Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3972
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+on+vähän+sellainen+aavistus+että+ylipainon+ongelmat+ovat+sen+verran+tuoreet+verrattuna+alkoholiin+että+se+ei+hetkessä+vaan+ihmisille+avaudu.+On+mennyt+sukupolvi+tai+parikin+kun+on+puhuttu+alkoholin+haitoista+ja+nyt+vasta+näkyy+muutos+käytöksessä.+Sama+tilanne+tupakassa.+Vähän+pelkään+että+taas+tarvitaan+se+yksi+sukupolvi+joka+ei+tilaansa+tajua+mutta+seuraava+sukupolvi+sitten+asiaan+havahtuu.
Sama+tilanne+tulee+varmaan+eteen+myös+istumisessa.+Kummassakin+tapauksessa,+kuin+myös+alkoholin+tapauksessa+ei+voi+ainakaan+tietämättömyydestä+puhua;+asenteista+kylläkin.
09.07.2018 10:51
En+kyllä+enää+nykypäivänä.+Mitä+tuossa+ympäristöä+olen+seuraillut+niin+kaiken+takana+tuntuu+olevan+patriarkaattinen+järjestelmä+poislukien+asiat+ja+tilanteet+jotka+ovat+hyviä,+posiivisia+ja+helposti+kannatettavia.+Niiden+ansioista+sitten+tappelevat+yksilöt+sukupuolesta+riippumatta+saadakseen+irtopisteitä+tulevaisuuteen.
Mitä+Mattiin+ja+Teppoon+tulee+niin+olisihan+se+vielä+hienoa+rakastua+niin+palavasti+että+voisi+laulaa+"mä+näitä+polkuja+tallaan".+Tosin+epäilen+että+kerran+kun+laulaa+"+missäs+sitä+ollaan+oltu"+niin+saakin+sitten+lauleskella+"+hänelle"+kunnes+katkeroituu+tarpeeksi+ja+vaihtaa+"kissankultaan"
09.07.2018 01:04
Jos+ihan+laajemmalla+näkökulmalla+aloittaa+niin+jos+ylipaino+maksaa+jotakin+yhteiskunnalle+niin+ei+tuo+alkoholilla+läträily+ilmaista+ole.+Professori+Jousilahden+vuoden+takainen+arvio+oli+että+haitta+olisi+noin+2+miljardia.+Tuotto+on+jäänyt+noin+1,4+miljardiin.+Lisäksi+läski+yleensä+aiheuttaa+haittaa+vain+kantajalleen+mutta+alkoholin+haitat+vaikuttavat+myös+läheisten+ja+ympäristön+elämään.
Toki+tämä+ei+erottele+sukupuolta.
Mitä+tuota+kaverippirin+touhuja+olen+seuraillut+niin+kyllä+alkoholin+käyttö+on+aika+minimaalliseksi+mennyt.+Yksi+iso+vaikuttava+tekijä+on+että+kavereissa+on+paljon+vuorotyöläisiä+ja+kun+harvakseen+on+vapaita+kokonaisia+viikonloppuja+niin+eipä+niitä+örveltämällä+haluta+pilata.+Lisäksi+aika+moni+on+siirtynyt+liikunnallisten+harrastusten+pariin+joten+sekin+syö+terävintä+ottoinnostusta.
Itse+olin+tuossa+keväällä+työterveystarkastuksessa+ja+siellä+kyseltiin+alkoholin+käytöstä.+Menin+sitten+vastaamaan+rehellisesti+että+kulutus+on+noin+neljä+olutta+parissa+kuukaudessa+niin+johan+lyötiin+uusi+lappu+eteen+jolla+kartoitettiin+tarkemmin+kuulunko+johonkin+riskiryhmään.+Kyllä+ainakin+meillä+työterveydessä+puutumiskynnys+on+matala.
Kyllähän+syyt+ja+syylliset+löytyy+sekä+läskistä+että+alkoholista+samasta+suunnasta.+Ei+taida+tilanteita+olla+jossa+aseella+uhaten+käsketään+syömään+sipsipussi+ja+Fazerin+sininen+tai+kallistamaan+pullo+Koskenkorvaa+kunhan+nuo+kyytipoikaoluet+on+alle+juotu.+Kyllä+molempiin+tapauksiin+löytyy+vaihtoehtoinen+tapa+käsitellä+henkilökohtaisia+ongelmia.
