Eduskunnassa pannaan valiokunnan pöydällä

no.voi.voi

22

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sänky.mukavampi

Miksi joku haluaa panna pöydällä?

• asia_on_niin

Naista vie eduskunnassakin kiimavittu.

• kuinkahan.on

Nussitaankohan siellä yli puoluerajojen? Nouseeko persun perse vasemmistolaisen naisen haaroissa? Imeekö joku keskustaedustaja vihreän edustajan jättimäistä mustaa elintä?

Näitä mietin.

• varma.tieto

Kyllä nussitaan yli puoluerajojen. Nimiä ja puolueita en mainitse.

• neuvo_

Ryhtykää kansanedustajiksi. Saatte pesää

• wanhaämmä

Minkälaisen kansanedustaja parin haluaisit panemaan makuuhuoneeseesi?

• KovaPanija

Hyvät tissit, panisin.

• 675i57845683568

Jos liittyisi vasureihin, tai vihreisiin, niin saisikohan sieltä helposti pesää. Tuollai jotkut jätkät aikoinaan tekivät ihan vain pokaillakseen muijia. Mutta pitääköhän sielläkin nykyään olla jokin korkeakoulututkinto yms. että kelpaa.

Annaa kyllä voisi pöydällä(kin) kokeilla, varmastikin varsin toimiva peli.

• "Perustuslakivaliokunnan pöydän päällä"

Hyi olkoon! Minä en tämmösestä toiminnasta ala maksamaan,

Se on EDUSKUNTA.

Perustuslakivaliokunta on jo sananakin niin raskas ja arvokas...sitten halvennetaan koko pöytä.

• Mahtaako jäädä pöydän halventamiseen. Rapatessa roiskuu ja siinä parlamentaarisessa yhteistyössä varmaan eritteet lentää. Sitten huomataan kännihouruissa tahrat ja yritetään siivota sentään todistusaineisto. Millä pyyhitään? Ihan varmasti perustuslailla.

• scrg kirjoitti:

Mahtaako jäädä pöydän halventamiseen. Rapatessa roiskuu ja siinä parlamentaarisessa yhteistyössä varmaan eritteet lentää. Sitten huomataan kännihouruissa tahrat ja yritetään siivota sentään todistusaineisto. Millä pyyhitään? Ihan varmasti perustuslailla.

Hah :'D

Vaan olihan uutinen kaamea, eduskunnassa, jossa on jykevät pilarit jo ulkopuolellakin.

Johonkin pitäs ihmisellä olla luotto.

Jätin artikkelin luvun lyhyeen.
        Ei se ihme, että meillä itä-Suomessa on huono tiestö.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Hah :'D

Vaan olihan uutinen kaamea, eduskunnassa, jossa on jykevät pilarit jo ulkopuolellakin.

Johonkin pitäs ihmisellä olla luotto.

Jätin artikkelin luvun lyhyeen.
        Ei se ihme, että meillä itä-Suomessa on huono tiestö.

Suomen perustuslaki sinänsä ei sisällä sanoja arvokas tai luotettava. Kaiken kaikkiaan siellä on hyvin vähän adjektiiveja: ainoastaan sellaiset sanat kuin "riittävä", "tarpeellinen" ja "velvollinen" on katsottu riittäviksi ja tarpeellisiksi kuvailemaan asioita. Mutta voin kuvitella, että seuraavassa muutoksessa sinne tupsahtavat "kiihkeä", "hekumallinen", "irstas" ja "tahmainen".

Itä-Suomen tiestön laadusta voinee syyttää Persuja ja vuoden '11 jytkyä. Niin monesta suunnasta kuului uhkauksia muuttaa maasta. Muilla yhteiskunnan aloilla en ole puutetta havainnut, joten kaikki lähtijät lienevät olleen asfalttihenkilöitä ja tiehöylän kuljettajia.

• asia_on_näin

Eduskunnassa on kiimavittuisia naisia.

• homotpanee

Homot siellä panee toisiaan ahteriin

• Kyllä kai perustuslakivaliokunnan pöytä nyt yhdet kiekaukset kestää, joku sivistysvaliokunnan pöytä olisi varmaan vähän liitoksistaan natissut.

Eduskuntahan on Suomen kansa pienoiskoossa vai miten sitä sanotaan eli ihmehän se olisi jos ei vähän välillä tuommoistakin satu. Kansanedustajien lisäksi tuolta löytyy avustajia, erityisavustajia, sihteereitä yms eli eiköhän siellä "verkostoiduta" ihan ihan siellä ja täällä. Vähän suljettu yhteisö, komeat puitteet ja poissa kotoa.

Hyvä vaan että muutakin tekevät kuin a4-massaa siirtelevät; säästäähän kansakin kun tuolla touhuavat niin ei tarvi maksaa ylimääräisiä taksimatkoja.

• Mikähän lie tosiaan sen kuuluisan torkkuviltin funktio.
        Ku sellaiset sinne piti saada.

• fuck tha police

• tiedättekukalooseri

Ei Teuvo Hakkarainen ainakaan ketään pannut. Entä jos "tepa" olisi yrittänyt miesedustajaa ? Naiasialooseri ainakin olisi antautunut.

• teuvoeionnistu

Yritti mutta ei onnistunut

• tiedättekukalooseri

Se on kova homma tuo kansanedustajan homma. Status nousee ja resurssit kasvaa jonka lisäksi ikääkin on tullut mutta ... mutta ... . Naiset eivät siltikään kiinnostu. Ei ole helppoa ei !

• Ananias.Palstamäki

Olen kyllä kuullut puhuttavan siitä, että joku aloite on jäänyt valiokunnan pöydälle lepäämään kun hallituspuolueiden sisältä ei löydy asiasta riittävää yksimielisyyttä.

Mutta ehkäpä se menee niin, että jos valiokunnan pöydälle saadaan kammettua asia jonka työstämiseen löytyy intohimoa, niin sen parissa voidaan työskennellä yömyöhälläkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3490
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      76
      3179
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3032
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2710
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2202
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1784
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      26
      1741
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1715
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1699
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1638
    Aihe