Huomenta. Mieliohjelmanne?

Anonyymi-ap

Ehkä olen aavistuksen poikkeava nuori, mutta... Telkusta ei mielestäni tule muuta katsottavaa, kuin puoli ysin uutiset. Kaikki muut ovat uusintoja, jopa minä muistisairaana olen jo kyllästynyt samoihin uusintoihin.

Raadiosta kuuntelen varsinkin aamuohjelmia mm. radiox/nrj, joskus jopa novankin aamushow:ta. Mainosten tullessa vaihdan heti kanavaa.

Ehdoton suosikkini on kuitenkin erityisesti jopa itärajalla suosittu merisää. Tänään paikallisesti Tankar 14 pohjoisluode 6, selkeää. Näkyvyyden kantamasta ei tosin kerrottu tällä kertaa. Ja sitten merenpinnan korkeus...

>simiti<

44

753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Radiosta Radio Suomi, Iskelmä, autossa Radio Hki vai mikä virallinen nimi nyt onkaan.
      Tvstä parhaat ovat klo 18 uutiset alueuutisineen. Sarjat joissa jännitystä ja vähän romantiikkaa, niitähän tulee ja on lähiaikoina tullut useita, esim. Paha paikka.

      • Mä oon oikeestaan allerginen kahdelle radiokanavalle, toinen on iskelmä ja toinen suomi pop. Suosikki on radio rock.


    • Mulla on kans vaan uutiset ja alueuutiset. Pitkään ei ollu ees telkkarin johtoo, mutta sen hankin kun alkoi ukrainan sota. Tv hubia on miettiny, että sais bbc ja ruotsin tv n näkyviin. Mutta se on dna lla tehty niin kalliiksi. Neljä kanavaa on lähes tupasti kalliimpi kun kymmenen kanavaa Telialla. Telialla kun näkee ruotsin kanavat, bbc, saksa ja ranskakin ja jotain muitakin vielä. Ihan hullun hyvä kanavapaketti heillä. Mä vaan oon sidottu tohon dna, kun se masto vaan törröttää siinä vieressä ja 5g vaatii sen näköyhteyden toimiakseen paremmin.

    • Ylen Aamu, Kokoomusmedian huomentapläjäys, Kova Laki, Simpsonit, National Geographicin dokkarit... onhan noita. 🙄

      Viime aikoina olen kattellut YouTubesta jotain Hunter poliisisarjaa 80-luvun Losista ja se on ihan mielenkiintoinen, vähän MacGyver- ja Miami Vice tyylinen 😀 Kehittää myös jo ennestään hyvää lontoonkielen taitoa kun on subtitles englanniksi. Alkuvuodesta katsoin NYPD Bluen koko tuotannon ja Criminal Mindsin melkein kokonaan, kunnes alkoi tulla vastaan uudempia jaksoja joita oon nähnyt telkkarista moneen kertaan.

      Huvittavinta on se, että noista kaikista, kahta ensimmäisenä mainittua lukuunottamatta, oppii varsin paljon ihmisistä, psykologiasta, yhteiskunnasta, viranomaisista yms. kun pienituloisia, sairaita, työttömiä jne. ei ole samalla tavalla siivottu pois ohjelmista ja/tai taiteesta, kuten tämän hetken Suomessa 😯

      • Anonyymi

        Tuo Hunter tuli myös telkkarikanavalta aikoja sitten. Pääroolin esittäjälle oli käsikirjoitettu erikoinen virka-aseistus, muistaakseni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Hunter tuli myös telkkarikanavalta aikoja sitten. Pääroolin esittäjälle oli käsikirjoitettu erikoinen virka-aseistus, muistaakseni.

        Juu Wikipedian mukaan on tullut telkkarista, mutta itse en muista ollenkaan 🤔

        Mitään suoratoistopalvelua mullahan ei ole ollut koskaan, niin sikäli olen aika pihalla pinnalla olevista sarjoista yms. 😂 Myflixer on sivuston nimi, mistä olen katsonut leffoja ja sarjoja pääosin, ja niitä muuten sitten riittää tuolla sivustolla. Tulee joskus ähky pelkästä selailustakin.

        Tämäkin on muuten yksi yhtenäiskulttuurin surkastumisen muoto, kun jokainen katsoo mieluisia ohjelmia omalla ajallaan, kun taas joskus 2000-luvulla (missä sisäinen kelloni on ollut jo kohta vuoden kun Rvtrl vaihtui Tmstaan 😂) niin eri ohjelmien ja sarjojen tapahtumia ruodittiin kouluissa, työpaikoilla, kahvipöydissä jne. 🤨
        Sama pätee toki someen ja sen sisältöön itse kunkin feedissä, ja myös peleihin liittyen kun monilla varsinkin keski-ikäisillä tai sen ylittäneillä, mielikuvat on juurikin jossain early 2000's aikakauden Need for speedissä tai muussa päättömässä rämistelyssä gamepadilla. Esim. e-ralliharrastustani ei läheskään aina oteta vakavasti sikäli kun tarvitseekaan, mutta että nähtäisiin edes aikuisen kilpa-autoilupudokkaan jäähdyttelynä, ja varsinkin korona-aikana se ylläpiti mielenterveyttäni ja piti erossa alkoholista, niin kieltämättä joskus harmittaa ihmisten jotenkin huvittunut ja vähättelevä suhtautuminen 🙄 Ei se nyt kauheasti eroa vaikka musiikin harrastamisesta, käsitöistä, tai muista normaaleina pidetyistä harrastuksista, paitsi että tulee halvemmaksi alkuinvestointien jälkeen. Rattisetti oli satasen, penkki firman autosta ja sohvapöydän jalat nyt sai sahattua poikki aika helposti 😅


      • hondakuski125 kirjoitti:

        Juu Wikipedian mukaan on tullut telkkarista, mutta itse en muista ollenkaan 🤔

        Mitään suoratoistopalvelua mullahan ei ole ollut koskaan, niin sikäli olen aika pihalla pinnalla olevista sarjoista yms. 😂 Myflixer on sivuston nimi, mistä olen katsonut leffoja ja sarjoja pääosin, ja niitä muuten sitten riittää tuolla sivustolla. Tulee joskus ähky pelkästä selailustakin.

        Tämäkin on muuten yksi yhtenäiskulttuurin surkastumisen muoto, kun jokainen katsoo mieluisia ohjelmia omalla ajallaan, kun taas joskus 2000-luvulla (missä sisäinen kelloni on ollut jo kohta vuoden kun Rvtrl vaihtui Tmstaan 😂) niin eri ohjelmien ja sarjojen tapahtumia ruodittiin kouluissa, työpaikoilla, kahvipöydissä jne. 🤨
        Sama pätee toki someen ja sen sisältöön itse kunkin feedissä, ja myös peleihin liittyen kun monilla varsinkin keski-ikäisillä tai sen ylittäneillä, mielikuvat on juurikin jossain early 2000's aikakauden Need for speedissä tai muussa päättömässä rämistelyssä gamepadilla. Esim. e-ralliharrastustani ei läheskään aina oteta vakavasti sikäli kun tarvitseekaan, mutta että nähtäisiin edes aikuisen kilpa-autoilupudokkaan jäähdyttelynä, ja varsinkin korona-aikana se ylläpiti mielenterveyttäni ja piti erossa alkoholista, niin kieltämättä joskus harmittaa ihmisten jotenkin huvittunut ja vähättelevä suhtautuminen 🙄 Ei se nyt kauheasti eroa vaikka musiikin harrastamisesta, käsitöistä, tai muista normaaleina pidetyistä harrastuksista, paitsi että tulee halvemmaksi alkuinvestointien jälkeen. Rattisetti oli satasen, penkki firman autosta ja sohvapöydän jalat nyt sai sahattua poikki aika helposti 😅

        Älä ny jätkä siinä synkistele mitä joku boomeri tai yh on meidän teamista sanonut. Ei me välitetä mitä muut kelaa, me ollaan Penetrators MC Racing and Esports Chapter 🤙 Ei sitä ihan kaikki aloita racing-uraansa vuonna 2003, aja ainoat AKK:n lisenssin alaiset kisansa 2010-2014, ja sitten vuonna 2023 voita elämänsä ekaa mestaruutta kuten sä siinä endurance-cupissa keväällä 😎👍 Ei pahemmin pösö lipsunut päin puita, niin hyvin me vedettiin kyllä, vaikka ite kartturina näin sanonkin.

        Ja ollaanhan me sen jälkeenkin oltu säännöllisesti top5 tai top10 sijoilla ralleissa ja cupeissa, joissa yleensä on joitakin kymmeniä pelaajia osallistujina 💪 Dixon on 43 ja voitti eilen Indycar-kisan, ja eka mestaruus tuli juurikin 2003. Vuotta nuorempi Alonso saavutti ekan voittonsa niin ikään 2003 ja ajaa nykyään säännöllisesti palkintosijoista. Sullahan on vielä kymmenen vuotta heidän ikään, joten eiköhän sun parhaat nuoruusvuodet kilpa-autoilussa ole vielä edessäpäin teknologian kehittyessä 👍 Sitä odotellessa ei muuta kun maximum attack Dirt Rallyn pätkillä!


      • bicky_royal kirjoitti:

        Älä ny jätkä siinä synkistele mitä joku boomeri tai yh on meidän teamista sanonut. Ei me välitetä mitä muut kelaa, me ollaan Penetrators MC Racing and Esports Chapter 🤙 Ei sitä ihan kaikki aloita racing-uraansa vuonna 2003, aja ainoat AKK:n lisenssin alaiset kisansa 2010-2014, ja sitten vuonna 2023 voita elämänsä ekaa mestaruutta kuten sä siinä endurance-cupissa keväällä 😎👍 Ei pahemmin pösö lipsunut päin puita, niin hyvin me vedettiin kyllä, vaikka ite kartturina näin sanonkin.

        Ja ollaanhan me sen jälkeenkin oltu säännöllisesti top5 tai top10 sijoilla ralleissa ja cupeissa, joissa yleensä on joitakin kymmeniä pelaajia osallistujina 💪 Dixon on 43 ja voitti eilen Indycar-kisan, ja eka mestaruus tuli juurikin 2003. Vuotta nuorempi Alonso saavutti ekan voittonsa niin ikään 2003 ja ajaa nykyään säännöllisesti palkintosijoista. Sullahan on vielä kymmenen vuotta heidän ikään, joten eiköhän sun parhaat nuoruusvuodet kilpa-autoilussa ole vielä edessäpäin teknologian kehittyessä 👍 Sitä odotellessa ei muuta kun maximum attack Dirt Rallyn pätkillä!

        No joo en mä nyt yöuniani menetä sen takia ottaako kukaan harrastustani tosissaan, kun en itsekään ota, mutta esimerkiksi vertaukset alle kouluikäisen lapsen drifting-peliin tabletilla, kieltämättä hiukan pisti sydämessä tänä vuonna 🤨 Onneksi on myös Uncle B, kun Uncle A on mikä on.

        Jep ei mua varmaan voi ainakaan kärsivällisyyden tai yrittämisen puutteesta syyttää 😅 2003-2009 hallikartingia ja jo 11-ikäisenä erikoisluvalla aikuisten autolla, sitten yhteensä 12 kisaa kartingia, pari rinneautoilun sm-osakilpailua 2014-2015, ja lopulta 2023 se eka cup-mestaruus kolmen vuoden reenaamisen tuloksena 😄

        Mahtoiko vuonna 2009 silloin 34-vuotias Helio Castroneves arvata että vuosien 01, 02 ja 09 Indy500-voittojen jälkeen seuraavat merkittävät voitot oli Daytona 2021&2022 ja Indy500 2021 46-vuotiaana 😯 Tai Alonso vuonna 2013 Ferrarilla ajaessa, että seuraavan kerran on kärkikahinoissa 2023 🙄

        Hyvin me B vedettiin aamulla Argentiinassa Citikalla 🤙 Se on hyvä, että on sun kaltainen jämpti kartturi joka ei turhaan psko housuihinsa, vaan esim nuotti "don't cu' rocks inside!" todellakin tarkoittaa sitä ja kuskin on paree olla leikkaamatta liikoja 😃


    • Anonyymi

      Uutiset ja ennustajaeukkojen ohjelmat eli säätiedotteet.

    • No telkkaria katson aika vähän.. urheilu voi olla yksi, mitä seuraan sieltä, tai joku elokuva. Mutta parhaita ovat dokumentit ja avara luonto on kyllä kiva, jos sen kohtaan muistaa töllön avata.

