Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

1. Ja+tiedät+heidät+naisiksi+koska.....?
  2. Pattitilanne...
  3. Ei+toki+pidä+heittäytyä+kädettömäksi.Tuosta+kertomuksestasi+nousee+ajatus+siitä,+että+jotenkin+ei+ole+kuultu+toista.+Se+saattaa+johtua+vaikka+siitä,+ettei+osata+sanoittaa.Ymmärrän+kyllä+tuon+mitä+kuvasit+ja+jos+ei+siihen+tule+muutosta,+ei+siinä+tietenkään+jaksa.+Jos+pitää+muuttua+korkkiruuviksi,+eikä+sittenkään+kelpaa,+jossain+kohtaa+vaan+pitää+viheltää+peli+poikki,+kuten+oletkin+tehnyt.Toista+ei+voi+vaatia+muuttumaan+ja+jos+vaatimuksia+koko+ajan+esitetään,+eihän+se+mihinkään+järkevään+johda.Oletko+miettinyt+olisiko+siinä+ollut+kyse+jotenkin+siitä,+että+olet+uhka+miehelle,+kun+teet+itse?Onhan+se+nyt+aika+hassua+pyytää+apua+tietokoneiden+kanssa,+jos+niiden+kanssa+touhuaa+koko+ajan.Ei+se+feikkaaminenkaan+mihinkään+johda.Ehkä+olet+kohdannut+läheisriippuvaisia+miehiä,+vaikka+en+minä+näistä+termeistä+niin+tiedä.Parisuhdehan+ei+voi+olla+sellainen,+että+vain+toisen+tarpeet+tulevat+tyydytetyksi+tai+sitten+se+on+jatkuvaa+narinaa+ja+nalkutusta+tai+oman+itsensä+hukkaamista.En+tiedä+onko+se+niin,+mutta+olen+jotenkin+ajatellut,+että+nykyään+tuo+toisen+muuttaminen+ja+vaatimus,+tällainen+sinun+pitää+olla+on+jotenkin+pinnalla?+Halutaan+kontrolloida+toista,+vahtia+"omia+oikeuksia",+puuttua+ulkonäköön...sen+sellaisia+asioita.Jotenkin+riipii+,+kun+joskus+kuuntelee,+miten++vaimo+vaikka+reissuun+lähtiessään+on+tehnyt+pakastimen+täyteen+ruokaa,+ettei+ukko+kuole+nälkään.+Miten+avioliitosta+on+sellainen+huoltosuhde+tullut?+Tietysti+jos+se+sopii+molemmille+ei+siinä+mitään,+kovin+usein+sitten+kuitenkin+valitetaan,+että+se+ei+ole+hyvä.Vaikeata+on...
  4. Tsemppiä!:)