Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kalle-Artturi
profiilit
Kalle-Artturi
Kalle-Artturi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
26
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onneksi+olkoon!+Täyspäät+ovat+tyhjäpäitä+ainakin+parempia.
03.05.2020 03:05
Eiköhän+tuo+ole+mahdotonta?+Mahdotonta+nähdä+viisautta+kallon+muodosta.
Kyllä+Halla-ahon+puheessa+vaistoaa+viisauden+sävyn+ja+myös+halveksunnan+muita,+vähemmän+viisaita+kohtaan.
13.02.2020 04:27
Tietosi+on+väärä.+Television+keksi+puolalainen+koulupoika.+Se+oli+käytössä+jo+Saksassa+v.+1936+olympialaisissa.
04.11.2019 05:22
Olisi+tärkeää+tietää+miten+suuria+ja+pieniä+eri+kansalaisten+tulot+ovat.+Tällainen+on+aivan+asiatietokaan+kaikille+kansalaisille+ja+erityisesti+tilastomiehille+ja+kaikille+taloustietoja+tarvitseville.
Kateudesta+on+turha+puhua.+”Vihreys”+ei+yhtään+vähene+salaamalla.+
Suuret+tulot+saadaan+tiedon,+taidon+älykkyyden+ym.+pohjalta.+Lahjoilla,+joilla+taloudellista+hyvää+saavutetaan+ovat+vain+menestyvien+hallussa.+Lahjattomille+ei+muuta+jää+osalleen+kuin+kadehtiminen.+Järkevääkään?
30.10.2019 09:20
Hyvin+kehittynyttä+varhaisnuorten+ei+voi+sanoa+aivopestyksi.
27.09.2019 03:59
Kyllä+Halla-Aholla+on+ajatukset+koossa
Suomalaisten+osuus+niin+koko+maailman+sään+parantamisessa+kuin+huonontamisessakin+ovat+pienet.+Ei+H-A+tuota+huolta+väheksynyt.
Kyllä+me+leiviskäämme+hyvin+hoidamme+ja+parannammekin.+Merkittävimpiä+puutteitamme+ovat+hiilen+ja+turpeen+käyttö.
23.09.2019 05:25
Tämä+Auvinen+on+suorastaan+typerä+ja+osaamaton.+On+kyllä+niinkin,+että+miettivä+ja+aina+analyyttinen+Halla-Aho+antaa+niin+professorimaisis++vastauksia,+että+jokainen+haastattelija+on+ihmeissään.
Halla-Aho+otti++kyllä+pisteet+kotiin.
21.09.2019 13:19
Kysyjä+lähtee+siitä+kummallisesta+ajatuksesta,+että+Jumalia+on+monta,+jopa+yksi+kullakin.
Ainoa+hyväksytty+Jumala+on+meidän+Jumalamme,+Jeesuksen+isä,+joka+on+taivaassa.+Uskontunnustuksessa+tuo+sanotaan.
Meidän+Jumalamme+on+pelkkä+henkiolento.+Jeesuksen+isä+ei+Jumala+ole+vaan+Se+on+Pyhä+Henki+Raamatun+mukaa.++Sanotaanhan+sanassa+näin;+Sikisi+Pyhästä+hengestä,+syntyi+Neitsyt+Mariasta.+
Me+itseni+tapaiset+syntiset+näemme+Marian+kihlatun,+Joosefin,+olevan+se+ainoa+kyseeseen+tuleva+Isä.
Olihan+Marian+ja+Joosefin+teltan+lähellä+paimenia+valvomassa+laumojaan.+Työteliäitä+paimenet+olivat+varmaan+kaikki+siitoskykyisiä+miehiä+ja+mahdollisuus+vierailla+teltassa+oikeinkin+hyvä+ja+mahdollinen.
17.09.2019 05:46
Kaiken+hyvän,+lämmön+ja+hellyyden
tahdon+teille+mä+antaa+kera+rakkauden.
Onko+mielesi+Sinun+jotenkin+vino
kun+on+elämässäsi+tärkeämpää+vaikka+halkopino.
No,+voihan+sillekin+osuus+pieni+suoda,
pirtin+lämpöä+jonkun+siteeksi+luoda.
16.09.2019 03:15
Ei+saata!+Albert+Einstein+on+lyömätön+ja+pysyy.
14.09.2019 06:12
Kiitos+Sini-Sirkku+ja+Ramoona.+Te+kaksi+olette+niitä+palstalaisia,+jotka+olette+kuin+eräänlaisia+mielialan+ylläpitäjiä.
Me+vietämme+monet+täällä+kuin+elämämme+syksyä.+Hyvää+ehdoista+oloa+itse+kullekin!
13.09.2019 12:08
Ei+ihmisen+numerollinen+ikä+ole+merkityksellinen.+Ihminen+on+sen+ikäinen+kuin+tuntee+olevansa.+Itse+olen+84,+mutta+mieleltäni+kuin+pojankloppi.
Liittykää+mukaan+kirjoittamaan!
27.08.2019 12:32
Täällä+ei+ole+ollenkaan+tärkeää+mi+kä+ikäinen+on.+Se+mistä+kirjoittaa+on+taas+hirmutärkeää.
Viestien+aihe+ja+sisältökin+on+usein+karmaiseva.
27.08.2019 11:20
Kaiken+vastustusta+aina?
Ovatko+näreet+noin+tai+vielä+huonommin.
Jonkun+mielestä+on+hyvää+jos+kuka+tahansa+saa+heiklua+missä+tahansa+kontrollitta.+Maailma+mutkistuu+ja+kaikki+sen+myötä.+
Missä+on+se+hyvä+järjetön+toiminta,+jota+pelätään+ja+vastustetaan.+
Kertokaa+myös+siitä+toisesta+vaihtoehdosta,+siitäholtittomuudesta!
13.08.2019 09:01
Hankitaan+vaan+”elämiä”!+Ainakin+yksi+hyvä+itselle.+Ruvetaan+kukin+omakohtaiseen+hankinttyöhön+ja+rehvastellaan+sillä+omalla+paremmalla.Hankintoihin+tarvitaan+yleensä+raha.+Lienen+taikka+on+niin,+että+loton+miljoonapotti+tai+Eurojackpot+ei+riitä+.+Rahalla+saa+ja+hevosella+pääsee,+mutta+elämää+ei+saa+hankittua.
Mistä+muuten+tiedätte,+että+olen+Ruuneperi?+Toukokuussa+on+kyllä+syntymäpäiväni,+joka+sattuu+usein+äitienpäiväksi.+
Olen+vuotta+vanhempi+tuota+jonkun+olettamaa+kahdeksaakymmentäkolmea,+eli+84.+
Olen+nyt+Kalle-Artturi+kun+eräässä+valtakamppailussa+nostettiin+Sheriffiksi+joku+kehveli+ja+tämä+ensi+ja+ainoaksi+työkseen+tappoi+minut.+
Itkekää+kanssani,+nyyh!+No,+pääsinhän+minä+palstahaukuttujen+maailmanmestariksi+vuosikymmeniä+sitten+ja+täällä+olen+ja+pysyn.
10.08.2019 02:45
Jos+otsikon+kysymykseen+vastaa+myönteisesti,+tarkoittaa+se+eutanasian+hyväksyntää.
Eutanasia+on+on+tietääkseni+saanut+enemmistön+hyväksynnän.
Onko+asia+sellainen,+että+se+vaatii+2/3-osan+hyväksynnän.
04.08.2019 22:10
Kenelle+Anonyymille+voin+vastata.+Itsekin+olen+yksi,+mutta+voin+keskustella+sisälläni.
Olen+löytänyt+muutamia+asiallisia+keskustelijoita+kuten+Makriina+ja+Ramoona.Em.+henkilöt+tuskin+muina+kirjoittavatkaan.
Itse+kirjoitan+nyt+Kalle-Artturina+kun+Ruuneperi+tuhottiin.+Kuka+mahtoi+olla+se,+jokaminut+tunnisti?
Sånt+e+liivet,+eli+sellaiset+on+liivit.+Pistin+vähän+ruattiakin+mukaan.
03.08.2019 23:49
1.+juorukellon
2.+ilmiantaja
3.+kantelija
4.+kantelupukki
01.08.2019 07:04
Maailma+on+ikäänkuin+pienentynyt.+Saamme+nähdä+niin+paljon+uutta+ja+vierasta.+Ihailkaamme+kaikkea+kaunista+ja+hyvää.+Ruman+ja+pahan+halunnemme+karkoittaa+pois+näkö-ja+kuulopiiristämme.
29.07.2019 16:02
Kiitos+Ramoona!+Osaavuutensa+tulee+aina+esille.+Olet+kuin+esimerkkinä+meille+muille.
29.07.2019 15:55
1 / 2