikka hänestä innostuisikin täysillä, mutta järkevänä tajuaa miten paljon lapset merkkaa ja tulee vaikuttamaan ko.naisen elämään ja sitä kautta miehenkin elämään. Niin tuo hiivuttaa sitä intoa ja mielenkiintoa.
Tokihan tuo yhtälö voi toimia, mutta se vaatii molemminpuolin asennoitumista, mihin monen lapsettoman etenkin on hankalaa heittäytyä luottavaisin mielin.
" Kyllä tästä hyvä tulee".
Luonteet, asenteet, odotukset...kaikki vaikuttaa.
- AsianVierestä
Yhden kerran oli pakko antaa pakit naiselle joka halusi lähteä pois baarista ottaen kädestäni kiinni. Kehui miten hyvä hän on panemaan ja miten hyvin ottaa suihin. Itselläni oli jano ja valitsin mieluummin yhden huurteisen oluen noista vaihtoehdoista.
- PäivänPertti
Tuossa kohtaa naiset ovat yleensä niin vahvassa humalatilassa että niiden paneminen olisi rikollista.
- unta.vain
Sitten heräsit sylki suusta valuen.
- pihallatipunen
Jos joku mies valehtelis, että sillä on joku vakava sairaus, esim. syöpä.
- PäivänPertti
Älä vain väitä että olit ihastunut minuun, mutta kun paljastin olevani terve, tunteesi muuttuivat.
- pihallatipunen
PäivänPertti kirjoitti:
Älä vain väitä että olit ihastunut minuun, mutta kun paljastin olevani terve, tunteesi muuttuivat.
Häh? Oikeestiko luulet 🙄
Niinkuin kerroin, niin mulla on "puolen sukua" kuollut syöpään niin typerää leikkiä vakavalla asialla. - PäivänPertti
pihallatipunen kirjoitti:
Häh? Oikeestiko luulet 🙄
Niinkuin kerroin, niin mulla on "puolen sukua" kuollut syöpään niin typerää leikkiä vakavalla asialla.No, onneksi et kokenut menettäneesi jotakin mihin olit kiintynyt syvästi.
- pihallatipunen
Juu en todellakaan. Et ole yhtään "minun tyyppinen" mies.
- PäivänPertti
pihallatipunen kirjoitti:
Juu en todellakaan. Et ole yhtään "minun tyyppinen" mies.
Kiva etten tuottanut pettymystä.
Irstas mies. Siis se.
- PäivänPertti
Ei miehet kaiketi ole sellaisia...
PäivänPertti kirjoitti:
Ei miehet kaiketi ole sellaisia...
Kyllä sen ovelta näkee. Lipoo suutaan.
- Schweinstein
Siis ruma ja irstas. Komea ja irstas, tai parempaa rikas ja irstas saa tehdä mitä tahansa. Eiköhän ne Harry Schweinstein(sikakivi) naiset ihan vapaaehtoisesti sille antaneet.
Schweinstein kirjoitti:
Siis ruma ja irstas. Komea ja irstas, tai parempaa rikas ja irstas saa tehdä mitä tahansa. Eiköhän ne Harry Schweinstein(sikakivi) naiset ihan vapaaehtoisesti sille antaneet.
Ei saa. Kunnollisen miehen erottaa silmistä. Olen hevosiakin niin paljon katsellut, että voin viedä sen miesmaailmaan.
Oudot viurahdukset vain näkee silmistä.- PäivänPertti
misspönttöuuni kirjoitti:
Kyllä sen ovelta näkee. Lipoo suutaan.
Onneksi ne tunnistaa ennenkuin syntyy orastava kiinnostus.
PäivänPertti kirjoitti:
Onneksi ja noin pari sekuntia menee yleensä. Sitten kääntyy selkä.
PäivänPertti kirjoitti:
Pahin on ehkä kun on tehty huoneen toiselta puolelta kielellä ja suulla härski ele. Sen kaverin olisi voinut viedä suoraan häkkiin.
- PäivänPertti
Pahin on ehkä kun on tehty huoneen toiselta puolelta kielellä ja suulla härski ele. Sen kaverin olisi voinut viedä suoraan häkkiin.
Mikähän ele mahtoi olla kyseessä?
Ehkä pyysi sinua vain röökille? PäivänPertti kirjoitti:
Mikähän ele mahtoi olla kyseessä?
Ehkä pyysi sinua vain röökille?Jos ukko pyörittää kieltä pitkin suun reunoja ja liikuttaa ylös alas niin röökille pyyntitavat ovat sitten muuttuneet.
- kyllätaashävettää
Touretten syndroomaa sairastava sai klikin, ja sinä suvaitsematon ja huono ihminen tuomitset hänet.
- PäivänPertti
Jos ukko pyörittää kieltä pitkin suun reunoja ja liikuttaa ylös alas niin röökille pyyntitavat ovat sitten muuttuneet.
En tunne pohjois-karjalalaisia iskutekniikoita.
PäivänPertti kirjoitti:
En tunne pohjois-karjalalaisia iskutekniikoita.
