Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+sitä+koko+päivän+ajatellut...siis+sitä+lonkkua,+se+olisi+niin+ihanan+kylmä.+Ehkä+minun+pitää+hakea+se+ja+ottaa+joku+kaunis+lasi...sehän+on+ihan+juhlaa...
27.07.2019 20:21
Voi+hyvinkin.+Ainahan+se,+että+voi+puhua+ja+saa+tukea+auttaa+.
Mitä+itse+ajattelet+?
27.07.2019 20:18
Jaan+ajatuksesi+siitä,+että+ihmisten+kanssa+on+joskus+raskasta.+Joskus+vaan+haluaa+olla+omassa+seurassaan+.+Minulla+on+ollut+vähän+ihmisväsymystä+tässä+kesän+aikana,+liittyy+arvoihin.
Aattelin+,+että+vois+vetää+lärvit....mulla+on+yksi+lonkero+jääkaapissa++:D,+Ollu+jo+monta+viikkoa,+johan+se+kohta+pilaantuukin...
27.07.2019 20:15
Juuri+niin.
27.07.2019 20:01
Sinkku+näyttää+wikipedian+mukaan+olevan+henkilö,+joka+ei+ole+ollut+avioliitossa.++Olen+siis+ihan+väärällä+palstalla++:)
27.07.2019 19:59
Mikä+sitten+mielestäsi+on+se+"lapsellinen"+eronnut,+jos+se+jotenkin+pitää+määritellä?
Varmasti+sanaa+sinkku+määritellään+monella+tavalla.+En+oikeastaan+ole+sanan+sisältöä+sen+enenpää+ajatellut.
27.07.2019 19:53
No+mistä+sinä+tiedät+mille+tasolle+se+vastaantulija+itsensä+arvottaa?
Jospa+sinä+ajattelet+olevasi+tasoa+x+ja++valitsemasi+kumppaniehdokas+luokittelee+sinut+tasoon+w....?
27.07.2019 19:49
Olen+huomannut+omalla+kohdallani,+että+jos+haluan+seurustella+jonkun+kanssa,+yleensä+seksikin+hänen+kanssaan+kiinnostaa.
"Kelpaako"+sinulle+ihan+eka+vastaan+tulija,+kun+parisuhdetta+ajattelet+omalla+kohdallasi?
27.07.2019 19:35
Ymmärsinkö+oikein,+ilman+parisuhdetta+elävä++"lapsellinen"+ihminen+ei+ole+sinkku?
Haluatko+perustella?
27.07.2019 19:32
Olet+ihan+oikeassa,+ikä+on+vain+numeroita.
Pariutuminen+ei+ole+ihan+noin+yksioikoista.
27.07.2019 19:25
Sitä+sinä+et+ole+pätevä+arvioimaan,+ei+ole+meistä+kukaan.+Ellet+sitten+ole+Pöntis+ja+puhu+itsestäsi+kolmannessa+persoonassa.
27.07.2019 19:22
Jos+sinä+olet+Pönttis,+aloitus+on+ok,+muussa+tapauksessa+ihan+turhaa+pöyhimistä+ja+urkkimista.+
Tai+no,+tietenkään+tuollainen+nimimerkit+tarkkailussa+uhkailu+ei+ole+kovin+asiallista.
27.07.2019 19:17
Juu+rohkeasti+vaan.
27.07.2019 19:14
Loistava+mitätöinti+!!
Olen+ihan+samaa+mieltä+kanssasi,+lienee+tarpeetonta+syventyä+tämän+enempää++:)
27.07.2019 19:12
Ei+tule+juurikaan+potentiaalisia,+ellei+sitten+ajattele,+että+ihan+kaikki+käy.+Ja+silloinkaan+niitä+ei+tule+montaa.+Vaikka+yhtähän+sitä+vain+useimmiten+haetaan.
Jos+ei+halua+seksi+ja+toinen+haluaa,+se+on+tietenkin+huono+juttu+parisuhteen+kannalta.+Minä+halua+kyllä+seksiä,+jos+parisuhteessa+olen,+en+vain+halua+aloittaa+sillä.+Jos+en+killo+joka+miehen+killuttimissa,+ei+se+tarkoita+etten+halua+seksiä.
Kovin+monella+tavalla+parisuhteet+alkavat+ja+se+on+ihan+hyvä.+Jos+kännipanolla,+niin+se+sopii,+jos+jollakin+muulla+tavalla,+sekin+sopii.+Minä+haluan+parisuhteen+alkavan+tai+sanotaan+nyt+seurustelun+alkavan+jollakin+muulla+tavalla+kuin+kännipanolla,+vaikka+tykkäänkin+seksistä.
27.07.2019 19:09
Saattaa+tuntua,+oletko+kysynyt+onko+tunteesi+oikea?
Kyllä+naiset+varmasti+antavat+mahdollisuuden+ihan+samoin+kuin+varmasti+miehetkin.+Harvoin+se+ulkonäkö+riittää+saamaan+niitä+perhosia+vatsaan,+vai+kuinka+se+sinulla+menee?
Luulen+useiden+naisten+kanssa+juteltuani+ja+omastakin+kokemuksesta,+että+kun+mies+avaa+suunsa,+siinä+saattaa+olla+se+kiinnostuksen+lopahtamisen+kohta.
Niin+se+varmasti+on+myös+miehillä.
Omaa+viehätysvoimaansa+voi+tietenkin+rehellisesti+arvioida.+Silloin+saa+tietää+mikä+itsestä+on+itsessä+viehättävää.+
En+osaa+lainkaan+kuvitella+miten+sitten+sen+tason+määrittelee,+kun+ajattelee+kumppanin+hakemista?
Kumppanin+etsinnässä+ei+mielestäni+ole+oleellista+se,+mitä+siinä+ulkoisessa+habituksessa+on,+vaikka+se+vaikuttaakin,+tärkeämpää+on+se,+onko+kumppaniehdokas+kiinnostava+sitten+kun+hän+avaa+suunsa.+
Ajatukset,+arvot+sen+sellaiset+asiat+ovat+suurimmalle+osalle+ne+merkittävät+asiat,+joten+tuo+hoikka/komea/ruma+asetelma+alkaa+olla+jo+aika+kaluttu+juttu.+Siinä+ei+enää+ole+mitään+mielenkiintoista.+Silloin+kun+väitteet+ovat+kaukana+totuudesta+ja+vain+peliä,+eivät+ne+jaksa+kovin+kauaa+pitää+mielenkiintoa+yllä.
27.07.2019 19:04
Ymmärrän.
On+hyvä+olla+mieskavereita,+kun+lamppu+palaa,+voi+soittaa+miehelle+ja+sanoa,+että+tuo+lamppu+ja+tule+laittamaan+se+paikalleen,+keitän+kahvit++:)
27.07.2019 18:33
Toivotaan,+että+selviää.+Pidä+itsestäsi+huolta,+olit+täällä+tai+siellä.
27.07.2019 18:22
Ei+varmaankaan+ole+järkeä,+ehkä+se+on+psykologien+se+vaikutus,+kun+ajattelee,+että+on+ristiveto,+joka+auttaa+viilennykseen++:)
27.07.2019 18:12
Puhumattakaan+millainen+taakka+se+on+arkunkantajille.
Pahoittelen+hieman+irvokasta+kommenttiani.+Kun+syyllistämään+lähdetään,+syyllistetään+kunnolla.
Kyllä+sinä+asiaa+puhut+ei+sillä,+mutta+ehkä+kaikki+ei+ole+ihan+noin+mustavalkoista+kuin+esität.
27.07.2019 18:00
206 / 258