Naisen vaatimuslista miehelle on 22-kohtainen

siitävaan

1. Sinulla ei saa olla sinkkutyttöjen puhelinnumeroita.

2. Et saa seurata sinkkutyttöjä sosiaalisessa mediassa (Instagram, Snapchat, Twitter)

3. Et saa viettää aikaa Keeganin kanssa (hänen talossaan tai missään julkisella paikalla)

4. Et voi mennä Hondalle ilman minua.

5. Et voi viettää aikaa ystäviesi kanssa enempää kuin kaksi kertaa viikossa.

6. Et saa katsoa sinkkunaista.

7. Jos tytöt tulevat puhumaan sinulle missä tahansa paikassa tai tilanteessa, sinun täytyy kävellä pois.

8. Mo ei saa hengailla kanssamme aina kun me vietämme aikaa yhdessä.

9. Et saa pyytää minulta suuseksiä.

10. Et saa enää ikinä suuttua minulle yhdestäkään asiasta.

11. Et saa puhua Tyleristä, Noahista, Devenista tai Joshista enää ikinä.

12. Et saa juoda alkoholia, jos en ole seurassasi.

13. Voin tarkistaa puhelimesi aina kun haluan.

14. Jos muutamme yhteen, talossamme ei saa koskaan olla naisvieraita.

15. Jos muutamme yhteen, sinun ystäväsi pääsevät vain harvoin kylään.

16. Jos näen seurassasi naisia, tapan sinut.

17. Austin ei päätä mitään, kun vietän aikaa kanssasi.

18. Menemme kunnon treffeile vähintään kerran kahdessa viikossa.

19. Et voi sysätä minua sivuun kavereidesi takia.

20. Jos sanon hyppää, sinä sanot ”kuinka korkealle, prinsessa”

21. Sinun täytyy sanoa minulle ”rakastan sinua” ainakin kerran päivässä, jotta tiedän, ettet pelehdi kenenkään kanssa.

22. Tekstiviesteihini vastaaminen ei saa kestää 10 minuuttia kauempaa.

https://www.iltalehti.fi/fiidi/bcd1f321-155d-4d5c-bdeb-005f2d528c19_fb.shtml

66

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JossainMuualla

      Vaatimukseni vaatimuslistan tehneelle naiselle: "Katoa mäntti mörkö, sinua ei ole".

    • Kaisanoasaa

      Naiset vois kadota maapallolta

      • Toivottavasti toiveesi toteutuu ja pääset sitten ihmettelemään sitä.


    • asia_on_näin

      kuulostaa ihan mukavalta naiselta.

    • RumaAlien

      Vittumainen ämmähän tuollainen on, että mieluummin on yksin, kuin tuollainen riippakivi raahattavana.
      Listalta puuttuu tärkein eli miehen on annettava tuontyyliselle tyttöystävälle luottokortti joka aamu töihin lähtiessä.
      Tuollainen nainenhan menee joka päivä shoppailemaan ja panee miehen tilin sileäksi ostamalla 5000€ käsilaukun vaikka komerossa on ennestään jo 200 käsilaukkua.

    • Melkein jokainen noista on aivan älytöntä paskaa johon en itse ikimaailmassa taipuisi.

    • voiollavitsikin

      Moni noista on sellaisia asioita joita moni mies/nainen haluaisi kumppaniltaan mutta ei halua sanoa.

    • Naisasialooser11

      Sinkkunaisten eli yli 18v puhelinnumerioita saa siis olla ja näitä saa seurata instagramissa. 20v nainen ei ole mikään"tyttö"vaan aikuinen nainen ja parisuhteessa ollut yli 20v nainen ei ole"sinkku"vaan eronnut.

    • mazy

      Jonkun pikkutytön laatima lista tai miehen mielikuvitus lista. Melko utopistinen lista.

      • Meillä on toiminu hyvin tää kohta...

        "Et saa puhua Tyleristä, Noahista, Devenista tai Joshista enää ikinä."


    • Mulla on tismalleen sama lista..

      Erityisen tärkeää on toi että Keeganin kanssa ei sitten vietetä aikaa, eikä Hondalle mennä ilman mua..

    • Tavismies--

      Pahinta on että rumillakin naisilla on vaatimuksia ettekä siksi saa koskaan naista.

    • Melkein omani lista

      1 Et voi mennä ulkomaille ilman minua tai juhliin tai vastaavaa

      2.Et voi viettää aikaa ystäviesi kanssa Jos perhe jää kakkoseksi

      3Jos naiset tulevat puhumaan sinulle missä tahansa paikassa tai tilanteessa, sinun täytyy kävellä pois.

      5.Et saa pyytää minulta suuseksiä.

      6. Et saa enää ikinä suuttua minulle yhdestäkään asiasta vaan se pitää keskustella

      7.Et saa juoda alkoholia

      8 Voin tarkistaa puhelimesi aina kun haluan.

      9. Sinulla ei ole naisia ystävinä

      10.Siskosi ei päätä mitään puolestasi, kun olet kanssasi.

      11Et voi sysätä minua sivuun kavereidesi takia.

      12.Tekstiviesteihini vastaaminen ei saa kestää, ilman syytä ja suuttuminen ei ole syy.

      13. Jos kiinnostut toisesta, ilmoita minulle heti että pystyn hyväksymään asiaan ja autat minut selvitymään itsenäisesti.

      • Rajat on rakkautta.


      • ei.mulla.muuta
        valtakunta kirjoitti:

        Rajat on rakkautta.

        Voi ukkoparkaa.


      • ei.mulla.muuta kirjoitti:

        Voi ukkoparkaa.

        Hän todellakin rakastaa minua ja minulla syy olla hänen kanssaa.


      • ei.mulla.muuta kirjoitti:

        Voi ukkoparkaa.

        Lisäksi hän on onnellinen kanssan. Niin hän on sanonut ja päivittäin sanoo rakastavansa.


      • onhanlista
        valtakunta kirjoitti:

        Hän todellakin rakastaa minua ja minulla syy olla hänen kanssaa.

        Puhelimen tarkistus? Saako sinun puhelimesi tarkistaa?

        Kaikella kunnioituksella, mutta tuossa listassa enemmän silkkaa kontrollointia kuin terveitä rajoja.


      • onhanlista kirjoitti:

        Puhelimen tarkistus? Saako sinun puhelimesi tarkistaa?

        Kaikella kunnioituksella, mutta tuossa listassa enemmän silkkaa kontrollointia kuin terveitä rajoja.

        kyllä kaikki, mikä koskee häntä koskee minua.


      • onhanlista kirjoitti:

        Puhelimen tarkistus? Saako sinun puhelimesi tarkistaa?

        Kaikella kunnioituksella, mutta tuossa listassa enemmän silkkaa kontrollointia kuin terveitä rajoja.

        Sillä on kaikki salasanani.
        En minä hänen muista.😁


      • onhanlista kirjoitti:

        Puhelimen tarkistus? Saako sinun puhelimesi tarkistaa?

        Kaikella kunnioituksella, mutta tuossa listassa enemmän silkkaa kontrollointia kuin terveitä rajoja.

        Miksi salailla kun ei ole salattavaa.


      • onhanlista
        valtakunta kirjoitti:

        Sillä on kaikki salasanani.
        En minä hänen muista.😁

        3Jos naiset tulevat puhumaan sinulle missä tahansa paikassa tai tilanteessa, sinun täytyy kävellä pois.

        Miksi pitää kävellä pois?

        Missä ajassa tekstiviesteihin tulee vastata? 5 minuutin sisällä?


      • onhanlista
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi salailla kun ei ole salattavaa.

        No miksi sitten haluat tarkistaa puhelimen jos kerran salattavaa ei ole? Etkö luota ukkoosi?


      • onhanlista kirjoitti:

        No miksi sitten haluat tarkistaa puhelimen jos kerran salattavaa ei ole? Etkö luota ukkoosi?

        Miksi pitäisi luottaa, jos on valehdellutkin aiemmin asioista, jotka ei ole ollut valehtelun arvoisia.

        On vaikea olla ihmisen kanssa ilman sääntöjä.


      • onhanlista kirjoitti:

        No miksi sitten haluat tarkistaa puhelimen jos kerran salattavaa ei ole? Etkö luota ukkoosi?

        Mutta onhan tässä loppu elämä aikaa rakentaa taas luottamusta, sen vuoksi on myös viimeinen sääntö.


      • Mietin.vaan
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi pitäisi luottaa, jos on valehdellutkin aiemmin asioista, jotka ei ole ollut valehtelun arvoisia.

        On vaikea olla ihmisen kanssa ilman sääntöjä.

        Vähän on ristiriitaa siinä, että et luota mieheesi vaikka samalla sanot että hän on onnellinen kanssasi ja päivittäin sanoo rakastavansa.

        Jos sinun kanssasi onnellinen ei ole luotettava, niin kuka sitten on?


      • Mietin.vaan

        Ja vielä, miksi pitää kävellä pois, jos naiset tulevat puhumaan missä tahansa paikassa tai tilanteessa? Ei saa kysyä kellonaikaa, suunnistusohjeita, kysyä "voinko palvella", ynnä muuta noin tuhatta asiaa jossa ei ole mitään syytä olla mustasukkainen ja joiden ei pitäisi olla millään muotoa mitään luottamuksen rikkomista?


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Vähän on ristiriitaa siinä, että et luota mieheesi vaikka samalla sanot että hän on onnellinen kanssasi ja päivittäin sanoo rakastavansa.

        Jos sinun kanssasi onnellinen ei ole luotettava, niin kuka sitten on?

        Kuin sanoin se on valehdellut aiemmin, jotka ei ollut valehtelemiseen arvoisia.

        Minä en valinnut tätä suhdetta vaan hän valitsi sen ihan itse, joten olen pyrkinyt olemaan onnellinen tässä suhteessa.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Vähän on ristiriitaa siinä, että et luota mieheesi vaikka samalla sanot että hän on onnellinen kanssasi ja päivittäin sanoo rakastavansa.

        Jos sinun kanssasi onnellinen ei ole luotettava, niin kuka sitten on?

        Hän on itse sanonut olevansa onnellinen kanssasi.


      • Mietin.vaan kirjoitti:

        Ja vielä, miksi pitää kävellä pois, jos naiset tulevat puhumaan missä tahansa paikassa tai tilanteessa? Ei saa kysyä kellonaikaa, suunnistusohjeita, kysyä "voinko palvella", ynnä muuta noin tuhatta asiaa jossa ei ole mitään syytä olla mustasukkainen ja joiden ei pitäisi olla millään muotoa mitään luottamuksen rikkomista?

        Sun pitää ihan omassa suhteessa miettiä omasi juttusi. Meillä on nämä.


      • tuli.vaan.mieleen
        Mietin.vaan kirjoitti:

        Ja vielä, miksi pitää kävellä pois, jos naiset tulevat puhumaan missä tahansa paikassa tai tilanteessa? Ei saa kysyä kellonaikaa, suunnistusohjeita, kysyä "voinko palvella", ynnä muuta noin tuhatta asiaa jossa ei ole mitään syytä olla mustasukkainen ja joiden ei pitäisi olla millään muotoa mitään luottamuksen rikkomista?

        miksei noita voi kysyä omalta naiseltaan


      • mazy
        valtakunta kirjoitti:

        Kuin sanoin se on valehdellut aiemmin, jotka ei ollut valehtelemiseen arvoisia.

        Minä en valinnut tätä suhdetta vaan hän valitsi sen ihan itse, joten olen pyrkinyt olemaan onnellinen tässä suhteessa.

        Olet pyrkinyt olemaan onnellinen? Mitä tarkoitat sillä, ettet ole itse valinnut tätä suhdetta? Oletko vastentahtoasi miehesi kanssa? Miksi, jos? Huomioi nämä ovat kysymyksiä, ei syytöksiä.


      • iltavuoroko
        mazy kirjoitti:

        Olet pyrkinyt olemaan onnellinen? Mitä tarkoitat sillä, ettet ole itse valinnut tätä suhdetta? Oletko vastentahtoasi miehesi kanssa? Miksi, jos? Huomioi nämä ovat kysymyksiä, ei syytöksiä.

        jospa miehen oma tahto ja valinta eli mies päätti haluan tuon naisen omakseni koska hän on niin ihana ja sama toisin päin ja eikö sinun pitänyt olla töissä


      • mazy
        iltavuoroko kirjoitti:

        jospa miehen oma tahto ja valinta eli mies päätti haluan tuon naisen omakseni koska hän on niin ihana ja sama toisin päin ja eikö sinun pitänyt olla töissä

        Ei ole iltavuoro, vaan sairasloma jatkuu. Lämpö on 37.7 ja poskionteloissa tulehdus, sain antibioottikuuri ja ei saa mennä kyökkiin tartuttamaan. On sen verran heikkokuntoisia ihmisiä vaarassa, jos saa tartunnan.

        Niin kai sitten. Mulle vaan tulee usein mieleen, että tää on joku trollaus homma.


      • tirkistelylaki
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi salailla kun ei ole salattavaa.

        Nyt kun uusi tiedustelulaki tulee voimaan, niin joku ulkopuolinenkin voi ihan luvalla lukea sinun viestejä, esim. joku Supossa töissä oleva pervo äijä, mutta ei sillä tietenkään ole mitään väliä, koska sinulla ei ole mitään salattavaa?


      • mazy kirjoitti:

        Olet pyrkinyt olemaan onnellinen? Mitä tarkoitat sillä, ettet ole itse valinnut tätä suhdetta? Oletko vastentahtoasi miehesi kanssa? Miksi, jos? Huomioi nämä ovat kysymyksiä, ei syytöksiä.

        Minä olin alussa eroamassa, koska voin pahoin kun ei kunnioittanut yhtään toiveistani vaan käytti hyödyksi.
        hän uhkasi itsemurhalla jos eroan joten ei suhde ollut alkujaan vapaaehtoinen. Yritin eroa ja hän veti lääkkeitä ja joutui teholle, sen vuoksi minä masennuin kun en päässyt pois suhteesta, missä valehdeltiin ja teki asioita jotka teki mustasukkaiseksi.

        Masennuksessa nostettiin vain lääkkeannoksia kun olin itsetuhoisen ja lopulta aloin unohtaa myös ehkäsyä.
        Joten elämän valoni syttyi ja aloin vaatimaan terveyttä ja terveyttä koska lapsi vaati sitä ja riideltiin siitä.

        Hän olisi voinut aina erota missä tahansa välissä myös riitojen lomassa.

        Minä en saanut valita minä päätin vaan saada itseni kuntoon lapsen takia ja olla onnellinen ja saada onnellisen parisuhteen.
        Mieskin tämän vuoksi on ollut hyvin vihainen itselleen ja itsetuhoiset puheet koska tietää kuinka huonosti on käyttäytynyt minua kohtaan mutta olen sanonut hänelle,se ei ollut sen vika vaan lapsuudesta tulleiden traumojen.
        Miksi hän käyttäytyi minua kohden kuin käyttäytyi.

        minun suhteessani on myötä ja vastoin käymisessä rakastan ja tulen rakastamaan


      • miksi.pilaa.elämänsä
        valtakunta kirjoitti:

        Minä olin alussa eroamassa, koska voin pahoin kun ei kunnioittanut yhtään toiveistani vaan käytti hyödyksi.
        hän uhkasi itsemurhalla jos eroan joten ei suhde ollut alkujaan vapaaehtoinen. Yritin eroa ja hän veti lääkkeitä ja joutui teholle, sen vuoksi minä masennuin kun en päässyt pois suhteesta, missä valehdeltiin ja teki asioita jotka teki mustasukkaiseksi.

        Masennuksessa nostettiin vain lääkkeannoksia kun olin itsetuhoisen ja lopulta aloin unohtaa myös ehkäsyä.
        Joten elämän valoni syttyi ja aloin vaatimaan terveyttä ja terveyttä koska lapsi vaati sitä ja riideltiin siitä.

        Hän olisi voinut aina erota missä tahansa välissä myös riitojen lomassa.

        Minä en saanut valita minä päätin vaan saada itseni kuntoon lapsen takia ja olla onnellinen ja saada onnellisen parisuhteen.
        Mieskin tämän vuoksi on ollut hyvin vihainen itselleen ja itsetuhoiset puheet koska tietää kuinka huonosti on käyttäytynyt minua kohtaan mutta olen sanonut hänelle,se ei ollut sen vika vaan lapsuudesta tulleiden traumojen.
        Miksi hän käyttäytyi minua kohden kuin käyttäytyi.

        minun suhteessani on myötä ja vastoin käymisessä rakastan ja tulen rakastamaan

        niin olet lasten takia hänen kansaan luulin että rakkauden takia olette yhdessä eli teillä ei ole rakkaus suhde


      • mazy
        valtakunta kirjoitti:

        Minä olin alussa eroamassa, koska voin pahoin kun ei kunnioittanut yhtään toiveistani vaan käytti hyödyksi.
        hän uhkasi itsemurhalla jos eroan joten ei suhde ollut alkujaan vapaaehtoinen. Yritin eroa ja hän veti lääkkeitä ja joutui teholle, sen vuoksi minä masennuin kun en päässyt pois suhteesta, missä valehdeltiin ja teki asioita jotka teki mustasukkaiseksi.

        Masennuksessa nostettiin vain lääkkeannoksia kun olin itsetuhoisen ja lopulta aloin unohtaa myös ehkäsyä.
        Joten elämän valoni syttyi ja aloin vaatimaan terveyttä ja terveyttä koska lapsi vaati sitä ja riideltiin siitä.

        Hän olisi voinut aina erota missä tahansa välissä myös riitojen lomassa.

        Minä en saanut valita minä päätin vaan saada itseni kuntoon lapsen takia ja olla onnellinen ja saada onnellisen parisuhteen.
        Mieskin tämän vuoksi on ollut hyvin vihainen itselleen ja itsetuhoiset puheet koska tietää kuinka huonosti on käyttäytynyt minua kohtaan mutta olen sanonut hänelle,se ei ollut sen vika vaan lapsuudesta tulleiden traumojen.
        Miksi hän käyttäytyi minua kohden kuin käyttäytyi.

        minun suhteessani on myötä ja vastoin käymisessä rakastan ja tulen rakastamaan

        Joo, te päätitte voittaa menneet ja kasvaa yhteen. Ymmärrän. Anteeksi antaminen on hyve, toivottavasti luottamussuhde vielä syntyy, ettei kummankaan tarvitse jännittää kaikkia tekemisiään ja olemisiaan siinä pelossa, että toinen oitis tulkitsee tehneen jotakin pahojaan.

        Itse en joskus kyennyt unohtamaan ja saamaan luottamusta takaisin yhden exäni kanssa, jota siedin vuosia. Sitä miten huonosti hän mua kohteli ja lupasi aina parantaa tapojaan, katui ja itki...uhkasi myös tappaa itsensä jne. Lopulta yrityksistä huolimatta mä en enää jaksanut sitä, että epävarmuus kalvoi kaiken aikaa ja kävi ilmikin, ettei syyttä. Sillä oli naisia pitkin missä ikinä kulkikin. Valheita valheiden perään....päätin irroittaa otteeni ja antaa itselleni vapauden löytää jonkun joka oikeasti kykenee rakastamaankin. Olemaan rehellinen, luotettava.


        Ei siitä kunnon miestä olisi saanut millään uhkailulla tai säännöillä. Ja minusta semmosetkin asiat on "pakko yritystä", itse haluan että noi asiat tulee itsestä ja ilman kumppanin vaatimuksia. Sisäsyntyisesti.


        Älä nyt unohda omaa onnellisuuttasi, vaikka päätöstä ja urheutta löytyykin. Jos on paha olla, se asia kannattaa minusta ottaa huomioon, yksi elämä vaan kumminkin.


      • kurja.elämä
        mazy kirjoitti:

        Joo, te päätitte voittaa menneet ja kasvaa yhteen. Ymmärrän. Anteeksi antaminen on hyve, toivottavasti luottamussuhde vielä syntyy, ettei kummankaan tarvitse jännittää kaikkia tekemisiään ja olemisiaan siinä pelossa, että toinen oitis tulkitsee tehneen jotakin pahojaan.

        Itse en joskus kyennyt unohtamaan ja saamaan luottamusta takaisin yhden exäni kanssa, jota siedin vuosia. Sitä miten huonosti hän mua kohteli ja lupasi aina parantaa tapojaan, katui ja itki...uhkasi myös tappaa itsensä jne. Lopulta yrityksistä huolimatta mä en enää jaksanut sitä, että epävarmuus kalvoi kaiken aikaa ja kävi ilmikin, ettei syyttä. Sillä oli naisia pitkin missä ikinä kulkikin. Valheita valheiden perään....päätin irroittaa otteeni ja antaa itselleni vapauden löytää jonkun joka oikeasti kykenee rakastamaankin. Olemaan rehellinen, luotettava.


        Ei siitä kunnon miestä olisi saanut millään uhkailulla tai säännöillä. Ja minusta semmosetkin asiat on "pakko yritystä", itse haluan että noi asiat tulee itsestä ja ilman kumppanin vaatimuksia. Sisäsyntyisesti.


        Älä nyt unohda omaa onnellisuuttasi, vaikka päätöstä ja urheutta löytyykin. Jos on paha olla, se asia kannattaa minusta ottaa huomioon, yksi elämä vaan kumminkin.

        samaa mieltä ja joo jos rakkaus ei ole molemmin puolista niin ei se myöhemmin tule ja elämäänsä ei kannata pilata rakkaudettomassa suhteessa tai kun toinen ei kunnioita ja arvosta niin miksi ikävää ja kurjuutta sietää ja itselleni on aivan sama jos toinen uhkaa itsemurhaa ja jos erotaan ja toinen tekee itsemurhan niin se on sen asia niin itse päätöksensä teki ja joko ollaan sinkku tai etsitään se oikea niin väärän kanssa ei hyvä olla


      • miksi.pilaa.elämänsä kirjoitti:

        niin olet lasten takia hänen kansaan luulin että rakkauden takia olette yhdessä eli teillä ei ole rakkaus suhde

        En todellakaan rakastuin mieheen myös rakastin vaikka halusin erota koska voin pahoin suhteesta.


      • miksi.pilaa.elämänsä kirjoitti:

        niin olet lasten takia hänen kansaan luulin että rakkauden takia olette yhdessä eli teillä ei ole rakkaus suhde

        Joten on turha valehdella.


      • ikävä.suhde
        valtakunta kirjoitti:

        En todellakaan rakastuin mieheen myös rakastin vaikka halusin erota koska voin pahoin suhteesta.

        eli mies petti ja piti sinua pilkkanasi niin itse olisin eronnut mutta sen voin sanoa että se luottamus ja kunnioitus ei tule koskaan ja mitä vanhemmaksi tulette niin katkerimmaksi tulette toisianne kohtaan


      • mazy
        kurja.elämä kirjoitti:

        samaa mieltä ja joo jos rakkaus ei ole molemmin puolista niin ei se myöhemmin tule ja elämäänsä ei kannata pilata rakkaudettomassa suhteessa tai kun toinen ei kunnioita ja arvosta niin miksi ikävää ja kurjuutta sietää ja itselleni on aivan sama jos toinen uhkaa itsemurhaa ja jos erotaan ja toinen tekee itsemurhan niin se on sen asia niin itse päätöksensä teki ja joko ollaan sinkku tai etsitään se oikea niin väärän kanssa ei hyvä olla

        No kyllä joskus oikeinkin vaikeista suhteista muovaantuu hyviä ajan kanssa. Kumpikin haluaa yrittää ja tekee päätöksen mennä eteenpäin yhdessä. Mutta kyllä siellä aina täytyy olla se oma halua ja rakkauttakin takana.


        Mun vanhemmat on yksi pariskunta, jonka olen nähnyt läheltä epäonnistuneen ja käyneen pohjalla, mitä tulee parisuhteeseen ja rakkauteen ja luottamukseen. Se oli ihan helvettiä lapsenakin seurata vierestä ja pelätä mihin tää kaikki päättyy. Kun omat vanhemmat on toisiaan vastaan ja riitaisia, epäluottamus jyllää ja suhde on ihan sekaisin. Mutta kyllä nekin sai sen hirveältä tuntuvan soppansa lusikoitua kuntoon.


        Nyt ne on erottamattomat ja niistä näkee, että ne rakastaa toisiaan päästä varpaisiin. Ja mä olen onnellinen, ettei ne antanut periksi vaikka silloin näytti sille, ettei tosta touhusta tuu ikinä muuta kun pahaa mieltä ja tai ruumita lopulta. Kyllä mä uskon siihin, että ihmiset tahdollaan saa paljon hyvää aikaan. Jopa rakkautta. :)

        Ei ehkä aina ole tarpeen heittää kirvestä kaivoon....parisuhde on myös päätös pitää yhtä vaikeinakin aikoina, ei vain onnea ja huumaa. Joillain on enemmän karikkoja kuin toisilla...sekin on elämää. Ja hyvä jos niistä selviää voittajana molemmat.


      • ikävä.suhde kirjoitti:

        eli mies petti ja piti sinua pilkkanasi niin itse olisin eronnut mutta sen voin sanoa että se luottamus ja kunnioitus ei tule koskaan ja mitä vanhemmaksi tulette niin katkerimmaksi tulette toisianne kohtaan

        Mun mies ei ole koskaan ollut suhteen aikana sillein toisen naisen kanssa.
        Eli valehteli vain asioita, sopi ja petti luottamuksen. Ja se kertoi tarkoituksellaan asioita tehden mustasukkaiseksi kun huomasi mitkä teetti sitä.


