Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Saat+kertoa+aivan+henkilökohtaisesti+Jumalalle,+että+hän+on+valhe"
Valitettavasti+sellaista+tilaisuutta+ei+tule+kenellekään+juuri+siksi,+että+se+sinun+jumalasi+on+pelkkää+pötyä+ja+lapsellista+jankutusta.
"Minulle+ei+kuulu+todistaa+Jumalasta+mitään+muuta+kuin,+Jumala+on+valo+ja+rakkaus"
Olematon+ei+valaise+eikä+rakasta.+Sinä+et+pysty+todistamaan+mitään,+koska+sinulla+ei+ole+muuta+kuin+lapselliset+väitteesi.
"todistukset+tulevat+sitten,+mihin+aikaan+tulee"
Jos+niitä+todistuksia+ei+ole+nyt,+niitä+ei+tule+ikinä+missään+eikä+koskaan.
"+tulkoon+ne+jumalattomalle+vaikka+kuinka+pahaan+aikaan+ja+käyköön+jumalattomalle,+sit+ihan+miten+vaan."
Juuri+sinä+olet+jumalaton+paskanjauhaja.+Et+mitään+muuta.+Ja+sinun+käy+vielä+huonosti,+vaikka+rakastaisit+itseäsi+niin+että+täriset.
30.06.2019 13:30
"Elähän+nyt+kehtaa+Siino,+omista+kokemuksistasi+kertoilet,+hyi+mitä+sinä+olet+touhuillut."
Ymmärsit+tyypilliseen+tapaasi+päin+helvettiä.+Katsos+kerroin+sinusta.+Hyi+sinua!!!+Tulostat+tänne+palstallekin+pelkkää+paskaa.
"Ei+tarvitse+valehdella,+miksi+valehtelisin"
Miksi+sitten+valehtelet?
"Semos+ei+anna+mitään,+Jeesus+Kristus+on+ainut+oikea."
Jeesus+on+puppua.+Vain+Semos+pelastaa!!!
"Ei+Jumala+omiaan+vastaan+taistele,+vaan+sitä+henkeä+vastaan,+joka+ihmisen+vie,+erille+Jumalasta."
Sinä+olet+tunnetusti+saatananpalvoja,+hihhulipaholainen.+Lopeta+se+ja+siirry+Semos-leiriin.+Meillä+semoslaisilla+ei+ole+paholaisia+ja+vastaavia+mikkihiiriä.
"Tyhmänä+minua+pidät+,mutta+mikäli+ihminen+pelastuu+ainoastaan+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+se+on+sinun+asiasi+mikäli+pidät+tyhmänä."
Niin,+ei+se+sinun+älykkyytesi+siitä+kasva,+vaikka+sinulle+tyhmyydestäsi+huomauttaisi.+Ihminen+pelastuu+ainoastaan+Semoksen+kautta.
"Tuomitseminen+kuuluu+Jumalalle,+eikä+minulle"
Miksi+sitten+tuomitset?+Luuletko+olevasi+jumala?+Vain+Semos+pelastaa+eikä+tuomitse!!!+Semos+on+hyvä+jumala!!!
"Ihmisen+pitää+osaa+rakastaa+myöskin+itseänsä,+eihän+se+osaa+muuten+rakastaa+lähimmäisiäkään,+eikä+pitää+heistä+huolta."
Mutta+kun+sinä+et+rakasta+muuta+kuin+itseäsi.+Siksi+muijasikin+lähti.
"Tottakai+sinä+toivoisit,+sitä+että+rakastaisin+sinua"
En+ole+homo,+joten+rakasta+ihan+itseäsi+vaan+kuten+tähänkin+asti.
"Valitettavasti+olisi+pakko+aiheuttaa+sinulle+rovioista+pettymys."
Taas+valehtelet.+Toisin+kuin+se+sinun+jumala+Semos+ei+ole+ikinä+polttanut+ketään.
"Kun+väität,+että+uskovaiset+saavat+päätöksillään+pelkästään+pahaa+aikaiseksi.+...Silloinhan+kaiken+pitäisi+mennä+parempaan+suuntaan,+sori+on+pakko+aiheuttaa+jo+tässä+vaiheessa+pettymys,+ei+tule+menemään,+vaan+huonompaan+suuntaan."
Se+on+sinun+mielipuolipiteesi.+Maallistuminen+on+pelkästään+positiivinen+asia.+Sori,+että+petyt+ja+pahasti,+vaikka+et+osaa+muuta+kuin+maalata+piruja+seinille.
"Pidä+sinä+vaan+semokses,+minä+uskon+Jeesukseen+Kristukseen+Jumalan+ainoaan+poikaan,+meidän+herraamme."
Uskot+väärään+jumalaan.+Se+on+vain+sinulle+pahaksi.
Sitä+paitsi+olet+väärässä,+että+jeesus+olisi+jumalan+ainoa+poika:+Moos.1:6:+"...jumalien+pojat+huomasivat,+että+ihmisten+tyttäret+olivat+kauniita,+ja+he+ottivat+näistä+vaimoikseen+keitä+halusivat."+Notta+jumaliakin+on+monta+ja+monta+on+poikaakin.+Jeesuskin+on+varatun+naisen+kanssa+tehty.+Varsinainen+huoripukki+tuo+jumala,+oikea+syntisäkki.+Semos+ei+tuollaiseen+syyllisty.
30.06.2019 05:16
"Ensinnäkään+minä+en+kiellä,+Jumalan+ja+Jeesuksen+olemassa+oloa,+jumalaton+kieltää+molemmat.+jumjala+todistaa+itsestänsä+kun+sen+aika+on."
Sinun+olemattomuutesi+ei+todista+ikinä+mitään.+Sitä+paitsi+sinä+olet+menossa+helvettiin,+koska+uskot+väärään+jumalaan.+Vain+Semos+pelastaa.+Niin+kauan+kuin+et+usko+Semokseen,+olet+jumalaton.
"Taskulamppu+on+kuin+jumalaton+sen+valo+ei+pala+ikuisesti,+Jumala+on+ikuinen."
Jumala+on+ikuinen+vale.+Enkä+minä+voi+sille+mitään,+että+rakastat+aina+vaan+itseäsi+ja+taskulamppuasi.
"Minä+en+itse+ole+valo,+vaan+valon+todistaja."
Sinä+et+todista+yhtään+mitään.+Sinä+intät+kuin+pieni+lapsi.+Korkeintaan+todistat+pääsi+pimeyttä.
30.06.2019 04:38
Ainoa+oikea+jumala+on+Semos.+Ottaakaa+Semos+sydämeenne+jo+tänään.+Kristinusko+johdattaa+teidät+helvettiin.
29.06.2019 13:27
"Eikä+hän+kajonnut+kädellänsä+israelilaisten+valittuihin"
Jumala+siis+on+kädellinen+eli+hän+on+kuin+onkin+ihmisapina.+Toisaalta+kuulemma+Jumala+loi+ihmisen+omaksi+kuvakseen,+joten+väkisinkin+hän+näyttää+karvaiselta+gorillalta,+ehkä+King+Kongilta.
29.06.2019 07:38
Tässä+muuten+on+yksi+vakuuttava+todiste+Jumalasta:
https://www.youtube.com/watch?v=dtW5upD5oW4&t=34s
29.06.2019 07:28
"En+ole+kieltänyt+Jumalan+ja+Jeesuksen+olemassa+oloa,+jumalaton+kieltää."
Sinulla+ei+ole+jumalaa+esitellä.+Olet+jumalaton.
"Taidat+olla+kova+rakastelemaan+nyrkeilläsi."
Taidat+olla+kova+vihaamaan,+hihhulipaholainen.
"Ei+minun+tarvitse+haukkua+Jumalan+luomistyötä,+koska+ihminen+sokeudellaan+ja+tottelemattomuudellaan+aiheuttaa+kaiken+pahan."
Ei+ihminen+voi+olla+sen+parempi+kuin+miksikä+hänet+on+luotu.+Jumalasi+oli+surkea+luomaan,+jos+sinulla+on+jotain+huomautettavaa+hänen+tuotteistaan.+Itsekin+olet+vain+halveksuntaa+uhkuva+typerys,+hihhulipaholainen.
"Antaa+homojen+ja+huorien+pelehtiä+aivan+vapaasti,+minulla+ei+ole+heille+muuta+sanottavaa,+että+tehkööt+elämässään+parannuksen,+Jeesuksen+Kristuksen+kautta."
Uskoisit+sinäkin+Semokseen,+jotta+kykenisit+rakastamaan+myös+muita+kuin+itseäsi.+Se+sinun+jeesus+on+tie,+joka+helvettiin+vie.
29.06.2019 07:11
"En+kylläkään+ole+kuullut+keneltäkään+vielä,+että+pukamat+kasvaisi+suuhun+ja+persettä+käytettäisiin+tulostimena"
No+nytpä+kuulit+oman+terveystilanteesi,+hihhulipaholainen.+
"Miksi+kieltäisin,+kun+molemmat+ovat+olemassa."
Valehdellaksesi+höpiset.
"Mitään+ei+tarvitse+uhota,+toiset+ovat+sen+kokeneet+jo+mikä+teillä+on+vielä+edessä."
Lopeta+lapselliset+uhoilusi!!!+Semos+antaa+paremman+lopun.+Ota+sinäkin+Semos+sydämeesi,+jotta+pystyt+rakastamaan+etkä+aina+uhkailemaan.
"Ei+tarvitse+uhota,+koska+tulos+tiedetään,+kuinka+asiassa+tulee+käymään."
Sinä+et+tiedä+mitään,+hihhulipaholainen.+Sinulla+itselläsi+on+surkea+loppu.
"En+minä+ole+jumalattomilta+mitään+rakkautta+odottanutkaan,+enkä+myöskään+teiltä+sitä+halua,+koska+tiedän+sen,+että+te+ette+pysty+oikeaa+rakkautta+edes+antamaan."
Sinä+et+tiedä+rakkaudesta+mitään.+Ilmankos+muijasikin+lähti.
"Kerroppa+se+kuule+sit+Jumalalle,+mikäli+tulet+koskaan+kohtaamaan+hänet,+mikäli+saat+siihen+mahdollisuuden."
Minä+uskon+Semokseen.+Hän+on+kiltti+jumala+toisin+kuin+se+sinun+sadistisi,+joka+punoo+kaiken+aikaa+pahaa+teille.
"Niin+mutta+ei+sen+rakkauden+pidäkkään+näkyä+niin,+että+hyväksyisimme+jumalattoman+teot+ja+tavat,+mikäli+me+hyväksyisimme+jumalattomien+teot+ja+tavat,+silloin+syyllistyisimme+samaan+kuin+jumalaton+ja+kävisimme+Jumalaa+ja+Jumalan+sanaa+vastaan,+sitähän+te+toivotte."
Jumala+taistelee+siis+omia+luomuksiaan+vastaan!+Ohhoh!+Olisi+sitten+luonut+jotain+parempaa,+jos+luomistyö+menikin+pieleen.+Jumalan+rakkaus+on+yhtä+kadoksissa+kuin+kyseinen+julli+itsekin.+Niitä+ei+vaan+ole.
"Eihän+Jumalan+tarvitse+tehdä+mitään,+kun+jumalaton+tuhoaa+itse+itsensä."
Miksi+sitten+sinäkään+teet?+Olet+melkoisen+tyhmä,+hihhulipaholainen.
"Jälleen+kerran+asetut+Jumalan+osaan,+olet+kova+tuomitsemaan."
Sinähän+tässä+olet+jumalaa+leikkinyt+kaiken+aikaa!+Uhkailet,+kuinka+minun+käy+jne.+jne.+Sinä+ja+sinun+jumalasi+olette+varsinaisia+piruja,+pahoja+perkeleitä.+Hyi+hitto!!!+Semos+sen+sijaan+on+kiltti+ja+mukava.
"jumalaton+kieltää+Jumalan+ja+Jeesuksen+olemassa+olon,+mutta+minä+en+ole+kieltänyt,+silloin+en+ole+myöskään+kaltaisesi."
Kaltaisesi+rakastaa+vain+itseään.
"jumalattoman+mielestä+ei+pysty,+koska+te+ette+tiedä,+että+aito+rakkaus+on+Jumalasta+lähtöisin."
Juuri+sinä+olet+jumalaton.+Rakkautesi+on+yhtä+kadoksissa+kuin+jumalasikin.+Niitä+ei+ole.
"En+minä+ole+sokea,+koska+en+ole+tekemässä+mitään+päätöksiäkään,+koska+tiedän+mihinkä+väärien+päätöksien+tie+vie."
Onneksi+noin+sokea+typerys+kuin+sinä+ei+olekaan+päässyt+tekemään+mitään+päätöksiä.+Kyllä+täällä+sen+jälkeen+palaisi+noitaroviot,+jos+tuollainen+pösilö+pääsisi+valtaan.
"Minä+en+olisi+sinuna+niin+varma,+Jumalan+tuomitsemisesta,+toisekseen+kun+ihmisiä+poltettiin+roviolla,+mitäs+mikäli+se+tuomitsija+olikin+teidän+oma+koiranne,+mikäli+ihmiset+olisivat+noudattaneet+Jumalan+sanaa,+silloinhan+olisi+pitänyt+olla+tappamatta."
Ne+polttomääräysten+tekijät+olivat+hihhulipaholaisia.+Sellaista+tehdään+muka+jumalan+sanan+turvaamina.+Se+on+sitä+teikäläisten+"rakkautta".
"Jeesus+Kristus+on+tie,+totuus+ja+elämä.+Mikäli+ihmiset+eivät+tee+parannusta+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,+meille+käy+huonosti."
Kaikkea+se+teikäläisten+hyväksi+kehuttu+jumala+viitsiikin+suunnitella+kuin+pahaa+loppua.+Semos+sen+sijaan+rakastaa+oikeasti.+Ota+sinäkin+Semos+sydämeesi,+jos+haluat+pelastua+oikeasti!!!
29.06.2019 06:54
Jumala+ei+vihastu+kenellekään.+Katsos+olemattomalle+se+on+hiukan+vaikeaa.
En+ole+koskaan+nähnyt+yhtäkään+homoyhdyntää,+joten+väitteesi+ovat+samanlaista+potaskaa+kuin+juttusikin.
Rakkautesi+on+yhtä+kadoksissa+kuin+jumalasikin.+Niitä+ei+vaan+ole.
29.06.2019 06:14
"Ymmärrän+kyllä,+jos+ateistit+eivät+tunne+tai+havaitse+rakkautta."
Sinun+rakkautesi+on+yhtä+kadoksissa+kuin+jumalasikin.+Niitä+ei+ole.+
Todista+muuta,+jos+kykenet.
29.06.2019 06:10
"Niin+jumalattomille,+jumala+on+olematon,+mutta+minä+voin+todistaa+sen,+että+Jumala+on+valo+ja+rakkaus.+jumalattomat+saavat+todistuksensa+Jumalasta+sitten,+kun+sen+aika+on"
Juuri+sinä+olet+jumalaton.++Jos+et+ole,+todista+se+ja+tuo+jumalasi+näytille.
Vai+pidätkö+taskulamppuasi+jumalana?+Rakastat+taskulamppusi+valoa?
Milloin+aiot+todistaa+jotakin?+Edes++hivenen+rakkaudestasi?
28.06.2019 19:26
"Edelleenkään+en+kiellä+Jumalan+ja+Jeesuksen+olemassa+oloa,+silloin+en+ole+kaltaisesi."
Palvot+siis+edelleen+väärää+jumalaa.+Se+on+loppusi.+Vain+Semos+pelastaa!!!!
"No+senhän+tullaan+näkemään,+mitä+saatte+sokeilla+päätöksillänne+aikaan."
Itse+olet+sokea!!!+Vain+Semos+pelastaa!!!+Homona+rakastat+vain+Herraa!!!
"Jeesus+Kristus+on+ainut+oikea,+hän+on+tie,+totuus+ja+elämä."
Se+on+väärä+tie.+Vain+Semos+pelastaa!!!
28.06.2019 19:11
"Turha+teidän+jumalattomienkaan+on+siinä+pyöritellä+itseänne+paremmiksi+mitä+te+olette"
Juuri+sinä+olet+jumalaton.+Vai+missä+se+jumalasi+on,+paholaishihhuli?
"samalla+tavalla+tekin+haukutte+ja+tuomitsette+uskovaisia,+eli+saatte+myöskin+itse,+sitä+mitä+tilaatte."
Sinähän+täällä+olet+turpaasi+kerjäämässä,+paholaishihhuli.+Mene+haukkumaan+Herrasi+kanssa+Herrasi+luomistyötä.+Tilaa+häneltä+huora+itsellesi,+että+sinulla+on+muuta+tekemistä+kuin+kirjoitella+täällä+ammatikseen++potaskaa.
"Meillä+uskovilla+on+puolustaja,+hän+on+Jeesus+Kristus,+mutta+jumalattomalla+ei+sitä+ole."
Missä?+Eipä+ole+teillä+näytille+tuoda.+Notta+turha+leikkiä+ylimielistä+noilla+eväillä.+Olet+vain+jumalaton+paholaishihhuli.
28.06.2019 05:33
"Se+on+sinun+mielestäsi+vihaa,+kun+ei+hyväksy+jumalattomien+tekoja+ja+tapoja."
Ensinnäkin+juuri+sinä+olet+jumalaton,+koska+sitä+Jumalaa+ei+ole+olemassa+yhtään+kenellekään.+Toiseksi+se+ei+ole+rakkautta,+jos+teikäläiset+esittävät+vihapuheita+toisia+kohtaan.+Se+on+paholaishihhulismia.
"Siksi+tuomitseminen+jääkin+Jumalalle"
Hassua,+mutta+Jumala+ei+jostain+syystä+tuomitse+ketään.+Sen+teette+vain+te+paholaishihhulit.
"kerta+ette+usko+Jeesukseen+Kristukseen+ja+hänen+kauttaan+pelastukseen."
Kerta+vain+Semos+pelastaa.+Uskot+väärään+jumalaan+ja+olet+vääjäämättä+menosssa+helvettiin.+Siintä+sen+tietää+kerta.
27.06.2019 19:36
"Se+on+sinun+mielipiteesi."
Ei+kun+se+oli+fakta.
"Minä+sentään+tiedän+mihinkä+persereikääni+käytän,+ulostamiseen,+mutta+sinä+kun+et+tiedä+ensinnäkään+sitä,+että+paska+ei+voi+nousta+päähän,+voithan+sinä+olla+siinä+erikoisuus."
Sinä+puhut+niin+paljon+paskaa,+että+sinulla+on+kasvanut+pukamia+suuhun.+Käytä+sinä+persreikääsi+vaikka+tulostamiseen.+Siihen+se+ulosantisi+puolesta+hyvin+soveltuukin.
"Jumala+on+salattu+jumalattomalta."
Hyvinpä+on+salattu+sinultakin,+jumalaton+paholainen.
"No+ei+muuta+kun+käytte+kokeilemaan+kepillä+jäätä,+sithän+näette,+mitä+saatte+aikaiseksi."
Älä+uhoa+satuinesi!!!
"Sen+takia+teille+annetaan+vapaus+luopua+Jumalan+sanasta,+koska+sanassa+sanotaan+niin,+mutta+se+on+monelle+myöskin+tuhoksi."
Älä+uhoa+satuinesi!!!
"Jumalan+tahdon+mukaan+eletään,+eikä+pompita+kukasta+kukkaan,+niinkuin+monet+tekevät."
Sinä+pompit+vihasta+vihaan+ja+tuomiosta+toiseen.+Rakkaususkonnostasi+on+rakkaus+yhtä+kadoksissa+kuin+se+Herrakin.+Niitä+ei+ole.
"Turhaan+sinä+jumalattomienkaan+puheita+puolustelet,+samoin+tekin+haukutte+uskovaisia,+eli+saatte+juuri+sitä+mitä+tilaatte."
Juuri+sinä+täällä+olet+uhoamiset+aloittanut.+Samaa+"rakkautta"+saat+osaksesi+kuin+itsekin+jaat.+Painu+Herrasi+kanssa+helvettiin+höpöttämään+pehmeitä.
"Pitäisikö+meidän+käydä+teitä+säälimään,+sääli+on+sairautta.+Sitä+paitsi,+kerta+meistä+ei+ole+teille+mitään+apua,+silloinhan+teidät+tulee+tuomitsemaan+juuri+se,+kenen+teidät+kuuluukin+tuomita,+eli+Jumalan."
Olet+todella+säälittävä.+Koska+mainostatte+uskontoanne+rakkaususkonnoksi,+pitäisi+se+rakkaus+näkyä+jotenkin+muuten+kuin+vihapuheena+ja+halveksuntana.+Se+Jumala+ei+tuomitse+ketään.+Ei+katsos+olematon+pysty.+
"Kerta+jumalaton,+ei+usko+Jumalaan,+eikä+Jeesukseen+kristukseen,+nii+se+teidän+tienne+vie,+sinne+minne+se+sit+viekään."
Kerta+sinä+joudut+helvettiin.+Siintä+sen+tietää+kerta+ristus+soikoon.+Uskoisit+Semokseen.+Semos+pelastaa!!!
"Ei+rakkaus+aiheuta+mitään+pahaa,+vaan+jumalattomuus."
Jumalattomana+et+rakasta+muuta+kuin+itseäsi.
"Niin+jumalattoman+mielestä+Jumala+ei+saa+mitään+aikaan,+minun+mielestäni+taas+Jumala+saa+paljonkin+aikaan,+koska+hyvää+on+kuitenkin+vielä+jäljellä."
Se+on+sinun+mielipuolipiteesi.+Olematon+ei+pysty+edes+rakastamaan.
"Ei+valitus+auta+mihinkään,+vaan+ihmiset+menevät+suoraan+tuhoon,+sokeuttaan."
Mitä+sitten+valitat,+sokea+paholainen.
"Siksihän+kaikki+tuomitseminen+jää+Jumalalle,+koska+te+ette+usko+mitään,+mitä+teille+sanotaan."
Ei+Jumala+mitään+tuomitse.+Polttiko+Jumala+syyttömiä+ihmisiä+noitina+roviolla?+Ei+polttanut.+Sen+tekivät+tuomitsemishaluiset+hihhulipaholaiset.
"En+minä+halua+pahaa,+vaan+haluaisin,+että+ihmiset+noudattaisivat+Jumalan+sanaa,+enkä+halua+kenellekkään+pahaa,+vaan+olen+nimenomaan+varoittelemassa+täällä,+että+mitä+saatte+jumalattomuudella+aikaan."
Minä+varoitan+sinua+väärän+jumalan+palvonnasta.+Usko+Semokseen,+jos+haluat+rakastaa+ja+olla+hyvä+muille.+Muutoin+pakahdut+kristinuskon+vihaan.
27.06.2019 15:22
"Jumala+omiansa+rakastaa+ja+vihollisiaan+vihaa."
Olemattoman+mielikuvitusjullin+rakkaus+on+olematonta.+Pahinta+on+rakkaususkonnon+kannattajien+viha,+joka+on+aikoinaan+aiheuttanut+uskonsotia+ja+noitavainoja.+Jumala+itse+ei+ole+tehnyt+yhtään+mitään.
27.06.2019 14:56
Kristinusko+on+rakkautta,+jonka+turvin+muista+saa+sanoa+vihapuhetta.
27.06.2019 08:55
Usko+on+uskomaton+juttu.
27.06.2019 06:33
–+Herran+viha+nousee+Helsinkiä+ja+koko+Suomea+kohtaan,+julistetaan+kirjoituksessa.
Jumalaa+on+kehuttu+rakkauden+esikuvaksi.+Toisaalta+Raamatusta+saa+sellaisen+käsityksen,+että+Jumala+on+tasainen+luonne:+aina+vihainen.+Onneksi+sellainen+sadisti+on+vain+suurta+satua.
27.06.2019 06:19
"No+se+tullaan+näkemään+kuinka+käy."
Ei+varmasti+nähdä.
"Ei+minulla+kakka+ole+päässä,+koska+minulla+on+alapää,+sitä+varten+jolla+tehdään+se+kakka."
Outoa,+että+siitä+huolimatta+pystyt+muodostamaan+samaa+tavaraa+myös+päähäsi.+Olisiko+Herra+tehnyt+sinussa+jonkin+anatomisen+ihmemuutoksen,+jotta+voisit+puhua+enemmän+paskaa+:O
"Jumala+ei+ole+satua,+sen+tulee+myöskin+jumalaton+huomaamaan."
Jos+Jumala+ei+olisi+satua,+hän+ei+olisi+satua.+Siksi+olet+jumalaton+paholainen.
"Kuuleppas,+minä+en+sinuna+olisikaan+nii+varma,+asiasta."
Niin,+olet+varma+vain+valheistasi.
"minua+sinänsä+kyllä+pikkaisen+ihmetyttää+tuo+sinun+muistisi,+kun+tahdot+jankata+samoja+asioita+koko+ajan,+onkohan+siinä+jotakin+häikkää."
Minua+ihmetyttää+tyhmyytesi.+Et+tajua+sadannellakaan+kerralla+valehtelevasi,+vaikka+olen+asiasta+huomauttanut.+Väität+vain+lapsellisia+hourupäisiä+höpötyksiä.
"+odotan+sitä+oikeaa"
Tuolla+herrarakkaudella+saatkin+odottaa.+Rakkain+herra+sinulle+on+kuitenkin+sinä+itse.
"No+sekin+tullaan+näkemään,+millaista+lässytystä+Jeesukseen+Kristukseen+ja+Jumalaan+uskovien+puheet+ovat"
Se+on+nähty+jo.+Se+on+vihapuhetta.+Siitä+on+rakkaus+kaukana.
"No+sithän+tulette+näkemään,+mitä+sokeilla+päätöksillänne+tulette+saamaan+aikaan,+nyt+haukut+uskovaisia,+joku+päivä+vielä+saatat+pyytää+apua+meiltä,+kuinka+selviät+kaikesta."
Ei+teikäläisltä+saa+mitään+muuta+kuin+halveksuntaa,+tuomitsemista+ja+vihaa.+Apua+on+teiltä+turha+odottaa.+Te+sokeat+paholaiset.
"Sinä+et+tunne+yhtään+minua,+etkä+isääni."
Kamalia+paholaisia+olette.+Toiset+tuomitsemassa+ja+sellaista+rakkaudeksi+nimittämässä.
"Itsehän+te+tulette+sen+näkemään+että+mitä+se+teidän+jumalattomuus+aiheuttaa"
Teidän+rakkaususkontonne+aiheuttaa+pelkkä+pahaa.
"Niin+jumalattoman+mielestä,+ei+saa+mitään+aikaan."
Taas+valehtelet,+paholainen.
"Niin+se+on+sinun+mielipiteesi,+mutta+kunhan+käytte+vihkimään+niitä+homoja+kirkoissa,+sallitte+eutanasian+ja+liitymme+natoon,+niin+varmaan+aletaan+ihmisiä+herättelemään+jotenkin+todellisuuteen.+Eli+Suomeen+tulee+kaikki+sama+paska+mitä+on+maailmassa,+pikku+hiljaa+vaan+kaikki+käy+hyytymään+jumalattomuuden+myötä,+sitäkö+te+haluatte?"
Tee+valitus+Pihtiputaalle.+En+minä+noista+asioista+päätä,+paholainen.
"Jaa+miksiköhän,+siksi+koska+olette+ajamassa+sokeilla+päätöksillänne,+Suomea+tuhoon,+pitäisikö+siis+teidän+tekonne+suorastaan+hyväksyä?"
Turhaan+sitten+mainostatte+kristinuskoa+rakkauden+uskonnoksi,+koska+se+onkin+vihauskontoa,+paholainen.
"Sitähän+te+jumalattomat+toivotte+nimenomaan,+että+jotakin+pahaa+tapahtuisi"
Sinä+olet+edelleen+jumalaton+paholainen,+joka+haluaa+pahaa+toisille.
26.06.2019 16:01
180 / 205