      Mutta töissä katselen yle areenasta dokuja...se Manusta tehty doku oli mielenkiintoinen. Aika epeli sekin äijä. 😁

    • Anonyymi

      Viiden jälkeen maikkarilta.

    • Anonyymi

      Viiden jälkeen Maikkarilla, A-Studio ja MOT ja kotimaan ja ulkomaan selviytyjät. Aika vähiin on mielenkiintoiset tv-ohjelmat menneet.

    • Mun kommentti poistettiin kun sanoin että katon Salkkareita. Anteeksi kauheasti.

      • Anonyymi

        🤣Mode on joutunut vaimon/tyttöystävän käskystä katsomaan salkkareita ja on saanut traumoja. Itselläni vaimo ja molempien lapset katsoivat salkkareita. Tunsin itseni ulkopuoliseksi ja liityin joukkoon.

        Ylä-asteella minä ja ainoastaan yksi muu poika kertoi avoimesti seuraavansa Dallasia. Ei kukaan uskaltanut siitä pilkata tai sanoa yhtään mitään.

        Ihan vapaasti saimme mölistä JR:n uusimmista touhuista. Jonnet tuskin muistaa Dallasia, mutta ei kait sinkut palstalla minua nuorempaa (47) olekkaan. Dynastiasta en tykännyt.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣Mode on joutunut vaimon/tyttöystävän käskystä katsomaan salkkareita ja on saanut traumoja. Itselläni vaimo ja molempien lapset katsoivat salkkareita. Tunsin itseni ulkopuoliseksi ja liityin joukkoon.

        Ylä-asteella minä ja ainoastaan yksi muu poika kertoi avoimesti seuraavansa Dallasia. Ei kukaan uskaltanut siitä pilkata tai sanoa yhtään mitään.

        Ihan vapaasti saimme mölistä JR:n uusimmista touhuista. Jonnet tuskin muistaa Dallasia, mutta ei kait sinkut palstalla minua nuorempaa (47) olekkaan. Dynastiasta en tykännyt.

        >simiti<

        Tuntuu, että kaikilla on jotain Salkkareita vastaan. Aina kun sanon jollekin että tykkään katsoa sitä niin reaktio on negatiivinen😄 usein saa kuulla että onko mitään typerämpää ohjelmaa kuin se, kuulemma ei ole. Salkkarit on huonoimmista huonoin. Mutta mä tykkään ja katsotaan sitä mun äitin kanssa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tuntuu, että kaikilla on jotain Salkkareita vastaan. Aina kun sanon jollekin että tykkään katsoa sitä niin reaktio on negatiivinen😄 usein saa kuulla että onko mitään typerämpää ohjelmaa kuin se, kuulemma ei ole. Salkkarit on huonoimmista huonoin. Mutta mä tykkään ja katsotaan sitä mun äitin kanssa.

        No eipä jää epäselväksi mitä tuleva miehesi tulee myöskin seuraamaan kanssasi no ehkä herkuttelette samalla mutta entä jos miehesi sanoo äitisi voi katsella kotonaan ja sinä katselet omassa kodissasi niin mikä olis hyviä tv katselu sapuskoja karkkeja kahvit ja voikkuleipiä keitettyi nakkei ym ja haluaisitko istua erikseen nojatuoleissa vai miehesi vieressä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä jää epäselväksi mitä tuleva miehesi tulee myöskin seuraamaan kanssasi no ehkä herkuttelette samalla mutta entä jos miehesi sanoo äitisi voi katsella kotonaan ja sinä katselet omassa kodissasi niin mikä olis hyviä tv katselu sapuskoja karkkeja kahvit ja voikkuleipiä keitettyi nakkei ym ja haluaisitko istua erikseen nojatuoleissa vai miehesi vieressä

        Ei miehen tarvii katsoo jos ei kiinnosta. Minä asun eri osoitteessa kuin vanhempani, joten ei me nyt niitä aina yhdessä katsella. Kyllä mitkä vaan herkut käy. Laita säkin Välis MTV3 auki, sieltä ne Salkkarit nyt tulee. Nyt syön karjalanpiirakkaa mehun kanssa. Jokainen saa istua missä haluaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei miehen tarvii katsoo jos ei kiinnosta. Minä asun eri osoitteessa kuin vanhempani, joten ei me nyt niitä aina yhdessä katsella. Kyllä mitkä vaan herkut käy. Laita säkin Välis MTV3 auki, sieltä ne Salkkarit nyt tulee. Nyt syön karjalanpiirakkaa mehun kanssa. Jokainen saa istua missä haluaa.

        No ei miestä kiinnosta mutta mies haluaa olla kanssasi ja itse katselin tv 2 lta luonto ohjelmaa ahventa jigikalastamalla ja sitä ennen tuli riistametsällä ohjelma no karjalan piirakat on hyviä eli kelpais no ehkäpä mies haluaa nojatuolit vierekkäin tai istua sohvalla vierelläsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei miestä kiinnosta mutta mies haluaa olla kanssasi ja itse katselin tv 2 lta luonto ohjelmaa ahventa jigikalastamalla ja sitä ennen tuli riistametsällä ohjelma no karjalan piirakat on hyviä eli kelpais no ehkäpä mies haluaa nojatuolit vierekkäin tai istua sohvalla vierelläsi

        Mistä tämä Välis -nimi tulee? kun anonyymi olet mutta sun aloitukset ja kommentit kyllä tunnistaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mistä tämä Välis -nimi tulee? kun anonyymi olet mutta sun aloitukset ja kommentit kyllä tunnistaa.

        Itse en tunne välistä eikä se ole koskaan kirjoittanut minulle mutta mistä voit tunnistaa minut kun olen anonyymi


    • Anonyymi

      niin, mutta VHS niin magneettiraidat hapettuva ei näy kovin hyvin viime vuosituhannen videokasetit enää.

      Sasigaga sekä gagamies. ja ... Konman.

    • Anonyymi

      Joopa oli aikaa koodatakin välillä, pitkään oli mielessä että teempää tuota..

      Kusman.

    • Anonyymi

      Ellei peräti terveisin Viikus.

    • Anonyymi

      Kun rauhaa koodata välillä ja kunnollinen kone.... tämä on aika hyvä olen melko-mies, ei melko tyytyväinen, kun muodostaa hassuja nimiä itse ohjelmakoodini.

      Eli ovat hauskoja, kieliopillisesti ok sinänsä, eräs parhsistakin: Kusman

    • Anonyymi

      Kusdia eli Diskus.

    • Yle Puhe tai E3M.
      Varsinkin juontajien typeryys estää kuuntelemasta muita.
      Jossain ohjelmassa mainittiin, että juontajat valitaan sillä perusteella, että kuulijan pitää voida tuntea ylemmyyttä juontajaan nähden.

      Urheilua pitäisi myös olla radiossa mahdollisimman vähän.

    • Työpäivän aikana (niin kotona kuin konttorillakin) minulla on radio päällä YLE Radio Suomi Tampere, mistä tulee valtakunnalliset uutiset tunnin välein ja puolelta usein Paikallisuutiset. Enemmän radio on vaan taustahälynä ja auttaa keskittymään, mutta kyllä minä kuuntelen hetken sit tarkemmin, jos uutisissa tulee jotakin mielenkiintoista.

      Jos olen iltaisin kotona, TV on minulla usein päällä, vaikka en sitä ehkä katsoisikaan kovin tarkasti. Seitsemän Uutiset, puoli yhdeksän uutiset ja Kymppiuutiset, A-Studio..

      Kun istahdan nojatuoliin oikein katsomaan TV:tä, katson useimmiten sarjoja Areenasta, MTV3 palvelusta tai Ruutu.fi:stä.
      - Rikos- ja jännityssarjoja (Silta, Maria Kallio, Koskinen, Vera Stanhope tutkii..).
      - Musiikkia (Elämäni Biisi, Masked Singer, Voice of Finland)
      - luonto-ohjelmia (Avara luonto, Järven tarina, Metsän elämää)
      Historiallisia draamasarjoja (La Promesa - salaisuuksien kartano, Sanditon, Outlander)

      En siis yleensä koskaan katso näitä sarjoja suoraan, kun ne tulevat.

    • Anonyymi

      ei vsarmaankaan mikään mieli-Manne..

      tuli mieleen Xenasta tuo ohjelmani voisi laittaa nimen vaikka...

      Xesheena, uusi supersankari maahan ja ilmaan, maailmaan.

