Helteet sotkennu sinkkujen päät

Jutut on täyttä soopaa.

70

<50

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta nämä on samanlaisia kuin keskitalvellakin .

      • Jutut on ehkä samanlaiset, mutta talvella on eri syyt kirjoitella soopaa.

        En ihmettele jos joku masentuu aikuisten oikeasti juttujanne lueskellessa.


      • Anonyymi
        Iku-Turso kirjoitti:

        Jutut on ehkä samanlaiset, mutta talvella on eri syyt kirjoitella soopaa.

        En ihmettele jos joku masentuu aikuisten oikeasti juttujanne lueskellessa.

        Se on hänen ongelmansa. Jokainen on vastuussa omasta itsestään.



        -dissen opetuslapsi


    • Allekirjoitan.

      • Anna paperi , allekirjoitan myös-------> menee hakemaan kynää----->


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Anna paperi , allekirjoitan myös-------> menee hakemaan kynää----->

        📋 kas siinä.


      • Partakaveri kirjoitti:

        📋 kas siinä.

        Hyvä, kiitos Partis....
        On täällä kyllä muutama hyväkin keskustelu tänään ollut, joissa olen ollut mukana :D :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Hyvä, kiitos Partis....
        On täällä kyllä muutama hyväkin keskustelu tänään ollut, joissa olen ollut mukana :D :D

        Olen huomannut, että nokkelana olet nopeasti bongannut asiatyypit 😊


      • Partakaveri kirjoitti:

        Olen huomannut, että nokkelana olet nopeasti bongannut asiatyypit 😊

        No niinpä olen ja siksi minä sinuakin aina etsin :D


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        No niinpä olen ja siksi minä sinuakin aina etsin :D

        Haha. Kiitos. Olen hyvin pitkälti tunnekirjoittaja. Välillä kirjoitan aktiivisemmin, välillä saatan kadota melkein kokonaan. Mutta aina minä täällä pyörin.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Haha. Kiitos. Olen hyvin pitkälti tunnekirjoittaja. Välillä kirjoitan aktiivisemmin, välillä saatan kadota melkein kokonaan. Mutta aina minä täällä pyörin.

        Juuri mietin sitä, että mitä sinulle kuuluu, kun olet jotenkin vetäytynyt ja kadonnut?
        Eihän täällä mikään pakko ole kirjoittaa, en sitä tarkoita. Kunhan jäin miettimään, että onko kaikki kunnossa...


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri mietin sitä, että mitä sinulle kuuluu, kun olet jotenkin vetäytynyt ja kadonnut?
        Eihän täällä mikään pakko ole kirjoittaa, en sitä tarkoita. Kunhan jäin miettimään, että onko kaikki kunnossa...

        Minä vaan aina tulen ja menen. Viikonloppuisin aina jaksaa enemmän kirjoitella. Arkena väsyttää työpäivän jälkeen 😪. Mutta se on sellaista positiivista väsymystä.

        Vähemmän positiivista väsytystä on nyt päällä, kun minulla on välillä unettomuusjaksoja. Nyt on taas sellainen jakso päällä (kuuma sää häiritsee unia). Mutta se menee aina itsestään ohi, joten nou hätä😊. Sen vuoksi on jututkin vähän ärtyneempiä.

        Ja jos sitä mietit, en mökötä sinulle mistään. Sinä olet ihana. Lupaan sanoa jos olisi palkokasvi nenukissa.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Minä vaan aina tulen ja menen. Viikonloppuisin aina jaksaa enemmän kirjoitella. Arkena väsyttää työpäivän jälkeen 😪. Mutta se on sellaista positiivista väsymystä.

        Vähemmän positiivista väsytystä on nyt päällä, kun minulla on välillä unettomuusjaksoja. Nyt on taas sellainen jakso päällä (kuuma sää häiritsee unia). Mutta se menee aina itsestään ohi, joten nou hätä😊. Sen vuoksi on jututkin vähän ärtyneempiä.

        Ja jos sitä mietit, en mökötä sinulle mistään. Sinä olet ihana. Lupaan sanoa jos olisi palkokasvi nenukissa.

        En nyt luullutkaan, että mökötät minulle. Hienoa, että sanot, jos menee palkokasvi nenuun. Sinäkin olet ihana, ei siitä mihinkään pääse :)

        Nämä helteet ovat kyllä kamalia nukkumista ajatellen.
        Tuli turpaan tuolla toisaalla, mutta kaikesta huolimatta tänään olen jotenkin täynnä rakkautta ihmisiä kohtaan ja jotenkin niin onnellinen kaikista niistä hyvistä asioista , joita elämässä on. Kuitenkin sitä välittämistä ja arvostamista on kaikenlaisissa paikoissa :)


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        En nyt luullutkaan, että mökötät minulle. Hienoa, että sanot, jos menee palkokasvi nenuun. Sinäkin olet ihana, ei siitä mihinkään pääse :)

        Nämä helteet ovat kyllä kamalia nukkumista ajatellen.
        Tuli turpaan tuolla toisaalla, mutta kaikesta huolimatta tänään olen jotenkin täynnä rakkautta ihmisiä kohtaan ja jotenkin niin onnellinen kaikista niistä hyvistä asioista , joita elämässä on. Kuitenkin sitä välittämistä ja arvostamista on kaikenlaisissa paikoissa :)

        Oikeassa elämässä vai täälläkö? Tämä paikka on villilänsi, ja osa on täällä puhtaasti pahoittaaksen jonkun mielen. Helpointa kun ei vastaa niille ollenkaan.


      • Partakaveri kirjoitti:

        Oikeassa elämässä vai täälläkö? Tämä paikka on villilänsi, ja osa on täällä puhtaasti pahoittaaksen jonkun mielen. Helpointa kun ei vastaa niille ollenkaan.

        Täällä. Juteltiin AV: kanssa hänen kiveksistään :)
        No juteltiin siis paljon muustakin, mutta se nyt sitten nousi ongelmaksi ja meitä ohjailtiin tuonne k-18 puolelle.
        Sinä jäät paitsi kaikesta hauskuudesta :D :D


      • Minun pitää painua kohta pehkuihin, että jaksaa taas huomenna. Jos sitä viikonloppuna hilskaisi :D


    • Anonyymi

      Kyllä mun pää on menny sekaisin tässä helteessä. Nytkin on ulko ovi auki ja tuuletin ulvoo viileää ilmaa asuntoon ja liesituuletin vollottaa asunnon 27 asteista ilmaa ulos ja joka räppänä on auki ja valmistaudutaan huomiseen kauhuhelteeseen.
      Yöunetkin jää vähäisiksi, kun joutuu valvoon, et laittaa ovet kiinni ja aamulla joutuu herään jo 7 ylös sulkeen tuuletus ikkunat ja laittaan ilmastoinnin kiinni, ettei kuumaa ilmaa ala tulee sisälle.
      Koko aamun päätä jomotti, huimasi ja mahoton väsymys, et meinas nukahtaa istualtaan.
      Kaupas kävin klo 21.00 jälkeen ja Poutapäivä torttua meinasin ostaa, kun siitä saa -60% ilta-alennuksen, mut just kävin Lidlissä hakeen kääretortun ja huomenna pullaa, kun ei viitti mitään leipoo, kun uuni kuumentaa asunnon.

      t. Ruma mies

      • Ihan samoissa viilennyshommissa täällä. Ei taida tarvita juuri nukkua tänä yönä, tuntuu aika kuumalta tämä asuntoni.
        Eikä päivällä jaksa kuin torkkua, ei tee mieli ulos. Ei ole minun kelejäni nämä.

        Minunkin teki mieleni ihan oikeata lettivehnästä, mutta totesin myös, ettei viitsi uunia hehkuttaa. Vaikka saattas se paistua parvekkeellakin :)


      • Anonyymi

        En tiedä millainen viilennys tapa naapurillamme on, mutta naapuri avaa aamulla ulko-oven auki ja ovi on auki päivänkuumimman ajan. Päivällä saattaa olla hetken ovi kiinni, mutta on se yleensä auki sinne 20.30, jonka jälkeen naapuri laittaa ulko-oven kiinni.
        Meillä ulko-ovi on kiinni koko päivän ja siinä 20.00 tai vähän myöhemmin, kunnes ilma on viileämpää, kuin sisällä, niin ulko-ovi auki ja tuuletin pyörimään.
        Samoin ikkunoiden tuuletus luukut auki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä millainen viilennys tapa naapurillamme on, mutta naapuri avaa aamulla ulko-oven auki ja ovi on auki päivänkuumimman ajan. Päivällä saattaa olla hetken ovi kiinni, mutta on se yleensä auki sinne 20.30, jonka jälkeen naapuri laittaa ulko-oven kiinni.
        Meillä ulko-ovi on kiinni koko päivän ja siinä 20.00 tai vähän myöhemmin, kunnes ilma on viileämpää, kuin sisällä, niin ulko-ovi auki ja tuuletin pyörimään.
        Samoin ikkunoiden tuuletus luukut auki.

        Kerrostaloasujana olen huomannut saman asia ja luulen, että siinä on kyse ristivedon aikaan saamisesta.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kerrostaloasujana olen huomannut saman asia ja luulen, että siinä on kyse ristivedon aikaan saamisesta.

        Mut eihän siinä ole mitään järkeä päiväsaikaan, jos varjossa on 28 ja asunnossa vaikka 26 niin lämpöhän vaan nousee.
        Illalla ristiveto on järkevää, kun lämpötila on ulkona viileämpi, mitä sisälämpötila.
        Ensi viikolla kannattaa tuulettaa kunnolla, kun ilmat viilenee ja 27 asteen asuntoa saakin tuulettaa jonkun aikaa alle 15 viileydellä, kun rakenteet on lämmenneet senverran, että lämmittävät huonetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut eihän siinä ole mitään järkeä päiväsaikaan, jos varjossa on 28 ja asunnossa vaikka 26 niin lämpöhän vaan nousee.
        Illalla ristiveto on järkevää, kun lämpötila on ulkona viileämpi, mitä sisälämpötila.
        Ensi viikolla kannattaa tuulettaa kunnolla, kun ilmat viilenee ja 27 asteen asuntoa saakin tuulettaa jonkun aikaa alle 15 viileydellä, kun rakenteet on lämmenneet senverran, että lämmittävät huonetta.

        Ei varmaankaan ole järkeä, ehkä se on psykologien se vaikutus, kun ajattelee, että on ristiveto, joka auttaa viilennykseen :)


    • Anonyymi

      Seksihurjastelevat mummot ja papat ohjataan panosivustoille. Siellä voi selvittäää kivesten asennon ja meridiaanit.

    • Anonyymi

      Jaha, hukkaputkeen meni multakin pari viestiä. Kuka näitä poistelee? Eikä mitään syytä poistamiselle, varmasti olivat aivan sääntöjen mukaisia. Ihan kuin joku koittaisi muokata palstaa mieleisekseen. Täällä on kuitenkin monta muutakin kirjoittajaa kuin vain Pertti, eikä toisten keskenään jutteleminen ole yhdeltä pois.

    • Ei kai nyt? Kyllä tässä on koitettu ihan totta ja asiallisia kirjoitella. Välillä karkaa mopo käsistä, mutta ompahan mitä ihmetellä sitten..😆

      • Anonyymi

        Rekisteröitynä ja ns. "kivana tyyppinä" (sisäpiiriläisenä) saat kirjoitella mitä haluat melko huoletta, kukaan ei inise. Mutta jos anonyymi edes osallistuu "väärään" keskusteluun niin se saa syyt niskaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteröitynä ja ns. "kivana tyyppinä" (sisäpiiriläisenä) saat kirjoitella mitä haluat melko huoletta, kukaan ei inise. Mutta jos anonyymi edes osallistuu "väärään" keskusteluun niin se saa syyt niskaansa.

        Ja kun sanon että "ei kukaan inise" niin tarkoitan ettei ainakaan kukaan muista rekatuista tai mustanikeistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteröitynä ja ns. "kivana tyyppinä" (sisäpiiriläisenä) saat kirjoitella mitä haluat melko huoletta, kukaan ei inise. Mutta jos anonyymi edes osallistuu "väärään" keskusteluun niin se saa syyt niskaansa.

        En kai minäkään mitä vaan saa kirjoitella? Mua koskee samat säännöt. Enkä ole aina kovin kivakaan.

        Kyllä minustakin eräät inisee taukoamatta, suoraan ja vihjaillen. Katsoppas vaan. Mullakin on omat " vihamiehet" täällä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun sanon että "ei kukaan inise" niin tarkoitan ettei ainakaan kukaan muista rekatuista tai mustanikeistä.