      • ikävä.suhde kirjoitti:

        eli mies petti ja piti sinua pilkkanasi niin itse olisin eronnut mutta sen voin sanoa että se luottamus ja kunnioitus ei tule koskaan ja mitä vanhemmaksi tulette niin katkerimmaksi tulette toisianne kohtaan

        Suhde on täysin puolin täydellinen. Säännöt tuntuu olevan vain traumaperäistä menneestä.


      • lg.vai.samsung
        mazy kirjoitti:

        No kyllä joskus oikeinkin vaikeista suhteista muovaantuu hyviä ajan kanssa. Kumpikin haluaa yrittää ja tekee päätöksen mennä eteenpäin yhdessä. Mutta kyllä siellä aina täytyy olla se oma halua ja rakkauttakin takana.


        Mun vanhemmat on yksi pariskunta, jonka olen nähnyt läheltä epäonnistuneen ja käyneen pohjalla, mitä tulee parisuhteeseen ja rakkauteen ja luottamukseen. Se oli ihan helvettiä lapsenakin seurata vierestä ja pelätä mihin tää kaikki päättyy. Kun omat vanhemmat on toisiaan vastaan ja riitaisia, epäluottamus jyllää ja suhde on ihan sekaisin. Mutta kyllä nekin sai sen hirveältä tuntuvan soppansa lusikoitua kuntoon.


        Nyt ne on erottamattomat ja niistä näkee, että ne rakastaa toisiaan päästä varpaisiin. Ja mä olen onnellinen, ettei ne antanut periksi vaikka silloin näytti sille, ettei tosta touhusta tuu ikinä muuta kun pahaa mieltä ja tai ruumita lopulta. Kyllä mä uskon siihin, että ihmiset tahdollaan saa paljon hyvää aikaan. Jopa rakkautta. :)

        Ei ehkä aina ole tarpeen heittää kirvestä kaivoon....parisuhde on myös päätös pitää yhtä vaikeinakin aikoina, ei vain onnea ja huumaa. Joillain on enemmän karikkoja kuin toisilla...sekin on elämää. Ja hyvä jos niistä selviää voittajana molemmat.

        niin kai siinä se rakkaus täytyy olla koska itse jos rakastan niin silloin haluan olla toisen kanssa mutta jos en niin en halua olla ja väkisin en ole sama jos itse rakastan mutta toinen ei niin kyllä se nopeasti lopahtaa eli häivyn ja hyvä juttu että vanhemmillasi kävi hyvin tai riippuu riidan syystäkin niin jos riidan aihe on telvision merkki niin ei se eron syy ole


      • persoonallisuushäiriö

        Valtakunnan ukolla ei saa olla naisia ystävinä, eikä ukko saa edes puhua naisille vaan on käveltävä tilanteesta pois.

        Valtakunta siis vaatii mieheltään asioita, joita ei vaadi itseltään. Valtakunta saa flirttailla pitkin nettiä kaikkien niiden miesten kanssa, jotka hänet jossain huomaavat. Valtakunta saa myös kerjätä miehiltä myötätuntoa ja ystävyyttä ( ja tyrkyttää s-postiosoitettaan).

        Joopa joo..sopii erääseen sabluunaan nämäkin asiat...


      • mazy
        lg.vai.samsung kirjoitti:

        niin kai siinä se rakkaus täytyy olla koska itse jos rakastan niin silloin haluan olla toisen kanssa mutta jos en niin en halua olla ja väkisin en ole sama jos itse rakastan mutta toinen ei niin kyllä se nopeasti lopahtaa eli häivyn ja hyvä juttu että vanhemmillasi kävi hyvin tai riippuu riidan syystäkin niin jos riidan aihe on telvision merkki niin ei se eron syy ole

        Ei, kyllä ne syyt oli klassisia. Isä oli nuorena vähän hulivili, ei ensi alkuun mutta jossain kohtaa villiinty meno liian hurjaksi. Kaveriporukka vei vähän liikaa mukanaan ja alkoholi. Muut naiset ja tappelut oli humalaisena sille mielekkäitä. Äiti oli taas vähän tommonen jääräpää, kun Valtiskin että sitkeesti vaan pysyi kelkassa. :)


        Luulen, että jos mun äiti olis ollut lyhytpinnaisempi, ei ne enää yhdessä olis olleet vuosikausiin. Tai iskä olis ties missä retkuporukassa tai kuollut jo. Kyllä mä hyvin pitkälle näen äitini olleen se kasassa pitävä voima ja eteenpäin luotsija.


        Isäukko on enemmänkin repinyt erilleen heitä, paitsi nyt kun vanha jo ymmärtää miten upean naisen se on elämäänsä löytänyt. Vahvan ja rakkaan. Se tajuaa itsekin, että ilman sitä naista sillä olis ollut paskempi elämä.


        Joo, en minäkään enää nuoruuden sinisilmäisten erehdysten jälkeen kyllä ihan mitä vaan sietäisi. Mä olen oppinut sen verran itsekkääksi ja arvostamaan omaakin onneani, etten uhraa sitä ihmiselle joka viis veisaa minusta tai mun olostani. Kaikkia vastoinkäymisiä tietysti pitää kunnolla miettiä ja harkita. Ettei hosuen ja hätäillen draamaudu ja ala sekoilemaan. Mutta jos selvästi toisella veri vetää mun luota pois, se saa silloin mennä. Tai jojoilee mun ja muunlaisen elämän välillä, niin mä katkasen kyllä siitä jojosta narut ihan itse ja laitan pelin poikki.


        Se sattuu minkä sattuu, mutta huopaa soutaa, ei siitäkään mitään tuu. Joskus on vaan otettava järki käteen ja miettiä onko järkee vai ei. Eihän tunteet ole koskaan helppoja käsitellä, ne aiheuttaa aina kipua. Mutta se kipukin tarvii vaan kestää hammasta purren ja tehdä mikä on loppujen lopuksi järkevintä. Molemmille.


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Ei, kyllä ne syyt oli klassisia. Isä oli nuorena vähän hulivili, ei ensi alkuun mutta jossain kohtaa villiinty meno liian hurjaksi. Kaveriporukka vei vähän liikaa mukanaan ja alkoholi. Muut naiset ja tappelut oli humalaisena sille mielekkäitä. Äiti oli taas vähän tommonen jääräpää, kun Valtiskin että sitkeesti vaan pysyi kelkassa. :)


        Luulen, että jos mun äiti olis ollut lyhytpinnaisempi, ei ne enää yhdessä olis olleet vuosikausiin. Tai iskä olis ties missä retkuporukassa tai kuollut jo. Kyllä mä hyvin pitkälle näen äitini olleen se kasassa pitävä voima ja eteenpäin luotsija.


        Isäukko on enemmänkin repinyt erilleen heitä, paitsi nyt kun vanha jo ymmärtää miten upean naisen se on elämäänsä löytänyt. Vahvan ja rakkaan. Se tajuaa itsekin, että ilman sitä naista sillä olis ollut paskempi elämä.


        Joo, en minäkään enää nuoruuden sinisilmäisten erehdysten jälkeen kyllä ihan mitä vaan sietäisi. Mä olen oppinut sen verran itsekkääksi ja arvostamaan omaakin onneani, etten uhraa sitä ihmiselle joka viis veisaa minusta tai mun olostani. Kaikkia vastoinkäymisiä tietysti pitää kunnolla miettiä ja harkita. Ettei hosuen ja hätäillen draamaudu ja ala sekoilemaan. Mutta jos selvästi toisella veri vetää mun luota pois, se saa silloin mennä. Tai jojoilee mun ja muunlaisen elämän välillä, niin mä katkasen kyllä siitä jojosta narut ihan itse ja laitan pelin poikki.


        Se sattuu minkä sattuu, mutta huopaa soutaa, ei siitäkään mitään tuu. Joskus on vaan otettava järki käteen ja miettiä onko järkee vai ei. Eihän tunteet ole koskaan helppoja käsitellä, ne aiheuttaa aina kipua. Mutta se kipukin tarvii vaan kestää hammasta purren ja tehdä mikä on loppujen lopuksi järkevintä. Molemmille.

        Sama homma, jos itse alan sekoilemaan tai jojoilemaan, niin viisainta pistää itse peli poikki silloinkin, kun pilata kaikki totaalisesti. Satuttaa satuttamistaan..


      • moikkis
        mazy kirjoitti:

        Ei, kyllä ne syyt oli klassisia. Isä oli nuorena vähän hulivili, ei ensi alkuun mutta jossain kohtaa villiinty meno liian hurjaksi. Kaveriporukka vei vähän liikaa mukanaan ja alkoholi. Muut naiset ja tappelut oli humalaisena sille mielekkäitä. Äiti oli taas vähän tommonen jääräpää, kun Valtiskin että sitkeesti vaan pysyi kelkassa. :)


        Luulen, että jos mun äiti olis ollut lyhytpinnaisempi, ei ne enää yhdessä olis olleet vuosikausiin. Tai iskä olis ties missä retkuporukassa tai kuollut jo. Kyllä mä hyvin pitkälle näen äitini olleen se kasassa pitävä voima ja eteenpäin luotsija.


        Isäukko on enemmänkin repinyt erilleen heitä, paitsi nyt kun vanha jo ymmärtää miten upean naisen se on elämäänsä löytänyt. Vahvan ja rakkaan. Se tajuaa itsekin, että ilman sitä naista sillä olis ollut paskempi elämä.


        Joo, en minäkään enää nuoruuden sinisilmäisten erehdysten jälkeen kyllä ihan mitä vaan sietäisi. Mä olen oppinut sen verran itsekkääksi ja arvostamaan omaakin onneani, etten uhraa sitä ihmiselle joka viis veisaa minusta tai mun olostani. Kaikkia vastoinkäymisiä tietysti pitää kunnolla miettiä ja harkita. Ettei hosuen ja hätäillen draamaudu ja ala sekoilemaan. Mutta jos selvästi toisella veri vetää mun luota pois, se saa silloin mennä. Tai jojoilee mun ja muunlaisen elämän välillä, niin mä katkasen kyllä siitä jojosta narut ihan itse ja laitan pelin poikki.


        Se sattuu minkä sattuu, mutta huopaa soutaa, ei siitäkään mitään tuu. Joskus on vaan otettava järki käteen ja miettiä onko järkee vai ei. Eihän tunteet ole koskaan helppoja käsitellä, ne aiheuttaa aina kipua. Mutta se kipukin tarvii vaan kestää hammasta purren ja tehdä mikä on loppujen lopuksi järkevintä. Molemmille.

        oma äitini olisi sanonut joko hän tai viina valitse ja jos muita naisia eli pettämistä niin tuskin tarvitsee edes valita kun äitini olisi lähtenyt lätkimään mutta nyt täytyy lopettaa on menoja moikka


      • mazy
        moikkis kirjoitti:

        oma äitini olisi sanonut joko hän tai viina valitse ja jos muita naisia eli pettämistä niin tuskin tarvitsee edes valita kun äitini olisi lähtenyt lätkimään mutta nyt täytyy lopettaa on menoja moikka

        Jees, niin moni muukin olisi sanonut. Olihan munkin porukat jo eroamassa, mutta jotain tapahtui ja ne pyörsi päätöksensä. Näin jälkeenpäin olen siitä vaan onnellinen. Ne on hyvä pari kaikesta huolimatta. :)


        Moikka!


      • persoonallisuushäiriö kirjoitti:

        Valtakunnan ukolla ei saa olla naisia ystävinä, eikä ukko saa edes puhua naisille vaan on käveltävä tilanteesta pois.

        Valtakunta siis vaatii mieheltään asioita, joita ei vaadi itseltään. Valtakunta saa flirttailla pitkin nettiä kaikkien niiden miesten kanssa, jotka hänet jossain huomaavat. Valtakunta saa myös kerjätä miehiltä myötätuntoa ja ystävyyttä ( ja tyrkyttää s-postiosoitettaan).

        Joopa joo..sopii erääseen sabluunaan nämäkin asiat...

        Toi että saan netissä vieläkin keskustella mutta en ketään nähdä, tästä ollaan sovittu.


      • persoonallisuushäiriö kirjoitti:

        Valtakunnan ukolla ei saa olla naisia ystävinä, eikä ukko saa edes puhua naisille vaan on käveltävä tilanteesta pois.

        Valtakunta siis vaatii mieheltään asioita, joita ei vaadi itseltään. Valtakunta saa flirttailla pitkin nettiä kaikkien niiden miesten kanssa, jotka hänet jossain huomaavat. Valtakunta saa myös kerjätä miehiltä myötätuntoa ja ystävyyttä ( ja tyrkyttää s-postiosoitettaan).

        Joopa joo..sopii erääseen sabluunaan nämäkin asiat...

        Nämähän oli sovitut säännöt miehelle, ei minulle ainoastaan alkuun näitä sääntöjä ei ollut.


      • erikoinenperhe
        valtakunta kirjoitti:

        Toi että saan netissä vieläkin keskustella mutta en ketään nähdä, tästä ollaan sovittu.

        Niin, mutta mies ei kuitenkaan saa keskustella kenenkään naisen kanssa, vaan pitää lähteä kävelemään pois. Meneekö tasan?


      • erikoinenperhe kirjoitti:

        Niin, mutta mies ei kuitenkaan saa keskustella kenenkään naisen kanssa, vaan pitää lähteä kävelemään pois. Meneekö tasan?

        menee tasan koska asia koskee minuakin irlissä.


      • erikoinenperhe kirjoitti:

        Niin, mutta mies ei kuitenkaan saa keskustella kenenkään naisen kanssa, vaan pitää lähteä kävelemään pois. Meneekö tasan?

        Olemme keskustelleet tämän netti asian yli 8vuotta sit, joten tiedän säännöt.


      • erikoinenperhe kirjoitti:

        Niin, mutta mies ei kuitenkaan saa keskustella kenenkään naisen kanssa, vaan pitää lähteä kävelemään pois. Meneekö tasan?

        Keskustelin tästäkin keskustelusta hänelle hänkin oli lukenut kyseiset säännöt.

        Tämä miksi kerroin johtunee ihan siitä että kaikki ei ole miltä näyttää. Suhteissa on sääntöjä ja ymmärrän kun ne rajataan vaan turvaksi.


      • s.f

        nosto


    • tosimies5533

      Seurustelussa parasta on muijan pettäminen.

    • iso.kyynel

      Tollanen narttu on riippakivi ei jatkoon.
      Jos narsku narttu haluu seuraa niin hakee itelleen jänskä miehen joka hakkaa sen kitisijän heti seuraavana päivänä.

    • wanhaämmä

      No, jokainen tavallaan. Ehkä olisi ollut helpompi tehdä lista, mitä saa tehdä.

      • Siitä olisi tullut aika lyhyt :)


    • m.wurst

      melkoisen läheisriippuvaista,

    • vaikea

      Vaikea kuvitella.

    • RumaAlien

      Tuon naisen varusteisiin kuuluu varmaan käsiraudat, joilla kiinnittää miehen kiinni itseensä, ettei mies puolta metriä kauemmas naisesta.
      Nainen haluaa, että mies on koko ajan kiinni iholla.

    • Jos tuolla ei olisi ollut kohtaa "kuinka korkealle prinsessa" niin olisiko muilta osin ollut pääteltävissä että kyseessä oli tyttöystävä. Voisi kai miespariskunnissakin tuollaista esiintyä; pelkona vielä että muuttuu heteroksi.

      Tänään olen sen verran toiveikkaalla tuulella että haluan uskoa että tuo lista ei jäänyt autoon vaan se sinne jätettiin. Joko pariskunnan suhde on puhuttu auki ja kontrolli on vaihtunut luottamukseen tai sitten kulkevat jo omia polkujaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe