Vapaa kuvaus

Aloituksia

26

Kommenttia

1026

1. Tilannepäivitystä,+tapahtunut+viikolla+35Kela+ei+sovella+tuota+hallinto-oikeuden+päätöksen+lain+tulkintaa+uusiin+puhelinnumeropyyntöihin+vaan+tuli+tietopyyntöön+kieltäytymispäätös+jonka+perustelut+ovat+samaa+sontaa+hieman+eri+paketissa+mitä+olivat+siinä+päätöksessä+jonka+Kela+hävisi+hallinto-oikeudessa.+Päätöksen+tekijä+oli+sama+kun+siinä+hallinto-oikeuden+kumoamassa+päätöksessä.Päätöksen+tekijä+ei+suostu+perustelemaan+sitä+miksi+ei+sovella+tuota+hallinto-oikeuden+päätöksen+laintulkintaa+uuteen+asiakirjapyyntöön+eikä+vastaa+muihinkaan+kirjallisiin+kysymyksiin+päätöksestä.+Soitin+päätöksen+tekijälle+joka+vain+jankkasi+sitä+että+päätöksestä+voi+valittaa.+Lähetin+äänitteen+puhelusta+Kelan+pääjohtajalle+ja+tein+hallintokantelun+jossa+vaadin+tuon+päätöksen+tekijän+välitöntä+virasta+pidättämistä+tai+ainakin+sitä+ettei+enää+ikinä+hoida+minun+asioitani+sekä+sitä+että+Kela+tekee+rikosilmoituksen+virka-aseman+väärin+käyttämisestä+ja+ellei+tee+niin+minä+teen.Löytyi+viime+vuoden+marraskuulta+saman+päätöksen+tekijän+hallintopäätös+siitä+ettei+Kelassa+ole+sellaista+ohjetta+joka+kieltäisi+Kelan+toimihenkilön+puhelinnumeron+antamisen+asiakkaalle.+Soitin+sitten+kelan+vaihteeseen+ja+pyysin+erään+Kelan+toimihenkilön+suoraa+puhelinnumeroa,+en+saanut+puhelinnumeroa+ja+puheluun+vastannut+Kelan+toimihenkilö+kertoi+että+heitä+on+kielletty+antamasta+suoria+Kelan+toimihenkilöiden+puhelinnumeroita+asiakkaille.+Homma+meni+vaikeaksi+kun+aloin+kysellä+tarkemmin+tuosta+kiellosta+ja+ohjeesta+josta+se+kielto+löytyy.+Kerroin+tuosta+hallintopäätöksestä+jonka+mukaan+tuollaista+ohjetta+ei+ole.+Tapani+mukaan+äänitin+puhelun+ja+tein+hallintokantelun+siitä+kuka+tässä+puhuu+pötyä.+Käsittääkseni+hallintopäätöksessä+tahallinen+valehtelu+ei+ole+ihan+pikku+juttu+vaikka+eihän+se+Kela+ikinä+tunnusta+valehtelua+vaikka+tässä+tapauksessa+siitä+löytyy+"savuava+ase".
  2. Näyttää+sinuakin+kiinnostavan+kun+luet+ja+vielä+vastaatkin,+ellei+kiinnosta+niin+ole+lukematta+ja+pidä+turpasi+kiinni+kun+et+itse+asiasta+ymmärrä+mitään+mutta+moitit+vain+toisia+kirjoittajia.+Turha+moittia+toisia+kun+ei+ne+kuitenkaan+tanssi+sinun+pillin+mukaan+ja+mitään+et+sille+mahda+mitä+he+tänne+kirjoittavat,+tukehdu+kiukkuusi+persläpi.