- Voit jättää ne omaan arvoonsa. Ne on vaan roskapostia, joten deleteä vaan henkilöille, joiden matikassa "samanikäinen" tarkoittaa "2-3 kertaa vanhempi".
"Näettekö tosiaan että voisitte olla 20 v naisen kanssa suhteessa kun itse olette 50 ja kohta eläkkeellä."
Tää onkin sit ihan eri kysymys.
Kokemuksesta voin sanoa ettei se ihan ongelmatonta touhua ole. En puhu fyysisestä, sillä sehän ei ole se ongelma, vaan siitä miten eri tavalla nuori ja kokenut näkee jokapäiväisen maailman. Kokemuspohja on niin erilainen.
Itse viiskymppisenä olen edelleen melkein sama 15-vuotias Sami kuin 35 vuotta sitten. Paitsi ettei enää 35 vuotta 15-vuotiaana olleena koe kaikkia asioita ensimmäistä kertaa.
Seuraava tyttöystäväni olikin sitten omanikäiseni, ja kyllä oli yhteiselo ja höpöttely helpompaa.
.
Noi sulle kirjoittajat ei kyllä mitään suhdetta etsi. Seksiä vain. - Piti oikein googlen kuvahaulla katsoa minkänäköinen ihminen on kyseessä. Ja vielä Wikistä et tiedän kuka hän on.
No jaa... en hauku, mutta ei nyt ihan mun makuuni.
Samaa mieltä kanssasi olen tatuoinneista ja lävistyksistä. Ja tietenkin siitä, että keski-ikäinen nainen voi olla seksikäs (ja moni onkin). - Kyse on lyhyesti sanottuna prinssi Andrew'n kuulumisesta "Epsteinin hyväksikäyttörinkiin".
Kyllähän sä oot lukenut Jeffrey Epsteinistä. - Luin ton, ja alko kiinnostamaan. Harmi ettei tuo ole enää katsottavissa.
- Tuon tason miehissä on paljon muutakin pielessä.
- Aistin kiukkusi.
Polje vaan jalkaa, jos vaikka helpottais.
Silti uskomukset ja kuvitelmat – vaikka itse kokenetkin ne todellisina – eivät ole muuta kuin uskomuksia ja kuvitelmia. Totta ne ei ole. - Sitä opetettiin nimenomaan VASTA peruskoulussa. Kamala kritiikki siitä muuten tuli silloin kun sellaista roskaa koulussa opetettiin.
Kansakoulussa sitä ei vielä opetettu. Mark5:n olisi siis todellakin suositeltavaa päivittää tietojaan. - Mitään "kivikuntaa" ole olemassakaan. :D
Vai tarkoittaako kivikunta kaikkea ei-orgaanista? - Et sä olekaan. Mulle jää kolmesataa vuokran jälkeen, ja vaikka rahat on aina vähissä, niin elossa olen.
- Sinunlaisia juuri tarkoitan. Ihan tavallisetkin asiat pitää aina tuomita synniksi.
Onneksi uskonnottumuuteen ei kuulu synnin käsite. - Homoseksuaalit voivat elää suuntattumisensa mukaisesti, ellei anneta satuihin uskoville (eli uskovaisille) liikaa valtaa.
- Saiskin viissataa kuussa. Mulle tulee alle 300.
- Missään tapauksessa kyseessä ei ole ainakaan Perseilijät.
- Kaikista noista silmälasit on ainoa jotka rahattomalle kustannetaan. Kaikki muut on sellaisia, et jos sellaisen hankkii niin maksat ne siitä peruspäivärahasta ja tingit muusta.
- Onni on naapurit, jotka eivät vihaa kaikkea elollista.
- Mikä elämässä on muka tärkeämpää kuin toisen ihmisen läheisyys?
Työ? - En mä ainakaan kenenkään sormia omakseni kaipaa.
- Milloin itse ajattelit tehdä?
Ja missä? Kaapissa? - Kuulemisessa ehkä, ei kuuntelussa.
Olin silloin amiksessa, joten voit arvata että siellä monet kuunteli juuri tuollaista. Itellä oli ihan eri musat. - Mä en ois kehdannut ostaa Foxin levyjä.