Taas yhden illan nainen antoi painaa paljaalla.

Anonyymi

Kortonkeja olin varannut mukaan kun lähdin baariin. Sieltä yllättäen löytyikin sitten nätti nainen, jonka kanssa ilta päättyi hänen asunnolleen ja sänkyyn. Ei edes kysellyt kortonkien perään, vaan paljaalla sai painaa loppuun saakka.
Olen kyllä sen verran vastuuntuntoinen itse, että jos tietäisin tai edes epäilisin itselläni jotain tautia, en ilman kumia työskentelisi. En kyllä ollut varma hänen tilaanteestaan tautien suhteen, mutta olen aika rohkea kaveri tekemään kaikenlaista.
Oli jo ehkä seitsemäs- tai kahdeksas nainen tässä parin vuoden sisällä joka päästi paljaalla sisään. Kumia vaadittu vaan parissa muussa tilanteessa.
Onhan se kivempaa paljaalla, varmaan molempien mielestä.

18

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitten se vasta kivaa onkin, kun saat herpeksen....

      • Anonyymi

        Täytyy myöntää, että joskus sitä salaa toivoo että ihan opetusmielessä joku näistä mestareista saisi herpeksen. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy myöntää, että joskus sitä salaa toivoo että ihan opetusmielessä joku näistä mestareista saisi herpeksen. 👍

        Juuri kuulin eräästä, joka oli saanut, eikä nähnyt aiheelliseksi kertoa siitä kumppaneilleen. Itse pidän sellaista jo pahoinpitelynä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Juuri kuulin eräästä, joka oli saanut, eikä nähnyt aiheelliseksi kertoa siitä kumppaneilleen. Itse pidän sellaista jo pahoinpitelynä.

        😠 Jokaisella on velvollisuus kertoa jos itseltään jotain löytyy.
        Herpes osaa olla todella ikävä tauti sille päälle sattuessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😠 Jokaisella on velvollisuus kertoa jos itseltään jotain löytyy.
        Herpes osaa olla todella ikävä tauti sille päälle sattuessaan.

        Oikein tollaisille kylli kylleille,kullikilit


      • Anonyymi kirjoitti:

        😠 Jokaisella on velvollisuus kertoa jos itseltään jotain löytyy.
        Herpes osaa olla todella ikävä tauti sille päälle sattuessaan.

        Olen samaa mieltä. Todella kurja, jos tietää, eikä kerro. Olen ymmärtänyt herpeksen olevan tosi kurja ja kun se on sitten loppuiän seuralainen.


    • Anonyymi

      Tai nainen saa lapsen.

    • Anonyymi

      "Olen kyllä sen verran vastuuntuntoinen itse, "

      Etkä ole. Olisit siinä tapauksessa käyttänyt kumia anyway.

    • Anonyymi

      Saatua se on klamydiakin:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        Tää oli hyvä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää oli hyvä 😄

        😂😂 Provoaloitukseen täydellinen vastaus


    • Voi tyhmyyttä.

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna olet vastuuntunnoton idiootti, tuntuu kait hyvältä saada myös sukupuolitauteja?
      Herpeksen ja aidsin lisäksi on muitakin tauteja... ja lähes oireettomia; jolloin itse levität tauteja kumppaneillesi.
      Silloin myös oma terveytesi on koko ajan vaarassa, muodostua vaikka syöväksi.

      "Joskus HPV-infektio pitkittyy ja etenee syövän esiasteeksi tai syöväksi. Osa HPV-tyypeistä, erityisesti 16 ja 18, voivat aiheuttaa naisilla kohdunkaulan syöpää. Osassa penissyöpätapauksista on löydetty HPV-16 ja -18 -virustartuntaa. HPV on liitetty myös osaan nielurisojen, ulkosynnytinten ja peräaukon syöpätapauksista."
      ( lähteenä Terveyskirjasto)

      Kyseiset "pikku pöpöt" kun elävät kaikilla limakalvoilla...
      Joten ainoastaan kaikenlainen perinteinen seksi käy ja vain kumin kanssa harrastettuna satunnaisen kumppanin kanssa.
      Mies voi saada myös imettäesään jortikkaansa naisella... niin ett hauskoja kokemuksia sulle vaan. Jos sä olisit vastuuntuntoinen MIES käyttäisit kumia!

      • Hienoa...Kyllä huomaa, että valistamiseni ei ole mennyt hukkaan tällä palstalla... Kaskenpolttajakin oli heti nohevana...
        Minua on kyllä osattu arvostella bakteerikammoiseksi, mutta kiva huomata, et sisimmässään arvostelijat ovat pelko perseessään lopulta ymmärtäneen minun puhuvan totta...


    • Anonyymi

      Mistään bbeevasta nyt ei osaa olla kateellinen, kun en ole samaa lajia. Kaikki eläinlajit lisääntykööt oman lajinsa kanssa omien lajiominaisten tapojensa mukaan. Sun laji parittelee tollatavalla kännissä tuntemattomien kanssa.

    • Anonyymi

      Viinaa kun juo ja baariin kun menee niin sieltä löytyy nainen joka haluaa panna. Vain viinaa juomalla saa naisia uskokaa jo. Ei siinä hässäkässä kumia lähdetä ostamaan vaan kumeja pitää olla mukana povitaskussa koska naiset myös menee baariin miestä hakemaan. baari on se yleisin paikka missä mies ja nainen kohtaavat. Kannattaa nyt pyytää naista treffeille sitten.

      T: Viinamies

    • Anonyymi

      Samoja kokemuksia kuin aloittajalla ja ei ne naiset kumeja kysele. Tuntuu kumiton naturel pimppa paljon paremmalta ja siementen sisään pumppaaminen tekee höpöä.

    • Anonyymi

      Siitä se aloittajan Herpes-C aina vain HIV-viruksen kanssa taas leviää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      144
      1912
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1487
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      91
      1285
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1272
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1205
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1081
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      997
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      986
    9. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      962
    10. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      848
    Aihe