08.07.2018 22:34
En+kyllä+löytänyt+tuosta+jutusta+nyt+oikein+punaista+lankaa;+ainakaan+kun+sitä+peilaa+otsikkoon.
Jos+nyt+rivien+välistä+yrittää+tulkita+niin+jotakin+vastenmielistä+meissä+Suomalaisissa+miehissä+taitaa+olla+kun+jatkuvasti+kulee+negatiivisia+kommentteja+että+likaiset+sukat+eivät+osu+pyykkikoriin+mutta+se+on+ihasteltavaa+jos+Nigerialaismies+syö+kanan+sohvalla.
Itse+vain+päättelin+että+tämä+tekee+sen+seksin+paremmaksi+”Suomessa+on+ihan+hirveästi+puutteessa+riutuvia+keski-ikäisiä+mimmejä.+Kun+ikäiseni+nainen+haluaa+seksiä,+on+paljon+helpompi+iskeä+mustia+poikia.+Se+on+ihan+no+harm.+Otat+mitä+haluat,+ei+soitella+perään.”+Eli+jos+tätä+nyt+vähän+johdattelee+niin+ongelma+on+se+että+Suomalainen+mies+tarjoaa+vielä+sitä+kainalopaikkaakin.++
Toki+on+tämä+linjassa+sen+ylen+tutkimuksen+kanssa+joissa+suurin+ongelma+perheen+perustamisen+suhteen+on+miehillä+kumppanin+löytäminen+ja+naisilla+perheen+ja+työn+yhteensovittaminen;+naiset+ovat+tällä+tapaa+ongelman+ratkaisseet.
08.07.2018 16:16
Vähän+elämäntilanteesta+kiinni.+Kohta+alkaa+hillakausi+ja+sinne+lähdetään+kaveriporukalla.+Jos+olisi+kumppani+joka+haluaisi+myös+lähteä+poimimaan+niin+sitten+hänen+kanssaan;+ja+kavereiden+kanssa+uusi+reissu.+
Itse+suosin+kotimaan+matkailua+sillä+minusta+täällä+on+paljon+nähtävää.+Lisäksi+rahat+jäävät+tänne+kotimaahan.+Ei+toki+mitää+edukasta+lystiä.+Ehkä+unelmaloma+olisi+parin+viikon+reissu+ympäri+Suomen+ja+siinä+olisi+muutama+päivä+jolloin+kumppani+kävisi+itseään+kiinnostavissa+paikoissa+ja+itse+vaikka+tekisi+pieniä+vaelluksia.+Lomaa+loman+sisällä+ja+saa+sekä+aikaa+että+tilaa+omille+ajatuksilleen.
08.07.2018 14:52
"–+Tietoisesti+olen+poiminut+kelkkaani+kunnon+miehiä,+mutta+eipä+mielenkiinto+kauan+ole+kestänyt,+kommentoi+yksi+vastaajista."+Ehkä+nyt+luen+kuin+piru+raamattua+mutta+jotenkin+tuli+mieleen+että+onko+se+naisilla+yhtä+helppoa+kuin+minulle+puolukan+poiminta.+Haen+ämpärin+ja+saappaat/nainen+laittautuu,+lähden+autolla+tiettyyn+paikkaan+kangasmetsän+reunalle/+nainen+menee+taksilla+tiettyyn+yökerhoon,+parin+tunnin+päästä+minulla+on+ämpärillinen+puolukkaa/nainen+on+miehen+kainalossa,+ajan+kotiin+autolla/+nainen+kulkee+taksissa+meille+vai+teille+periaatteella.+Ainoa+isompi+ero+on+sitten+"saaliin"+perkaaminen.
"Niinpä,+kiltin+&+kunnollisen+miehen+ainoa+mahdollisuus+olisi+heittäytyä+rentuksi+narsistiksi+jos+aikoisi+saada+naisen+rakastumaan+itseensä+ja+sehän+ei+onnistu+jos+ei+ole+sopivaa+luonnetta."+
Eihän+nuo+mitään+ainoita+mahdollisuuksia+ole.+Itse+esimerkiksi+lasken+k&k+miehet+luokkaan+unelmakumppaneilta+vaikuttavat.+Supliikkimieheksi+pääsy+ei+nyt+hirveästi+vaadi.+Normaalit+keskustelulahjat+jossa+paino+on+kuuntelulla+ja+läsnäololla.+Onnistuu+minultakin+kunhan+tuo+alun+jännittäminen+ensin+poistuu.+Yleensä+liikun+värimailmassa+"jos+tummempaa+ei+ole+niin+musta+käy"+joten+sitä+hieman+miettisi+uudelta+kantilta+ja+löytäisi+totisuuden+ja+irvistyksen+väliltä+asetuksen+hymy+niin+pääsisi+jo+ulkonäköluokassa+pois+taviksista.+Tämä+yhdistettynä+puhelahjoihin+(sisäinen+kauneus)+niin+minähän+saattaisin+olla+jo+luokassa+hyvännäköiset.
Tostahan+tulee+jo+10+17+24+eli+päästään+lukuun+51+kun+rentut+ja+narsistit+pääsevät+hiukan+yli+40+prosenttiin.
08.07.2018 14:22
"yhdessäkin+tykätä".+Tuossapa+se+tuli.+Tietysti+myös+niinpäin+että+jos+rakkaalla+on+haave+niin+sitä+pitää+tukea+vaikka+se+ei+itseään+niin+hirveästi+kiinnosta
08.07.2018 13:22
Sanotaan+niin+että+minä+en+ole+huolissani+niinkään+ylipainosta+vaan+enemmän+viskeraalisesta+rasvasta+joka+kertyy+sisäelinten+ympärille.+Se+voi+olla+ongelma+myös+normipainoisilla+jos+elämäntavat+eivät+ole+kunnossa.
08.07.2018 01:31
Oli+kiitos+kysymästä.+
Rantafutikseen+ilma+oli+mitä+mainioin,+sain+hommattua+välineitä+vaellukselle+ja+Englanti+voitti.
Kaiken+kruunasi+kun+nainen+otti+TInderissä+yhteyttä.+Luulen+että+on+palavasti+minun+kainalooni+lyöttäytymässä+sillä+yhdessä+vastauksessa+oli+jopa+neljä+sanaa.
08.07.2018 01:20
Minusta+tuo+kehopositiivisuus+on+ihan+hyvä+lähtökohta.+Naisista+en+osaa+sanoa+mutta+ainakin+itse+ja+aika+lailla+monet+miespuoliset+kaverini+ovat+kehopositiivisia.+Kavereihin+kuuluu+normaalipainoisia,+kaislanvarsia+ja+sellaisia+että+rannalla+luonnonsuojelijat+yrittävät+puskea+veteen+takaisin.+Meille+kun+kroppa+on+aina+kuosissa+niin+ei+sitä+tarvi+piilotella+joten+voidaan+käydä+salilla,+pelaamassa+sählyä,+jalkapalloa+jne.+
Voisin+kuvitella+että+naisilla+voi+olla+vähän+sama+tilanne.+Jos+on+sinut+kroppansa+kanssa+niin+lähtee+ulos+ja+aktivoituu+sitä+kautta+liikkumaan.+Liikunnan+kautta+tulee+virkeyttä+elämään+niin+alkaa+miettiä+syömisiä+ja+siitä+se+läski+sulaa.+Jos+on+negatiiviset+ajatukset+kehostaan+niin+sitä+peittelee+eikä+aktivoidu+ulos+kämpästä+kuin+pakollisille+asioille+niin+helppo+vaipua+mesennukeen+eikä+elämäntavan+muutos+lähde+käyntiin.+
Elämäntavan+muutos+lähtee+korvien+välistä+ja+minusta+positiivinen+asenne,+on+se+kehoa+tai+henkisiä+juttuja+puntaroidessa,+se+avaintekijä.
08.07.2018 01:07
Varmaan+tiedät+sen+itsekkin+mutta+sanon+silti+että+olet+onnellisessa+asemassa+kun+sinulla+on+tuollainen+mies.+Mailmalla+ei+oikeasti+ole+juurikaan+nähtävää.+Siinä+se+mollottaa+ja+ihmettelee+kun+aurinko+sitä+kiertää.
Nähtävät+asiat+on+lähellä;+rakkaat+ihmiset.
