Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+he.lvetti...ihan+kaikesta+pitää+rääpiä.+Tämä+aloitus+on+todella+vastenmielinen.+Tapa+miten++kirjoitat+on+todella+....hi.tto...en+edes+keksi+sanaa!!
29.07.2019 18:46
Ja+tiedät+heidät+naisiksi+koska.....?
29.07.2019 18:07
Mikä+tahansa+missä+on+ihmisiä,voi+olla+alusta+mielen+pahoittamiselle.Eikä+siihen+tietysti+välttämättä+ihmisiäkään+tarvita.
Mitenköhän+se+on,+voivatko+eläimet+pahoittaa+mielensä+tai+kasvit?+Vai+onko+se+vain+meidän+ominaisuutemme?
29.07.2019 18:02
Kyllähän+sen+jossakin+vaiheessa+huomaa.
29.07.2019 17:40
Koolla+ei+oikeasti+ole+väliä...
29.07.2019 17:25
Noooo....rappiolla+tai+hullu,+riittävän+lähellä+mielestäni,+ei+tartte+pahoittaa+mieltä++:)
Yritin+tässä+etsiskellä+vatsalihaksiani.....++++:D
29.07.2019 17:21
Pattitilanne...
29.07.2019 17:16
Hulluna+on+hyvä+olla,+ei+huolet+paina,+ei+kiristä+polla....vai+miten+se+meni?
Kun+en+ole+Tuomas+Kyrö,+en+osaa+sanoittaa+niin+hienosti+kuin+hän.
Voi+hiivatti+kun+tuolla+poliisilla,+olikohan+se+poliisi++tuossa+asejutussa+uutisissa,+on+upea+ääni...
Mistä+me+jutskattiinkaan.....++:D
29.07.2019 17:06
Mistä+sen+tietää+kuka+on+mies+ja+kuka+nainen?+Siis+ihan+varmaksi,+että+tietäs+tykästyä+oikeaan+suuntaan...
29.07.2019 17:00
Onkohan+seurustelu+joku+työsuoritus,+kun+asia+noin+ilmaistaa+ja+pullukka+työkalu,+jolla+tehtävä+pitää+suorittaa??
29.07.2019 16:55
Miksi+toppatakki+on+helteellä+kuuma?
29.07.2019 16:53
Sinä+taidat+sitten+olla+lastentarhan+ohjaaja++:)
Mielensäpahoittaja+on+loistava+kirja+ja+loistava+elokuva.
Mielensäpahoittaja+termiä+näissä+keskusteluissa++käytetään+usein+melko+ärsyttävällä+tavalla+mitätöimään+niitä+mielensäpahoittajia.+Ja+samalla+kätevästi+nostetaan+itsensä+vähän+ylemmälle+kuin+ne+maan+matoset,+jotka+mielensä+pahoittajat.
En+tiedä+missä+tarkoituksessa+sinä+termiä+käytät?
29.07.2019 16:51
En+ajatellutkaan+sinun+mollaavan+miehiä+Aika+arkirealismia+kuvauksesi+on.+Aina+ei+vaan+onnistu+vaikka+minkä+tekisi,+eikä+siinä+syyllisiä+kannata+hakea+kovinkaan+syvään.+Ei+vain+natsaa,+ei+se+aina+natsaa.+Ja+kun+aika+kuluu,+hyväkin+alku+saattaa+kääntyä+joksikin+muuksi+kuin+hyväksi+arjeksi.+
Toiset+ovat+enemmän+sinut+itsensä+kanssa,+toiset+vähemmän+ja+se+voi+aiheuttaa+hankausta+parisuhteessa.
+Ei+siinä+tarvitse+lainkaan+olla+kyse+siitä,+että+toinen+on+huonompi+kuin+toinen,+ei+vain+sovita+yhteen.
29.07.2019 16:44
En+minä+niin+tarkkoja+suunnitelmia+ole+tehnyt
29.07.2019 16:01
Aika+kurja+kokemus+oli,+kun+tyttäreni+yritti+saada+rehtorilta+tukea+kiusaamiseen+lapsensa+koulussa.+Lasta+tönittiin,+lapsi+töni+ja+rehtori+sanoi,+että+pojat+ovat+poikia...vähän+kurja+viesti...
29.07.2019 15:17
Itse+katson+asiaa+siitä+näkökulmasta,+että+kiusatulle+annetaan+turvallinen+mahdollisuus+sanoa+suorat+sanat+kiusaajalle.
29.07.2019 15:14
Hyvä+kirjoitus,+joissakin+kohdissa+olen+hieman+eri+mieltä.
Ne+kaksi+tapaa+puuttua+kiusaamiseen....itse+laittaisin+vielä+yhden+tavan+ja+se+on+noiden+kahden+välillä.++Teoilla+on+selkeästi+sanktio+ja+esim.+koulukiusaamisasiassa+se+sanktio+ei+mielestäni+voi+olla+se,+että+kiusattu+joutuu+muuttamaan+koulua.+Rakentaisin+myös+yhteyttä+kiusatun+ja+kiusaajan+välillä,+jos+se+olisi+mahdollista.+Eikö+sovittelumenettely+ole+jotain+sellaista.+Tai+sitten+se,+kun+joissakin+vankiloissa+ainakin+tuolla+rapakon+tapana+uhri+saa+kertoa+omasta+kokemuksestaan+ja+tunteistaan+sille,+joka+on+tehnyt+häntä+kohtaan+väärin.+Siinä+on+pointtinsa.
29.07.2019 15:00
Ei+toki+pidä+heittäytyä+kädettömäksi.
Tuosta+kertomuksestasi+nousee+ajatus+siitä,+että+jotenkin+ei+ole+kuultu+toista.+Se+saattaa+johtua+vaikka+siitä,+ettei+osata+sanoittaa.
Ymmärrän+kyllä+tuon+mitä+kuvasit+ja+jos+ei+siihen+tule+muutosta,+ei+siinä+tietenkään+jaksa.+Jos+pitää+muuttua+korkkiruuviksi,+eikä+sittenkään+kelpaa,+jossain+kohtaa+vaan+pitää+viheltää+peli+poikki,+kuten+oletkin+tehnyt.
Toista+ei+voi+vaatia+muuttumaan+ja+jos+vaatimuksia+koko+ajan+esitetään,+eihän+se+mihinkään+järkevään+johda.
Oletko+miettinyt+olisiko+siinä+ollut+kyse+jotenkin+siitä,+että+olet+uhka+miehelle,+kun+teet+itse?
Onhan+se+nyt+aika+hassua+pyytää+apua+tietokoneiden+kanssa,+jos+niiden+kanssa+touhuaa+koko+ajan.
Ei+se+feikkaaminenkaan+mihinkään+johda.
Ehkä+olet+kohdannut+läheisriippuvaisia+miehiä,+vaikka+en+minä+näistä+termeistä+niin+tiedä.
Parisuhdehan+ei+voi+olla+sellainen,+että+vain+toisen+tarpeet+tulevat+tyydytetyksi+tai+sitten+se+on+jatkuvaa+narinaa+ja+nalkutusta+tai+oman+itsensä+hukkaamista.
En+tiedä+onko+se+niin,+mutta+olen+jotenkin+ajatellut,+että+nykyään+tuo+toisen+muuttaminen+ja+vaatimus,+tällainen+sinun+pitää+olla+on+jotenkin+pinnalla?+Halutaan+kontrolloida+toista,+vahtia+"omia+oikeuksia",+puuttua+ulkonäköön...sen+sellaisia+asioita.
Jotenkin+riipii+,+kun+joskus+kuuntelee,+miten++vaimo+vaikka+reissuun+lähtiessään+on+tehnyt+pakastimen+täyteen+ruokaa,+ettei+ukko+kuole+nälkään.+Miten+avioliitosta+on+sellainen+huoltosuhde+tullut?+Tietysti+jos+se+sopii+molemmille+ei+siinä+mitään,+kovin+usein+sitten+kuitenkin+valitetaan,+että+se+ei+ole+hyvä.
Vaikeata+on...
29.07.2019 14:41
Tsemppiä!
:)
29.07.2019 14:18
Lisätukia+pohjaan+,+yhteistuumin+:)
29.07.2019 14:16
193 / 258