Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KaidanTienKuIkija
profiilit
KaidanTienKuIkija
KaidanTienKuIkija
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
29
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ps.+Evankeliumin+suloinen+sana+kaikui+tänäänkin+saarnassa+kaikille+uskoville+ja+kaikille++heränneille,+syntinsä+tunteville.
27.12.2020 02:41
Emme+tarvitse+ehtoollisyhteyttä+kirkkoon,+joka+kosii+ehtoollisyhteyttä+paavin+kirkkoon.+Meille+riittää+Herran+Jeesuksen+asettama+ehtoollinen,+ilman+ihmisjärjen+asettamia+kirkollisia+vihkimyksiä+ja+kuolleen+hengellisyyden+lupia.+
Tie+on+auki+myös+sinulle.+Miksi+sitoa+itseään+palkkapaimenten+ikeeseen+ja+väärään+lohdutukseen?
27.12.2020 02:39
Soitat+vain+tähän+numeroon+ja+kuuntelet+03-734+6848.
27.12.2020 02:27
Panetteliko+opetuslapsetkin+"muita+uskovia"+??
Kyllä+se+edelleen+on+oppi+elävän+seurakunnan+rajana,+eikä+laisuus..
31.12.2019 21:51
Lähinnä+ajattelin,+että+nyt+on+mahdollisuus+päästä+kuulemaan+myös+heidän+saarnojaan,+joka+on+melko+harvinaista+täällä..
Onhan+se+hienoa+myös+huomata,+että+mikä+hengenyhteys+välillämme+on,+huolimatta,+eri+kielestä,+kansalaisuudesta+tai+valtamerestä+välillämme.++🙂
31.12.2019 21:48
Jos+saarnaan+syntiä+anteeksi+Herran+Jeesuksen+nimessä+ja+veressä,+niin+enhän+se+ole+silloin+vain+minä,+joka+ne+anteeksi+antaa...
Minä+noudatan+silloin+Jeesuksen+käskyä+saarnata+syntejä+anteeksi+Hänen+nimessään.+
Ja+se+joka+sidotaan+maan+päällä,+on+myös+sidottu+taivaassa,+näin+raamattu+todistaa.
04.11.2019 10:39
Kerrotko+viisaudessasi+miksi+vanhassa+liitossa+vauvat+ympärilaikattiin.+🤗
10.10.2019 11:15
En+edes+muista+koska+viimeksi+olin+täällä,+ja+nyt+kun+vilkasin,+niin+huomasin+että,+täällähän+onkin+jo+ikävä..+😂😂
09.10.2019 17:48
Olisiko+sinulla+tietoa,+missä+raamattu+kehoittaa+olla+kastamatt+tietyn+ikäisiä?
09.10.2019 17:41
Näytä+raamatun+kohta+tueksi!
09.10.2019 17:38
....+Hän+ja+hänen+perhekuntansa+kastettiin...
09.10.2019 17:37
Kirkkoisä+Tertullianuksen+noin+vuodelta+200+jaa.+olevasta+kirjoituksesta+De+baptismo+ilmenee,+että+lapsikaste+ja+kummius+olivat+kirjan+kirjoittamiseen+mennessä+vakiintuneet+käyttöön.+
Lapsikaste+on+ollut+käytössä+jo+paljon+ennen+Lutheria.+Sen+kannalla+tietenkin+oli+myös+Luther,+ja+Laestadius..+
Kuka+viitsii+luottaa+enempi+jotain+vasta+1900+luvun+alussa+aikaansaanutta+helluntai+lahkoa+tässä+asiassa??
Kysymys+lapsikasteen+vastustajille!+
Missä+kohti+raamattu+kieltää+kastamasta+lapsia,+tai+neuvoo+kastamaan+vain+aikuisia??+
Viittauksia+toiseen+suuntaan+on,+kuten+perhekunnat+jne..
09.10.2019 11:43
Ei+ole+montaa+tapaa+uskoa.+Se+on+harhaluulo.+Ei+ole+oikeestaan+edes+yhtään+tapaa+uskoa.+On+vain+lahjavanhurskaus+Jumalalta.
On+yksi+usko+Herraan+Jeesukseen,+syntien+sovittajana+ja+sielujen+lunastajana.+Kaikki++erinäiset+tavat,+joita+ihminen+yrittää+autuutensa+eteen,+on+ihmisestä+ja+perkeleestä.
09.10.2019 11:20
Niin..
Se+pahin+vihollinen+on+omassa+lihassa.++Sieltä+nousee+ne+murhamiehet+ja+väärintekijät,+jotka+vetoavat+Jumalan+puoleen+valheellisesti
ja+vannovat+väärin+hänen+nimeensä.
Eli+omien+tekojen+kautta+ja+ilman+synnin+tuntoa+ja+katumusta.
Niitä+taipumuksiako+en+vihaisi+itsessäni?
Niitä+vastaanko+en+tahtoisi+Jumalan+voimalla+taistella.+
Mutta+taistelua+ei+käydä+yksin,+vaan+sillä+rukouksella,+että:+"Kunpa+surmaisit,+Jumala,+väärintekijät!"
Tutki+minut,+Jumala,
katso+sydämeeni.
Koettele+minua,
katso+ajatuksiini.
Katso,+olenko+vieraalla,+väärällä+tiellä,+ja+ohjaa+minut+ikiaikojen+tielle.
03.08.2019 00:55
Jos+tunnistaa+itsestään+tuon+omanvanhurskauden+murhamiehen,+joka+vannoo+väärää+valaa,+herralle+omassa+rinnassaan,+niin+sitä+ei+voi+kukaan+muu+surmata,+kuin+hän:+"sinulle+olematon".
Kukaan+muu+ei+surmaa+niitä+perkeleitä++ja+ohjaa+ikiaikojen+tielle.
02.08.2019 15:15
Se+mitä+täältä+luet,+ei+kerro+esikoislestadiolaisuuden+hengestä+yhtään+mitään.
Kyllä+siellä+on+rukoushuoneissa+ja+kodeissa+ne+tuhannet+Jumalan+lapset,+jotka+todella+suree+ja+rakkaudella+muistaa+esikoiset+ry,+hyn+lähtijöitä.
Täällä+on+raakkujia+molemmista+suunnista,++mutta+se+ei+totisesti+kerro+mitään+itse+liikkeistä!
11.06.2019 10:32
Onko+sillä+uskoni+kannalta+väliä+millaisena+vakuutteluni+sinulle+mielestäsi+näyttäytyy?
Minulla+on+elävä+usko.+
😇
04.06.2019 11:09
Jep+on.
Miksi+pitäisi+todistaa?
31.05.2019 10:43
Ajattelen+että+kuollutta+uskoa+on+kaikki+se,+mikä+omasta+vanhurskaudesta+tulee.
Enkä+usko,+että+meistä+kukaan+on+siinä+täysin+vapaa.
Kannattaa+muuten+lukea,+mitä+Lestadius+sanoo+siitä,+että+usko+voi+muuttua+kuolleeksi+silmänräpäyksessä.
27.05.2019 11:27
Eikö+vauvat+kuulu+kaikkeen+kansaan+jota+Jeesus+käskee+kastaa?+Entäs+entisajan+perhekuntiin?
10.05.2019 20:46
1 / 2