08.07.2018 00:16
Tätä+vähän+olen+joskus+miettinyt+kun+olen+vertaillut+fb:ssä+matkaennakkoja.+Naisväki+lähtee+Espanjaan,+Kreikkaan+tai+vaikka+esim+Turkkiin.+Sitten+jälkeen+keskustelussa+tulee+esille+museot,+rauniot,+rannat+jonka+jälkeen+sitten+lukematon+lista+nimiä+ja+merkkejä+jotka+todennäköisesti+viittaavat+kenkiin,+käsilaukkuihin+tai+hajuvesiin/meikkeihin+tai+muihin+asioihin+joita+sitten+tuodaan+sieltä+tänne.
Miesten+päivitykset+tyyliin.+Lähdetään+kalaan,+paikkana+Norja.+Mukaan+se+ja+se+vapa+sekä+se+ja+se+perho.+Eli+tekemisen+kautta+ja+oleellista+on+se+mitä+otetaan+mukaan.
07.07.2018 19:36
Enpä+ole+kyllä+huomannut,+kyllä+naiset+ovat+juuri+niin+älykkäitä+kuin+olen+ajatellut.+Se+sitten+kuinka+helppoa+on+naisten+kanssa+on+keskustella+riippuu+vähän+mikä+heillä+eri+älykkyyden+tyypeistä++on+vahvimmin+pinnalla+ja+haluaako+käyttää+sitä+älyään+hyvään+vai+pahaan.+
Esim+jos+nainen+on+interpsyykkisesti+ja+kielellisesti+älykäs+hän+saa+halutessaan+hyvinkin+suurta+tuhoa+miehen+psyykkeeseen.+Toisaalta+pystyy+halutessaan+olemaan+hyvinkin+kannustava+ja+tukea+miestä+vaikeina+hetkinä.
Käytännössä+voit+olla+treffeillä+naisen+kanssa+joka+vaikka+loogismatemaattisesti+erikkäin+älykäs+ja+jatkaa+sen+pohjalta+keskusteluja+kun+ei+huomaa+että+toisen+vastaanottokyky+ei+riitä.+Haluaisitko+perustaa+perheen+tällaisen+naisen+kanssa?
07.07.2018 18:19
Ei+kai+sitä+parisuhteessakaan+tarvi+kuunnella+jos+ei+halua.+Menee+tekemään+muuta+siksi+aikaa.+Ei+silti+en+minäkään+formuloita+ole+seurannut+vuosiin.+Majakat+olisi+kyllä+kiintoisa+matkailukohde;+saaristo+yleensäkin.
07.07.2018 17:26
Kiitos+sitä+samaa+sinulle.+Parturissa+käyty+ja+nyt+pelaamaan+rantafutista.
07.07.2018 10:52
Onko+teillä+isäntäkin+lähdössä+innolla+Espanjaan+vai+olisiko+hän+mieluimmin+vaikka+Unkarissa+katsomassa+formuloita+tai+Suomen+ulkosaaristossa+tutkimassa+majakoiden+historiaa?
07.07.2018 10:16
Joo,+kyllä+exän+yksi+hienoja+puolia+oli+se+että+artikulointinsa+oli+niin+selkeää+ettei+tarvinnut+paljoa+tulkia.+Totuuden+nimessä+on+kyllä+myös+todettava+että+olisi+hieman+itsetunnon+köli+raapinut+matalikkoa+jos+emäntä+olisi+aina+kiirehtinyt+takapihalle+kun+naapurin+isäntä+ajaa+nurmikkoa.+Molemmat+naapurit+olivat+jo+silloin+eläkkeellä+ja+minua+30-vuotta+vanhempia.
07.07.2018 09:43
Ihan+alustuksena+pitää+todeta+että+mailmanmeno+on+nykyään+hieman+hämmentävä.+Aikanaan+kun+vuosien+ajan+tietyt+turvalliset+asiat++kuten+Suomi+ei+voita+jääkiekon+mm-kultaa,+Suomi+ei+voita+Euroviisuja+ja+jossakin+ikuinen+rakkaus+odottaa+ovat+joko+osoittautuneet+vääriksi+tai+antavat+vielä+odotuttaa+itseään.+Nyt+aamupäivästä+voi+heittää+parisuhde+haaveet+romukoppaan+kun+on+toksisen+maskuliinisuuden+aikakauden+tuotos+mutta+illan+tullen+taas+tulee+tieto+että+ei+hätiä+mitiä+kunhan+päivität+itsesi+suopean+seksismin+lähettilääksi.
Mutta+tuota+tutkimusta+ja+Suomalaisten+naisten+kommentteja+verratessa+mietin+että+kertooko+tuo+enemmän+naisten+eroavaisuuksista+vai+siitä+että+maissa+on+hyvin+erityyppinen+sosiaaliturva.+Olisi+ollut+mukava+saada+vielä+vertailukohtia+muualtakin.+Esimerkiksi+naapurimaamme+Ruotsi+ja+Venäjä+olisivat+olleet+hyviä+verrokkeja.+Aina+parempi+vielä+jos+olisi+kommentteja+tullut+myös+heikomman+sosiaaliturvan+maista.
Mitä+suopeaan+seksismiin+tulee+niin+en+nyt+omiin+kokemuksiin+vedoten+sanoisi+että+ei+sillä+lohta+nostettaisiin+kuin+kalanviljelylaitoksella.+Kyllä+minä+aina+lähtökohtaisesti+olen+treffeillä+naislle+tarjonnut+mutta+en+sen+takia+että+kahvin+jälkeen+maistuisi+pipari+vaan+ihan+kohteliaisuussyistä+sillä+perusteella+että+minä+olen+yleensä+treffeille+pyytänyt.+
Sinänsä+en+usko+että+Suomalaiset+naiset+ylenkatsovat+noita+muita+perinteisiä+arvoja+kuten+suojelua+ja+sitoutumista+mutta+se+mihin+se+kenelläkin+riittää+on+sitten+ihan+yksilötason+asia.
06.07.2018 23:16
Mitä+perhe-elämään+tulee+niin+suurempana+ongelmana+näen+sen+kun+siellä+on+isä+ja+äiti+jotka+raskaan+työpäivän+ja+lapsi-illan+jälkeen+käyvät+sukupuolineutraalisti+nukkumaan+omille+sängynpuoliskoilleen.+Samalla+henkiset+mies+ja+nais+sielut+istuvat+lipaston+päällä+käsikkäin+ja+miettivät+että+milloinka+heille+olisi+aikaa.
Itse+arjessa+en+nyt+sukupuolia+hirveästi+korostaisi+vaan+se+tekee+jolla+on+sillä+hetkellä+parhaat+edellytykset.+On+kuitenkin+selvä+että+on++töitä+jotka+sopivat+luontaisesti+toiselle+paremmin+ja+yksi+luontaisuuteen+johtava+seikka+on+sukupuoli.+
Sitten+taas+mitä+enemmän+yhdessä+tehdään+niin+aina+enemmän+tulee+tilaisuuksia+huomioda+kumppania+myös+sukupuolen+näkökulmasta.+Minulle+osui+käytännössä+aina+ruohonleikkuu+ja+silloin+tällöin+vaimo+lopetti+omat+askareensa+otti+pari+kuppia+kahvia+ja+tuli+terassille.+Käski+sammuttaa+leikkurin+ja+ojensi+toisen+kupin+minulle.+Kun+kahvit+oli+juotu+ja+olin+menossa+jatkamaan+saattoi+tulla+"käsky"+että+piti+ajaa+ilman+paitaa.+Halusi+ehdottomasti+nähdä+kun+oma+mies+ajoi+nurmikon+ilman+paitaa.
06.07.2018 22:07
Tuota,+jos+mulla+ääni+nousee+niin+Saija+ja+Katri+tietää+totuuden.+Äläkä+muutenkaan+niille+kerro.+Sano+että+kasasit+itse.+Saijalla+ja+Katrilla+on+kuitenkin+joku+pleikkamies+talossa+ja+pyytävät+minua+sinne+huonekaluja+kokoamaan.+Sitten+aikanaan+ihmettelet+miksi+minä+jatkuvasti+käyn+niitä+huonekaluja+kasaamassa+ja+lopulta+sitten+yllätät+minut+sellaisesta+jota+et+olisi+halunnut+nähdä.+Ajamassa+kierrosaikoja+F1-pelissä.
Sen+verran+minussakin+on+aliupseeria+ja+herrasmiestä+että+en+rupea+naista+kesken+unien+tökkimään.
06.07.2018 17:58
176 / 199