Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

1. Kyllähän+sen+tunnelman+muutoksen+huomaa.Se+onkin+jännä+juttu,+että+asiat+jäävät+vaivaamaan+ja+jotenkin+on+yritettävä+selvittää,+jos+se+on+mahdollista.+On+kevyempi+olo,+kun+ei+ole+turhia+kupruja+välissä+ja+mitä+tärkeämpi+ihminen,+sen+tärkeämpää+on+saada+välit+kuntoon.+Ja+sen+enmmän+se+hiertää,+ellei+asioita+saa+selväksi,+kuten+joskus+käy.
  2. Jessus...mitä+tapahtui???On+tietenkin+totta+sanoa,+että+se+on+hyökkäys,+jos+sen+kokee+hyökkäyksenä.+Minä+ymmärrän+kyllä,+ettet+sanonut+sitä+hyökkäyksenä,+mutta+minä+olenkin+lukaissut+muutamia+asiaa+käsitteleviä+kirjoja,+kaikki+eivät+ole.Oi+sentään...en+edes+tiedä+miten+etenisin.....Sinä+kehitit+kokoon+kokonaisen+tarinan+minusta+tai+naisen+elämästä.+Aikamoinen+saavutus.+Perataas+sitä+vähän.Sinulla+on+taito+tulkita+ja+sepittää+tarina+ja+singota+se+sitten+toiselle.+Mistä+sinä+sait+päähäsi,+että+olen+aina+saanut+olla+se+mikä+haluan?+Olen+aina+saanut?+Kenestä+sinä+nyt+puhut?+Kuka+on+saanut+aina+olla+mitä+haluaa?+Kuka+on+päässyt+helpommalla+kuin+sinä+tai+mies?"Ainoa+asia+mikä+sinua+koskettaa+naisena+on+äitiys.+Ja+siihen+puuttuminen+nostaa+niskavillat+pystyyn.+Sanoitit+sen+jo+hyökkäykseksi....+vaikka+esimerkissäni+jo+mietit+asiaa+toisin.+"Mitä+ihmettä+tarkoitat+tuolla+?++Ainoa+asia+mikä+minua+naisena+koskettaa,+on+äitiys?++Kenestä+sinä+nyt+puhut?+Kenen+niskavillat+nousevat+pystyyn?Mikä+tuossa+sanassa+hyökkäys+sai+aikaan+tämän+vuodatuksen?+MItä+tapahtui?"Kuvailit+sen+niin,+miten+haluaisit,+että+asia+esitettäisiin+sinulle+oikein.+Mutta+muista...+ihmiset+on+ihmisiä.+Erilaisia.+Ei+kaikki+toimi+niinkuin+sinä."Kuvailin+asiaa+siten+kuin+yleensä+neuvotaan+vuorovaikutusoppaissa+asioita+selvittämään.+Ja+olen+toki+huomannut+sen+itsekin,+että+esittämällä+asiani+tietyllä+tavalla,+pääsen+parempaan+lopputulokseen.En+vaadi+kaikkia+olemaan+samanlaisia+kuin+itse+olen.+En+myöskään+vaadi,+että+maailman+pitää+pyöriä+minun+tavallani.+Hyväksyn+sen,+että+olemme+erilaisia+ja+sen+että+asiansa+saa+esittää+kuten+haluaa.Disse,+tämä+ei+ole+ensimmäinen+kerta+,kun+meidän+keskusteluissamme+käy+näin.+Mitä+siis+tapahtui?+Mitä+ajattelit+minun+sanoneen+sinulle?