Miksi on hyvä olla nais ystäviä

Anonyymi

Kun kaljat loppuu kesken mökillä eikä itse ole ajokunnossa niin sitten puhelimesta katsoo naisten numeroita ja soittaa jollekkin entiselle panolle että toisitko olutta tänne mökille, tarjoo myös naiselle ja pyytää jäämään yöksi. Kyllä nainen tuo.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Semmosta se alkoholistin elämä on, käyttää hyväksi muita, minkä sielu sietää. Mikset tilaa kaupasta kotiinkuljetusta?

• Anonyymi

Minunkin yksi entinen naisystäväni soitteli aina viikonloppua vastaan, jos kävisin sille kaljakaupassa ja lainaisin sille siihen kuluneet rahatkin kun tili tulee vasta ennen joulua *ittu.. Ristus, mitä mäyris maksaa, kympin? No ei se oikeastaan ollut edes ystävä, velvollisuustuttu mutkan kautta. Ei kuulu enää nykyään tuttavapiiriin.

xLiner

• Ymmärrän.
      On hyvä olla mieskavereita, kun lamppu palaa, voi soittaa miehelle ja sanoa, että tuo lamppu ja tule laittamaan se paikalleen, keitän kahvit :)

• Anonyymi

Hahaa, minua pyydettiin asentamaan puhelimen ja tietokoneen päivityksiä, kaveri, eipä siinä mitään... Oli meikkiä, sämpylöitä, olutta ja kauniita sanoja... Vähän harmitti molempien puolesta, mutta olin varattu ja varattuna olen varattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa, minua pyydettiin asentamaan puhelimen ja tietokoneen päivityksiä, kaveri, eipä siinä mitään... Oli meikkiä, sämpylöitä, olutta ja kauniita sanoja... Vähän harmitti molempien puolesta, mutta olin varattu ja varattuna olen varattu.

Kylläpä sanoit kauniisti tuon varattuna olet varattu, pistäisin sydämen jos osaisin.

Onhan näitä aviomiespalveluja, joihin eivät tietty kuulu ne petipuuhat, mutta nuo lampun vaihdot, taulu seinään...sen tyyppiset asiat.
        No lamput saan kattoon, jos sinne sokeripalaan yletyn, mutta moneen asiaan olisi kiva sada kumppani ja kyllä jotkut asiat vaan taittuvat miehiltä paremmin kuin minulta. On se silti pitänyt yhtä ja toista opetella, kun on yksin. Exäni osasi tehdä mitä vaan, isäni osasi mitä vaan, veljeni osaa mitä vaan, olen tottunut liian hyvälle :)
        Eron jälkeen isä auttoi monessa kohdassa, hänen kuolemansa jälkeen olin taas pulassa. Veljeni on pässi!! :)
        -kaskenpolttaja

• Anonyymi

Omalla kohdallani nainen ja mies voi olla pelkkiä ystäviä vain jos nainen on susiruma.
      En alkaisi hyysätä mitään prinsessoja. Prinsessat joko ymmärtävät antaa tai katson ajankäytön kanssaan ajanhukaksi.
      Susiruma nainen on valmis korvaamaan työstä jota asunnollaan haluaa teettää.
      Prinsessatyypit haluavat työt ilmaiseksi mutta eivät sitten "ystävyyden" nimissä ymmärrä edes antaa.
      Susirumien kanssa raha puhuu ja se on oikein jos kerran haalarirakentamista pitää tehdä.

• Tosi amatöörimäistä olla jossain mökillä vajavaisesti varustautuneena. Olutta pitää olla mukana, eikä jättää sitä enpätiedäjuttujen varaan. 😂

Voi niitä naisia soitella muullakin verukeella mökille, vaikka sillä, että ois mökin lisäksi ihan törkeen hyvä seuraa. 😁🤘

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe