Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4168

1. Itse+olisin+enemmän+kuuntelulinjalla+ja+pyrkisin+välttämään+suoria+vastauksia+vaan+ennemmin+heittäisin+kysymyksiä+takaisin.Esimerkiksi+siitä+ovatko+jo+puhuneet+miten+suhteessa+edetään+tms+eli+pyrkiä+saamaan+kysyjä+itse+vastaamaan+niihin+mieltä+askarruttaviin+kysymyksiin.+Saattaahan+olla+että+aluksi+ja+tässä+vaiheessa+mies+miettii+asiaa+seksisuhteena+mutta+tilannehan+voi+muuttua.Kuten+yksi+Fingerporin+klassikko+sen+jo+kertoi;+panosta+parisuhteeseen.
  2. Kyllähän+ekana+tuli+mieleen+että+rakkaudesta+se+hevonenkin+potkii+mutta+kun+jätti+minut+sitten+huomiotta+niin+tulin+siihen+tulokseen+että+tamma+oli+odottanut+vain+talvikenkiä+johon+sitten+pystyy+kiertämään+hokit+paikoilleen+jotta+pääsee+monottelemaan+kipeisiin+paikkoihin.+Toki+voi+olla+että+tuo+oli+"seuraa+minua+ja+ota+minut+hellästi+koko+yö"-+potku+mutta+minä+kun+olen+aika+urvelo+noiden+naisten+sanattomien+viestien+kanssa.Eihän+toki+yksi+nainen+eikä+monikaan+ole+kaikki+mutta+kun+viime+viikkoina+moni+nainen+jonka+kanssa+olen+treffeilläkäynyt+ja+saanut+kuulla+olevani+"+kiva,+mutta....."tai+"kyllä+sinä+jonkun+löydät"+materiaalia+on+päivittänyt+nyt+olevansa+parisuhteessa.+Olen+kyllä+aidosti+iloinen+heidän+puolestaan+ja+onnekkaita+ovat+nuo+kaverit+sillä+hienot+naiset+noista+saavat+kylkeensä+mutta+samalla+ei+voi+olla+miettimättä+mikä+itsellä+meni+pieleen.+Kun+niitä+miesten+kuvia+katsoo+niin+ihan+tavallisissa+ammateissa+ovat+joten+status+tai+raha+ei+kyllä+asiaa+selitä.+Ulkonäöltäänkin+kuuluvat+tällaiseen+harmaaseen+massaan+joka+ei+kyllä+erotu+ostoskeskuksen+miesmateriaalista+paitsi+jos+sovittelevat+naisten+vaatteita.+Tätä+taustaa+vasten+jos+joku+tulisi+halamaan+ja+saisi+tunteen+jolla+palata+parisuhdeaikoihin+ja+muistella+sitä+lämpöä+ja+läheisyyttä+niin+aika+raaka+olisi+se+paluu+todellisuuteen+kun+muutaman+sekunnin+päästä+toinen+katoaisi+horisonttiin.+Kurkussa+tuntuisi+kuin+olisi+nielaissut+neljä+keskisuurta+Rapalan+uistinta+mutta+pakko+silti+rykiä+sillä+siinä+vaiheessa+kun+rykiminen+loppuu+saattaa+kyynelkanaviin+ilmestyä+läppävika+joka+sallii+ylijäämäkyynelten+virtaamisen+poskille.
  3. Varmaan+tuo+kolmiloikkaaja+tuli+tuosta+kuvakulmasta+jossa+näytti+että+kaveri+on+kuin+koeputkessa+tehty;+hartiat+puuttuu.+Mitä+noita+loikkaajia+muistelen+niin+aika+kaitaista+porukkaa+ovat+olleet.