Jumlaut, se oli Espoossa.
kyllätaashävettää kirjoitti:
Touretten syndroomaa sairastava sai klikin, ja sinä suvaitsematon ja huono ihminen tuomitset hänet.
Mikään syndrooma ei tee tuota oiretta. Se oli ihan oma kiilusilmä-kohtaus. Törkein ele, minkä olen nähnyt. Hiirenloukkua tuommoiseen kieleen.
- PäivänPertti
Jumlaut, se oli Espoossa.
Hahahah, joku taisi kiusoitella maalaistyttöä.
Oli just syönyt hillomunkin ja nuolaisi sokerit suupielestä. Paras pysytellä pöndellä ettei ihmiset katsele sinun tissejä. PäivänPertti kirjoitti:
Hahahah, joku taisi kiusoitella maalaistyttöä.
Oli just syönyt hillomunkin ja nuolaisi sokerit suupielestä. Paras pysytellä pöndellä ettei ihmiset katsele sinun tissejä.Semmosia ne kaupunkilaismiehet on. Pitäkää kieli siellä, missä sen kuuluukin olla.
- PäivänPertti
Semmosia ne kaupunkilaismiehet on. Pitäkää kieli siellä, missä sen kuuluukin olla.
Puspus sullekin.
(näkisitpä nyt minun kieleni)
Jossakin treffipalstoillla kirjoittelin naisen kanssa ja siinä sitten molemmilla kiinostavuus nousi sen verran korkealle että päätettiin treffata. Siinä päivää ennen treffejä vaihdettiin kuvat että tunnistettaisiin toisemme.
Kuvassa ihan näpsäkän oloinen nainen ja kun tuntui että aikalailla samanlaiset harrastukset molemmilla sekä elämäntilanne niin siinähän jo ennakoin mielikuvilla miten olisi mukava tämän liikunnallisen ja elämäntavoiltaan terveellisen naisen kanssa lähteä vaikka vaeltamaan.
No siinä katselin kun kuvasta tutun oloinen nainen käveli kohti. Ei ollut tupakkaa suussa eikä nuuskaa huulessa enkä usko että oli pohjiakaan nauttinut mutta se että varjokin näytti painavan toistakymmentä kiloa pisti jo miettimään että olenko käsittänyt termin terveelliset elämäntavat eri tavalla.
No päätin jättää tämän tyttömäisen pyöreyden sivuseikaksi ja ehdotin että noustaan portaat kahvilaan. Kerrankin minua ei jännittänyt ja aloitin keskusten kiivetessä portaita kohti kahvilaa. Ihmettelin miksi vastaantulijat katsoivat minua pitkään mutta näytti kuin olisin puhunut yksin sillä treffiseurani oli päässyt vasta puoliväliin rappusia.
Silloin oli jo selvää että ei tarvi jännittää sillä uusia treffejä ei ollut tulossa. En kuitenkaan poistunut paikalta koska ajattelin että hän kuitenkin on uhrannut hetken elämästään nyt minun tapaamiseen joten treffeillä ollaan ja nautitaan seurasta.
Ihan mukavaa juttuseuraa hän oli kyllä mutta siinä jutellessa kävi kyllä selväksi että hänen näkemyksensä liikunnallisuudesta ja terveellisistä elämäntavoista oli aika vaikea yhteensovittaa sen kanssa mitä minä noista ajattelen.- nain.en-335p
Aloittajaan voin samaistua. Jos aloittaa heti valittamisen elämän vaikeuksista niin tulee fiilis että toinen hakee tukikeppiä ja tuntuu heti alussa kiviriipalta. Energiavampyyri semmoinen. Olen nainen joten itsellä on paljonkin sellaista mikä ei miellytä miehessä. Jotkut eleet tai ilmeet. Sitä ei voi selittää. Tietty jos mies on jotenkin kummallisesti pukeutunut ja epäsiisti niin jää ekoihin treffeihin. Hampaisiin kiinnitän huomiota, että voisko pussata.
- eikiitos
Kevytkenkäisyys, jos kuulee/tietää vanhoista tai uusista panoista.
Sovinistisuus, ylimielisyys ja rahoilla pullistelu.
- Sellainenjuttu
Itseasiassa kun en baareissa lähestynyt naisia, niin ei oikeastaan mikään kääntänyt kannoilla.
Mutta heikkoutsetuntoinen nainen, mikä jollain ulkopuolisella habituksella vaikka kompensoi sitä, aiheutti mielenkiinnon loppumista. Monet feikkasivat kuviaan treffiohjelmissa ja tulivat sitten treffeille välinpitämättömän oloisina vaikka. Katselivat seiniä ja puhuivat arkiasioita, menemättä kovin yksityiskohtaisiin siinäkään. Työasiat tai keli oli pääaihe.
En tiedä tuliko tuossakaan erikoisempi turnoffi tehtyä, mutta jos antaa toisen kuvan kun mit oikeasti itse on, ei ehkä itsekään itsestään pidä. Aika taakalta vaikuttaa sellainen ihminen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1004482- 272375
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1082184- 2002179
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4051897- 1691493
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001269Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321075Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72976Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?79850