        Eikän täälä olekaan kuin jompia kumpia ja molempia. On mullakin täällä kampanjavastaava, joka koittaa konstilla millä tahansa, rehellisesti tai/ja kierosti ottaa niskalenkkiä minusta, mutta taitaa olla niin läpinäkyvä ettei suoriudu niin tehokkaasti kun on ajatellut suoriutuvansa.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Eikän täälä olekaan kuin jompia kumpia ja molempia. On mullakin täällä kampanjavastaava, joka koittaa konstilla millä tahansa, rehellisesti tai/ja kierosti ottaa niskalenkkiä minusta, mutta taitaa olla niin läpinäkyvä ettei suoriudu niin tehokkaasti kun on ajatellut suoriutuvansa.

        Täällä on rekattuja, anonyymeja ja "mustanikkejä" eli niitä jotka allekirjoittaa teksinsä (flower, liner, asian vierestä yms.). Anonyymeihin suhtaudutaan lähtökohtaisesti jo eri tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on rekattuja, anonyymeja ja "mustanikkejä" eli niitä jotka allekirjoittaa teksinsä (flower, liner, asian vierestä yms.). Anonyymeihin suhtaudutaan lähtökohtaisesti jo eri tavalla.

        Aa, tarkoitit niitä. Anteeks ymmärsin väärin tai siis ajatuskuvioni oli väärä. Koska ajattelin anonyymeiksinyhtälailla mustanikit. Mutta juu oikeassa oot, ajatusvirhe.

        Yritän suhtautua tekstin mukaan, mutta tottahan se on että joku tuttu mieltyy herkemmin kuin anonyymit. Anteeksi, jos olen jotenkin kohdellut huonommin.


      • Anonyymi
        Abrakadabra kirjoitti:

        Aa, tarkoitit niitä. Anteeks ymmärsin väärin tai siis ajatuskuvioni oli väärä. Koska ajattelin anonyymeiksinyhtälailla mustanikit. Mutta juu oikeassa oot, ajatusvirhe.

        Yritän suhtautua tekstin mukaan, mutta tottahan se on että joku tuttu mieltyy herkemmin kuin anonyymit. Anteeksi, jos olen jotenkin kohdellut huonommin.

        Et sinä ole muistaakseni huonommin kohdellut, moni muu rekattu tai mustanikki kyllä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole muistaakseni huonommin kohdellut, moni muu rekattu tai mustanikki kyllä on.

        Toivottavasti pysyn enemmän asiassa, kun kirjoittajassa kiinni. Ja on ihan okei sanoa mullekin, jos töppöilen. :)

        Koitan funtsia sitten tahollani korjausliikkeitä.


    • Näin on. Jo yhden celsius-asteen viilentyminen kohottaa heti juttujen tasoa jopa 38%.

      • Anonyymi

        Vuoden 2018 alin lämpötila -37.1 mitattiin 4.2.2018, silloin täällä kirjoitettiin mm:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15172653/jollet-bailaa-nuorena

        Vuoden 2017 alin lämpötila -41.7 mitattiin 5.1.2017, silloin täällä kirjoitettiin mm:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14661084/millaisiin-deitti-ilmoituksiin-yleensa-ei-vastata

        Vuoden 2016 alin lämpötila -41.2 mitattiin 7.1.2016, silloin täällä kirjoitettiin mm:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14663444/nuoret-naiset-nirppanokkia

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuoden 2018 alin lämpötila -37.1 mitattiin 4.2.2018, silloin täällä kirjoitettiin mm:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15172653/jollet-bailaa-nuorena

        Vuoden 2017 alin lämpötila -41.7 mitattiin 5.1.2017, silloin täällä kirjoitettiin mm:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14661084/millaisiin-deitti-ilmoituksiin-yleensa-ei-vastata

        Vuoden 2016 alin lämpötila -41.2 mitattiin 7.1.2016, silloin täällä kirjoitettiin mm:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14663444/nuoret-naiset-nirppanokkia

        -flowersreally-

        "https://keskustelu.suomi24.fi/t/15172653/jollet-bailaa-nuorena "

        Mitä mieltä muuten olet tuosta Viinamiehen pariutumisdynamiikan ensimmäisestä (ja kaiketi myös toisesta ja sekä kolmannesta) pääsäännöstä? Mä kun allekirjoitan tuon, että alkoholi toimii hyvin tehokkaasti katalysaattorina kaikenlaiselle suhdetoiminnalle. Kekkosen aikaan kai pysyi jopa valtiollinen ystävyys ja yhteistyö kunnossa viinan avulla.

        Eikä täällä edes mikään helle ole, ilmastoidusssa huoneessa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        "https://keskustelu.suomi24.fi/t/15172653/jollet-bailaa-nuorena "

        Mitä mieltä muuten olet tuosta Viinamiehen pariutumisdynamiikan ensimmäisestä (ja kaiketi myös toisesta ja sekä kolmannesta) pääsäännöstä? Mä kun allekirjoitan tuon, että alkoholi toimii hyvin tehokkaasti katalysaattorina kaikenlaiselle suhdetoiminnalle. Kekkosen aikaan kai pysyi jopa valtiollinen ystävyys ja yhteistyö kunnossa viinan avulla.

        Eikä täällä edes mikään helle ole, ilmastoidusssa huoneessa.

        Niin että Kekkosen aikaa vielä muistellaan?

        Emmä tiedä, kai se kaikenlaista katalysoi, mutta ei kyllä mun kaveripiiriin kuulu alkoholia reippaasti käyttäviä, enkä ole edes uskovainen. Että kellä katalysoi, kellä ei, sanoisin. On ne ajat kumminkin Kekkosesta hieman kai muuttuneet.

        -flowersreally-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että Kekkosen aikaa vielä muistellaan?

        Emmä tiedä, kai se kaikenlaista katalysoi, mutta ei kyllä mun kaveripiiriin kuulu alkoholia reippaasti käyttäviä, enkä ole edes uskovainen. Että kellä katalysoi, kellä ei, sanoisin. On ne ajat kumminkin Kekkosesta hieman kai muuttuneet.

        -flowersreally-

        Mä olen suunnilleen taajuudella kerran kahteen vuoteen missään, missä alkoholia käytyetään reippaalla kohtuudella saati kohtuuttomasti. Mutta juuri nuo hetket on niitä jolloin näkee että jotain tapahtuu tai voisi tapahtua, muuten ei sitten kenellekään tapahdu mitään. Edelliset työpaikkaromanssit olen nähnyt yli vuosikymmen sitten. Mutta ehkä mä vaan elän jossain konservatiivisessa kuplassa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mä olen suunnilleen taajuudella kerran kahteen vuoteen missään, missä alkoholia käytyetään reippaalla kohtuudella saati kohtuuttomasti. Mutta juuri nuo hetket on niitä jolloin näkee että jotain tapahtuu tai voisi tapahtua, muuten ei sitten kenellekään tapahdu mitään. Edelliset työpaikkaromanssit olen nähnyt yli vuosikymmen sitten. Mutta ehkä mä vaan elän jossain konservatiivisessa kuplassa.

        ”Mutta ehkä mä vaan elän jossain konservatiivisessa kuplassa.”

        Ehkä. Persukuplassa.

        -flowers-


    • No niin. Pertsa elementissään. Tipahtiko mielialalääke dosetista lattialle aamusta? 😂

    • Anonyymi

      Ei se helle ole yksistään, vaan kun täällä on enemmistö kaikkia erikoisia vaihtoehtopersoonallisuuksia, normista eriäviä, että pehmeitä puheita kyllä piisaa. Kukin venkoaa sanottavaansa omaan suuntaansa överiksi poikkeuksetta, vaikka puheen alkujuuressa olisikin ymmärtävällä tulkinnalla jokin järjen itu ja vaikka fyysisiä ulottuvuuksia lähtökohtaisesti löytyy vaan kolme. Tai neljä, jos pääilmansuunnat otetaan huomioon.

      Salaliittojuonittelut ja mielikuvitusarvuuttelut toistensa profiileista ovat suosiossa. Ennen tätä anonyymi uudistusta yritettiin sinnikkäästi määrätä kaavaa, mistä matematiikalla lasketaan markkina-arvo (MA-teoria vanhoissa ketjuissa), lähinnä naisten, osittain kun palstan miesenemmistö luokitti ns."hypergamian" vaikutuksesta itsensä suht alas (=ätmi).
      Tietenkin seksuaalisuus (live)sosiaalisuuden kulmasta käsitetään palstamiesten joukossa mekaanisesti ja siten vääristyneesti (koska viihdeteollisuus), vaikka sen kuuluisi olla suunnilleen vaan keskikokoisen katiskan kokoinen.

      Siksi uudet kirjoittajat, etenkin naiset, joutuvat aluksi ihmettelemään sisäpiirimenoa, jos yrittää sanoa jotain asiallisesti, ja sitten on kuitenkin mölyjä vastassa.
      Mutta kun sanoo selkokielellä, eikä kommentoi tahallisia väärinymmärryksiä, niin karavaani kulkee kyllä, vaikka taustaräksytystä riittää..

      Nyt tämä tosimies lähtee hakemaan pyörällä ja mustalla muovikassilla jäätelöä kaupasta 2,65 kilometrin päästä,
      sanovat että olisi näillä keleillä hyvä viilentää välillä.
      tosimies

    • Muistan tän viime kesältä..

      "Tutkimus havaitsi, että hellejakson aikana kuumassa asuneiden testihenkilöiden tiedon havainnointiin ja käsittelyyn liittyvät kyvyt olivat heikommat kuin toisilla tutkimukseen osallistuneilla."

      https://yle.fi/uutiset/3-10306350

    • Njet

      Mun jutut on säästä huolimatta laadukkaita ja myyviä.

      (Hihitystä)

      • Jos esmes kertoisin mitä kaikkea idioottimaista tänään on tullut tehtyä, niin serverin käyttöaste kuumenisi ja ylimalkaisten kannanottojen määrä räjähtäisi käsiin.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Jos esmes kertoisin mitä kaikkea idioottimaista tänään on tullut tehtyä, niin serverin käyttöaste kuumenisi ja ylimalkaisten kannanottojen määrä räjähtäisi käsiin.

        (Naurua)

        Teoria

        Kun lämpötila nousee tietylle levelille niin erotiikka saa siivet mutta ihminen sulaa.

        (Hirn)


      • Kiinnostaisi tietää, milloin kirjoittelet taas Pönttiksenä?


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää, milloin kirjoittelet taas Pönttiksenä?

        Pönttis ja minä ollaan vanhoja palstaguruja. Meidän kynä on terävämpi kuin kolmijalkaisten semitelineiden.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Pönttis ja minä ollaan vanhoja palstaguruja. Meidän kynä on terävämpi kuin kolmijalkaisten semitelineiden.

        (Hihitystä)

        Teillä on terävä kynä, mutta asennevamma.


      • Funeau kirjoitti:

        Pönttis ja minä ollaan vanhoja palstaguruja. Meidän kynä on terävämpi kuin kolmijalkaisten semitelineiden.

        (Hihitystä)

        Mun läppäri lojuu tällä hetkellä kaadetun raidan päällä kannolla ja Audin takaluukku on yhä auki.

        Käväisin katsomassa miltä ihmiset näyttävät.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mun läppäri lojuu tällä hetkellä kaadetun raidan päällä kannolla ja Audin takaluukku on yhä auki.

        Käväisin katsomassa miltä ihmiset näyttävät.

        (Naurua)

        Raita

        Raita on eräs vittumaisimmista puista taivaan alla.

        Kuka sellaiseen tutustuu, tutustuu raitaan.

        (Käkätystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Pönttis ja minä ollaan vanhoja palstaguruja. Meidän kynä on terävämpi kuin kolmijalkaisten semitelineiden.

        (Hihitystä)

        Pönttis ja Funeau eivät uppoa koskaan. Korkki on materiaalina hienoa.


      • Funeau kirjoitti:

        Raita

        Raita on eräs vittumaisimmista puista taivaan alla.

        Kuka sellaiseen tutustuu, tutustuu raitaan.

        (Käkätystä)

        Raita Karpo

        https://youtu.be/uVM1IKzBYSE

        Eräs vittumaisimmista äänistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pönttis ja Funeau eivät uppoa koskaan. Korkki on materiaalina hienoa.

        Mjoo

        Ajattelun keveys on yhteydessä tuuleen, joka meitä tuolla jo odottaa.

        Nämä nihkeät yöt.

        (Naurua)


      • Iku-Turso kirjoitti:

        Raita Karpo

        https://youtu.be/uVM1IKzBYSE

        Eräs vittumaisimmista äänistä

        Mä muistan. että tämä herra Karpo vei pakasteesta poronpotkaa naiselle, jolta oli juuri palanut talo.

        Että voi ihminen keksiä.

        Ja keskellä kovinta pakkasta.

        (Hirn)



    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1745
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1365
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1222
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1167
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      193
      961
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      951
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      903
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      798
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe