Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

65

  1. Voin+kuvitella+miltä+se+on+tuntunut+mutta+toisaalta+sehän+on+ihan+luonnollinen+asia+että+niitä+rintoja+naisella+on.+Olisi+ollut+ihana+olla+paikalla+katsomassa,+kuvan+perusteella+sinulla+on+todella+kauniita+rintoja.+Tuota+en+ole+koskaan+tullut+ajatelleeksi+että+tuollaisissa+tilanteissa+ne+pääsisivät+karkuun+mekosta+vaikka+muuten+pysyisivät+kiltisti+siinä.+Olisiko+edes+rintaliivit+pelastanut+sinut+siinä+tilanteessa?
  2. Minulla+kaikki+alkoi+varmaan+joku+4-6+vuotiana+lapsena+kun+tykkäsin+leikkiä+vaatehuoneessa+ja+kokeilin+äidin+saappaat+ja+kengät.+Jostain+syystä+laitoin+useammant+villasukat+jalkaan+jolloin+niistä+tuli+liian+pienet+minulle.+Tästä+varmaan+alkoi+minun+fetisti+liian+pieniin+tyttöjen+tai+naisten+vaatteisiin+ja+se+jatkuu+vieläkin+joskus+enemmän+aktiivisesti+ja+sitten+välillä+hiljaisella+ajanjaksolla.+Kerran+kun+olin+6+vuotias+niin+olimme+siellä+missä+vanhemmat+rakensivat+meille+omakotitalon+ja+minä+olin+siellä+pihalla+leikkimässä+ja+jostain+syystä+minulla+kastui+vaatteet+ihan+läpimäriksi+ja+äitini+sitten+pakotti+minulle+pikkusiskoni+housut+ja+paita.+Pikkusisko+kun+oli+vasta+3+niin+hänen+vaatteet+olivat+minulle+liian+pienet+mutta+jotenkin+äitini+sai+ne+kuitenkin+tungettu+minun+päälleni.+Toinen+fetisti+mikä+minulla+on+taas+liittyy+pieniin+polkupyöriin.+Tästä+ensimmäiset+muistot+minulla+on+kun+olin+joku+8-9+vuotias+ja+tulimme+kerran+koulusta+kotiin+ja+yksi+tyttö+joka+oli+minua+pari+vuotta+nuorempi+halusi+ajaa+isojen+tyttöjen+pyörällä+kotiin+ja+lainasi+toisen+yläasteella+olevan+tytön+polkupyörän.+Tämä+yläasteella+oleva+tyttö+joka+oli+ehkä+joku+170+cm+pitkä+yritti+ajaa+tällä+pienellä+14"+pyörällä+mutta+ei+sitä+tullut+mitään+vaan+hän+tallutti+sen+kotiin.+Sen+jälkeen+aloin+mielikuvituksessa+mietiä+miltä+joku+pitkä+tyttö+näyttäisi+sen+pienen+polkupyörän+päällä.+Vuosia+meni+ja+minä+tulin+yläasteikäiseksi+ja+kerran+piti+lähteä+harrastukseen+mutta+omasta+polkupyörästä+oli+rengas+puhjennut+ja+pienen+riidan+jälkeen+kun+kukaan+ei+lähtenyt+minua+viemään+vaan+sanoivat+vaan+että+lainaa+pikkusiskon+polkupyörän+kun+ei+matka+ole+kun+4+km+/+suuntaa+ja+meno+matka+on+melkein+ainoastaan+alamäkeä.+No+helposti+se+matka+sinne+meni+kun+ei+paljon+tarvinnut+polkea+vaan+sain+melkein+koko+matkan+istua+polvet+koukkussa+ja+vaan+rullata+loivata+alamäkeä.+Kotiin+meno+olikin+sitten+ihan+eri+juttu.+Jalat+koukkussa+kun+istuin+ja+poljin+niin+just+ja+just+oli+niin+että+polvet+eivät+osuneet+ohjaustankoon+ja+varsinkin+kun+polvet+ihan+lähekkäin+niin+pystyisin+myös+käännökset+tekemään.+No+tällä+oli+se+vaikutus+että+jalat+koko+ajan+hieroivat+kyrpää+ja+ennen+kun+edes+olin+puolessavälissä+kotimatka+niin+sain+siemensyöksyn,+oli+muuten+eka+kerta.+No+vieläkin+aikuisena+minulla+on+muutama+lasten+fillari+12"+16"+ja+20"+millä+aina+välillä+käyn+ajelemassa+niin+kauan+että+laukeaan.+Joten+kyllä+fetistit+mitä+minulla+on+nyt+kaikilla+on+juuret+lapsuudessa.
  3. Varsinkin+se+omaan+jalkaan+sovittelu+on+jostain+kumman+syystä+kovin+kiihottava+varsinkin+jos+saappas+on+naisten+malli.