Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laita+sitten+aloitukseesi+linkkii+siihen,+missä+kerrotaan+niistä+panomiehen+naisista.+Tuosta+jutusta+en+löytänyt+sellaista+kohtaa.
18.09.2019 20:20
Kaikki+hyvin.+Tulin+just+kotiin+ja+minulla+on+uusi+valokuitujuttu+ja+kivat+vihreät+valot+vilkkuvat+iloisesti+makkarissa.+Jossa+siis+kävi+tänään+asentajamies....jessus,+on+elämä+hyvässä+kuosissa+😁
18.09.2019 20:17
No+äänet+ja+harhat+ovat+sellaisia,+etteivät+ne+synny+ihan+vaan+koneen+ääressä+istuen.
Totta+kyllä+se,+että+tietynlaista+vainoharhaa+on+kyllä+tämä+nikkien+arvailukin.
18.09.2019 20:15
Harhat+ovat+kyllä+asia,+jolle+kannattaa+tehdä+jotain+ja+lääkkeet+ovat+monen+pelastus.+Voi+vain+kuvitella+millaista+on,+kun+on+vaikka+pää+täynnä+ääniä,+jotka+haukkuvat,+arvostelevat,+käskevät+tekemään+jotain+vahingollista.+Ja+koko+ajan.+Kyllä+siinä+tarvitaan+silloin+apua+ja+lääkkeistä+on+apua.+Kurjaa+vaan+on+se,+että+voi+joutua+kokeilemaan+useampia+ennen+kuin+löytyy+oikea.
18.09.2019 17:56
Olivat+ja+äiti+on+vieläkin+kaunis.+
Meistä+lapsista+tuli+kauniita+ja+myös+tämä+nuorempi+polvi+on+kauniita.
Mitenkäs+aloittajan+vanhemmat?
18.09.2019 17:38
Olisiko+sinulla+jotain+tutkimusnäyttöä+tai+tilastoa+asiasta?
18.09.2019 17:32
Kyllä+nainen,+korkeasti+koulutettukin,+mielummin+sinkkumiehen+ottaa,+kun+pariutua+haluaa+ja+sukua+jatkaa.++Varatut+miehet+eivät+taida+olla+monellakaan+se+ykköstoive.
18.09.2019 17:28
Olisiko+varkaus+ollut+liian+raaka+ilmaus,+kun+piti+vaihtaa?
18.09.2019 17:25
Oikeastaan+kun+tarkemmin+harkitsen,+yksinäinen+pimpero+tarvitsee+tuplana+sen,+mitä+yksinäinen+ätmi+saa.+Sehän+on+rikos,+että+pimpero+on+yksinäinen!
18.09.2019 17:23
Juu+otan+mielihyvin+vastaan+korvauksen+takautuvasti+siitä+asti+kun+täytin+16v+joskus+muistaakseni+60-+70+luvulla.+Minulla+olisi+käyttöä+korvaukselle.+Alankin+laskeskella+paljonko+on+tulossa.....
18.09.2019 17:21
Ilmeisesti+sitten.++
Sinänsä+mielenkiintoista+,+että+eikö+se+auton+varastaminen+muuttunut+jotenkin+nimikkeeltään....luvaton+käyttöönotto+tai+jotain+sinne+päin,+vai+muistanko+väärin?+
Ei+nyt+liittynyt+aloitukseen,+tuli+vain+mieleen.+😊
18.09.2019 17:15
Kenelle+mahdoit+kommenttisi+osoittaa?+
Osaan+kyllä+avata+linkit+ja+lukea+ne.
18.09.2019 17:12
Kai+se+nyt+on+sanomattakin+selvää,+että+väkisin+on+väkisin.
Jos+mies+haluaa+avioliitossa+seksiä,+kannattaa+panostaa+siihen+omaan+taitoonsa+ja+vaimon+tyytyväisenä+pitämiseen.+Tyytyväinen+nainen+ei+luultavasti+pihtaa,+koska+naisetkin+pitävät+hyvästä+seksistä.
18.09.2019 16:36
Minä+pidän,++kaikki+eivät+pidä+😁
18.09.2019 16:29
Jos+tätä+sinun+kommenttiasi+lukee+pikkuisen+syvemmin,+huomaa,+että+kirjoitat+asiakirjoittajista,+joihin+ilmeisesti+luet+minut+ja+joihin+sinä+et+katso+kuuluvasi...ymmärsinkö+oikein?
Olen+luullut+sinun+olevan+asiakirjoittaja,+pohjaavathan+aloituksesi+asiateksteihin.+Tämä+nyt+kyllä+selvensi+asiaa+aika+tavalla.+Taas+huomaan,+että+pitäisi+aina+tarkentaa+ennen+kuin+tekee+tulkintoja.+Pahoittelen,+että+olen+pitänyt+sinua+asiakirjottajana.
Miten+määrittelet+itsesi+kirjoittajana?
18.09.2019 10:02
Tuo+termi+ei+ole+minulle+tuttu+ja+yritin+sitä+kuukkelilla+selventää.+Konekäännökset+ovat+ongelmallisia+ja+voi+olla,+että+ymmärsin+väärin.
Kuitenkin+siinä+sanottiin+tuon+käyttämäsi+termin+tarkoittavan+sitä,+että+mieheltä+kielletään+tunteet.+Eli+jos+olisin+sanonut+sinun+tuntevan+sääliä+ja+että+sinun+pitäisi+tehdä+sille+jotain,+silloin+olisin+käyttänyt+tuota+shaming+languagea,+olenko+ymmärtänyt+oikein?
Tulkitsetko+sinä+muitakin+feministien+vanhoja+kikkoja+yhtä+väärin?
Kun+en+ole++feminismiin+perehtynyt,+en+tiedä+uusia+enkä+vanhoja+kikkoja.++Mikähän+termi+sille+olisi,+että+heittelet+noita+feminismijuttuja+tai+suvallijuttuja+minun+kanssani+keskustellessasi+?
18.09.2019 09:55
En+seuraa+itsekään+sitä.+Sinänsä+ihmiskokeet+ovat+mielenkiintoisia+seurattavia,+silloin+vaan+pitää+hyväksyä+ne+valinnat,+joita+kokeen+järjestäjä+on+tehnyt.
18.09.2019 09:46
Luovuus+on+hieno+asia+😁
18.09.2019 09:15
Voi+sentään...eikö+ole+osattu+valita+katsojaystävällisiä+pareja?+Mitä+katsoja+etsii+tuon+tyyppisistä+ohjelmista?
18.09.2019 09:14
Niinhän+se+näyttää+politiikassa+olevan,+että+syyllinen+kaikkeen+on+vallassa+oleva+hallitus+ja+ennen+kaikkea+vallassa+oleva+pääministeri.
Oppositio+kaiuttaa+kuuluvalla+äänellä,+mikä+kaikki+on+pielessä+ja+että+maailmanloppu+on+käsillä.+Toisin+oli+silloin+kun+he+olivat+vallan+kahvassa.
Ja+osa+kansaa+komppaa+innolla.
18.09.2019 09:10
25 / 258