Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3982

1. Jos olen naiseen vasta tutustumassa niin silloin en kyllä vielä käytä hänestä titteliä nais-/tyttöystävä joten hänen ystäväpiirinsä ei ole vielä juurikaan tiedossa.

Jos minulla on naisystävä niin kyllä minä toivon että hän pitää edelleen entisen ystäväpiirinsä rippumatta ystävien sukupuolista tai heidän seksuaalisista suuntauksistaan. Itse ajattelen ystävyyden niin että aidot ystävät ovat onnellisia naisystäväni puolesta jos tämäkin on kanssani onnellinen sekä ovat tukena eivätkä ala tuhoamaan toisen onnea.
    Oikeastaan jopa toivon että hänen ystäväpiiristään löytyisi muutama heterojannu. Parisuhteissa kun on joskus alamäkiäkin niin mainitessaan asiasta heterojannuille niin voi saada uusia ajauksia kuunnellessaan heidän näkökulmansa asiaan.

Milloin itse menen heidän tapaamisiin mukaan niin rajanveto tulee kutsusta. Jos naisystävän kännykkään tulee viesti joka on muotoiltu kutsuksi kahdelle niin kunnioituksesta kutsujaa kohtaan sekä kohteliaisuuttani lähden mukaan jos painavaa estettä ei ole. Jos kutsu on yhdelle en lähde mukaan.

Minun elämänkokemukseni kertoo että aina kun nainen on vaihtanut minut nuorempaan ja komeampaan niin koskaan uusi rakastumisen/ihastumisen kohde ei ole tullut ystäväpiiristä vaan jotakin muuta kautta.