Miksei pullukka tyttö kelpaa seurusteluun?

Anonyymi

36

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin siinä on käynyt. Olen monta pullukkaa yrittänyt saaden aina pakit.

• Miksi toppatakki on helteellä kuuma?

• Onkohan seurustelu joku työsuoritus, kun asia noin ilmaistaa ja pullukka työkalu, jolla tehtävä pitää suorittaa??

• Anonyymi

Kyllähän ylipainoinen käy 99 % miehistä. Ainoa ongelma on, että naisen silmä näkee vain 1% eli alfa-chadit. Naisille pitäisi kehittää VR-lasit, niin he voisivat nähdä myös komeat miehet. Tavallista miestä nainen ei näe niilläkään.

• Anonyymi

Joo 99% miehistä on neitsyitä, kaikkien perheiden lapsetkin ovat 1% siittämiä koska eivät ole ikinä harrastaneet seksiä yhdessä.

• Anonyymi

Vanha maailmanjärjestys on kirjoitettu enenn Tinderiä, ja Uusi maailmanjärjestys Tinderin jälkeen. Elämme vuotta 6 jTp (jälkeen Tinderin perustamisen).

• Se on näille miehille niin tärkeää mitä muut ajattelevat.

• Anonyymi

Olet oikeassa, tuo pullukka kelpuuttaa vain toptenmiehet. Varmasti löytyisi ikäisiään miehiä joille nainen kelpaisi mutta sellainen mies ei kelpaa tälle naiselle.

• Anonyymi

Elokuva Hal ja ISO rakkaus oli loistava, suosittelen katsomaan.
      Siinä on kaunis ajatus!

AsianVierestä

• Siinä lihava mies pilkkasi ylilihavaa naista.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Siinä lihava mies pilkkasi ylilihavaa naista.

Eikä, mies näki helvetin lihavan naisen seksikkäänä naisena ja miehen kaverit näkivät naisen aivan "eri valossa".

https://www.youtube.com/watch?v=2R1lEWNNsV0

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä, mies näki helvetin lihavan naisen seksikkäänä naisena ja miehen kaverit näkivät naisen aivan "eri valossa".

https://www.youtube.com/watch?v=2R1lEWNNsV0

AsianVierestä

Kyllä mä muistan sen leffan..Nätin ajatuksen varjolla koko leffa kuitenkin keskittyi naureskelemaan tälle naiselle.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kyllä mä muistan sen leffan..Nätin ajatuksen varjolla koko leffa kuitenkin keskittyi naureskelemaan tälle naiselle.

Eikös ne lopussa menny naimisiin?

Hauska komedia, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti? Ei kai siitä nyt mitään tule jos me loukkaannuttaisiin tavallaan totuuksista? Komedian tarkoitus on keventää ja se loukkaa vain jos ei ymmärrä tarinaa?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne lopussa menny naimisiin?

Hauska komedia, ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti? Ei kai siitä nyt mitään tule jos me loukkaannuttaisiin tavallaan totuuksista? Komedian tarkoitus on keventää ja se loukkaa vain jos ei ymmärrä tarinaa?

AsianVierestä

Onpas sulla monta kysymysmerkkiä siinä.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Onpas sulla monta kysymysmerkkiä siinä.

No, olen oppinut varomaan kirjoittamasta ilman sitä kun vastapuolella on nainen, voi tulla lättyyn.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, olen oppinut varomaan kirjoittamasta ilman sitä kun vastapuolella on nainen, voi tulla lättyyn.

AsianVierestä

...taitaa tulla muutenkin:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

AsianVierestä

Huumorin varjollahan on yritetty kaikenlaista paskaa oikeuttaa..

"PETER JA BOBBY FARRELLY ovat newyorkilaisia lähiökundeja, jotka jossain vaiheessa hankkivat elokuvakameran ja tekevät nyt komedioillaan miljoonia. Farrellyjen erikoisalana on mauttomuus: kakka- ja kikkeligagit, vammaisten pilkkaaminen, eläinten kiusaaminen ja niin edelleen."

• Se on mahtava elokuva

• Anonyymi

Naisilla on varaa valita ja siksi pullukka nainen valittaa ettei saa ketään suhteeseen. Pillua kyllä jakaa komeille jännämiehille mielellään

• Anonyymi

Voi voi kun naisilla on vaikeaa vaikka nainen saisi melkeen ihan kenet miehen tahansa. Suomessa sinkkumiehiä riittää joten ei pitäisi olla vaikeaa saada kumppania.

• Anonyymi

Pullukka ei väräytä lahnan heppiä. Siksi.

• Anonyymi

Kyllä pullukka tyttö kelpaa.
      Kunhan vain ei paina niin paljoa että sänky hajoaa.

• Anonyymi

Miksei se laihduta ja lopeta valittamista?

• Anonyymi

Mua jäi mietityttään, että minkähän kokonen tää "pullukka" on. Ite ku oon todennu, et miehillä on pullukalle ei kriteerit ku naisilla. Naiset ihannoi tosi hoikkaa, mutta suurin osa miehistä ei. Vaikka tän palstan perusteella vois ehkä kuvitella jotaki muuta. Huono itsetunto näkyy kans tosi hyvin ja huonolla itsetunnolla varustettu on vaarassa olla helppo.

Tää on siis tosiaan vaan mun oma kokemus. Oon 163 pitkä ja olin joitaki vuosia tosi timmissä kunnossa. Paino oli 49kg, mutta oli silti tissitki jäljellä. Sillon oli kyllä katselijoita ja vähän epämiellyttäviäki perään kuolaajia, mutta tosi vähän oikeeta vientiä. Nyt ku oon pullukampi 66kg (tää paino olis ollu mulle muutama vuosi sitte maailmanloppu ja virallisesti ylipainon puolella), niin miehissä on paljon enemmän tarjontaa. Ei kannata olla ihan niin tiukka itelleen.

• Anonyymi

Siltikin 49kg kuulostaa paremmalta 163 senttiselle, ainakin mun mielestä. 66kg pistää jo miettimään.

• Anonyymi

Ensin kertoo olevansa seksuaalinen ihminen ja että on harrastettu seksiä ilman ihastumistakin, sitten ihmettelee että miksi lihavat koetaan helpoiksi. Olisikohan niin että he ovat helpompia koska hakevat hyväksyntää ja huomiota.

• Noh vaikka itse oli hoikka ei sitä kelvannut kuin silloin vain lakana lämmitteeksi. Se oli ikävää.
      Paitsi sit kun ihminen vastaa joka tykkää niin paljon että se 16 vuotta on tullut täyteen yhteiseloa.

• Anonyymi

Ei ehkä johtunut sun painosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ehkä johtunut sun painosta.

Se johtu siitä kuin edellinen sanoi jättäen sanoin ”kaikki on liian täydellistä että tässä on jotain mätää”

Ihmisten epävarmuus, ennakkokäsitykset ovat syyllisiä.
        Enhän minä tuollaista enää ota takaisin tietohan se on.

• Anonyymi

Vastaushan löyty jo kirjotuksesta itestään. Ei tossa oo kyse "pullukkuudesta" vaan itsekunnioituksesta. Jos mies tuli iskeen sun kaveria, niin tiiät ihan hyvin olevas paremman puutteessa mukaan otettu. Ihan sama juttu jos sulkemisaikaan notkut narikassa. Älä lähe jonku miehen mukaan vaan paremman puutteessa. Saa silleen toki seksiä, mutta tuhoo samalla itsetuntonsa. Huono itsetunto saa sit sortumaan tohon taas uudestaan ja kehä on valmis. Lopulta uskoo jo iteki, ettei kelpaa mihinkään muuhun.

• Anonyymi

Ai paraneeko se itsetunto jollei kelpaa kenellekään tai miten se ettei harrastaisi seksiä auttaa siihen että kukaan kiinnostuisi mitenkään muuten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai paraneeko se itsetunto jollei kelpaa kenellekään tai miten se ettei harrastaisi seksiä auttaa siihen että kukaan kiinnostuisi mitenkään muuten?

Hyvä itsetunto kaunistaa jo itsessään. Se on tutkittu juttu.

Kannattaa opetella arvostamaan itseään, ihan sellasena kun on. Ei se aina helppoa ole, mutta kannattaa yrittää. Lakkaa arvottamasta itses muiden ihmisten kautta. Etsi seuraa jostakin muualta kun pintaliitopaikoista. Kunnioita itseäs edes sen verran, että et anna muiden käyttää sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä itsetunto kaunistaa jo itsessään. Se on tutkittu juttu.

Kannattaa opetella arvostamaan itseään, ihan sellasena kun on. Ei se aina helppoa ole, mutta kannattaa yrittää. Lakkaa arvottamasta itses muiden ihmisten kautta. Etsi seuraa jostakin muualta kun pintaliitopaikoista. Kunnioita itseäs edes sen verran, että et anna muiden käyttää sua.

Hyväksynnän ja huomion takiahan naiset varmastikin niitä kännipanoja harrastavat. Ja jollei sitä huomiota saa muuten niin mitenkäs seksistä kieltäytyminen parantaa heidän itsetuntoaan? Eikö olisi parempi vaikka tykätä siitä seksistä, ehkä sillä lailla löytyisi mukavakin kaveri siihen.

• Anonyymi

En usko että joku pullukka muija oddottaa narikassa että mies tulee hakee panolle. Kyllä pullukka on yrittänyt niitä komeita miehiä siellä baariin puolella koko illan ja sitten joku komea joka ei saanut kaunista naista, näkee helpon pullukka naisen ja iskee sen. Rumille miehille pullukka nainen on antanut pakit moneen kertaan illan aikana. Olen itse nähnyt miten se tapahtuu kun kävin baareissa.

• Anonyymi

Kyllä mulle 22 tyttö kelpaa, jos vaan vähän laihduttaa, alle 60 kg alkaa jo olla sopiva

Setämies, 54v

• Anonyymi

60 kg nainen voi olla vielä pullukka Jos on vaikka 150 cm pitkä. Sama se kuitenkin vaikka nainen olisi 100 kg niin sille ei kelpaa pullukka mies.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1288
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1232
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      54
      1093
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      782
    10. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51