Palstan uusi nimi, mielensäpahoittajat

Anonyymi

Aika outoja käännöksiä ja juttuja joista ei kyllä oikein kukaan saa selvää. Tuli mieleen joku lasten päiväkerho. Kalle kiusaa Eemeliä, Hertta vetää Kaisaa tukasta. Vanhemmat valittavat eikä ohjaajat tee mitään. Onkohan sinkuille jäänyt nyt joku päiväkotisyndrooma päällensä vai mistä tuo viime aikojen kiehuminen oikein tulee?

Käykäähän vuokraamassa tämä leffa jos ette ole vielä sitä katselleet:)
https://www.youtube.com/watch?v=Qga6pR3VhjY

AsianVierestä

25

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuremmassa porukassa on voimaa. Jatkan lisää keskustelua ylläpidon pääpaikalle illalla kunhan töiltäni pääsen. Epäkohdat saatava tietoisuuteen, että he mitään pystyvät tekemään ja kaikille saataisiin turvallinen paikka tästä. Ihmiset haluavat osallistua keskusteluihin, joissa on terve valvonta. Sähköpostiviestiminen jatkuu. Yksin olisi mahdotonta tehdä mitään, mutta nyt tämän näkee moni palstan käyttäjä. Turha sitä porukkaa on ivata.

• Anonyymi

Päiväkerho, lastentarha, eläintarha, yökerho, kakka samaa sarjaa kerhoja yhtä kaikki :)

• Anonyymi

Käykäähän vuokraamassa??? Olen itsekin 50v. mutten ole vuosiin enää luullut, että olisi olemassa edelleen jotain videovuokraamoja :D Sinun kannattaa mennä suosiolla vanhainkotiin:)

• Anonyymi

On niitä, netissä ja myös kivijalkapaikkoja. Kaikkea löytyy.

AsianVierestä

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niitä, netissä ja myös kivijalkapaikkoja. Kaikkea löytyy.

AsianVierestä

Selvä se sitten, että jostain vielä jopa löytyy, mutta kuka hullu niitä vuokraamosta enää vuokraa, kun suoratoistopalveluista saa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvä se sitten, että jostain vielä jopa löytyy, mutta kuka hullu niitä vuokraamosta enää vuokraa, kun suoratoistopalveluista saa.

Ethän pahoita mieltäsi jos kerron että minä:)
        Voin olla myös hullu.

AsianVierestä

• Sinä taidat sitten olla lastentarhan ohjaaja :)

Mielensäpahoittaja on loistava kirja ja loistava elokuva.
      Mielensäpahoittaja termiä näissä keskusteluissa käytetään usein melko ärsyttävällä tavalla mitätöimään niitä mielensäpahoittajia. Ja samalla kätevästi nostetaan itsensä vähän ylemmälle kuin ne maan matoset, jotka mielensä pahoittajat.

En tiedä missä tarkoituksessa sinä termiä käytät?

• Anonyymi

Olen mieleni pahoittaja, tuo yksi kirjoittaja kutsui minua hulluksi. Nyt olen erittäin pahasti pahoittanut mieleni, voi voi, miten tästä nyt selviän. Ei taida auttaa vaikka miten voivottelisin tai soittaisin poliisille? Vai auttaisiko se?! No ei se auttaisi, pahoittaisin vain lisää mieltäni ja sen lisäksi muidenkin mielen.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen mieleni pahoittaja, tuo yksi kirjoittaja kutsui minua hulluksi. Nyt olen erittäin pahasti pahoittanut mieleni, voi voi, miten tästä nyt selviän. Ei taida auttaa vaikka miten voivottelisin tai soittaisin poliisille? Vai auttaisiko se?! No ei se auttaisi, pahoittaisin vain lisää mieltäni ja sen lisäksi muidenkin mielen.

AsianVierestä

Hulluna on hyvä olla, ei huolet paina, ei kiristä polla....vai miten se meni?

Kun en ole Tuomas Kyrö, en osaa sanoittaa niin hienosti kuin hän.

Voi hiivatti kun tuolla poliisilla, olikohan se poliisi tuossa asejutussa uutisissa, on upea ääni...

Mistä me jutskattiinkaan..... :D

• Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

Hulluna on hyvä olla, ei huolet paina, ei kiristä polla....vai miten se meni?

Kun en ole Tuomas Kyrö, en osaa sanoittaa niin hienosti kuin hän.

Voi hiivatti kun tuolla poliisilla, olikohan se poliisi tuossa asejutussa uutisissa, on upea ääni...

Mistä me jutskattiinkaan..... :D

Eikö tuo Hassisen Kone tehnyt lähes tuollaisen sanoituksen mutta se meni: rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina ei rasitu polla.
        Ehkä jokaisen pitäisi olla ihan vähän rappiolla, tai sitten ihan vähän hullu?

AsianVierestä

• Kaskenpolttaja
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tuo Hassisen Kone tehnyt lähes tuollaisen sanoituksen mutta se meni: rappiolla on hyvä olla, ei huolet paina ei rasitu polla.
        Ehkä jokaisen pitäisi olla ihan vähän rappiolla, tai sitten ihan vähän hullu?

AsianVierestä

Noooo....rappiolla tai hullu, riittävän lähellä mielestäni, ei tartte pahoittaa mieltä :)

Yritin tässä etsiskellä vatsalihaksiani..... :D

• Anonyymi

Tuohon kysymykseesi missä mielessä käytän aloituksessa termiä mielensäpahoittajat. Partakaveri kirjoitti toisessa ketjussa ettei enää halua pahoittaa mieltään tällä palstalla, palsta on ikään kuin alusta mielensä pahoittamiselle?

AsianVierestä

• Mikä tahansa missä on ihmisiä,voi olla alusta mielen pahoittamiselle.Eikä siihen tietysti välttämättä ihmisiäkään tarvita.
        Mitenköhän se on, voivatko eläimet pahoittaa mielensä tai kasvit? Vai onko se vain meidän ominaisuutemme?

• Anonyymi

Mikä tahansa missä on ihmisiä,voi olla alusta mielen pahoittamiselle.Eikä siihen tietysti välttämättä ihmisiäkään tarvita.
        Mitenköhän se on, voivatko eläimet pahoittaa mielensä tai kasvit? Vai onko se vain meidän ominaisuutemme?

Kyllä eläimet ja kasvitkin voivat pahoittaa mielensä. On huonoja kokemuksia kasveista, monta kukkaa olen onnistunut tappamaan. Kaktus on mukava kasvi. Nyt minulla on siemenistä kasvatettuja kukanalkuja jotka ovat yllättäen kasvaneet jo noin 20 cm taimiksi mutta kukkaa ei ole vielä puhjennut. Enköhän onnistu tappamaan tuonkin kukan ennen sen kukkimista.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä eläimet ja kasvitkin voivat pahoittaa mielensä. On huonoja kokemuksia kasveista, monta kukkaa olen onnistunut tappamaan. Kaktus on mukava kasvi. Nyt minulla on siemenistä kasvatettuja kukanalkuja jotka ovat yllättäen kasvaneet jo noin 20 cm taimiksi mutta kukkaa ei ole vielä puhjennut. Enköhän onnistu tappamaan tuonkin kukan ennen sen kukkimista.

AsianVierestä

Niin minäkin vähän ajattelen, kun uhkailen kasvejani. Nytkin appelsiini/greippi/nikälie sitrus, siemenestä kasvatte ei voi muistaa, roikottaa tuossa lehtiään, vaikka annon vettäkin. Kai sitä kyrsii joku.

Minä salaa toivon muutaman horsman heittävän veivinsä, että saisin tätä viidakkoa karsittua. Jotenkin en pysty heittämään edes melko henkitoreissa olevaa kasvia pois.

• Anonyymi

Niin minäkin vähän ajattelen, kun uhkailen kasvejani. Nytkin appelsiini/greippi/nikälie sitrus, siemenestä kasvatte ei voi muistaa, roikottaa tuossa lehtiään, vaikka annon vettäkin. Kai sitä kyrsii joku.

Minä salaa toivon muutaman horsman heittävän veivinsä, että saisin tätä viidakkoa karsittua. Jotenkin en pysty heittämään edes melko henkitoreissa olevaa kasvia pois.

Nykyisen kukan menestystarina voi olla tuosta kukkalannoitteesta juontuva, teelusikallinen litraan sellaista taikajauhoa.
        Tarvitsetko viikatteen lainaan, sitä kun kukalle esittelee ja sillä uhkailee niin jo on ihme jos ei ole pirtee jo seuraavana aamuna.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Nykyisen kukan menestystarina voi olla tuosta kukkalannoitteesta juontuva, teelusikallinen litraan sellaista taikajauhoa.
        Tarvitsetko viikatteen lainaan, sitä kun kukalle esittelee ja sillä uhkailee niin jo on ihme jos ei ole pirtee jo seuraavana aamuna.

AsianVierestä

Itse asiassa olisin tarvinnut viikatetta, kun niitin tuota oikopolkua saksilla. Todella huono työkalu siihen, hiki virtaa ja rakot kasvaa.

En voi olla hymyilemättä sisään päin, kun ajattelen sinua jutustelemassa siellä kukkasi kanssa :)

• Miten olisi:

Keskustele itsesi kanssa!

Tai..

Multinikkaile & Hämmennä.

• Anonyymi

Ole älykäs ja tee Funet...vai(yksipuhelu)?

Voisiko multinikkiä käyttävä suuttua itselleen?
        En puhu enää sinun kanssasi kun kirjoitit minulle silloin vuonna 2015 Syksyllä...

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Ole älykäs ja tee Funet...vai(yksipuhelu)?

Voisiko multinikkiä käyttävä suuttua itselleen?
        En puhu enää sinun kanssasi kun kirjoitit minulle silloin vuonna 2015 Syksyllä...

AsianVierestä

Kaikenlaista on tullut nähtyä.

Musiikkikanavalta tuli yhteen aikaan semmonen ohjelma kuin Catfis. Siinä ihmiset netissä saattoi vuosikausia, jopa kymmenisen vuotta esittää jotain muuta, eri sukupuoltakin ja keksivät itselleen kavereita, suvunkin..Ja tosiaan jopa kinastelivat itsensä kanssa..Yksi teki niin, että vaikutti hyvältä ihastuksensa silmissä..Ensin haukkui ja sitten meni toisella profiililla puolustamaan..
        Sen ohjelman idis oli siis saada nämä huijarit kiinni..

• Anonyymi

Niin olikin se ohjelma, muistan siinä oli aivan erilaisia ne todelliset ihmiset nimimerkkien ja kuvien takana, vastakohtia monesti lähettämilleen kuvillekin.

Olkapää alkoi kipeytyä kun tuli paljon laukauksia kiikaritähtäintä säätäessä, pyssy potkaisee vähän se kipeyttää joskus. Kohta lämmittämään saunaa.

Illalla tulee James Pond taas, kuuluu suosikkijaksoihini, Kultainen Ase, Christopher Lee, asuu omalla saarellaan aurinkovoimalla, palvelijanaan kääpiö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olikin se ohjelma, muistan siinä oli aivan erilaisia ne todelliset ihmiset nimimerkkien ja kuvien takana, vastakohtia monesti lähettämilleen kuvillekin.

Olkapää alkoi kipeytyä kun tuli paljon laukauksia kiikaritähtäintä säätäessä, pyssy potkaisee vähän se kipeyttää joskus. Kohta lämmittämään saunaa.

Illalla tulee James Pond taas, kuuluu suosikkijaksoihini, Kultainen Ase, Christopher Lee, asuu omalla saarellaan aurinkovoimalla, palvelijanaan kääpiö.

Se ilkeä kääpiö joka virnuilee kun tekee pahojaan?

Joku suomalainen tv-formaatti oli joku keskusteluohjelma missä oli sermi keskustelijoiden välissä etteivät nähneet toisiaan. Monelle tuli yllätyksenä kuka olikaan se jutustelukaveri. Pelkän äänen ja ajatusten perusteella on hankala arvioida ulkonäköä ja tyyliä.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se ilkeä kääpiö joka virnuilee kun tekee pahojaan?

Joku suomalainen tv-formaatti oli joku keskusteluohjelma missä oli sermi keskustelijoiden välissä etteivät nähneet toisiaan. Monelle tuli yllätyksenä kuka olikaan se jutustelukaveri. Pelkän äänen ja ajatusten perusteella on hankala arvioida ulkonäköä ja tyyliä.

AsianVierestä

Se on muuten hyvä juttu se sermi välissä juttelu. Varsinkin se draggueen , millai sekin kirjoitetaan ..ja se raksamies. Molemmat työmatkalla :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1288
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      157
      1232
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      54
      1093
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1087
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      782
    10. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51