Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrLimppu
profiilit
MrLimppu
MrLimppu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
65
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voin+kuvitella+miltä+se+on+tuntunut+mutta+toisaalta+sehän+on+ihan+luonnollinen+asia+että+niitä+rintoja+naisella+on.+Olisi+ollut+ihana+olla+paikalla+katsomassa,+kuvan+perusteella+sinulla+on+todella+kauniita+rintoja.+Tuota+en+ole+koskaan+tullut+ajatelleeksi+että+tuollaisissa+tilanteissa+ne+pääsisivät+karkuun+mekosta+vaikka+muuten+pysyisivät+kiltisti+siinä.+Olisiko+edes+rintaliivit+pelastanut+sinut+siinä+tilanteessa?
05.06.2022 13:13
Niinhän+se+varmaan+olisi+mukava+nähdä+mistä+aukosta+milloinkin+pyrkivät+ulos,++vai+saako+ne+edes+vangittua+johonkin+tiettyyn+asuun
05.06.2022 01:59
Nykyään+kun+on+tämä+meetoo+hysteria+niin+ei+mies+enää+uskalla+tehdä+aloitetta+vaan+nykyään+aloite+on+kyllä+tultava+naiselta,+näin+ainakin+minun+kohdallani.+
Ehkäpä+joskus+ollaan+tultu+vastaan+Nummelan+Prismassa+tai+pääkaupunkiseudulla+jossain+Prismassa+koska+niissä+yleensä+käyn.
30.05.2022 13:12
Olipas+pitkä+ja+mielenkiintoinen+viesti+ketju.+Ihana+kuulla+että+myös+naiset+miettivät+näitä+samoja+asioita+kun+minäkin+siellä+Prismassa+käydessä,+mutta+aina+vaan+jäävät+ajatuksiksi+omassa+mielessä.+
Niin+kuin+joku+täällä+kirjoitti+niin+myös+minä+valitsen+aina+kassan+ulkonäön+perusteella.+
Pari+päivää+sitten+kun+Tripplan+Prismassa+kävin+niin+takanani+kassajonossa+oli+2+nuorta+naista+pienen+lapsen+kanssa+ja+jäin+katsomaan+heitä+pidemmäksi+ajaksi+ja+mietin+että+kumpi+heistä+on+äiti.+Lopulta+päädyin+siihen+ajatukseen+että+hän+joka+juuri+työnsi+ostoskärryn+missä+tämä+lapsi+istui+ei+ollut+tämän+äiti+vaan+se+toinen+nainen+oli+hänen+äitinsä.++
Mielikuvituksessani+jo+mietin+miten+tämän+toisen+pienemmän+kokoisen+naisen+kanssa+olisimme+eksyneet+vaateosastolle+ja+sovituskoppiin+kokeilemaan+vaatteita+ja+lopulta+myös+jotain+muuta+olisimme+kokeillut+että+onko+se+sopiva+häneen+sisään.
Sellainenkin+asia+juolahti+mieleen+että+jos+hänellä+olisikin+ollut+joku+kukkamekko+päällä+ja+minullakin+olisi+ollut+jonkinlainen+mekko+myös+niin+miten+helposti+sen+olisikin+voinut+toteuttaa+sovituskopissa,+molemmat+vaan+olisimme+nostaneet+helmat+ylös.
Yleensä+pienemmän+koon+naiset+kiinnittää+minun+huomioni+enemmän+kun+isokokoiset+naiset+paitsi+jos+niillä+sitten+on+oikein+tiukat+vaatteet.
29.05.2022 14:32
Pidit+ne+kuitenkin+päällä?+Aikoinaan+työkaveri+(nainen)+päättikin+käydä+riisumassa+sukkahousut+kun+hilloa+oli+haarojen+välillä+ja+hän+ei+kehdannut+jatkaa+työpäivä+niissä.
28.05.2022 15:06
Niin+varmaan,+kyllähän+ne+varmaan+aina+löytää+joku+tie+ulos+sieltä+paidan+sisältä.+Olisi+ihana+nähdä+kun+yrität+saada+ne+pysymään+siinä+paidan+sisällä+vaikka+niillä+onkin+se+oma+tahto.
28.05.2022 15:00
Minulla+joskus+on+kyllä+myös+takki+revennyt+selästä,++mutta+takki+pitää+kyllä+silloin+olla+paljon+liian+pieni,+jos+on+vain+vähän+liian+pieni+niin+eipä+se+silloin+repeä.
24.05.2022 14:51
Niin+miehenä+sanoisin+varmaan+että+jompikumpi+olisi+mieluisa+mutta+ei+molemmat+yhtäaikaisesti,+siis+toppi+ja+rintaliivit.+Lyhyt+hame+näyttää+heti+kaiken+mutta+toisaalta+joku+pitkä+kukkamekkossa+niin+hieman+pitäisi++nostaa+helman+että+näkisi+sen+alle,+ja+miettiä+samalla+että+uskaltaako+sitä+tehdä.
22.05.2022 14:19
Niin+yleensä+se+on+se+alaosa+eli+housut+tai+hame+joka+ensin+repeä,+ennen+kun+paita+tai+takki+repeä.
22.05.2022 11:08
Niin+se+yllätti+minutkin+kerran+kun+omasta+pyörästäni+oli+rengas+puhjennut+ja+jouduin+lainaamaan+siskon+pyörän+päästäkseni+kurssille+keskustaan,+siis+asuimme+sellaisessa+paikassa+missä+ei+ollut+julkinen+liikenne+eli+vaihtoehtoja+oli+tasan+kaksi...+kävelä+tai+polkupyörällä.+
No+siskon+pyörän+valitsin+vaikka+se+olikin+hieman+liian+pieni+minulle+mutta+arvelin+pärjääväni+sillä+sen+viiden+kilometrin+matkan+sinne++ja+samaan+matkan+takaisin+kotiin+myös+vaikka+silloin+ei+enää+ollut+kiirettä+niin+kuin+menomatkalla+oli.+Lähdin+ajamaan+ja+hetken+päästä+alkoi+tuntua+oudolta+housuissa+mutta+jatkoin+vaan+sitkeästi+matkani+ja+keskityin+siihen+että+polvet+ei+osunut+ohjaustankoon+reunaan+vaan+pysyivät+siinä+keskellä+mutta+vuorotellen+pohkeet+hinkkasivat+kullini+ja+tietysti+sain+siemensyöksyn+ennen+kun+ehdin+perille.+Kiva+sitten+ensin+käydä+vessassa+yrittää+puhdistaa+kalsarit+vähän+ennenkuin+kurssille+lähdin.+Sen+jälkeen+aina+silloin+tällöin+kun+on+sellainen+olo+että+nyt+tekisi+mieli+niin+lähden+jollain+pienellä+pyörällä+ajelemaan+ja+jännitystä+tuo+se+kun+ei+koskaan+tiedä+missä+kohtaa+se+siemensyöksy+sitten+tulee.
22.05.2022 10:58
Eikö+tullut+tunne+että+näin+ei+saa+tehdä?+Minulle+se+yleensä+tulee+että+näin+ei+voi+tehdä+vaikka+se+olisikin+minulla+tarkoitus+antaa+pissat+tulla+vaippaan.++Yleensä+laitan+vaipan+housuihin+jos+lähden+jonnekin+missä+välttämättä+ei+pääse+vessaan+niin+silloin+vaippa+helpottaa+oloa+jos+vaan+onnistuisi+sulkemaan+pois+sen+tunteen+että+tekee+jotain+mikä+on+väärin.+Tietysti+on+myös+aina+se+vaara+että+pissa+tulee+niin+paljon+että+housut+kastuu.+Sitä+ei+vielä+kuitenkaan+ole+tapahtunut+eikä+kukaan+ole+edes+huomannut+että+on+vaippa+housuissa.+Tosin+minä+olen+mies+ja+voihan+se+olla+että+miehille+se+tunne+tulee+voimakkaammin.
02.05.2022 14:07
Niin+minullakin+ihan+sama+tunne+tuli+kun+ekan+kerran+yritin+pissata+vaippaan+niin+että+minulla+oli+vaatteet+päällä.+Jotenkin+se+oli+helpompaa+tehdä+kun+oli+vaan+vaippa+ja+oli+vessassa,++siellä+ei+tullut+se+tunne+että+ei+saa+pissata+niin+voimakkaasti+kuin+silloin+tuli+kun+olin+ulkona+kävelemässä+ja+yritin+pissata+vaippaan.
02.05.2022 13:53
Kohta+taas+alkaa+se+aika+vuodesta+kun+pääsee+uimaan+rannalle+eikä+niin+paljon+tarvitse+miettiä+voiko+laittaa+naisten+tai+tyttöjen+kokouimapuku+päälle+vai+ei.
29.03.2022 12:05
Minulla+kaikki+alkoi+varmaan+joku+4-6+vuotiana+lapsena+kun+tykkäsin+leikkiä+vaatehuoneessa+ja+kokeilin+äidin+saappaat+ja+kengät.+Jostain+syystä+laitoin+useammant+villasukat+jalkaan+jolloin+niistä+tuli+liian+pienet+minulle.+Tästä+varmaan+alkoi+minun+fetisti+liian+pieniin+tyttöjen+tai+naisten+vaatteisiin+ja+se+jatkuu+vieläkin+joskus+enemmän+aktiivisesti+ja+sitten+välillä+hiljaisella+ajanjaksolla.+
Kerran+kun+olin+6+vuotias+niin+olimme+siellä+missä+vanhemmat+rakensivat+meille+omakotitalon+ja+minä+olin+siellä+pihalla+leikkimässä+ja+jostain+syystä+minulla+kastui+vaatteet+ihan+läpimäriksi+ja+äitini+sitten+pakotti+minulle+pikkusiskoni+housut+ja+paita.+Pikkusisko+kun+oli+vasta+3+niin+hänen+vaatteet+olivat+minulle+liian+pienet+mutta+jotenkin+äitini+sai+ne+kuitenkin+tungettu+minun+päälleni.+
Toinen+fetisti+mikä+minulla+on+taas+liittyy+pieniin+polkupyöriin.+Tästä+ensimmäiset+muistot+minulla+on+kun+olin+joku+8-9+vuotias+ja+tulimme+kerran+koulusta+kotiin+ja+yksi+tyttö+joka+oli+minua+pari+vuotta+nuorempi+halusi+ajaa+isojen+tyttöjen+pyörällä+kotiin+ja+lainasi+toisen+yläasteella+olevan+tytön+polkupyörän.+Tämä+yläasteella+oleva+tyttö+joka+oli+ehkä+joku+170+cm+pitkä+yritti+ajaa+tällä+pienellä+14"+pyörällä+mutta+ei+sitä+tullut+mitään+vaan+hän+tallutti+sen+kotiin.+Sen+jälkeen+aloin+mielikuvituksessa+mietiä+miltä+joku+pitkä+tyttö+näyttäisi+sen+pienen+polkupyörän+päällä.+Vuosia+meni+ja+minä+tulin+yläasteikäiseksi+ja+kerran+piti+lähteä+harrastukseen+mutta+omasta+polkupyörästä+oli+rengas+puhjennut+ja+pienen+riidan+jälkeen+kun+kukaan+ei+lähtenyt+minua+viemään+vaan+sanoivat+vaan+että+lainaa+pikkusiskon+polkupyörän+kun+ei+matka+ole+kun+4+km+/+suuntaa+ja+meno+matka+on+melkein+ainoastaan+alamäkeä.+No+helposti+se+matka+sinne+meni+kun+ei+paljon+tarvinnut+polkea+vaan+sain+melkein+koko+matkan+istua+polvet+koukkussa+ja+vaan+rullata+loivata+alamäkeä.+Kotiin+meno+olikin+sitten+ihan+eri+juttu.+Jalat+koukkussa+kun+istuin+ja+poljin+niin+just+ja+just+oli+niin+että+polvet+eivät+osuneet+ohjaustankoon+ja+varsinkin+kun+polvet+ihan+lähekkäin+niin+pystyisin+myös+käännökset+tekemään.+No+tällä+oli+se+vaikutus+että+jalat+koko+ajan+hieroivat+kyrpää+ja+ennen+kun+edes+olin+puolessavälissä+kotimatka+niin+sain+siemensyöksyn,+oli+muuten+eka+kerta.+No+vieläkin+aikuisena+minulla+on+muutama+lasten+fillari+12"+16"+ja+20"+millä+aina+välillä+käyn+ajelemassa+niin+kauan+että+laukeaan.+
Joten+kyllä+fetistit+mitä+minulla+on+nyt+kaikilla+on+juuret+lapsuudessa.
26.03.2022 12:11
Ei+kiihotta+yhtään+katsoa+muita+miehiä+tyttöilemässä,+mutta+itseäni+kiihotta+todella+paljon+tyttöily+ja+varsinkin+vielä+jos+vielä+saan+sitä+harrastaa+naisten+kanssa.
20.03.2022 15:14
Tämä+taitaakin+olla+aika+yleisiä+kiinnostuksen+kohteita.+Vuosia+sitten+tapasin+naisen+joka+halusi+että+pukeudun+naiseksi+ennen+kuin+harrastamme+seksiä.+No+onneksi+olen+sen+verran+pienikokoinen+mies+että+vaikka+hän+oli+pienikokoinen+nainen+niin+hänen+vaatteet+olivat+minulle+ihan+sopivat,+kengät+tietysti+olisivat+saaneet+olla+numeron+isommat+mutta+menivät+ne+kuitenkin+kyllä+aika+helposti+myös+jalkaani.+Niin+ei+tarvinnut+ensin+lähteä+etsimään+vaatteita+jostain+kaupasta.++Se+jo+kiihotti+jo+meitä+molempia+kun+hän+vaatekaapista+etsi+minulle+vaatteita.+Silloin+ajattelin+että+tämä+olisi+ollut+jotain+harvinaista+mutta+näköjään+onkin+aika+yleistä+että+nainen+haluaa+että+mies+pukeutuu+naiseksi.+Sen+olen+aina+tiennyt+että+on+olemassa+miehiä+jotka+haluavat+pukeutua+naisten+vaateisiin,+no+itsekin+kuulun+niihin+mutta+naiseksi+pukeutuneena+en+missään+tapauksessa+voisi+kuvitella+edes+että+olisin+toisen+miehen+kanssa.
19.03.2022 07:15
Varsinkin+se+omaan+jalkaan+sovittelu+on+jostain+kumman+syystä+kovin+kiihottava+varsinkin+jos+saappas+on+naisten+malli.
12.03.2022 13:03
Miltähän+naiselta+tuntuisi?+Siis+jos+lähtisin+naiseksi+pukeutuneena+johonkin+lesboravintolaan+ja+sitten+jonkun+naisen+kanssa+päätyisimme+vessaan+harrastamaan+seksiä+ja+siinä+vaiheessa+vasta+naiselle+selvisi+että+olenkin+mies.+Itse+jos+pukeutuisin+naiseksi+julkisesti+niin+en+olisi+kiinnostunut+miehistä+vaan+ainoastaan+naisista+eli+esiintyisin+lesbona.
12.03.2022 12:58
Eihän+ne+tarvitse+tulla+itselleni,+niin+minäkin+olen+miettinyt+ja+jopa+laittanut+kauppalistalle+niitä+muiden+tuotteiden+sekaan+ja+ehkä+joutunut+hieman+enemmän+pähkäilemään+siellä+vaippahyllyn+luona+minkä+ottaa+tyyliin+että+yritän+saada+selville+kauppalistalta+minkä+pitäisi+ottaa.+Tai+sitten+käy+ihan+toisella+paikkakunnalla+missä+ei+ole+tuttuja+kun+niitä+käy+ostamassa.
Minkä+merkkiset+nuo+oli+mitä+sukulaiselta+sinulle+jäi?
23.12.2021 21:34
Naisten+vaateista+yllensä+mutta+vielä+enemmän+jos+ovat+todella+tiukat+ja+hieman+liian+pieniä.
23.12.2021 21:20
2 / 4