Jouko komensi naisia ja...

Anonyymi

...sekös sitten suututtaa.

Luin ensin tuon:

https://www.is.fi/viihde/art-2000006241206.html

"
– Ihan tosiaan se komensi meitä. Tuli sellainen fiilis, että enpäs sano mitään enää, Arja, 57, hämmästeli.

– Hän neuvoi käskevällä ja komentavalla tyylillä. En ole komentanut lapsianikaan sillä tavalla. Se jurppi vähän, myös Merja, 63, totesi.

"
Sitten tuon, Joukon käytöshän on ihan ymmärrettävää, pistelee vain takaisin:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006217079.html

"– Pitää olla tavallaan napakka, kivan rauhallinen ja naisellinen. Eikä saa tulla liian herkästi iholle. Se on ärsyttänyt monissa naisissa, että he ovat tulleet taloon ja asettuneet sinne. Alkaneet määräilemään, että tämä pitää laittaa näin ja näin. Olen muutaman heittänyt aika nopeasti takavasemmalle, että kyllä se mun tapetti saa olla just noin. Kymmenen vuoden aikana mun luona kävi monia naisia ja he sössivät sen kun tulivat iholle. No, he olivat sen luontoisia."

-harmis-

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisten käytös onkin ymmärrettävää.

      • Anonyymi

        Ei likimainkaan aina. Paitsi tietysti sulle kun haluat ymmärtää kaikkea ja kaikkia.

        -harmis-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei likimainkaan aina. Paitsi tietysti sulle kun haluat ymmärtää kaikkea ja kaikkia.

        -harmis-

        Kyllä ihmisten käytös lähtee ihan siitä samasta lähtökohdasta kuin sinunkin käytös.
        Ymmärtäminen ja hyväksyminen ovat kaksi eri asiaa.
        Ymmärrän hyvin vaikka käskyttävää miestä tai toisen matalaan älykkyyteen viittaavaa miestä, en kuitenkaan kovin kauaa kuuntele sellaista .


      • Kyllä minä sinuakin Harmaaritari ymmärrän, jostakin kipukohdasta sinunkin kommenttisi usein kumpuavat, en kuitenkaan hyväksy tapaasi halveksia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kyllä minä sinuakin Harmaaritari ymmärrän, jostakin kipukohdasta sinunkin kommenttisi usein kumpuavat, en kuitenkaan hyväksy tapaasi halveksia ihmisiä.

        nyt kyllä kyökkistelet :D Miten niin kipukohdasta? No jos jotkut ihmiset vain on halveksittavia mitä niitä muuta pitäisi kuin halveksia? niinkuin nyt se yksi äitinäs puukottelija esmes. Tai sitten vaikka delfiinejä teurastavat japsit:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sydanta-sarkevat-kuvat-delfiiniemo-lohduttaa-perhettaan-hieromalla-ennen-kuin-joutuu-teuraaksi-kuolemaansa-odottaa-talla-pyyntikaudella-yli-1700-delfiinia/7551468#gs.47flx0

        Hävittäisin jos voisin enkä tuntisi minkäänlaista tunnontuskaa siitä, tietäisin että maailma olisi pykälän parempi.

        -harmis-


      • Anonyymi

        Sitten tulee valtias ja sanoo: no se on poikki kuule päät kaikilta Caligula-tyyliin, kaikilta upseereiltakin aivan vain huvin vuoksi :_:D

        Aivan täysin naurettavaa on tuollainen rakkautenne: minähän leikkaan heti pippelit poikki mieheltäsi jos se on mukava :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt kyllä kyökkistelet :D Miten niin kipukohdasta? No jos jotkut ihmiset vain on halveksittavia mitä niitä muuta pitäisi kuin halveksia? niinkuin nyt se yksi äitinäs puukottelija esmes. Tai sitten vaikka delfiinejä teurastavat japsit:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sydanta-sarkevat-kuvat-delfiiniemo-lohduttaa-perhettaan-hieromalla-ennen-kuin-joutuu-teuraaksi-kuolemaansa-odottaa-talla-pyyntikaudella-yli-1700-delfiinia/7551468#gs.47flx0

        Hävittäisin jos voisin enkä tuntisi minkäänlaista tunnontuskaa siitä, tietäisin että maailma olisi pykälän parempi.

