Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fincoco
Fincoco
Fincoco
Liittynyt 7v sitten
18
aloitusta ·
49
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+niin.+Nyt+on+eka+injektio+saatu.+Hoitaja+oli+asiallinen+ja+injektio+ei+sattunut.+Viikon+päästä+sitten+injektoidaan+100+mg.+Huomenna+neljäs+kotonarokotus
29.08.2022 12:52
Ei+perustu+kuin+sekularisaatiolle.+Ihmisoikeudet+on+parantunut+huimasti+kun+kristityt+on+työnnetty+sivuun.+Suomi+on+vapaa+maa+jota+se+ei+olisi+mikäli+tämä+olisi+kristittyjen+hallitsema
28.08.2022 15:46
Mitä+väliä+sillä+on+vaikka+kristittyjen+mielestä+juopottelu+on+väärin?+Ei+se+hetkauta+niitä,+jotka+ei+ole+kristittyjä.+Yleensäkään+ottaen+kristityt+ei+ole+siinä+asemassa+että+voisivat+sanella+mistään+asiasta+onko+jokin+väärin+tai+ei
28.08.2022 12:57
Olin+kerran+Kuopion+hellari+kokouksessa.+Puhuja+oli+ulkomaalainen.+Lopussa+alkoi+rukoupalvelu+johon+muodostettiin+jono.+Rukoili+ja+rukoili+ja+kukaan+ei+kaatunut+.+Tein+testin.+Menin+mukaan+ja+tarkoituksellisesti+kaaduin+maahan+nähdäkseni+mitä+siitä+seuraa.+Sen+jälkeen+kaatui+kaikki+kun+olin+antanut+mallin.+Pelkkää+psykologiaa
28.08.2022 12:19
Uskovat+ovat+hiljaa+kun+tietävät+itsekin+vastauksen+ja+kukaan+heistä+ei+haluaisi+elää+tuollaisessa+valtiossa.
28.08.2022 12:17
Ensin+heität+kaikki+ystävyyssuhteet+viemäristä+alas+omatoimisesti+ja+sitten+perustat+kerhon+yksinäisille.+Et+taida+käydä+ihan+täysillä.+Motiivisi+kiinnostaisi
28.08.2022 10:26
Kyllä+on+uskovat+päästään+sekaisin+kun+uskotaan+taruihin+ja+pidetään+niitä+totena.
28.08.2022 10:21
Eihän+noos+edes+rakentanut+arkkiin+tilaa+muille+ihmisille.+Sinne+sopi+tarun+mukaan+eläimet+ja+ne+muutama+ihminen.+Ei+noilla+ollut+aikomustakaan+ottaa+mukaan+muita+ihmisiä
28.08.2022 09:46
Pussit.comissa+on+kurwan+pussit+alessa.+Tilasin+seitsemän+kiekkoa.+Huomenna+laitan+tornillisen+killaa+tilaukseen.+Riittää+koko+heinäkuun+ja+jää+vielä+ylikin.+Pussien+avulla+olen+ollut+nyt+kolme+viikkoa+polttamatta+ja+edelleen+jatkuu
30.06.2022 10:32
Ensi+viikolla+on+juhannus.+Vuosikontrolli+verikokeet+otettiin+ja+niissä+ei+ollut+juuri+sanottavaa.+Risperidon+ei+siis+ole+niihin+vaikuttanut.+Melatoniini+on+jäänyt+pois+käytöstä+ja+harkitsen+truxalin+käytön+lopettamista.+Nukahdan+iltaisin+nopeasti+ja+nukun+keskeytyksettä+hyvän+pituiset+yöunet.+Päivisin+ei+väsytä+enkä+tarvitse+päiväunia.
Psyykkinen+vointi+on+hyvä+ja+tasainen.+Siinä+ei+ole+sattunut+muutoksia+nyt+huonompaan+vaikka+brintellix+on+jäänyt+pois+käytöstä.+Risperidon+sopii+minulle+hyvin+ja+siedän+sitä+hyvin.+Siitä+ei+ole+tullut+juurikaan+mitään+haittavaikutuksia.
Verenpainetta+mittailen+ja+siihen+ilmeisesti+aloitetaan+lääkitys.+Leposyke+on+korkeahko.+En+muista+oliko+siitä+mainintaa+risperidon+tai+truxalin+haittavaikutus+listauksessa+mutta+sekin+varmasti+saadaan+aisoihin+kun+lääkitys+verenpaineeseen+aloitetaan
18.06.2022 12:46
Muistan+itsekin+miten+työkkärin+yhteydenotot+aiheutti+ahdistusta.+Silloinkin+kun+olivat+soittaneet+tai+oli+ollut+tapaaminen+kasvotusten+niin+sitten+alkoi+odottamaan+seuraavaa+kertaa+ahdistuneena.+Jatkuvasti+pelkäsi+puhelimen+soivan+ja+postinkulkupäivinä+jännitti+tuleeko+työkkäristä+jotain+työhönosoituksia+tai+jotain+muuta+mukavaa.
Nyt+olen+onnellisesti+TK+eläkkeellä+ja+oli+juhlapäivä+kun+menin+työkkärin+sivuille+ja+katkaisin+asiakkuuteni+kyseisessä+laitoksessa
10.05.2022 13:14
No+ei+tuo+nyt+kovin+terveellä+toiminnalta+vaikuta.+Yleensä+sairaat+ihmiset+näkee+sairauksia+muissa+ihmisissä+ja+suojelevat+itseään+eristäytymällä.
10.05.2022 12:59
Nyt+ollaan+jo+toukokuussa+eikä+risperidonista+ole+tullut+haittavaikutuksia.+Nyt+lääkkeenä+risperidon+4+mg+ja+truxal+25+mg+sekä+uutena+brintellix+10+mg.+Elämä+hymyilee+ja+on+helppo+olla.+Ei+ahdista+ja+nukun+yöni+hyvin
10.05.2022 12:33
Kyllä+on+hyväksynyt+kun+sellaiseksi+minut+teki
10.04.2022 17:33
Ei+minun+tarvitse+elää+selibaatissa.+Homoseksi+on+ihan+luonnollista.+Ei+sitä+tarvitse+hävetä,+peitellä+tai+ryhtyä+selibaattiin.+Jumala+on+hyvä+ja+on+antanut+ihmisille+seksuaalisuuden.+Ihmiset+sitä+rajoittaa
10.04.2022 17:28
Tai+jos+nyt+ollaan+tarkkoja+niin+tuo+ei+ole+kauhukohtaus.+Se+on+vähän+erilainen+mutta+sanottaisko+niitä+sitten+yön+aikaisiksi+harhoiksi
18.02.2022 09:09
Niihin+kirjoitetaan+kaikki+mahdollinen.+Minulla+käytössä+sama+lääke+mutta+4mg+eikä+mitään+haittavaikutuksia.+Et+kertonut+annosta+mutta+on+ilmeisesti+hyvin+pieni+annos.+Pienissä+annoksissa+harvoin+isompaa+haittaa+tulee+vaikka+täällä+on+paljon+pelottelijoita.+Nenä+saattaa+mennä+tukkoiseksi+mutta+se+kyllä+häviää.
13.02.2022 15:52
On+internet+radio
13.02.2022 15:02
Tänään+alkoi+virret+soimaan+jo+ennen+kymmentä+aamupäivällä.+Sitten+tuli+jumalanpalvelus.+Vittu+kun+joka+junttiradion+pitää+niitä+lähettää.
13.02.2022 13:45
Kunnes+hinta+kohta+nousee.+Vero+nousi+vuoden+vaihteessa+ja+vanhaa+varastoa+myydään+pois
13.02.2022 13:42
1 / 3