Ei sille mahda mitään
https://www.hairfinder.com/celebrityhair/eric-bana-hair.jpg
Uskoisin ettei kenelläkään ole siihen nenän koputtamista.
Naisillekin vähän silmäniloa...Ei kun ihanaa tiistaita! : )
Kyllä tässä on ihannemies
102
1291
Vastaukset
Ei nokan koputtamista, mutta äijän hörökorvat varmaan lepattaa tuulessa.
- Kikkarabäää
Mullahan on siis just tuollaiset hiukset mutta pituutta valitettavasti vain 175.
Silmätkään ei ole ruskeat. Harmin paikka. - pppppppp
Kikkarabäää kirjoitti:
Mullahan on siis just tuollaiset hiukset mutta pituutta valitettavasti vain 175.
Silmätkään ei ole ruskeat. Harmin paikka.pönttis vaatii pari metriä pituutta
Kikkarabäää kirjoitti:
Silmätkään ei ole ruskeat. Harmin paikka.Whuhhuuu....
voit laittaa meille niistä Banamaisen kuvan jooko :P- enjaksasuomeaenää
misspönttöuuni kirjoitti:
Whuhhuuu....
voit laittaa meille niistä Banamaisen kuvan jooko :PVoisin vaikka laittaakin, mutta sinä et tiedä Ausseista yhtään mitään. Mun ex-vaimo on Aussi.
https://www.youtube.com/watch?v=T6NFckh8K9k
Eric Bana on tuttu, jos oikeasti haluat jotain tuollaista niin sun vaan pitää muuttaa Australiaan.
Ihan helvetin hyvii tyyppejä jopa.
- Pillujen--asiantuntija
Jaa että tuollainen top 10 omistus olisi sulle tarkoitettu. No laita oma kuvasi niin vertaillaan oletko samaa tasoa.
Olen ja varmasti kelpaan.
Eric hullaantuisi.
Joo, siinä on tavoite.
Tuollainen pitää miehen olla.
- OlenMyösNainen
Ei yhtään mun makuun, ällö imelä ruskeasilmäinen yöks.
Olet vain nukkunut viime yön huonosti. Katsopa iltapäivänokosten jälkeen uudelleen tai sitten viikonloppuna :)
Kyllä en usko ettetkö pitäisi jos sulle aussimurteella korvaan supattaisi pari kengurujuttua gladiaattorivarusteissa.
- flowersreally
Hassu nimi tolla saitilla.
Kun otetaan someen kuvia, niin nuoriso ja kaikki aikaansa seuraavat muutenkin osaa jalostaa kuvia erilaisilla "face filtereillä". Kai siellä voi valita erikseen esim. korvat: pupun korvat, koiran korvat, kissan korvat, elefantin korvat, Banan korvat ja tukan: kukkaseppele, 70-luvun afro, Alma, islanninponi, Trump, Pirlo, Bana, jne.... Uskoisin että liittyy vaan tuohon. Että turha sinne on minkään Sasin mennä tukkaansa etsimään!
scrg kirjoitti:
Kun otetaan someen kuvia, niin nuoriso ja kaikki aikaansa seuraavat muutenkin osaa jalostaa kuvia erilaisilla "face filtereillä". Kai siellä voi valita erikseen esim. korvat: pupun korvat, koiran korvat, kissan korvat, elefantin korvat, Banan korvat ja tukan: kukkaseppele, 70-luvun afro, Alma, islanninponi, Trump, Pirlo, Bana, jne.... Uskoisin että liittyy vaan tuohon. Että turha sinne on minkään Sasin mennä tukkaansa etsimään!
Sulla on nyt jotain häntä vastaan.
- flowersreally
scrg kirjoitti:
Onkohan perseen etsijöille oma saitti ja filtteri myös.
Sulla on nyt jotain häntä vastaan.
Kyllä ei ole mitään vastaan, kun en tunne koko tyyppiä. Tsekkasin IMDB:stä ja olen nähnyt München:in, mutta ei jäänyt näyttelijät mieleen hyvässä tai pahassa.
scrg kirjoitti:
Kyllä ei ole mitään vastaan, kun en tunne koko tyyppiä. Tsekkasin IMDB:stä ja olen nähnyt München:in, mutta ei jäänyt näyttelijät mieleen hyvässä tai pahassa.
Mutta miehenäkin pidät häntä komeana?
flowersreally kirjoitti:
Onkohan perseen etsijöille oma saitti ja filtteri myös.
Ei ainakaan heti löytynyt. Bisnesidea äppikoodareille. Mielellään sitä koristelisi perseensä vaikkapa paviaanin hännällä.
Mutta miehenäkin pidät häntä komeana?
En osaa arvioida, mikä on erityisen komea. Olen hetero, en bi. Onneksi mun ei tarvitse castata filmitähtiä. Banalla on jotenkin pehmeämmät piirteet, jos vaikka verrataan toiseen München-tähteen Craigiin. Tuntisin itseni varmasti kotoisammaksi jälkimmäisissä.
https://www.youtube.com/watch?v=0LFfT44BlaQ&t=1mscrg kirjoitti:
En osaa arvioida, mikä on erityisen komea. Olen hetero, en bi. Onneksi mun ei tarvitse castata filmitähtiä. Banalla on jotenkin pehmeämmät piirteet, jos vaikka verrataan toiseen München-tähteen Craigiin. Tuntisin itseni varmasti kotoisammaksi jälkimmäisissä.
https://www.youtube.com/watch?v=0LFfT44BlaQ&t=1mOo..siinä hän vilahti jälleen, kiitos trailerista. Hu. Heikottaa. Voisin pyörtyä tuon miehen käsivarsille. Puh...
Kuin hän on sympaattisen oloinen!misspönttöuuni kirjoitti:
Oo..siinä hän vilahti jälleen, kiitos trailerista. Hu. Heikottaa. Voisin pyörtyä tuon miehen käsivarsille. Puh...
Kuin hän on sympaattisen oloinen!Niin ja herrasmies loppuun saakka
https://www.youtube.com/watch?v=n6PdiG4WBus&t=1m5s
Tissivaroitus!scrg kirjoitti:
Niin ja herrasmies loppuun saakka
https://www.youtube.com/watch?v=n6PdiG4WBus&t=1m5s
Tissivaroitus!Siis multa evättiin tuon katsominen, jotta en nähnyt teidän törkyjuttujanne. Niitähän ne kuitenkin ois ollu?
Eric on varmasti ihanan lempeä ja hellä mies...
:)
- lihavihatipunen
Ei kyllä välttis mun makuuni mutta makuasioistahan ei voi kiistellä. Komia kuontalo sillä kyllä on...Tuolla sivustolla on vissiin hyvähiuksisia miehiä? Pitää selata paremmalla ajalla...
- n59
Hmm. Ihan hyvä ...
Onko kukaan nähnyt Timantit ovat ikuisia leffaa? Siinä esiintyy Sean Connery. Hänellä on samanlainen vartalo, kuin poikaystävälläni, n59 kirjoitti:
Hmm. Ihan hyvä ...
Onko kukaan nähnyt Timantit ovat ikuisia leffaa? Siinä esiintyy Sean Connery. Hänellä on samanlainen vartalo, kuin poikaystävälläni,Bana on kuin sacherkakku. Nam.
Bana on kuin sacherkakku. Nam.
Olen rehellinen; laitoin itse tuon peukun ekan kerran
(naurua)
:'D
Oikeastihan misspönttis(kin) ihastui eric banaan kun näki tämän leffatrailerin:
https://www.youtube.com/watch?v=JKgvs9uqPJo
On siinä jännämies todellakin:
https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/d3d86fb70023cba130fe9b31ecd2c210?width=316Siis toi on varmaan hänen ukkinsa. Tai naapuri tms.
Näyttelijöillä on monta roolia.
Äläs nyt härki minua...
Siis te oletta laittaneet niin paljon tyttösten kuvia tänne, jotta kyllä me naiset saadaan yksi ilta E.B.:aa ihastella...
Et kaiva enää mitään kyykyvioisia kalsareita siihen.
Eric on sujakka nykyisin. Tuossa oli kyllä filttereitä tuossa siun traikussa.misspönttöuuni kirjoitti:
Siis toi on varmaan hänen ukkinsa. Tai naapuri tms.
Äläs nyt härki minua...
Siis te oletta laittaneet niin paljon tyttösten kuvia tänne, jotta kyllä me naiset saadaan yksi ilta E.B.:aa ihastella...