        -harmis-

        Ja kaikilla ihmisillä on oikeus pitää myös sinua näihin halveksittaviin kuuluvana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt kyllä kyökkistelet :D Miten niin kipukohdasta? No jos jotkut ihmiset vain on halveksittavia mitä niitä muuta pitäisi kuin halveksia? niinkuin nyt se yksi äitinäs puukottelija esmes. Tai sitten vaikka delfiinejä teurastavat japsit:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sydanta-sarkevat-kuvat-delfiiniemo-lohduttaa-perhettaan-hieromalla-ennen-kuin-joutuu-teuraaksi-kuolemaansa-odottaa-talla-pyyntikaudella-yli-1700-delfiinia/7551468#gs.47flx0

        Hävittäisin jos voisin enkä tuntisi minkäänlaista tunnontuskaa siitä, tietäisin että maailma olisi pykälän parempi.

        -harmis-

        Mitä tarkoittaa kyökistelet?
        Itse en kauheasti erottele väkivaltaa. Joku käyttää fyysistä väkivaltaa ja joku henkistä väkivaltaa, minusta sama asia. Ja en hyväksy väkivaltaa.
        Maailma on täynnä myös pahuutta.


    • Anonyymi

      Kekkonen jollli-Jouko Yritti komennella naisia, mutta kun Kekkonen oli niin luuseri, ei pystynyt komentamaan naisia, pyysi Mannerheim apuun, mutta hänelläkän ollut yhtäläistä raistaustehohou kuin Kekkosellla..... .... jotewn

    • No pääsee Jouko sinkut-palstalle ihmettelemään, kun ei kelpaa naisille. 😬

      • Anonyymi

        Samasta syystähän se sinäkin täällä ihmettelet 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samasta syystähän se sinäkin täällä ihmettelet 😬

        Niiin, ihmettelen mitä?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Niiin, ihmettelen mitä?

        Päivystät sinkut palstalla koska et kelpaa naisille. Aivan kuten ilmoitit Joukonkin pian tekevän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivystät sinkut palstalla koska et kelpaa naisille. Aivan kuten ilmoitit Joukonkin pian tekevän.

        En mä ihmettele täällä miksi en kelpaa naisille? Ja en mä täällä päivystä sen takia, etten ole suhteessa... päivystinhän mä täällä, vaikka olin suhteessa. Ei tää mesta mulle ole mitenkään riippuvainen mun ihmissuhteisiin.
        Ja toisaalta luuletko sinä tietäväsi minusta kaiken, sen perusteella mitä minä olen tänne itsestäni kertonut?

        Tiedätkö? Kerron sen sulle mielellään.... Et tiedä minusta juuri mitään. Abris, Pönttis ja Mylmyrikään ei tunne minua täysin, vaikka olen heihin lähemmin ollut yhteyksissä. Että kyllä sä olet ulkona kuin lumiukko.

        Keskityppä vaan omaan elämään, siinä taitaa olla remontin tarvista ihan riittävästi, ettei tartte enää puuttua suotta muitten elämään. Sanon vaan ihan itses takia tämän.


    • Jouko tais harjoittaa diktatuuria suomalaisessa metsässä :D

      Pitääkin katsoa jakso.

      Hirveästi kirjeitä miehelle, mutta mikä on kun ei nappaa? *naurua*

    • Heh...katsoin edellisen jakson Joukon viiden minuutin pikatreffit ja tuota noin, öh...jahas no jaa :D

      Siis eihän naista noin lähestytä :D

      • Anteeksi, kaikki lausahdukseni johtuvat karbialaisesta totuusseerumista, jolla hoidetaan kipeää kurkkua :D


        Mut joo, Jouko yritä vähän petrata ksih


    • Anonyymi

      Minä voisin lähteä oikein Suomen Hirmuvaltiaaksi eli "pippeli-valtiaalksi", Yksinvaltiaaksi kokonaan valtakuntaan, ensimmäinen tekemiseminen olisi:

      Maastapoistumiskielto kaikille suurimpien yhtiöiden johtajajille :D:D

    • Vitsit, tuollainen mies heittäisi minut kahdessa minuutissa ulos :D

      Jouko, relaa!