    • Anonyymi

      Olisikohan suosikkiohjelma jonka nimi olisi Manneman, kertoo romanojen elämisestä.

      • Sakemannit tekevät mannesman työkaluja, laatu on kyllä hyvä


    • Anonyymi

      Uutiset ja A-studio. Rikossarjat.

      Maksuteeveestä katson kanadalaisia sarjoja.. en tieten tahtoen etsi niitä, mutta aika pian selviää, jaa tämäkin kanadalainen. Miten ihmeessä he onnistuvatkin tekemään kevyitä sarjoja psykologisesti älykkäällä twistillä.

      - Sheena

    • En katsele telkkaa ollenkaan. En ole vuosiin seurannut telkasta mitään. Satunnaisesti dokkareita mitä puolisoni katselee areenalta.

      Uutisetkin näen netistä.

      • Ja radiosta millon mitäkin sattuu autossa kuulemaan.

        Mulla on niin paljon muuta tekemistä, että en jaksa perehtyä muitten katseluun tai kuunteluun.


    • Itse en nykyään jaksa katsoa jatkuvia, monta tuotantokautta kestäviä sarjoja. Katon ehkä eniten elokuvia ja dokumentteja. Uutisia katson telkkarista aika harvoin. Välillä voi mennä monta päivää, joskus jopa viikkojakin etten katso ollenkaan televisiota ja sitten välillä taas katson sitä enemmän.

      Radiota en ole kuunnellut aktiivisesti useaan vuoteen. Yhteen aikaan tuli kuunneltua Radio Suomea lähes jatkuvasti tuosta kuuluisasta merisäästä lähtien, että sain kai jonkunlaisen yliannostuksen.

      • Anonyymi

        Eikö olis hienoa kun löytäisit miehen jonka kanssa yhdessä katsotte tv tä ja vietätte rennosti iltaa


    • Anonyymi

      mieliohjelmat... niin jäi eilen kasomatq loppurakaisut tulee uusintana nyt tuo nelonen-selviytyjätr'

    • Uutiset ja ajankohtaisohjelmat tulee seurattua ja välillä sitten kotitöitä tehdessä pistän taustalle politiikkaradion.

      Aiemmin kuuntelin töissä aito iskelmää mutta siellä kun toimittajien/juontajien sukupuolten moninaisuus oli kohteliaasti sanottuna ohutta ja korostui kesällä niin pistin koko laitteen kokonaan kiinni.

    • Mud mountain haulers, hyvä metsätyö ohjelma

    • Anonyymi

      nuo selvciytymis ohjelmat osallistuu aina luuserit voi olla pikkeuksiakin joku Amanda HArkimo, oli hauska ciidakon tähdet

    • Anonyymi

      Rekkakuskit ja metsien miehet jäällä !

    • Luovutin jo kauan sitten töllön suhteen, ensin sisällön puolesta ja sitten tuli 4g joka sotki antennisignaalit, ei saatu kuntoon täysin suodattimillakaan, nyt on lisäksi 5g juuh, Tuumin lopuksi että pitäkää tunkkinne ja sillä tiellä ollaan edelleen...ei edes uutisia, mitäpä metsäläinen niillä tekisikään

    • Mutta mitä mieltä te ootte ruotsi televisiosta. Mun mielestä ihan hyvä ainakin sillon kun siellä käyny. Tulee vaan pirub kalliiksi, kymppi kuussa neljästä kanavasta ja siihen lisäks toinen kymppi siitä hubista, joka ei tosiaan muuta lisäarvoa tuo, koska areena, youtube ym. On jo telkkarissa. Eiks valtion kuuluis näyttää noi, kun meillä on toi ruotsin oppivelvollisuuskin. Että mitä hyötyä on oppia kieltä, jos ei sitä pysty ylläpitää.

    • Anonyymi

      Ohjel-Manne.

      Jossain määrin alkaa ärsyttämään ja häiritsemään nuo tuulimyllyt, kun jo säätiedotuksen tutkakuviakin häiritsevät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      130
      2465
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      109
      1474
    3. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      137
      1297
    4. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      350
      1233
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      105
      1140
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      99
      1045
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      46
      759
    8. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      13
      741
    9. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      729
    10. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      720
    Aihe