Eric on sujakka nykyisin. Tuossa oli kyllä filttereitä tuossa siun traikussa.kyllä se eeriiki ite taisi olla :D
Niin, tuossa oli varmaan errikii aidoimmillaan mutta kun te aina tahdotte nähdä kivan naallekarhuna. Ois varmaan kuin konnakettu jos ois pidempi tukka :D
No joo, en härki, kunhan huvittelin :D Ju, saatte ihastella, on se niin jännä se eerikki(kin) :)misspönttöuuni kirjoitti:
Siis toi on varmaan hänen ukkinsa. Tai naapuri tms.
Äläs nyt härki minua...
Eric on sujakka nykyisin. Tuossa oli kyllä filttereitä tuossa siun traikussa."Tuossa oli kyllä filttereitä tuossa siun traikussa."
:D Mulla on silmissä joku kavala kaihi, mikä tehnyt tuon saman filtterin mykiöön vai mikä se nyt onkaan. Kauheilta plösöiltä näyttää ihmiset kaduilla ja Prismassa.Harmaaritari kirjoitti:
kyllä se eeriiki ite taisi olla :D
Niin, tuossa oli varmaan errikii aidoimmillaan mutta kun te aina tahdotte nähdä kivan naallekarhuna. Ois varmaan kuin konnakettu jos ois pidempi tukka :D
No joo, en härki, kunhan huvittelin :D Ju, saatte ihastella, on se niin jännä se eerikki(kin) :)Trikkikuva, sabotaasiyritys.
- Ananias.Palstamäki
Näin miehenä ei osaa oikein arvioida mistä naiset pitävät, mutta sanoisin että aika yllättävä veto. En olisi etukäteen osannut arvioida miestä komistukseksi.
"En olisi etukäteen osannut arvioida miestä komistukseksi."
Mitä siitä niinku puuttuu?
(mietteliäänä..)
- 12121212121212
"Uskoisin ettei kenelläkään ole siihen nenän koputtamista."
Ei toki. Eric Bana on kuin minun keksimäni MAT-simulaattorin luomus. Koska naiset ovat laumaeläimiä, ei heillä ole individualistista makua vaan ihannemies on aina sama pitkä/tumma/raamikas/jne hieman eri tyyliseksi stailattuna.
Koska naiset ovat myös äärimmäisen pinnallisia, he päättelevät miehen ihanuuden kuvasta ja saavutetun statuksen määrästä.
Näinhän minä olen sanonut alusta saakka.- flowersreally
Banalla ei kyllä ole mitenkään jykevä leuka.
Ja silmätkin liian lähellä toisiaan.
Ja liian vanha. - nainen48v
flowersreally kirjoitti:
Ja liian vanha.Silmät on liian kaukana toisistaan. Ei liian lähellä!
- flowersreally
nainen48v kirjoitti:
Silmät on liian kaukana toisistaan. Ei liian lähellä!
Sä taidat tarvita uudet rillit.
No ei vaan, tässä se nähdään että kaikkien naisten miesmaut eroaa toisistaan.
Unohdin sanoa, että naama on myös aika leveä. Ite tykkään enemmän semmoisista kapeaposkisista. flowersreally kirjoitti:
Sä taidat tarvita uudet rillit.
No ei vaan, tässä se nähdään että kaikkien naisten miesmaut eroaa toisistaan.
Unohdin sanoa, että naama on myös aika leveä. Ite tykkään enemmän semmoisista kapeaposkisista... Keijut tykkää Haltioista ja Haltiat tykkää Keijuista.. Vaik Keijut välil esittää, ettei niit muka kiinnosta.. ;D
- Naisasialooser11
flowersreally kirjoitti:
Ja liian vanha.Liian vanha kenelle? Ikuisesti 19v olevalle naiselle ehkä
Naisasialooser11 kirjoitti:
Liian vanha kenelle? Ikuisesti 19v olevalle naiselle ehkä
Vois vielä mennä tällaiselle sirpakalle naiselle, ylitystä on vaan 12 vuotta. Tukkaakin voi mieheltä tarvittaessa tummentaa eli harmaan häivytystä sävytteellä.
Ei oo liian vanha. Muut naiset saattavat ihastuksissaan nyt höpsiä. Näkivät tietysti Eerikin ekan kerran. :)
- lazyz
Heh, ei kyllä ole mun ihannemies, mutta se sallittakoon? :D
Hän oli kyllä ihan hyvä Hulkkina!
