Olikohan tämä me too-juttu oikeusmurha?

epäilyttää

10

217

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metoofeminismiä

Metoohan on feminismiä ja senverran hyvin lyöty läpi, että naisten täysin näytöttömätkin ilmiannot menee heittämällä läpi oikeusasteissa. Nainen voi aina vedota heikkouteensa ja itkeä tirauttaa siinä vielä asioiden vahvistamiseksi.
      Ollaan tavallaan sillä tiellä, että jos naista lähestyy flirtti mielessä naisen mielestä epämielyttävä henkilö voi tämä kiusallaan koska ottaa itsetunnon päälle, vaikka syyttää häntä ahdistelusta.
      Metoosta on näin tullut vallankäytön väline, jossa voidaan näköjään vaikka palata vuoteen -70 tai mihin vain jos on jäänyt jotain hampaankoloon miestä kohtaan, niin "ahaa raiskaussyyte siinähän se juttu olis"
      Sääli sinällään, koska oikeasti raiskauden kohteeksi tai muuhun epämielyttävään vastaavaan joutuneet henkilöt jäävät näin metoofeminismin pimentoon.

• fgyyygg

Tuon äijän vaimo ei ole jättänyt häntä. Tuskinnolivat enää yhdessä, jos mies olisi oikeasti raiskaaja

• eitodistamitään

Naiset on hyväuskoisia

• putkalinnaVankeus

Tuomio tulee poikkeuksetta . Ruotsissa eilinen syyttäjä nautti huomattavasti tuomiosta sillä miehethän ovat roistoja , raiskaajia , ainakin ajatuksissaan . Sopii hyvin kansankodin virkakoneistoon.

• 5ywjtw57kwykk

Jos ukko on naisia ahdistellut vuosia niin ehkä on jo aikakin saada jonkinlainen näpsy näpeilleen, kyllähän tollasia "vanhan liiton" ukkoja on jotka ovat aina käyttäneet asemaansa hyväkseen.

• siat.kuriin

Noita on myös Suomessa. Me too-on ihan paikallaan.

• Mietin.vaan

En ymmärrä miksi miehestä jolla on ihan oikeakin nimi (Jean Claude Arnault) pitää kutsua joksikin ihmeen kulttuuriprofiiliksi. Ruotsissa lienee muitakin kulttuuriprofiili-kriteerin jopa paremmin täyttäviä ihmisiä kun Arnault.

• Jos parikymmentä vuotta on tuolla lailla sikaillut ja monet naiset ovat asian esille nostaneet niin kyllä sieti jo "selkäänsä" saadakkin. Siinä mielessä en kyllä näkisi asiaa oikeusmurhana.

Mitä tuohon yksittäiseen tapahtumaan tulee niin naistuomari uskoi naissyyttäjää sekä naisjuristia eikä miesjuristin näkemyksiin yhtynyt. Hassu sattuma; toki nyt on tunnustettava etten tiedä onko Ruotsissa käräjäoikeuden päällikkö samalla tuomari. Ajattelin vain kun hän sen tuomion luki.
      Tuossa kun samalla katselin Brett Kavanaughin juttua jossa hänen ja Cristine Fordin tarinan uskottavuus meni sen mukaan mitä puoluekantaa vastaaja edusti niin täytyy vain toivoa että tämä ei mene siihen että tuomiot on jo etukäteen annettu.

• Kavanaugh-case näemmä voidaan kuitata sanalla covfefe.

• siat.kuriin

Sika sai mitä ansaitsi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe