Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3970

1. Rehellisesti+täytyy+todeta+että+tällä+hetkellä+en+paljoakaan.+No+ehkä+sen+verran+että+ulko-ovea+en+vielä+pistänyt+lukkoon+eli+jos+joku+nyt+sieltä+tulee+niin+voin+keittää+iltakahvit+ja+keskustella+mahdollisesta+yhteisestä+tulevaisuudestamme.+Toivottavasti+tajuaa+ottaa+kuitenkin+kengät+pois+sillä+pesin+juuri+lattiat.Elämäntilanteeni+vain+nyt+on+siihen+että+työ,+opiskelu+ja+harrastukset+ottavat+elämästä+sellaisen+siivun+joka+kuormittaa+varsinkin+ajallisesti+mutta+myös+henkisesti+sen+verran+että+keskityn+nyt+tarkoituksella+niihin+asioihin.Toki+välillä+on+kausia+jolloin+deitti-ilmoituksia+on+sekä+ilmaisilla+sivustoilla+sekä+maksullisilla+sivustoilla+ja+silloin+yritän+kyllä+panostaa+sekä+profiiliini+kuin+vastauksiinkin.+Tinderikin+oli+välillä+mutta+miehellä+jolle+jo+synnytyslaitoksella+ihmeteltiin+että+pitäisikö+tälle+antaa+sotu+ja+antaa+äidille+vai+korvamerkitä+ja+pistää+luontoon+kasvamaan+ei+siellä+oikein+ole+mahdollisuuksia.Toki+sitten+parisuhteeseen+varmasti+panostaisin+kaikkeni+mutta+realistinen+toive+tällaiselle+puolen+vuosisadan+korvilla+olevalle+miehelle+on+päästä+saman+naisen+kanssa+edes+toisille+treffeille.
  2. On+tietysti+totta+että+alussa+pitää+keskustella+toiveista+ja+odotuksista+mutta+mikäli+suhde+kestää+pidempään+niin+kyllähän+ne+mieltymykset+tulevat+esille.+Eikä+k&k:n+edes+tarvitse+aina+kysyä+vaan+on+korvat+herkkänä.+Jos+vaikka+nainen+haluaa+että+pakara+punottaa+niin+sovitaan+että+kun+nainen+puhuu+englantia+niin+iskuja+voi+koventaa,+suomen+kielellä+voiman+käyttö+on+sopivaa+ja+ruotsin+kielellä+pitää+hillitä.+Nämä+on+vain+sopimuskysymyksia.Kyllähän+niistä+toiveista+on+hyvä+puhua+vaikka+ei+erikoisia+mieltymyksiä+ei+olisikaan.+Sitä+kun+ei+tavatessa+voi+tietää+riittääkö+toiselle+vartin+takaapäin+nylkytys+lauantaisin+samalla+kun+katssotaam+urheiluruutu+ja+tarkistetaan+vakioveikkaus;+yhtälaisesti+kyseessä+voi+olla+henkilö+joka+haluaa+että+telmitään+vaippojen+kanssa+pinnasängyssä.Tietysti+jos+tapaa+jollakin+foorumilla+tai+asioihin+vihkiytyneiden+tapaamisissa+niin+olotuksen+teko+on+paljon+helpompaa+mutta+voihan+sielläkin+olla+että+joku+haluaa+kumisaappaansa+nimenomaan+vääriiin+jalkoihin+ja+toinen+sitten+oikeisiin.+Kolmannella+on+ihan+sama+kunhan+saappaat+on+täynä+vettä.Historiasta+ollaan+kyllä+samoilla+linjoilla+mutta+nykyään+ehkä+enemmän+painotetaan+miten+teet+toisen+onnelliseksi.+Aikanaan+ei+varmaan+ketään+kiinnostanut+mikä+oli+seksiorjan+nautinto.+Toki+ei+nykypäivä+siitä+tee+poikkeusta.Kyllähän+minä+romantiikkaa+arvostan,+paljonkin.+En+vain+ole+ihan+varma+viekö+se+romantiikalta+terän+jos+mies+on+tilanteen+herra+ja+vie+asiaa+eteenpäin.+Sehän+sujuu+sitten+kuin+tanssi.+Mikään+ei+ole+romanttisempaa+kuin+treffien+jälkeen+näkemiin+kättelyt;+suorilta+käsiltä+luonnollisesti.
  3. Voi+tietysti+olla+että+mun+rattaat+pyörii+hieman+eri+hammastuksella+kuin+useimpien+mutta+jotenkin+tuntuu+että+tuollainen+nainen+nimenomaan+kaipaa+k&k-+miestä+ja+ennenkaikkea+luotettavaa+sellaista.Naisten+sielunmaisemaa+en+ole+koskaan+oppinut+tuntemaan+mutta+voisin+kuvitella+että+nainen+ei+koe+kovinkaan+erottisena+sitä+että+miehen+tullessa+kotia+joutuu+miettimään+tuleeko+lyönnit+etuhampaisiin+vai+onko+nenä+kallellaan+kohti+toista+poskipäätä;+toivoo+vain+että+mies+on+hyvällä+päällä+ja+selviää+mustalla+silmällä.Voisin+kuvitella+että+nainen+nauttii+enemmän+kun+yhdessä+tehtyjen+arkiaskareiden+päätteeksi+hän+astelee+miehen+eteen+pelkissä+korkkareissa+ja+ilmoittaa+että+sido+minut.++K&k+pistää+naisen+pakettiin+parilla+shipari+solmulla+ja+kiinnittää+naisen+keittiön+pöytään.+Siinä+sitten+alkaa+pikku+hiljaa+mätkiä+iskuja+pakaroihin+aina+siihen+asti+kunnes+tulee+naiselta+turvasana+tai+muuten+ilmoittaa+että+nyt+on+musculus+gluteus+maximus+lihaksen+verenkierto+on+riittävä+jonka+jälkeen+matka+jatkuu+makuuhuoneeseen.Harmaaritarin+kanssa+olen+kyllä+samaa+mieltä+että+välillä+tuntuu+kuin+elettäisiin+jotakin+Sodoman+viimeisiä+päiviä.+Lehdistä+ei+kiinnosta+mailman+nälänhätä,+ilmastonmuutos+saati+lähi-idän+tilanne+mutta+kun+tulee+juttu+miten+teet+naisen+onnelliseksi+niin+johan+kävijöitä+riittää.+Tämä+kyllä+aiheuttaa+miehille+(ehkä+myös+naisille)+melkoisia+suorituspaineita.+Jos+et+ole+hommannut+ruusunlehtiä+silkkilakanoille+sekä+kymmentä+rasvattua+kääpiötä+taputtamaan+tahtia+sinun+laulaessasi+Berry+Whiten+äänellä+et+voi+tehdä+naistasi+onnelliseksi+vaikka+miten+olisit+sängyssä+yhditetty+klassinen+luolamies+sekä+mielikuvituksellinen+herrasmies.Sinänsä+tietysti+hyvä+että+näitäkin+asioita+pidetään+esille+ja+foorumeita+on+joka+lähtöön.+Kyllä+ihminen+joka+nauttii+esimerkiksi+kumisaappaista+on+varmasti+onnellisempi+jos+löytää+kumppanin+jonka+kanssa+voi+lakanoiden+väliin+astella+kontioiden+kiiltäessä+loisteputkivalaistuksessa.
  4. Miehet+tekevät+enemmän+väkivaltarikoksia,+useimmiten+perheväkivallan+uhri+on+nainen,+miehet+tienaavat+liikaa+naisiin+nähden,+miesjohtajia+on+liikaa+jne;+tiedetään+kyllä,+meidän+syntilista+on+tavattoman+pitkä.+Lisäksi+me+maksetaan+siitä+vielä+tuplarangaistus+kun+nämä+asiat+on+helppo+yleistää+kaikkiin+miehiin+ja+sen+lisäksi+kun+nainen+tekee+jotakin+rangaistavaa+ei+sitä+viranomaiset+usko.Mutta+onhan+meissä+nämä+hienot+puolet+kuten+alkoholisoituminen,+itsemurhat,+asunnottomuus,+työttömyys,+huonompiosaisuus+ja+kun+vielä+erossakin+lapset+yleensä+jää+äidille+niin+kyllähän+Suomalaisen+miehen+kelpaa;+elämä+on+kuin+ruusuilla+tanssimista.Koska+nyt+on+vatsa+täynä+Kiinalaista+ruokaa+voin+sulatellessa+pohtia+tätä+siltä+pohjalta+että+en+ole+suhteessa+joten+kuulun+kohderyhmään+joka+on+aina+pitänyt+itseäni+"kilttinä+ja+kunnollisena".+Itse+en+ole+koskaan+pitänyt+itseäni+tunnekylmänä+miehenä+mutta+on+totta+että+usean+ilkeän+tai+vähemmän+ilkeiden+pakkien+seurauksena+tietynlainen+suojamekanismi+ehkä+tulee+nostettua+eteen+jotta+ei+sattuisi+taas+sisäisesti+yhtä+paljon.+Siinä+on+kyllä+paljon+tehtävää+eikä+mikään+helppo+juttu+enkä+ole+varma+tuleeko+se+ikinä+edes+täydellisesti+onnistumaan.Itsekeskeisyyden+merkiksi+voin+kyllä+nostaa+käteni+ylös.+Eron+jälkeen+kun+piti+miettiä+miten+saada+arki+lasten+kanssa+sujumaan+niin+yksi+ohjenuora+oli+että+minä+ensin+jos+se+kohtuudella+on+mahdollista.+Jos+minä+en+pysty+pitämään+itsestäni+fyysisesti+ja+henkisesti+huolta+niin+miten+minä+pystyn+lapset+hoitamaan.+Siksi+yritin+mahdollisuuksien+mukaan+mm+jatkaa+harrastuksiani+entisen+mallin+mukaan.+Tätä+ohjenuoraa+ajattelin+soveltaa+myös+parisuhteessa+ja+toivon+löytäväni+naisen+joka+ajattelee+samoin.+Jos+molemmat+pitää+itsestään+huolta+on+sen+päälle+parisuhdetta+helpompi+rakentaa.+Ikäväkin+minä+kyllä+osaan+olla+vaikka+en+minä+siitä+roolista+mitenkään+nauti.+Lapsetkin+pistän+välillä+siivoamaan+vaikka+tiedän+olevani+heidän+silmissään+ikävä+ihminen.+Muös+parisuhteessa+joutuu+joskus+tekemään+kipeitä+ja+ikäviä+päätöksiä+mutta+ne+nyt+vain+pitää+pystyä+tekemään.En+nyt+usko+että+kirjoitus+muuttaa+ajatustasi+sen+suuntaan+että+kilttejä+ja+mukavia+olisi+enää+vapailla+markkinoilla+mutta+tuota+itsekriittisyyttä+voitaisiin+vähän+mittoa+sillä+tavalla+että+kun+vastaan+tulee+kommentti+jossa+suollan+rumaa+juttua+naisista+niin+linkkaa+tähän+niin+katsotaan+olisiko+minusta+miestä+ottamaan+asia+kriittisen+tarkastelun+alle.