    • Treffit eivät saa olla toisen asteen kuulustelu :’D

    • No niin, katsoin ohjelman. Jouko tais pusuttaa ilman lupaa?

      Vähän oli naisen hankala paeta siellä metsässä?

      Ajattelin jo, että juokse...ei se kerenny karkuun.

    • Lisäksi olen nyt kartalla ensitreffit alttarilla-sarjasta. Saapa nähdä, mutta minulla on epäilys siitä Katjasta ja Ollista.

      • Anonyymi

        KAtja on vielä teini jota ahdistaa miehen lähellä oleminen. Ei se osaa seurustella eikä tiedä mitä haluaa joten varmasti tulee ero. Piti vaan päästä telkkariin sillä mielellä se on mutta ei se kilttiä miestä halua.


    • Anonyymi

      Naiset komensivat takaisin kai sitten sanoen että: ... pikkupippeli et tule saamaan keneltäkään mitään sille Joukolle :D?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Neuvottelija" eli jonka kanssa sitten neuvotellaan, ja vastapuolinen neuvottelija on aivan varmasti nähnyt "helvetit"--- eli... oikeasti pidän tuollaisista neuvotteluistakin _D

    • Anonyymi

      hirveä neuvottelija ... jotain... voi olla jotain kkk-juttujja, ensimmäinen kysymys on vastaajalle: miksi pukeudut kuin afrikkalainen?

    • Anonyymi

      Jos toinen pukeutuu rätti-päihin.... niin silloin toinenkiin saa pukeutua NATO-asusteisiin kai?

      • Anonyymi

        ja haulikut ovat aina luokitulet pikkupoikien aseiksil..l


    • Anonyymi

      Joukossa tyhmyys tiivistyy :D

    • Anonyymi

      Vähän sellainen jännämiehen oloinen tyyppi on jouko mutta kyllä se silti pillua saa.

    • Anonyymi

      Sitten niin joku pistooli pikkulapsille käteen, näin helposti poistamme "äitejä" :D

    • Vähissä on laadukkaat miehet.

      • Anonyymi

        Huonoja naisia aina riittäää`?

        Miehiä ei löydy mutta naisia ja huonoja riittää?


      • Maajussi-Joukolla näyttää olevan hyvinkäällä maatila, lienee miljoonien arvoinen niin on siinä jo laatutaetta ihan riittämiin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Maajussi-Joukolla näyttää olevan hyvinkäällä maatila, lienee miljoonien arvoinen niin on siinä jo laatutaetta ihan riittämiin.

        Tuon virheluulo taitaa monella äijällä olla.


    • Anonyymi

      Ne naiset jotka ovat itse hakeneet miehiä maajussille ohjelmassa ovat yleensä sanoneet, että "mies ei saa olla nössö". Kerrankin on mies joka ei ole nössö, niin se ei kelpaakaan.

      • Nössön vastakohta ei ole mulkku.


    • Anonyymi

      Naiset haki tuon miehen kanssa treffeille koska tietää ettgä mies o n narsisri ja jännämies. Sellaisia miehiä naiset haluaa joten ei ole mitään ongelmaa.

    • Anonyymi

      Jessus sentään, tuo mieshän haki hiljaista ja nöyrää kyökkipiikaa, eikä aitoa toista kunnioittavaa suhdetta naiseen. Naisen olisi luultavasti vielä alistuttava seksisuhteeseenkin, jos herra ja hidalko joskus niin haluaa.
      Omat halunsa ja toiveensa nainen kyllä saa haudata tuon körilään myötä.

      Pahoitteluni Vappu Pimiälle, taitaa olla vaikea nähdä ja kuulla kaikenlaista kommenttia kyseisestä herrasta.
      Vappu nyt naisena varmaan kärsii... eikä voi räväkkää palautettaan antaa, kyseisestä miehestä. Ammatinsa varjopuolia, jos ohjelmia jatkossakin aikoo tehdä.

      ex.trollikka

    • Anonyymi

      ehkä nämä naiset on niitä lapatossu naisia jotka ei ole tottunut miehiin pitkiin ja joka sanoo kaapin paikan ja ottaa ohjat ja on koulutettu rikas mies niin naisille nyt vähän outoa tavata aito alfa uros päällikkö mutta pimpit kostuivat ja kutkutti tuli kiimainen olo ja huomasivat siinä on hänen miehensä mutta nyt jännittävää kun on monta rakastunutta naista samaan aikaan

    • Anonyymi

      Naisia pitää komentaa, eihän ne muuten tajua mitään. Mies on se joka käskee ja niin hoidetaan suhdetta. Käskevät miehet on naisille ihannemiehiä, ei naiset osaa tehdä päätöksiä.

    • Saattaa se olla naiselle kova paikka jos mies sanoo jotakin vastaan. Täytyy myöntää että viime perjantaina minulle kävi "Joukot" ja onnistuin suututtamaan naisen hieman kulmikkaalla käytökselläni.

      Perjantaina ajeltiin toiselle paikkakunnalle ja oli tarkoitus sitten lauantaina lähteä vielä iltapäivästä vaeltamaan. No perjantaina lähdettiinkin ajankuluksi baariin ja jossakin välissä kaveri oli löytänyt pari naista jotka tulivat pöytään juttelemaan.
      No siinä jutustelun lomassa toinen nainen pyysi tanssimaan hitaita ja herrasmiehenä toki piti myöntävästi vastata. No siinä kun oltiin hetki tanssittu niin piti naiselle todeta että yleensä tanssiessa on ollut tapana pitää hieman ylempää kiinni. Hetken oli hiljaista ja nainen tokaisi että olet kyllä ensimmäinen mies joka hänelle noin sanoo.
      Yritin vielä sanoa että en halua antaa väärää kuvaa jatkosta koska elämäntilanteidemme vuoksi meillä ei olisi yhteistä tulevaisuutta. Siihen en saanut enää vasyausta joten vaivaantuneen hiljaisuuden ympäröivänä mentiin tahdit loppuun. Pöytään palatessa lähti suoraan naistenhuoneeseen eikä enää näkynyt.

      Ei minua naisen levottomat kädet haitanneet mutta jotenkin olisi tuntunut väärälle viedä asiaa eteenpäin jos ei jatkoa pidemmälle aikaa olisi.

      • Taisi olla tinder-tyttöjä tuollainen naaras. Teillä oli liian erilaiset tavoitteet, hän tahtoi elää hetkessä ja sinä katsoit tulevaisuuteen, eihän siitä semmoisesta mitään tule.


      • Ahhaa, selvästi tunnusteli kuinka paksu lompakko sulla on takataskussa. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ahhaa, selvästi tunnusteli kuinka paksu lompakko sulla on takataskussa. :D

        No jos sitä havitteli niin yritti väärältä puolen kannasta sillä jos menen tilanteisiin jossa on paljon porukkaa niin puhelin ja lompakko aina etutaskuun.


      • M184 kirjoitti:

        No jos sitä havitteli niin yritti väärältä puolen kannasta sillä jos menen tilanteisiin jossa on paljon porukkaa niin puhelin ja lompakko aina etutaskuun.

        Hän ei varmaan ollut siitä tietoinen ja osannut ottaa huomioon tuota seikkaa. :)


    • Onkos Jouko komennellut naiset ulos elämästään?


      Nyt Joukolla jäätä särkemään, voi olla ettei äksyilemällä ja kukkoilevana saa montaakaan naista innosta tirisemään. :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe