Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
superbwon
superbwon
superbwon
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+on+rasisti+,jos+puhuu+TOTTA!!!!
31.01.2019 08:54
Trollit+itkee+,koska++SKODA+on+paras+!+Ja+meno+senkun+kiihtyy+....Skoda+voittaa+AINA+testit+ja+on+myynnin+kärjessä.Nyt+ovat+menossa+kärkeen+citymaasturit+Kodiaq+ja+Karoq+.+Ette+voi+trollit+,kuin+itkeä.........
16.01.2019 17:54
Seuraava+pää+tuodaan+varmaankin+jonkin+koulun+pihamaalle.+Saavat+suomalaiset+tenavat+pelata+sillä+potkupalloa...oppivat+rättipäitten+tavoille....
10.01.2019 19:58
Onpa+todella+huono+firma+..voi+voi....
06.01.2019 12:14
No+en+minäkään+aikoinaan.+Ostin+hienon+länsiauto+SKODAN!
05.01.2019 16:26
Juuri+niin,eli+niiltä+joilla+sitä+ei+ole!!
05.01.2019 16:22
Trollit+ovat+TODELLA!!!+jälkeenjäänyttä+porukkaa....+Totuus+on+vain+se+,että+Skoda+on+parempi+kuin+mekään+tiedetään..+On+ihan+sama,kun+sanoo+lapselle+;+Joulupukki+on+olemassa+.Teidän+puheet+ovat+juuri+sitä!
04.01.2019 19:20
Josta+Suomen+pitää+päästä+heti+eroon(ei+olisi+pitänyt+koskaan+liittyäkään!)Paska+laitos!Suomi+Itsenäiseksi+Heti+!+Meidän+ei+tarvi+kumartaa+RYSSILLE+EIKÄ+BRYSSILLE!!!!!!!!!!!!!!Eikö+meillä+ole+sen+vertaa+selkärankaa?
31.12.2018 16:01
Kaikki,+jotka+ovat+aikoinaan+äänestäneet+EU;n+puolesta+ovat+suoraan+vastuussa+tapahtuneesta!+Jos+SUOMI+olisi+ollut+rehellisesti+ITSENÄINEN+,tämä+kusipää+ei+olisi+päässyt+suomeen!+Nyt+vain+odotetaan+seuraavaa+murhenäytelmää...+Tuleekohan+EU:n+kannattajalle+eri+mieli,jos+sinun+lapsi+on+seuraava???+Minä+aikoinaan+äänestin+jyrkästi+EU;ta+vastaan...(Olisin+markankin+säilyttänyt+,sehän+on+ITSENÄISEN+valtion+tunnus!!!!!!)Sotilasvalankin+tein+SUOMEN+puolesta+,eiEU,n.Onneksi+kuole+kohta+...+voi+SUOMIPARKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
31.12.2018 15:50
Juuri+näin!!!Mitä+Suomalaisille+olis+käynyt+,jos+kaikki+nuoret+armeija+iässä+olevat++miehet+olis+juosseet+Ruotsiin+esim.v+1918+tai+1939?+Nämä+SAATANAN+RAUKAT!!!++tuli+meidän+eläteiksi!!!VOI+vittu++näitä+meidän+päättäjiä!!!!+IKL+HETI+TAKAISIN;+NIIN+SAADAAN+ISÄNMAAHAN+JÄRJESTYS!!!
31.12.2018 15:32
Sai+kuitenkin+AUTON+,eikä+mitään+pemarin+tai+mersun+LINTTAA111
20.12.2018 19:59
Tuntuu+se+haju+tulevan+voimakkaasti+sieltä+kommentoijan+suunnalta++YÄK!!!!!
20.12.2018 19:54
Kahtoppa++1-2+vuotta+kumpaaon+myyty+enemmän+???+HA+HA+toiseksi+jäät............
20.12.2018 19:52
Mitä+purkamisesta+kannattaa+puhua?+Eivät+saa+nykyisiäkään+koskaan+valmiiksi.Ovat+jo+vuosikymmeniä+myöhässä...KUKA+maksaa???+Tulee+varmasti+"halpaa"+sähköä+voi+vittu+mitä+susilaitoksia!!!!!!!!!!!!!!
15.11.2018 18:20
Ite+oon+ajanut+SKODALLA++vuodesta1999,+enkä+enää+merkkiä+vaihda!!!Nyt+alla+Superb+Combi++3.6+FSI++4x4+kaikilla+mausteilla...+Ei+todellakaan+tule+ikävä+mersun++tai+pemarin+linttoja!!!
20.06.2018 19:40
Minusta+taas+tuo+kommenttisi+on+säälittävin!
02.04.2018 10:39
Kateellisen+kommentti+kiihdyttääSKODAN+myyntiä!!!!!
11.03.2018 12:53
Taidat+ite+olla+se+ruma+.Skoda+On+hieno+koko+ajan+myydyin+AUTO!!!
11.03.2018 12:50
Vain+sinun+mielestäsi!!!!!!!!!!!
11.03.2018 12:47
Näyttääpä+tuo+Suomalaisten+makuun+olevan!!!+Myydyin+AUTO!+Voittaa+aina+testit+ja+on+monessa+muussakin+EU+maassa+piikkipaikalla!!+Ja+Meno+senkun+paranee+SKODALLA!!!Minä+kusen+edellisen+kirjoittajan+suuntaan+isolla+kaarella!!!+HYVÄ+SKODA!!!!!!!!!!!!!!!
11.03.2018 12:46
20 / 21