jatkaisitko suhdetta tai tutustumista jos tapaisit naisen joka on hoikka ja laiha ei muotoja ei tissiä ei peppua mutta hän on kiva ja tulette toimeen
mies mitä mieltä olisit
60
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Luonne merkitsee enemmän, kuin moiset itsetunto kysymykset. Kuten miehissä, niin naisissakin on seksikästä itsevarmuus.
- Anonyymi
kuten huomata saattaa miehet haluaa sen naisen johon rakastuu ja on kiva oli sitten millainen hyvänsä mutta naiset ei halua miestä jos on kiva ja komea mutta pieni kikkeli ja kaljuutta niin siksi varmaankin miehet lähettelee kikkelin kuvia naisille eli mitä isompi kikkeli niin seksiä saa varmasti
Tottakai jatkaisin jos pitäisin hänestä...
Naisethan voi reenata persettä salilla jos muotoa kaipaa.- Anonyymi
ei voi esim maria veitola tai janni hussi niin vaikka kuinka treenaisivat niin seksikästä peppua ei tule mutta ilman treenaustakin tuksulla on nätti ja seksikäs peppu niin synnynnäinen ja naisellinen ja luonnollinen peppu
Anonyymi kirjoitti:
ei voi esim maria veitola tai janni hussi niin vaikka kuinka treenaisivat niin seksikästä peppua ei tule mutta ilman treenaustakin tuksulla on nätti ja seksikäs peppu niin synnynnäinen ja naisellinen ja luonnollinen peppu
Niin tuksullako....Buaahahaa..
Veitola onkin vege ja postmenopaussi...- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Veitola onkin vege ja postmenopaussi...kyllä tuksulla on seksikäs pylly ja vartalo no katso sen kuvia vai puhutaanko eri tuksusta
- Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Veitola onkin vege ja postmenopaussi...Niin jotkut on laihoja ja jotkut lihavia, ihan luonnostaan, niin se vaan on.
Jonkun täytyisi alkaa Veitolaa pakkosyöttää, ei varmana laihalla naisella ruoka maita. Eihän sitä voi toista syömään pakottaa. Eikä ilman tukevaa syöntiä jaksa niin paljoa urheilla, että kasvaa lihaksikkaaksi. Tulee toppi reeniin, kun jättää murot kaappiin.
Lihava ottaa aina enemmän kun tarvii, sen viimesen suupalan tarpeen päälle, se on vaan luonteessa.
Itellä just nyt ei mikään maittais ja oon ihan nälkäkrampeissa ja kuolemanväsynyt. Täytyy oikein houkuttaa ittensä syömään😢😑
Se on kiva, että miehet tykkää vähän tukevimmistakin. Ei se jatkuva syömisesten kyttääminen ole todellakaan helppoa eikä varsinkaan kivaa, kunhan terveys ei liikaa kärsi. Joiltakin se kyttäys taas sujuu ihan luonnostaan😂😂😂👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jotkut on laihoja ja jotkut lihavia, ihan luonnostaan, niin se vaan on.
Jonkun täytyisi alkaa Veitolaa pakkosyöttää, ei varmana laihalla naisella ruoka maita. Eihän sitä voi toista syömään pakottaa. Eikä ilman tukevaa syöntiä jaksa niin paljoa urheilla, että kasvaa lihaksikkaaksi. Tulee toppi reeniin, kun jättää murot kaappiin.
Lihava ottaa aina enemmän kun tarvii, sen viimesen suupalan tarpeen päälle, se on vaan luonteessa.
Itellä just nyt ei mikään maittais ja oon ihan nälkäkrampeissa ja kuolemanväsynyt. Täytyy oikein houkuttaa ittensä syömään😢😑
Se on kiva, että miehet tykkää vähän tukevimmistakin. Ei se jatkuva syömisesten kyttääminen ole todellakaan helppoa eikä varsinkaan kivaa, kunhan terveys ei liikaa kärsi. Joiltakin se kyttäys taas sujuu ihan luonnostaan😂😂😂👌no olishan se kiva jos nainen syö sitä mitä itsekkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no olishan se kiva jos nainen syö sitä mitä itsekkin
Aerobinen liikunta tekee vähän nirsoksi ruualle. Tulee vaan yksinkertaisesti vähän oksettava olo. Tai ihan fyysisesti paskat alas ja maha kipeäksi, jos pukkaa liikaa ruokaa kerralla. Liikutetty kroppa on jo herkempi värkki. En siis yhtään ihmettele, miksi ihmiset ei viitsi panostaa.
Kun alotin liikuntaharrastuksen useita vuosia sitten, olin tiukasti sitä mieltä, etten anna ruokailun määrätä elämässäni liikoja ja nauroin terveysruoka intoilijoille, joilla on muuten huomattavasti huonompi kunto yleeensä, kun itselläni nyt. Mutta nyt on pakko antaa määrittää.
Nainen kuluttaa luonnostaan kehollisesti vähemmän kun mies. Naiset varokaa, kun syötte miesten seurassa, ettette ota tasapäisiä annoksia. Siten lihoo helposti. Ruokakateudesta. Tiedän kyllä, olin joskus tosi lihava väljähtyneessä parisuhteessa.
En tosiaan syö miehen muonia, jossei sovi omaan kuosiin, eri hyllyt jääkaapissa😂👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aerobinen liikunta tekee vähän nirsoksi ruualle. Tulee vaan yksinkertaisesti vähän oksettava olo. Tai ihan fyysisesti paskat alas ja maha kipeäksi, jos pukkaa liikaa ruokaa kerralla. Liikutetty kroppa on jo herkempi värkki. En siis yhtään ihmettele, miksi ihmiset ei viitsi panostaa.
Kun alotin liikuntaharrastuksen useita vuosia sitten, olin tiukasti sitä mieltä, etten anna ruokailun määrätä elämässäni liikoja ja nauroin terveysruoka intoilijoille, joilla on muuten huomattavasti huonompi kunto yleeensä, kun itselläni nyt. Mutta nyt on pakko antaa määrittää.
Nainen kuluttaa luonnostaan kehollisesti vähemmän kun mies. Naiset varokaa, kun syötte miesten seurassa, ettette ota tasapäisiä annoksia. Siten lihoo helposti. Ruokakateudesta. Tiedän kyllä, olin joskus tosi lihava väljähtyneessä parisuhteessa.
En tosiaan syö miehen muonia, jossei sovi omaan kuosiin, eri hyllyt jääkaapissa😂👌Itselläkin liikuntatausta muttei kyllä tuollaisia ongelmia ruuan kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläkin liikuntatausta muttei kyllä tuollaisia ongelmia ruuan kanssa...
Mulla tulee helposti ylikuntoa=ruoka ei maistu. Uni kyllä tulee, aina ja syvä.
Sit olen hyvin levännyt, ylikuntoinen ja ruokahaluton.
Ehkä syy sinkkuuteen. Muutenkin sprintterin sydän ja mieli. Vähän hankala.
Ei se siis MUA haittaa..
No mitä sä tykkäät syödä😃? - Anonyymi
blade83 kirjoitti:
Veitola onkin vege ja postmenopaussi...Veitola on 50 muumio.
Aika hassua kyllä olisi, jos tapaisi ihminen , joka on kiva ja jonka kanssa tulee hyvin juttuun ja sitten hylkäisi hänet, koska hänellä ei ole tissejä tai takamusta. Silloin voi jo kysyä, että haluaako seurustella naisen kanssa vai tissien ja pepun kanssa.
- Anonyymi
entäs jos miehellä on pieni erittäin pieni kikkeli ja kaljuutta ja ehkä huono rakastelemaankin ja osaa vain sinut tyydyttää mutta ei muita naisia niin eipä se aloitus saanut vastauksia
- Anonyymi
Voisihan sitä seurustella kahden naisen kanssa yhtä aikaa, yhden jolla on persettä ja tissejä ja toisen joka olisi mukava ja järkevä?
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Voisihan sitä seurustella kahden naisen kanssa yhtä aikaa, yhden jolla on persettä ja tissejä ja toisen joka olisi mukava ja järkevä?
AsianVierestätai sitten voi seurustella kolmen kanssa , yksi jolla on tissit, yksi jolla on beba, yksi joka on mukava ja järkevä....
Olen kyllä nuorena hylännyt naisen josta pidin, ja juuri siksi ettei hänellä ollut muotoja.
Kyllä ne muodotkin pitää olla kunnossa.- Anonyymi
Kaskenpolttaja kirjoitti:
tai sitten voi seurustella kolmen kanssa , yksi jolla on tissit, yksi jolla on beba, yksi joka on mukava ja järkevä....
Harvoin saa...no jaa, itseasiassa aika usein saa tissit, beban ja järkevyyden myös samassa paketissa. Tarkemmin kun miettii niin naisethan ovat järkeviä. Lips, lips:)
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Harvoin saa...no jaa, itseasiassa aika usein saa tissit, beban ja järkevyyden myös samassa paketissa. Tarkemmin kun miettii niin naisethan ovat järkeviä. Lips, lips:)
AsianVierestäNyt puhut asiaa mies!
Poliisin_poika kirjoitti:
Olen kyllä nuorena hylännyt naisen josta pidin, ja juuri siksi ettei hänellä ollut muotoja.
Kyllä ne muodotkin pitää olla kunnossa.Pitää olla kunnossa...tarkoittaa mitä?
Pitää olla kunnossa...tarkoittaa mitä?
Seksuaalisuus on ollut mulle tärkeä ulottuvuus, ja se tarkoittaa että naisella tulee olla peppua ja rintaa. Ei liikaa, mutta sopivasti muotoa.
Jos pitää valita tissit tai peppu, niin tisseistä voin tinkiä mutta poikamainen peppu ei tule kuuloonkaan. Mulla olikin joskus nuorena hetken aikaa panosuhde naiseen jolla oli hyvät kannut ja muija oli myös hyvä sängyssä, mutta lopulta oli vain pakko tunnustaa itselleni että pepusta puuttui pyöreys ja se vaikutti himooni.Poliisin_poika kirjoitti:
Seksuaalisuus on ollut mulle tärkeä ulottuvuus, ja se tarkoittaa että naisella tulee olla peppua ja rintaa. Ei liikaa, mutta sopivasti muotoa.
Jos pitää valita tissit tai peppu, niin tisseistä voin tinkiä mutta poikamainen peppu ei tule kuuloonkaan. Mulla olikin joskus nuorena hetken aikaa panosuhde naiseen jolla oli hyvät kannut ja muija oli myös hyvä sängyssä, mutta lopulta oli vain pakko tunnustaa itselleni että pepusta puuttui pyöreys ja se vaikutti himooni.No joo...itsepähän kysyin....
Seksuaalisuus on minullekin tärkeä. En kuitenkaan liitä seksuaalisuutta ruumiin osiin.Kaskenpolttaja kirjoitti:
No joo...itsepähän kysyin....
Seksuaalisuus on minullekin tärkeä. En kuitenkaan liitä seksuaalisuutta ruumiin osiin.Miehillä tuo kai on (keskimäärin) eri asia. Mies toimii viettiensä varassa, ja tietyt naisen vartalonosat vaikuttavat miehen seksuaalisuuden heräämiseen.
Myönnän kyllä olleeni nuorena vähän turhankin ronkeli. Joskus skippasin tytön klyyvarin takia, ja olin siihen tyttöön oikeasti lätkässä.- Anonyymi
Miehillä tuo kai on (keskimäärin) eri asia. Mies toimii viettiensä varassa, ja tietyt naisen vartalonosat vaikuttavat miehen seksuaalisuuden heräämiseen.
Myönnän kyllä olleeni nuorena vähän turhankin ronkeli. Joskus skippasin tytön klyyvarin takia, ja olin siihen tyttöön oikeasti lätkässä.Ja naisetko eivät toimi viettiensä varassa?
Ehkä minua enemmän nyppiikin se tapa, jolla nainen on ne tissit tai se takamus tai pi.llu. Ei tunnu hirmu mukavalle.
Oma vika, kun tulin kyselemään...
-kaskenpolttaja Anonyymi kirjoitti:
Ja naisetko eivät toimi viettiensä varassa?
Ehkä minua enemmän nyppiikin se tapa, jolla nainen on ne tissit tai se takamus tai pi.llu. Ei tunnu hirmu mukavalle.
Oma vika, kun tulin kyselemään...
-kaskenpolttajaKaipa naisetkin toimivat viettiensä varassa, sano sinä.
Onko miehillä jotakin fyysisiä piirteitä jotka sytyttävät naisia?Poliisin_poika kirjoitti:
Kaipa naisetkin toimivat viettiensä varassa, sano sinä.
Onko miehillä jotakin fyysisiä piirteitä jotka sytyttävät naisia?Voin puhua vain omasta puolestani.
En suhtaude seksuaalisuuteen tai haluun kylmäm viileästi. Olen elossa ja se on ihan mukava tunne.
Miehillä on paljonkin fyysisiä piirteitä, jotka saavat minut syttymään ja veikkaan, että niin on monilla muillakin naisilla. Me emme taida olla niin erilaisia kuin miehet joskus esittävät...
En kuitenkaan ajattele miehiä niiden fyysisten kiinnostavien kohtien kautta, vaan miehenä, jolla on niitä kiinnostavia fyysisiä ominaisuuksia.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Voin puhua vain omasta puolestani.
En suhtaude seksuaalisuuteen tai haluun kylmäm viileästi. Olen elossa ja se on ihan mukava tunne.
Miehillä on paljonkin fyysisiä piirteitä, jotka saavat minut syttymään ja veikkaan, että niin on monilla muillakin naisilla. Me emme taida olla niin erilaisia kuin miehet joskus esittävät...
En kuitenkaan ajattele miehiä niiden fyysisten kiinnostavien kohtien kautta, vaan miehenä, jolla on niitä kiinnostavia fyysisiä ominaisuuksia.Eiköhän tuo mene miehilläkin noin.
Ensin pitää kiinnostua naisesta, mutta naisella pitää olla lisäksi fyysiset ulottuvuudet kunnossa.Poliisin_poika kirjoitti:
Eiköhän tuo mene miehilläkin noin.
Ensin pitää kiinnostua naisesta, mutta naisella pitää olla lisäksi fyysiset ulottuvuudet kunnossa.Minulla se menee siten, että vaikka pidän kovasti rintakarvoista nyt esimerkiksi, jos tapaan mukavan miehen ja kiinnostus viriää, himot heräävät ;) se ei kaadu siihen, ettei hänellä ole rinnassaan karvan karvaa.
Minulla se menee siten, että vaikka pidän kovasti rintakarvoista nyt esimerkiksi, jos tapaan mukavan miehen ja kiinnostus viriää, himot heräävät ;) se ei kaadu siihen, ettei hänellä ole rinnassaan karvan karvaa.
Peppu on kuitenkin peppu, sen pitää olla naisellinen.
Vyötärön tulee olla kapeampi kuin lantion, noiden suhde on merkitsevä.Poliisin_poika kirjoitti:
Peppu on kuitenkin peppu, sen pitää olla naisellinen.
Vyötärön tulee olla kapeampi kuin lantion, noiden suhde on merkitsevä.Ymmärrän kyllä, että nuo asiat saattavat olla tärkeitä, joskus tärkeämpiä kuin se itse ihminen.
Itselläni se kuitenkin menee vähän eri rataa, johtuen ehkä siitä, että niitä kiinnostavia fyysisiä ominaisuuksia on miehessä niin paljon, ettei haitaa, jos joku minun kiinnostuskohteeni ei sijaitsekaan juuri siinä miehessä, joka saa sukat pyörimään jalassani. Siinä miehessä kiinnostavinta on se, että hän saa sukat pyörimään jaloissani :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että nuo asiat saattavat olla tärkeitä, joskus tärkeämpiä kuin se itse ihminen.
Itselläni se kuitenkin menee vähän eri rataa, johtuen ehkä siitä, että niitä kiinnostavia fyysisiä ominaisuuksia on miehessä niin paljon, ettei haitaa, jos joku minun kiinnostuskohteeni ei sijaitsekaan juuri siinä miehessä, joka saa sukat pyörimään jalassani. Siinä miehessä kiinnostavinta on se, että hän saa sukat pyörimään jaloissani :)Jos lukee biologiaa, niin se antaa selityksen sille miksi sillä (nais)ihmisellä pitää olla muodotkin kunnossa.
Ihminen on kokonaisuus.Poliisin_poika kirjoitti:
Jos lukee biologiaa, niin se antaa selityksen sille miksi sillä (nais)ihmisellä pitää olla muodotkin kunnossa.
Ihminen on kokonaisuus.Toki, toki.
Onkin kyse siitä mitä tarkoittaa muodot kunnossa. Ja toki sinä saat valita naisesi ihan omien kriteeriesi mukaan. Itsellesihän sinä naisen valitset. Ja voit hylätä sellaisen, joka ei täytä ihanteitasi. Sinun elämäsi, sinun valintasi.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Toki, toki.
Onkin kyse siitä mitä tarkoittaa muodot kunnossa. Ja toki sinä saat valita naisesi ihan omien kriteeriesi mukaan. Itsellesihän sinä naisen valitset. Ja voit hylätä sellaisen, joka ei täytä ihanteitasi. Sinun elämäsi, sinun valintasi.No bad feelings?
Vartalo on iso osa naista, oikeastaan se osa joka me nähdään. Kyllä senkin pitää miellyttää.Poliisin_poika kirjoitti:
No bad feelings?
Vartalo on iso osa naista, oikeastaan se osa joka me nähdään. Kyllä senkin pitää miellyttää.Voi hyvänen aika sentään, kaik on ok ... :)
Kyllähän minä ymmärrän sen, että miehillä ja naisilla on mieltymyksensä ja kaikki eivät pidä kaikista. Eikä homma pelitä kaikilla samaa rataa.
Elämä on mukavaa, kun sen oikein oivaltaa...vai millai se oli :)Poliisin_poika kirjoitti:
No bad feelings?
Vartalo on iso osa naista, oikeastaan se osa joka me nähdään. Kyllä senkin pitää miellyttää.Minua jäi vähän vaivaamaan se yksi keskustelu tuolla toisaalla, jossa vähän jurputin sinulle. Olisin voinut hoitaa sen nätimmin, anteeksi.
Voi hyvänen aika sentään, kaik on ok ... :)
Kyllähän minä ymmärrän sen, että miehillä ja naisilla on mieltymyksensä ja kaikki eivät pidä kaikista. Eikä homma pelitä kaikilla samaa rataa.
Elämä on mukavaa, kun sen oikein oivaltaa...vai millai se oli :)Elämä on mukavaa kun sen oikein oivaltaa, jotensakin noin.
Joskus on hyvä myös päästä puhumaan asiat halki. Tapasin tänään uudemman kerran sen mulle rakkaan henkilön jonka mainitsin ladelleen mulle eilen totuuksia, ja päästiin puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Nyt on hyvä fiilis, ymmärsimme viimein toisiamme.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Minua jäi vähän vaivaamaan se yksi keskustelu tuolla toisaalla, jossa vähän jurputin sinulle. Olisin voinut hoitaa sen nätimmin, anteeksi.
Kaikki on hyvin.
Elämä on mukavaa kun sen oikein oivaltaa, jotensakin noin.
Joskus on hyvä myös päästä puhumaan asiat halki. Tapasin tänään uudemman kerran sen mulle rakkaan henkilön jonka mainitsin ladelleen mulle eilen totuuksia, ja päästiin puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
Nyt on hyvä fiilis, ymmärsimme viimein toisiamme.Kylläpä on mukava lukea, että asiat ovat kunnossa ja fiilis hyvä.
Voi olla, että kuvittelen, mutta olen haistavinani sen, kun sinulla on fiilikset maan raossa.
Näin nopeasti ole oppinut haistelemaan sinua :)Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kylläpä on mukava lukea, että asiat ovat kunnossa ja fiilis hyvä.
Voi olla, että kuvittelen, mutta olen haistavinani sen, kun sinulla on fiilikset maan raossa.
Näin nopeasti ole oppinut haistelemaan sinua :)Kaipa se näkyy rivien välistä (ja riveiltäkin) jos on mieli maassa...
Oli yksi ihminen jonka mielen pahoitin, ja se vaivasi minuakin.Poliisin_poika kirjoitti:
Kaipa se näkyy rivien välistä (ja riveiltäkin) jos on mieli maassa...
Oli yksi ihminen jonka mielen pahoitin, ja se vaivasi minuakin.Kyllähän sen tunnelman muutoksen huomaa.
Se onkin jännä juttu, että asiat jäävät vaivaamaan ja jotenkin on yritettävä selvittää, jos se on mahdollista. On kevyempi olo, kun ei ole turhia kupruja välissä ja mitä tärkeämpi ihminen, sen tärkeämpää on saada välit kuntoon. Ja sen enmmän se hiertää, ellei asioita saa selväksi, kuten joskus käy.Kaskenpolttaja kirjoitti:
Kyllähän sen tunnelman muutoksen huomaa.
Se onkin jännä juttu, että asiat jäävät vaivaamaan ja jotenkin on yritettävä selvittää, jos se on mahdollista. On kevyempi olo, kun ei ole turhia kupruja välissä ja mitä tärkeämpi ihminen, sen tärkeämpää on saada välit kuntoon. Ja sen enmmän se hiertää, ellei asioita saa selväksi, kuten joskus käy.Joskus on hyvä sanoa myös rakastavansa.
Aamulla on edessä taas uudet kujeet, joten painun maate. Öitä.Poliisin_poika kirjoitti:
Joskus on hyvä sanoa myös rakastavansa.
Aamulla on edessä taas uudet kujeet, joten painun maate. Öitä.Juuri niin, on hyvä sanoa joskus rakastavansa.
Hyvää yötä, levollisia unia :)
- Anonyymi
Jatkaisin, jos kemiat toimii niin niillä pääsee pitkälle, muut on enempi sivuseikkoja.
Pitääkö sinun ihastuksen miellyttää siis sinua, vai meitä muita miehiä? 😳
Vastaan: What a fuck!
Helpottiko?- Anonyymi
niin minulla on sellainen naismaku joka kaikkia heteromiehiä viehättää eli on super seksikkäitä ja kuumia hottiksia ja mies kuin mies ei voi vastustaa siis jos on hetero
Anonyymi kirjoitti:
niin minulla on sellainen naismaku joka kaikkia heteromiehiä viehättää eli on super seksikkäitä ja kuumia hottiksia ja mies kuin mies ei voi vastustaa siis jos on hetero
No arvasin melkein jo tään...
Mutta sinustahan mä olinkin muistaakseni nainen? 🤔
Minä vazrmaan pitäisin sun mielestä muodottomasta naisesta. Tuossa vaikka Audrey:
https://fineartebooks.files.wordpress.com/2012/05/audrey-hepburn-1.jpg
ja tuossa Grace:
https://i.pinimg.com/originals/65/3b/b6/653bb62e4fa4fdbd5c8bdb2084552dde.jpg
Kyllä kelpais.- Anonyymi
vartalot kuin tulitikulla mutta tiedät itsekkin ettei ole tuksun vartaloon noi naiset mitään
Ota sä tuksu, siihen sulla vois olla saumaa, tuksu etsii miestä:
https://www.youtube.com/watch?v=cerbX0m7mW0
Ei saa sitten valehdella, pitää olla karismaattinen, älykäs, hyväsydäminen, arvostaa ja kunnioittaa naista, sultahan se käy.
Tuolta löytyi yhteystiedotkin:
https://hymy.fi/uutiset/suomalainen-superjulkkis-etsii-itselleen-facebookissa-miesta/
"Nainen pyytää privaattiviestejä sähköpostiosoitteeseensa johanna at dollsdancers.fi ja kertoo todella kaipaavansa vahvoja käsiä ympärilleen."
Laitahan privaviestiä ja kerro sitten palstalla miten meni.blade83 kirjoitti:
Mä en näe noita naisia muodottomina, vaan just täynnä herkkuja.....
No niinpä. väliksen maku vaan on vähän outo.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ota sä tuksu, siihen sulla vois olla saumaa, tuksu etsii miestä:
https://www.youtube.com/watch?v=cerbX0m7mW0
Ei saa sitten valehdella, pitää olla karismaattinen, älykäs, hyväsydäminen, arvostaa ja kunnioittaa naista, sultahan se käy.
Tuolta löytyi yhteystiedotkin:
https://hymy.fi/uutiset/suomalainen-superjulkkis-etsii-itselleen-facebookissa-miesta/
"Nainen pyytää privaattiviestejä sähköpostiosoitteeseensa johanna at dollsdancers.fi ja kertoo todella kaipaavansa vahvoja käsiä ympärilleen."
Laitahan privaviestiä ja kerro sitten palstalla miten meni.ekassa video linkissä no ei se pahan näköinen ollut kasvoistakaan ja vielä kun laittaisit vartalokuvia niin näet itsekkin että ihastut siihen niin ei hän paha ollut niin katso tuksun vartaloa niin itsekkin lankeaisit häneen aah mikä naaras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vartalot kuin tulitikulla mutta tiedät itsekkin ettei ole tuksun vartaloon noi naiset mitään
Unohda tuksu kun puhutaan oikeista naisista. Jotka herättää kiinnostusta ei inhoa.
- Anonyymi
Aika poikamaisia vartaloita? Suora, suorakaide? Missä muodot? Yhtä suoraa ylhäältä alas?
- Anonyymi
Ei kosketa en kosketa akkaa.
Pysykää kaukana naisista syyte tulossa vankilareissu.- Anonyymi
No mitä sä täälä killut? Onko tylsää?
Kun saiskin kunnon kiimasen orin päälleen, voit vaikka tappaa sit myöhemmin, kun oon saanut ees yhden kunnon panon elämässäni!😢😢😢😧
Oijoi.. ketjun aloittaja,olet täydellinen nainen.
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että aloittaja olisi nainen?
Ap on tämä välimerkkien säästäjä jolla on kieroutuneet halut lihaviin naisiin.
- Anonyymi
Onhan se mukava kuulla jos nainen on oikeasti sitä mieltä eikä vain jäisi kirjoittelun varaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731