Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3977
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+vaan+yksi+"lihamarkkinaosasto"+muiden+joukossa.+Voihan+se+kumppani+löytyä+vaikka+cittarin+jauhelihahyllyn+virestä+tai+maatalousnäyttelyn+vasikka+osastolta.+Samanlaisia+lihaosastoja+nekin.+
Rennosti+vaan+treffeille+(sanoo+mies+joka+saapuu+nille+kauhusta+tönkköjaloin)+ja+kannattaa+muistaa+että+on+tyyntä,+myrskyä+tai+sopivaa+tuulta+niin+tuskimpa+sinä+mikään+mahdoton+tapaus+olet+kunhan+löydät+miehen+joka+osaa+reivata+purjeiden+pinta-alan+sopivaksi+jotta+yhteinen+paatti+on+sopivasti+hallittavissa.
17.07.2018 00:11
No+pariskunnat+nyt+hoitavat+anteeksipyyntönsä+kuten+parhaiten+haluavat.+Itse+kyllä+olen+sen+verran+vanhanaikainen+että+uskon+anteeksipyynnön+voimaan.+Se+että+nainen+myöntää+virheensä+ja+tulee+pyytämään+minulta+anteeksi+on+teko+joka+vaatii+sekä+rohkeutta+että+nöyryyttä.+Minusta+miehessä+pitää+olla+sen+verran+selkärankaa+että+tätä+tekoa+kunniottaa+ja+arvostaa+sille+tasolle+jolle+se+kuuluu+eikä+näe+tarvetta+enää+asiasta+jankkaamiseen.
Tietysti+jos+nauttii+siitä+että+nainen+liikkuu+nöyränä+pitkin+nurkkia+niin+siitä+vaan+uutta+läksytystä+kun+anteeksi+on+pyydetty.+Silloinhan+nainen+on+melko+haavoittuva.++Toivottavasti+ei+sitten+ihmettele+miksi+nainen+ei+uskalla+tunnustaa+virheitään.
En+kyllä+aina+ymmärrä+miksi+lapsille+pitää+lässyttää+mutta+pitää+ne+jollakin+keinoin+saada+ymmärtämään+mitä+teki+väärin.+Aikuinen+usein+tajuaa+sen+itsekkin+tai+sitten+suoralla+puheella;+jos+tajuaa.
16.07.2018 23:53
Ihan+näpsäkän+oloinen+leikkaus.+Mietin+tuossa+että+varmaan+saa+hauskoja+ja+mielenkiintoisia+kontrasteja+jos+letittää+toiselle+sivulle+kun+toinen+puoli+on+siili.
16.07.2018 23:12
Kiitos+kovasti.+Täytyy+muistaa+mainita+se+naiselleni;+jahka+se+oikea+joskus+osuu+kohdalle.
16.07.2018 22:37
Pistähän+vaan+Tinderi+testiin.+Kuva+laiturilla+olevasta+merenneidosta+lumpeenlehti+suussa+vain+keulakuvaksi+niin+saat+kyllä+valikoida+sopivia+kolleja+pyyhkeitä+ojentelemaan+ja+siitä+sitten+valitset+itsellesi+sopivan+pesänlämmittäjän;+siis+sen+aamusaunan+päälle+laittajan.+
Kannattaa+testata+ja+jos+on+huonoja+kokemuksia+niin+poistaa+sitten.+Lakanan+vetoon+asti+en+vielä+ole+päässyt+keskusteluissa.+Kuuluu+luokkaan+parisuhteen+alkeet.
16.07.2018 22:27
Ei+tuossa+pyyhkeessä+mitään+vaaran+paikkaa+ole,+kysymykseen+en+edes+odottanut+vastausta.+Jos+mies+herää+aikaisin+nähdäkseen+naisensa+aamu-uinnilla+on+selvää+että+pyyhkeet+on+mankeloitu.
Tuli+sen+verran+vahvat+mielikuvat+edellisestä+elämästä+että+pakko+oli+lukea+avioerotilastoja+ettei+naisen+kaipuu+mene+ihan+kipuilun+puolelle.
16.07.2018 15:11
Nimenomaan+tästä+erosta+puhuin.+Arajärvi+on+ottanut+kantaa+koska+hänen+omat+kiinnostuksensa+ovat+tähän+suuntaan+ja+hän+on+nähnyt+tämän+asian+itselleen+tärkeäksi.+Ei+siihen+tarvita+mitään+kamppanjaa+jolla+yritetään+vaikuttaa+hänen+mielipiteisiin.
Jos+jollakin+lehtikamppanjalla+olisi+tähän+yritetty+vaikuttaa+niin+oudolta+olisi+vaikuttanut.+Jos+USA:n+ensimmäinen+nainen+ei+näe+tärkeäksi+nostaa+tuota+itänaisten+asiaa+esille+niin+hän+on+katsonut+että+on+ollut+muitakin+asioita+tärkeysjärjestyksessä+ensin.
16.07.2018 13:41
Kyllä+itse+ainakin+toivoisi+että+minulle+kerrotaisiin+tällaiset+asiat.+Nämä+kun+alkavat+nakertaa+parisuhdetta+jos+niistä+ei+rehellisesti+keskustella.+Pahimmoillaan+ne+sitten+riidan+yhteydessä+syljetään+päin+naamaa.+Kuuluu+samaan+luokkaan+kuin+seksistä+puhuminen.
Jokainen+on+yksilö+joten+kannattaa+miettiä+miten+kertoo+mutta+kannattaa+valmistautua+siihen+että+homma+kääntyy+toisiinpäin+ja+pitää+olla+myös+itsellä+valmiuksia+toisen+tukemiseen.+Jos+päästään+hyvään+keskusteluun+ja+syy+miksi+illassa+menee+kaksi+litraa+kermajäätelöä+ja+kahdeksan+Fazerin+sinistä+onkin+se+että+toiselta+ei+saa+tarpeeksi+yhteistä+aikaa+niin+pitää+ruveta+funtsimaan+voisiko+joskus+kieltäytyä+ylitöistä+tai+voisiko+tallissa+olevaa+Anglia-projektia+pitkittää.+
Siinä+kun+sitten+on+joku+kerta+syöty+yhdessä+salaattia+herkkujen+sijaan+niin+voidaan+todeta+että+vaikka+nyt+on+katsottu+kolmekymmentä+kertaa+tämä+filmi+ja+aina+laiva+osuu+jäävuoreen+niin+voitaisiinko+välillä+lähteä+vaikka+kävelemään+tai+fillaroimaan.+
Se+laihtuminen+tulee+siinä+sivutuotteena.
16.07.2018 12:59
Oksasesta+tulee+mieleen+Fingerpori+jossa+joku+luki+kirjaa+Puhdistus+ja+Heimo+toteaa+taustalta+että+naamasta+varmaan+aloitetaan.
Toki+ymmärrän+tuon+Oksasen+toiveen.+Jos+näkee+ongelman+ja+tuollainen+vaikutuskanava+olisi+näkyvissä+niin+toki+siihen+voi+yrittää+vaikuttaa.
Toisaalta+jos+Tervo+tai+Nousiainen+olisivat+aikanaan+kirjoittaneet+Arajärvelle+että+olette+parasta+mitä+Suomalaiselle+miehelle+on+tapahtunut.+Olette+kuten+muutkin+miehet+eli+hiljainen,+vaatimaton+ja+naisen+varjossa+elävä+joten+toivoisin+että+voisitte+vaikuttaa+Suomalaisen+miehen+mahdollisuuksiin+huoltajuuskiistoissa+tai+miesten+syrjäytymisen+ehkäisyssä.++
Ennenkuin+tämä+kirje+olisi+edes+kaikkia+mediaa+tavoittanut+olisi+Oksanen+valjastanut+joukkonsa+paraateihin+joissa+haukutaan+Arajärveä+ja+muita+miehiä+siitä+että+nämä+yrittävät+horjuttaa+Halosen+valtaa+ja+vaikutusmahdollisuuksia+vaikka+nimenomaan+Halonen+on+sinne+vaaleilla+valittu.
16.07.2018 00:32
Olipa+kaunista+tekstiä.+Jotenkin+kesän+olemus+oli+saatu+siihen+kiteytettyä.+
Kai+se+pyyhe+oli+mankeloitu?
15.07.2018 23:53
Paita+oli+selän+puolella+niin+hikinen+ja+ihoon+liimautunut+että+oli+vaikea+saada+pois+päältä.
15.07.2018 12:08
Niinhän+olisi+ollut,+mutta+kävi+kuten+meille+vanhoille+miehille+yleensä+käy+eli+eipä+noussut+teltta+pystyyn.+Toki+eipä+ollut+ajatustakaan+siihen+suuntaan+kun+käytiin+testaamassa+rinkkojen+remmien+asemoinnit.+Parinkymmenen+kilon+rinkat+ja+kymppi+kävelyä+noin+kahteen+tuntiin+kyllä+teki+sellaisen+fiiliksen+että+pystytellään+toinen+kerta.
15.07.2018 00:01
Jos+taustatekijät+eivät+ole+sukupuolisidonnaisia+vaan+yksilöllisiä+ja+yhteiskunnallisia+niin+eihän+Kukkonen+osannut+selittää+miksi+tytöt+ottavat+nämä+nykyään+raskaammin+kuin+pojat.+Poikien+itsemurhat+vähenevät+ja+tyttöjen+lisääntyvät.+Siitä+miksi+näin+on.+niin+siitä+tämä+keskustelu+lähti+liikkeellle.
14.07.2018 23:50
Luulen+että+isoilla+ikäluokilla+on+ollut+se+"etu"+että+tarjolla+oli+vain+niukkuutta+ja+elämä+oli+tavallaan+aika+pelkistettyä.+Jos+perheessä+suurin+osa+ajasta+menee+elannon+hankkimiseen+ja+arjen+pyörittämiseen+niin+ei+siinä+oikein+aika+riitä+mihinkään+filosofisiin+kysymyksiin+kuten+montako+sukupuolta+oikeasti+on.
Lisäksi+töihin+pääsi+helpommin+ja+myös+ilman+koulutusta.+Työ+oli+myös+asia+jonka+kautta+varsinkin+miehen+asema+määriteltiin.+Samoin+työ+oli+pitkälti+toistaiseksi+voimassaolevaa+joka+loi+turvaa.
14.07.2018 23:43
Itse+nyt+en+ole+ollut+täällä+kuin+hetken,+mutta+ei+minulle+ole+väliä+kuka+tekee+aloituksen+tai+keskustelee.+Lisäksi+minun+keskusteluvauhti+on+kuten+keski-ikäisellä+miehellä+parisuhteessa.+"Rakastan+edelleen+ja+kerron+jos+tilanne+muuttuu,+ei+tarvitse+joka+vuosi+kysyä."+Enemmän+mulla+on+sellaista+väliin+huutelua+kuin+keskustelua.+Sitä+kun+vain+käy+piipahtamassa+ja+jatkaa+matkaa.
Jos+haluat+tätä+katsoa+parisuhdelasien+läpi+niin+siinä+mielessä+tämä+on+hyvä+foorumi+että+hyviä+neuvoja+ja+ajatuksia+asioihin+kyllä+löytyy.+Suoraan+parinhakuun+sitten+muita+polkuja.
14.07.2018 12:28
Mitä+tuossa+olen+seuraillut+niin+nykynuorilla+on+aika+vahva+itsetunto+sukupuolesta+riippumatta.+Se+on+kuitenkin+sukupolvi+joka+on+elänyt+tämän+digitalisaation+aikakuden+alun.+Me+keski-ikäiset+ollaan+jouduttu+opettelemaan.+Eikä+ainakaan+meillä+miehillä+ole+mennyt+ihan+kivuttomasti.
Aika+näyttää+ja+toivon+todellakin+että+sinä+olet+oikeassa+ja+minä+väärässä+mutta+minulla+on+sellainen+pelko+että+kun+tämä+nousukausi+katoaa+lamaan,+mennään+taas+yhä+raadollisempaan+kilpailutilanteeseen.+Siinä+on+vastakkain+mm+mies+ja+nainen,+nuoret+ja+vanhat,+koulutetut+ja+vähemmän+koulutetut,+kantaSuomalaiset+ja+muualta+tulleet+sekä+ruuhkaSuomija+haja-asutusalueet.+Yksilökeskeinen+ajattelu+vahvistuu+ja+loputkin+rippeet+yhteisöllisyydestä+voidaan+haudata.
14.07.2018 11:42
Teoriassa+toi+numeroepisodi+voisi+olla+mahdollinen+mutta+kyllähän+numorot+yleensä+vaihdetaan.+Tietysti+jos+on+stalkkeri+joskus+ollut+niin+kyllähän+tuo+on+hyvä+tapa.
Jos+jotakin++hyvää+niin+ei+tarvinnut+kieltäytyä+kaverisuhteesta.
14.07.2018 11:09
Jos+lähtökohdat+on+vain+ikähaarukka+ja+sukupuoli+niin+kyllä+menee+arvailun+puolelle+koska+muuttujia+on+paljon.+Oliko+työelämässä/opiskelija,+sinkku/parisuhteessa/äiti+tai+edes+missä+päin+Suomea?
Silmään+pisti+huomio+että+miesten+itsemurhat+on+laskussa+ja+naisten+nousussa.+Sitten+odotellaan+mitkä+on+numerot+kymmenen+vuoden+päästä+kun+tämä+ikäluokka+on+kolmekymppisiä+ja+uusi+parikymppisten+aalto+nousee+esiin.+
Onkohan+tässä+nyt+käynyt+tai+käymässä+niin+että+kaikki+paineet+alkavat+olla+naisilla?+Koulussa+pojat+eivät+pärjää+ja+tulee+jako+pojat+ammattikouluun+ja+tytöt+lukioon.+Lukion+jälkeen+siellä+olleet+pojat+käyvät+varusmiespalveluksen+samalla+kun+tytöt+tenttaavat+pääsykokeisiin.+Samalla+kun+koulutuksen+kautta+sinulla+on+mahdollisuuus+uraan+niin+sitä+vielä+pönkitetään+mediassa+miten+naiset+rikkovat+lasikattoja,+repivät+miehiset+linnakkeet+palasiksi+ja+esitetään+toivomuksia+miten+naiset+voisivat+vielä+kasvattaa+valtaansa+matemaattisteknisillä+aloilla.
Pojilla+taas+ei+paljon+ole+paineita,+kukaan+ei+odottanut+koulussa+mitään,+eikä+näitä+menestyneitä+miehiä+paljoa+esiin+nosteta+sukupuolensa+kautta.+Jos+jossakin+Loviisassa+on+joku+mies+ensimmäistä+kertaa+päässyt+sosiaalitoimessa+johonkin+asemaan+niin+eipä+siitä+paljon+mediassa+hehkuteta.+
Perheen+ja+työelämän+haasteen+nyt+kaikki+tietää+viimeistään+synnytystalkoon+hengessä.+Heti+kun+asia+nostettiin+pinnalle+alkoi+kuulua+kommentteja+että+naisia+syyllistettään+asiassa.++Tässä+voisi+lainata+hovimuusikko+Ilkkaa+ja+todeta;+"jos+joskus+löydän+emännän,+ei+äitiyspakkausta+saa+hän,+mä+puolestansa+synnytän".+Vastuuta+yritettiin+vierittää+miehille+jotka+miettivät+mitä+vastata+kun+toiseen+korvaan+tulee+viestiä+että+miksi+et+halua+lapsia+ja+toisen+korvan+kautta+iskostetaan+sanomaa+että+ei+nainen+enää+tarvi+miestä+mihinkään.+Tiede+ja+tekniikka+hoitaa.+Mies+tietää+että+häviää+kuitenkin+tämän+taistelun+ja+poistuu+autotalliin.
14.07.2018 00:05
En+nyt+tiedä+aloittajan+ikää+tai+missäpäin+Suomea+vaikuttaa+mutta+itse+kun+liikun+ikähaarukalla+40++viiva+50-+ja+aika+paljon+ruuhkaSuomea+korkeammalla+niin+muutama+huomio.
Kovin+tiuhaan+ei+Matchejä+tule,+osittain+varmaan+siksi+että+täällä+on+vapaita+miehiä+paljon+enemmän+ja+vaikka+minulla+on+siellä+useampikin+kuva+niin+se+kansikuva+ei+nyt+ole+mikään+tajunnan+räjäyttävä.+Ajattelin+kohta+poistaa+sovelluksen+ja+pistää+sen+uudestaan+syksyllä+tulille+paremmalla+kuvalla.
Mitä+kirjoitteluun+tulee+niin+kyllä+minä+olen+muutamilta+kysynyt+että+oletko+yhtä+hiljainen+kuin+tekstisi+antavat+ymmärtää.+Yleensä+vastaus+on+ollut+että+ei+oikein+pysty/halua+puhelimella+naputtelemaan+pitkiä+haikuja.+Ymmärrän+kyllä+hyvin.
Mitä+näiden+naisten+kanssa+olen+ollut+treffeillä+niin+yllätys+on+ollut+että+yhdenkään+kanssa+ei+treffityyli+ole+ollut+"coitus+int".+Eli+ei+tulla+paikalle+ja+sanotaan+ettei+ole+kemiaa+tai+keksitä+hätävalheita+tai+kaverilta+hälärisoitto+yms.+Kaikkien+kanssa+on+ollut+sellaiset+perustreffit+ja+ehditty+toisiimme+jo+tutustua.+
Viiimeisin+oli+tässä+kuluvalla+viikolla,+käveltiin+ja+syötiin+jäätelöä+rannalla+ja+katseltiin+ihmisvilinää+ja+juteltiin.+Kaikki+tuntuikin+natsaavan+yllättävän+hyvin.+Sovittiin+alustavasti+uudesta+tapaamisesta+mutta+kun+pääsin+kotiin+niin+oli+Tinderistä+kadonnut.+Tämä+oli+ainoa+tapa+millä+pidettiin+yhteyttä+joten+se+siitä.
13.07.2018 22:21
Minulla+tällaisena+keski-ikäisenä+miehenä+on+aika+neutraali+suhtautuminen.+Toisaalta+tuollaiset+tuontitullit+hieman+mietityttää.+Samoin+Jerusalemin+aseman+muuttaminen.+Vaikka+miten+Amerikka+ensin+ja+Israel+on+se+tärkein+liittolainen+niin+silti+vähän+ihmettelen.
Itse+en+näe+sitä+ongelmallisena+että+Trump+ja+Putin+ovat+väleissä,+auttaa+varmasti+monessa+asiassa+kun+mailmanjärjestystä+mietitään.+Jos+Clinton+olisi+valittu+niin+minun+pelkoni+olisi+ollut+että+hän+yrittäisi+väkisin+ajaa+Venäjän+taloudellisesti+mailmanpoliittisesti+polvilleen.+Mikäli+naapuri+olisi+taas+romahtanut+niin+sen+seuraukset+Suomelle+voivat+olla+arvaamattomat.
11.07.2018 23:30
175 / 199