Marko Saaresto on enempi ihannemiestyyppiäni.- lazyz
No ei toimi, liian itäinen linkki.😣
https://youtu.be/CtrYZKP7Wdk
Noh biisi sitten, uutta poetsia...👍🎶 Jos olet LZ, niin mites se maku nyt on muuttunut? Aiemmin sanoit kovastikin pitäväsi hänestä? : )
(hämmästyneenä)- lazyz
Jos olet LZ, niin mites se maku nyt on muuttunut? Aiemmin sanoit kovastikin pitäväsi hänestä? : )
(hämmästyneenä)Kyllä olen, mutta sä muistat nyt väärin. Silloinkin purnasin ruskeista silmistä ja ettei ole mun makuun hän. Että ei tulis kiistaa miehestä, saisit pitää itselläsi tuon Banan.
Taisin silloin tarjota sinisilmäisiä Paul Walkeria ja Alan Walkeria tilalle ja luultavasti Marko Saarestoa kans. Mä en ole koskaan tuntenut vetoa ruskeasilmäisiin ja oikeen tummahipiäisiin tai tummiin miehiin. Tummiin tyyliä musta tukka. Joku suht tumman ruskea tukka vielä menee, selvästi ruskea tukka (punaruskea) vaan ei likikään mustaan päin kaatuva...olen enemmän ristiveristen silmäilijä ja vaaleiden. :D
Banahan on aika tumma...ja kasvonpiirteiltään poikkeaa mun kaitakasvo miesmausta. - lazyz
lazyz kirjoitti:
Kyllä olen, mutta sä muistat nyt väärin. Silloinkin purnasin ruskeista silmistä ja ettei ole mun makuun hän. Että ei tulis kiistaa miehestä, saisit pitää itselläsi tuon Banan.
Taisin silloin tarjota sinisilmäisiä Paul Walkeria ja Alan Walkeria tilalle ja luultavasti Marko Saarestoa kans. Mä en ole koskaan tuntenut vetoa ruskeasilmäisiin ja oikeen tummahipiäisiin tai tummiin miehiin. Tummiin tyyliä musta tukka. Joku suht tumman ruskea tukka vielä menee, selvästi ruskea tukka (punaruskea) vaan ei likikään mustaan päin kaatuva...olen enemmän ristiveristen silmäilijä ja vaaleiden. :D
Banahan on aika tumma...ja kasvonpiirteiltään poikkeaa mun kaitakasvo miesmausta.No kyllä tuo tukka on ihan jees tummuudeltaan. Punaruskea sävy vivahtaa sieltä. Punaruskea sävy on itseasiassa hiuksissa kaunis. Kun aurinko osuu hiuksiin, se punaisuus nousee esiin. :)
Mun miehelläni on sellainen ruskea tukka myös, punainen sävy pompsahtaa esiin ruskeasta pehkostaan. Parrassa onkin punaista. Silmät ei oo ruskeet. Tummansiniharmaat ja keskellä on oliivin vihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Kauniit silmät. :) - lazyz
lazyz kirjoitti:
No kyllä tuo tukka on ihan jees tummuudeltaan. Punaruskea sävy vivahtaa sieltä. Punaruskea sävy on itseasiassa hiuksissa kaunis. Kun aurinko osuu hiuksiin, se punaisuus nousee esiin. :)
Mun miehelläni on sellainen ruskea tukka myös, punainen sävy pompsahtaa esiin ruskeasta pehkostaan. Parrassa onkin punaista. Silmät ei oo ruskeet. Tummansiniharmaat ja keskellä on oliivin vihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Kauniit silmät. :)Ja hei, en halua kuulostaa liian tylyltä ja jyrkältä, poikkeus voi vahvistaa joskus säännönkin. Mutta nää silmänväri asiatkin monesti jakaa sakkia, ootko huomannut? Jotkut on vannoutuneita nappisilmien killittäjiä ja jotkut vaaleiden silmien sävyjen perään, jotkut ei piittaa silmän sävystä mitään. :D vaan kaikki iskee...tai ei kiinnosta mikään silmän väri yhtään. No oikeasti silmän värillä ei ole mitään tekoa, kun ihminen on kiinnostava. Tämä on lähinnä makuasioiden korostusta vaan tämä selostaminen, ei niinkään yksioikoinen kylmä fakta. :D
Mutta mä huomaan herkemmin siniset, vihreet tai harmaat silmät...mulle kun on tärkeetä nähdä ihmisen silmät ja miten mustuaiset silmissä reakoi. Oikeen ruskeessa silmässä sitä ei kunnolla näe. Mua häiritsee semmonen, jos en pysty ihmisen silmiä tulkitsemaan. Se lienee pääsyy valitukseeni. ;D
No oikeesti...sinisissä silmissä on joku vastinpari homma kai. Mä olen itsekin hyvin sinisilmäinen eli tunnen kai vetoa itseni kaltaiseen mieheen myös ulkoisesti tietyiltä osin...jopa kasvoissa. lazyz kirjoitti:
Kyllä olen, mutta sä muistat nyt väärin. Silloinkin purnasin ruskeista silmistä ja ettei ole mun makuun hän. Että ei tulis kiistaa miehestä, saisit pitää itselläsi tuon Banan.
Banahan on aika tumma...ja kasvonpiirteiltään poikkeaa mun kaitakasvo miesmausta.En muista väärin kun siellä oli sellainen kohta, jossa sanoit, että tykkäät :D
- lazyz
En muista väärin kun siellä oli sellainen kohta, jossa sanoit, että tykkäät :D
Mahdotonta! :D
Ihan ok, mutta ei todellakaan mun miesihanteeni kaltainen. Näyttelijänä tykkään. :)
Mä en ole ruskeasilmäisiin kovin viehtynyt, sitä olen tainnut hokea vuodesta 2003. :D
- Glmooria
Noihin silmiin vois upota.. ja tuollaisen komistuksen vierestä herätä.. Uuuh
Eikö vaan! Silmät, silmät...
Jos noilla silmillä sanottaisiin, että maapallo on litteä, mie uskosin ;D
- macchomies
Achilles vs Eric Bana
https://www.youtube.com/watch?v=NQ62frK74u0Kur...kamalaa...
Mokoma filminpätkä. Huono käsikirjoittaja ja ohjaaja.
Protestoin. Ei käy.
- Naisasialooser11
Mies on tosiaan komeimmillaan keski-ikäisenä. Kohta wu tulee nolona raivoissaan änkyttämään, että kuvassa on vanhalta mummolta näyttävä pappa tehden näin itsestään todella noloj ja säälittävän katkeran vanhan ruttanan.
- Kaisanoasaa
Onpas teillä naisilla suuret luulot itsestänne. Tuommoinen mies tuskin katsois päin teitä edes. Olette korkeintaan ätmin tasoisia.
- lazyz
Niin, paremmannäköiset kyllä kattelee...mutta ei Bana. 😝
Koska se ei seikkaile suomessa, noin esimerkiksi. Huomaa miten joku pitää jotenkin erityisenä jotakin mitä itse taas ei...näinhän se menee myös irl. Siksi on hyvä, että miehiä on erilaisia. - Naisasialooser11
Ei kattele, älä valehtele itsellesi. Ja kohta sinua ei katso kukaan ja sitten koet tuskallisen ensimmäisen kuolemasi kun huomaat muuttuneesi ilmaksi miesten silmissä. Olet täysin riippuvainen miesten huomiosta ja siitä että sinua joku katselee.
Ja suomessa jokainen mies on Banaa huomattavasti rumempi ja ruma olet kyllä sinäkin eli AT-mies on sinun tasoasi ellet sitten ole ikuisesti 19v huippumalli - lazyz
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei kattele, älä valehtele itsellesi. Ja kohta sinua ei katso kukaan ja sitten koet tuskallisen ensimmäisen kuolemasi kun huomaat muuttuneesi ilmaksi miesten silmissä. Olet täysin riippuvainen miesten huomiosta ja siitä että sinua joku katselee.
Ja suomessa jokainen mies on Banaa huomattavasti rumempi ja ruma olet kyllä sinäkin eli AT-mies on sinun tasoasi ellet sitten ole ikuisesti 19v huippumalliNo kyllä vaan kattelee, mun mielestä komeammat miehet, kuin Bana. Esimerkiksi omani on heti yksi sellainen komeampi mies. :)
Milläs sinä sen vesität, kun asia on niin kun sen sanon. :D
Kyllä nainen itse päättää ja tuntee nahoissaan mitä pitää komeampana kuin joku muu naisen puolesta. - lazyz
lazyz kirjoitti:
No kyllä vaan kattelee, mun mielestä komeammat miehet, kuin Bana. Esimerkiksi omani on heti yksi sellainen komeampi mies. :)
Milläs sinä sen vesität, kun asia on niin kun sen sanon. :D
Kyllä nainen itse päättää ja tuntee nahoissaan mitä pitää komeampana kuin joku muu naisen puolesta.Ja nalli ei nyt taas puhu pakjasta paskaa. Suomalaisia miehiä dissaten, avaa silmäsi ja katso tarkemmin. Meillä on komeita miehiä suomessa läjäpäin. Makuhan on tietysti jokaisella omanlaisensa, mutta en minä nää suomalaista miestä rumempana muiden maiden miesten rinnalla. Ihan paskan jauhantaa sellainen, että tässä maassa jokainen olisi rumempi kuin Bana.
Älä ala mulle jauhamaan tuollaista sontaa, kun minun mielipiteeni pysyy ja silmäni näkee...en ole sokea enkä kyvytön itse päättämään mistä pidän! :D
Ei tehoa aivopesusi....
- Mitäsitten
Oikeastaan jäi vähän epäselväxi, tarkoitetaanko ihannemiestä vaiko miehen ihannehiuksia. Miten muuten banan katse, kolahtaako sielun lattialle vai meneekö tyhjää läpi.
- Sittealoinselaan
Mua ainaki pelottaa tuommoset, missä ammutaan. Aika vasta näin semmosen, missä yks nainen pörhenteli pinkkejä sulkiaan ja sitte rätinän ja paukkeen keskeltä kuului selaa selaa.
- meneevähänaikaahetkinen
Eikö kukaan muu tuota ole nähny. En nyt löydä sitä missä se olikaan.
meneevähänaikaahetkinen kirjoitti:
Eikö kukaan muu tuota ole nähny. En nyt löydä sitä missä se olikaan.
Mitäh? En ymmärtänyt nyt mitään, mistä tässä puhutaan??
Ei nyt yhtään ole minun kaltainen.
Sulla onkin Valtis jo huippu-ukko, ei sitä Banan pidäkään ohittaa. Muista pussata sitä illalla eli nyt yöllä. Saa aamullakin :D
Sulla onkin Valtis jo huippu-ukko, ei sitä Banan pidäkään ohittaa. Muista pussata sitä illalla eli nyt yöllä. Saa aamullakin :D
Kyllä se saa minut rakastumaan aina uudelleen.
- nainen48v
Liian matala otsa, kulmakarvat kiinni silmissä, nenä liian pieni, naama liian pyöreä. Ilme imelä. Kauheat hiukset. Ei ollenkaan oman maun mukainen.
- Ananias.Palstamäki
Pikkukakkonen on nyt kyllä erehtynyt nimeämään ätmin ihannemieheksi. 😂😂🤣🤣
- kuviakehiin
Entäs sinä itse?
Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Pikkukakkonen on nyt kyllä erehtynyt nimeämään ätmin ihannemieheksi. 😂😂🤣🤣
Siis mikä vika Eerikissä on Ananias?
Perustelut. Sulla on jotain vastaan.
- 12121212121212
Mielenkiintoista että pönttötädin suosikkimies on Eric Bana, s. 1968. Juuri mainospalkissa mainitaan artikkeli deittipalvelun suosituimmasta miehestä, Brian 46v.
Toisella, ymmärtääkseni keski-ikäisten suosimalla, palstalla oli juuri pudotuspelityylinen äänestys jossa miehet valkkasivat suosikkinaisensa.
Äänestyksen voitti muotivloggari vantoee, 38v...ei kun siis 38v / 2 = 19v.Täti sulla on nyt housuissas..
Onko Ericin syntymävuosi tuo? Mjahas. Mulla oli lyhyt matikka.
Kaksitoista vuotta vanhempi. Ettei vaan ois jo harmaantunut? Ei kai. Ei voi vielä.Höpsis köpsis, "naisesta" puhutaan sitten kun on about kolmikymppinen. 19 v. on vielä lapsi, ainakin keski-ikäisille höpsehtiville setämiehille.
Näpit irti semmosista, sinäkin setä siellä.- 12121212121212
Täti sulla on nyt housuissas..
Onko Ericin syntymävuosi tuo? Mjahas. Mulla oli lyhyt matikka.
Kaksitoista vuotta vanhempi. Ettei vaan ois jo harmaantunut? Ei kai. Ei voi vielä.Ei ole, katselen juuri dokumenttia koneella.
Siinä pönttötätskylle mallia oikeasta tyylistä:
https://www.youtube.com/watch?v=R78SGRxlfHk - 12121212121212
Mees tekemään mulle voileipä.
Katson ensin dokkarin loppuun.
Keinu vaikka kiikkustuolissa sen aikaa. 12121212121212 kirjoitti:
Ei ole, katselen juuri dokumenttia koneella.
Siinä pönttötätskylle mallia oikeasta tyylistä:
https://www.youtube.com/watch?v=R78SGRxlfHk"Dokumenttia", tähän aikaan, joopa joo :D
En laita. Tuollasta mekkoa. Liian härski.
Kyllä se on niin notta kansallispuku saa kelvata.12121212121212 kirjoitti:
Katson ensin dokkarin loppuun.
Keinu vaikka kiikkustuolissa sen aikaa.Hahah, sä et saa katsoa "dokumenttia".
Tiedän ettei se kerro Amatzonin sademetsästä.
Sitten teet kaksi.- 12121212121212
Hahah, sä et saa katsoa "dokumenttia".
Tiedän ettei se kerro Amatzonin sademetsästä.
Sitten teet kaksi.Miksei dokumentti amatsoneista kelpaa?
Laita tuollainen mekko niin saat ne kaksi voileipää. 12121212121212 kirjoitti:
Miksei dokumentti amatsoneista kelpaa?
Laita tuollainen mekko niin saat ne kaksi voileipää.Mä laitan nyt yömekon. Sillä saa unet.
See ya later alligator, leipines..
Nopeasti vilkaistessa näytti ulkosaaristolaiselta Tomi Metsäkedolta. Onneksi tuli käytyä koko ketju läpi niin tiesi millä leipänsä ansaitsee; olisin meinaan veikannut Brittiläiseksi kolmiloikkaajaksi.
Kaipa sitten sinkkuus on oma valinta jos tuollaisen ulkonäön omaa vaikka ajaisi Helsingin sisäisen liikenteen bussia ja osaisi karaokessa vain "aikuisen naisen" sanat."Nopeasti vilkaistessa näytti ulkosaaristolaiselta Tomi Metsäkedolta. Onneksi tuli käytyä koko ketju läpi niin tiesi millä leipänsä ansaitsee; olisin meinaan veikannut Brittiläiseksi kolmiloikkaajaksi."
Ihan näpsäkkä analyysi, oikein pysähdyin Metsäketo-ajatuksen kohdalla, mjuu, uu Eric olisi komea kalastajan kirjaillussa villapaidassa :D,mutta mistä tulikaan se kolmiloikkaaja...? Siinä mielleyhtymä karkasi.
Jos Tsadin busseissa on tuollaisia, niin ensi kesänä vois lomalla ajella kaikki vuorot läpi, nimittäin meilläpäin vallalla on Esa Pakarinen/Mietaa muoti, mä en näistä Eerikkiä saa hiusmuotoiluvaahdollakaan :DVarmaan tuo kolmiloikkaaja tuli tuosta kuvakulmasta jossa näytti että kaveri on kuin koeputkessa tehty; hartiat puuttuu. Mitä noita loikkaajia muistelen niin aika kaitaista porukkaa ovat olleet.
- ahdistaa
Eiköhän suomalainen mies ole jo omaksunut hyvin käsityksen että tumma on yhtä kuin komea. Lapsena jo muistan ihmetelleeni miksi aina ne sanat liitetään yhteen. Aina vaan Ridge eikä koskaan Thorne. Poikabändeissäkin saattoi olla yksi vaalea joukossa ihan siksi että aina on pieni vähemmistö tytöistä joka siitäkin reppanasta saattaa tykätä. Ehkä ajat on muuttuneet mutta minä en ainakaan mitättömän värisenä ja näköisenä miehenä opi enää että vaaleakin voisi olla hyvä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703279
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682972On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611719
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251687- 351675
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181669- 591586