Ei se auta ku baariin tänää

Anonyymi

Jep ei ne naiset kotiin kävele, vähän humala päälle ja ulos katteleen tyttöi tai baariin, josko sit löytys joku kiva, mutta saa nähä. Oon ihan kiva ja käyn duunis, ihan tavallinen mies, mutta hiljasta on naisrintamalla, vähän ujoki, mut jos tänää vähä rohkeentuis ja menis jutteleen, ettei jää sanomiseks :D.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu rohkeasti vaan.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia.

t. viinamies

• Anonyymi

Ei ne miehetkään kävele kotiin eikä festareillakaan luokse, vaikka kuinka humalassa olisin. Ei siihen olisi auttanut minihamekaan päälläni:) Tämä naiselta tänne.

• Anonyymi

Mökillä, kun kaupungissa ei ole mitään mielekästä tekemistä, ystävät meni tanssimaan, mä en sinne tönittäväksi mene kipeän käteni kanssa.
      Ens viikolla ehkä menen jonnekkin, jos saan käteni viimeinkin pois paketista.

Osalla ystävisäni on vielä kesälomaa ja ovat reissussa laivalla tai pyöräilemässä saaristoreittiä... siis kuka missäkin päin maailmaa.
      Saunominenkin tänään oli hankalaa, mutt sujui kuitenkin kun sain pesu apua.
      Kiusallista olla näin avuton!

• Anonyymi

Minusta ois vaihteeksi hauskaa olla tönittävänä. Käskää ei ois enää kipee. Osatekonivel-leikkelyksen jälkeen on paranna jo perin mainiosti se.
        Seevetti ku niistäki tönimisuntemuksista jo vajaat 10kunta vuotta aikaa on. Nuijapäitten lavan tiskossa Ylikiiminkissä ujopiimäisenä poikasena tulpat korvissa hissuttelin kaverin seurasa. Soli, ja on ellee, viitise vuotta muva nöyrempi.
        Ja olihan se poikaa ko tyttölöt muuten niin rimpsakat mutta hullaavan pullapyllyiset tiukoilla trikoilla jostahi päi aina selkää lämi, sielä toktor pompeijin ja Pätri nyysteenin rytmissä karkeloijessaan, lähesmänköön pilkkovalottomassa liiterissä jotensakin epäselvässä tilassa.
        Ja kun sitten tanssireissusta palautuin ja etupenkkilöllä istuksin, niin takanain ol muudan kaver kimmaysti sylissään ja se puolitokkurassa hipli, ehkä tietämättään, niskaani. Tunthu se niin väärältä ja räävittömältäkin antaa moisen syntilömäisen irstauden tapahtuva mutta pakana miten se miellytti minua niin kauan kosketuksen puutteessa ränsistynyttä.
        okei, siinäpä ne törkeimmät

• Lykkyä. 😊👌

Mä rakensin tänään poitsun kanssa aitaa. Saatiin kunnon hiki ja vajaa puolet pystyyn. Sit kurvattiin moottoripyörällä kakspäällä maalle ja käytiin mökillä uimassa.

Huomenna taas aidantekoon. Veikkaan, että huomenna se on jo kokonaan pystyssä. Saa naapurin nainen sutia siihen sit värin. Vähän vielä pengerrystä kivistä sen alle, multakasat tasoitella ja sekin on bueno. 😊👌

Vielä jos loppulomasta kerkeis puuliiteriin pellit mätkäsee katolle. Sit ois kesän hommat jo pitkällä.
      Baarit ei nyt kyllä kiinnosta, eikä oikeen naisetkaan siinä mielessä. Näitähän löytyy jutusteluun vaikka mistä. 😬👌

• Anonyymi

Mutta mitä se hyövyää tawata naine tai tyttölö kestikievarin puupenkillä siansorkkavellin ja kotipirtun avulla,ellei ole aikeissa alkkaa seurrustella, ja häihisä sitte myötäjäiosten ja kihlinkien ostelujen jälkeen männä sekä sitä kautti avioliittoutua. Mitä järkevyyttä vain ilkamoida tovi lihallisesti tuntemattoman kansa? Eikö soo niin hoopoakin jo? Ynnä miestä syövää se?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      161
      3538
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      63
      2763
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2140
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      133
      1721
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      82
      1617
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1554
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1492
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      99
      1244
    9. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1138
    10. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    Aihe