Naisten kokouikkareissa uimaan

speedohydrasuit

Onko kenelläkään kokemusta olla uimassa uimahallissa naisten kokouimapuvussa tai kilpapuvuissa? Onko tämä sallittua vai ajaako valvojat pois, jos näkevät miehellä päällä naisten uikkarit? Olisin halukas kuulemaan mielipiteitä onko tällainen kuinka yleistä ja voiko näin ylipäätään toimia.

76

19333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Feeta-

      Miksi mies haluaisi mennä julkiselle paikalle vastakkaisen sukupuolen vaatteissa? Jos joku tuollaisesta saa jotain viboja niin valvoja tekee aivan oikein jos ajaa huomiosta kiihottuneen vaatefetisistin pois hallista.

      • Minä ainakaan en löytänyt viestistä mitään seksiin viittaavaa.


      • Jenzku
        tuputuu kirjoitti:

        Minä ainakaan en löytänyt viestistä mitään seksiin viittaavaa.

        Mielestäni on todella outoa että miehet viihtyvät naisten uikkareissa YÖK. Ajatella mitä haarapalan välistä vois näkyä...


      • joopa joo
        Jenzku kirjoitti:

        Mielestäni on todella outoa että miehet viihtyvät naisten uikkareissa YÖK. Ajatella mitä haarapalan välistä vois näkyä...

        Alun perinhän housut tehtiin vain miehiä varten. Naiset käyttivät ainoastaan hametta. Eli asiahan on niin, että kaikki housuja käyttävät naiset ovat myös outoja...


    • Endurance

      Hienoa, että joku muukin tykkää uida naisten uimapuvuissa. Itse olen käynyt hallissa pari kertaa naisten uimapuvussa ja se oli todella hienoa.

      • jaanac

        Mikä siinä niin hienoa oli? Itse en tuntisi oloani kovinkaan hienoksi miesten uimahousuissa.


      • -Uimari-
        jaanac kirjoitti:

        Mikä siinä niin hienoa oli? Itse en tuntisi oloani kovinkaan hienoksi miesten uimahousuissa.

        Sinäpä sen sanoit. Juuri siksi käytän uimapukua, koska uimahousuissa en tunne oloani hienoksi.


      • krossmann
        jaanac kirjoitti:

        Mikä siinä niin hienoa oli? Itse en tuntisi oloani kovinkaan hienoksi miesten uimahousuissa.

        heh..heh..hyvin pistit. Onhan se nyt outoa jos miehet naisten vetimissä hallissa pulikoi...perverssiä !!

        Hyvä Jaanac !

        t. normaali perushetoromiesuimari


    • Speedo Hydrasuit

      Olen uinut toista vuotta ainoastaan uimapuvussa. Uin hallissa sekä luonnonvesissä ja käyn talvella myös avannossa. En koe sitä millään lailla fetissinä tai muutenkaan seksistisenä. Minä en vaan tykkää uida uimahousuissa. Uimapuku yksinkertaisesti tuntuu paremmalta päällä ja siksi käytän sitä. Uimapuvut tulevat kyllä kalliimmaksi kun housut, kun hallin kloorivesi syö niitä aika nopeasti. Erityisesti Speedon Hydrasuit on mielestäni hyvä myös miehille. Edullinen ostopaikka http://www.swimstop.co.uk/.

      Uimahallin henkilökunnalla ei ole ollut mitään sanomista. Olen kuitenkin pukeutunut vaaditusti uima-asuun. Saat kyllä varautua joidenkin uimareiden tuijotukseen. Siihenkin kuitenkin tottuu aika nopeasti, eikä sitä sitten edes huomaa.

      Käytä ihmeessä uimapukua, jos se sinusta tuntuu paremmalta. Uimapuvussa uimisessa ei ole mitään hävettävää tai väärää. Jos se jotakut toista uimaria vaivaa, niin menköön hoidattamaan pääkoppansa kuntoon.

      • speedohydrasuit

        Mitenkäs tuo koon mittaaminen. Mikä olisi oikea koko, kun normaalisti käytän miesten kokoa 36. Entä onko Arenan Powerskin liian korni?


      • Speedo Hydrasuit
        speedohydrasuit kirjoitti:

        Mitenkäs tuo koon mittaaminen. Mikä olisi oikea koko, kun normaalisti käytän miesten kokoa 36. Entä onko Arenan Powerskin liian korni?

        Itse olen 181cm ja 83kg. Speedo Hydrasuit puvussa on sopiva koko GB 105cm/42".


      • speedohydrasuit

        onko sitten minkälainen ero uida uikkarissa jonka saa vetskarilla kiinni ylös asti kun sitä vertaa avoselkäisempään malliin? Vai onko liian rohkeaa mennä uimaan tällaiseesa tavallisessa urheilukaupan uimapuvussa? =)


      • speedohydrasuit

        ookkos mistäpäin Suomee? Olisko sulla muuta hyvää paikkaa mistä noita uikkareita vois ostella.


      • Speedo Hydrasuit
        speedohydrasuit kirjoitti:

        onko sitten minkälainen ero uida uikkarissa jonka saa vetskarilla kiinni ylös asti kun sitä vertaa avoselkäisempään malliin? Vai onko liian rohkeaa mennä uimaan tällaiseesa tavallisessa urheilukaupan uimapuvussa? =)

        Eipä kai niillä ihmeempää eroa ole. Itse vaan pidän juuri tuosta mallista, koska se on sopivan umpinainen. En näet pidä alastomasta olotilasta.


      • Speedo Hydrasuit
        speedohydrasuit kirjoitti:

        ookkos mistäpäin Suomee? Olisko sulla muuta hyvää paikkaa mistä noita uikkareita vois ostella.

        Suomesta löysin vuosia sitten (ennen internettiä) ainoastaan Tampereen Stokmannilta yhden ainokaisen kappaleen ko. uimapukua. Sekin maksoi silloin 400 mk. Onneksi nykyisin netti auttaa tässäkin asiassa ja saa kohtuullisella hinnalla tilattua ulkomailta . Tarttee tietysti omistaa Visa.

        Kotimaassahan on sitten kyllä hyväksi havaittu http://www.essenuoto.fi/. Sieltä kannattaa tilata perinteinen paperinen kuvasto, jossa on kaikki mallit esitelty. Vaimolle tilattiin sieltä "isojen tyttöjen" puku. Palvelu oli nopeaa ja asiallista. Sähköpostikyselyynkin vastasivat nopeasti.

        Vielä muutama linkki, jos kiinostaa ulkomaiset nettisivut tämän teeman ympäriltä.

        http://home.tiscali.nl/~wr4435/badpak/index.html
        http://www.arcim.freeuk.com/
        http://www.geocities.com/desi_agi/en_index2.htm


      • O-P
        speedohydrasuit kirjoitti:

        onko sitten minkälainen ero uida uikkarissa jonka saa vetskarilla kiinni ylös asti kun sitä vertaa avoselkäisempään malliin? Vai onko liian rohkeaa mennä uimaan tällaiseesa tavallisessa urheilukaupan uimapuvussa? =)

        Speedon Hydrasuit pukuja saa myös hhudettua e-bay nettihuutokaupasta ja vielä sopuhintaan. Olen itsekkin ostanut muutaman puvun sitä kautta.


      • ^0ku uimari ehk
        speedohydrasuit kirjoitti:

        Mitenkäs tuo koon mittaaminen. Mikä olisi oikea koko, kun normaalisti käytän miesten kokoa 36. Entä onko Arenan Powerskin liian korni?

        Arenan Powerskin on hyvä kokeneelle uimarille. (Itselläni uimalakista lähtien on kaikki Arenaa. Hyvä merkki ainenkin!)


    • Aquablade

      Minulla on kokemusta uimisesta naisten uimapuvuissa uimahalleissa. Itse käytän vain ja ainoastaa Speedon Aquablade uimapukuja, ovat kyllä kalliita, mutta ennenkaikkea mukavia ja hienoja käyttää. Ainaskaan meillä täällä Tampereen suunnalla ei ole ketään ajettu pois hallista, kun sinne on ilmestynyt uimaan naisten uimapuvussa. Joskus on kyllä kuullut supatusta, mutta en tosiaankaan välitä siitä.

    • Perhonen

      ...TOSISSAS!! Hyyyyyyyyyyyyyyyiiiiiiiiii!!!!

      • G-man

        Miten ei voi olla tosissaan? Eikös pääasia ole, että itsellään on hyvä olla? Ja onhan maailmalla melko yleisestikkin miehillä naisten uimapukuja päällänsä, kun he käyvät uimassa! Hienoa vaan jos Suomessakin olisi enemän miehiä, jotka uskaltaisivat tulla uimaan kokouimapuvuissa.


      • Pertsa
        G-man kirjoitti:

        Miten ei voi olla tosissaan? Eikös pääasia ole, että itsellään on hyvä olla? Ja onhan maailmalla melko yleisestikkin miehillä naisten uimapukuja päällänsä, kun he käyvät uimassa! Hienoa vaan jos Suomessakin olisi enemän miehiä, jotka uskaltaisivat tulla uimaan kokouimapuvuissa.

        saanut uimahallin vessassa munaa, ja ja altailla pimppaa..


    • Äksy Ämmä

      ei miehen ylle istu; käsittääkseni se on mallista riippumatta leikattu ja mitoitettu verhoamaan nimenomaan naisellisia kurveja ja ulokkeita. Mutta ihmettelenkin sitä, voiko uimahallin henkilökunta huomauttaa varta vasten uimiseen tarkoitetusta miesten kokouimapuvusta tai kenties jopa kieltää asiakasta käyttämästä sitä hallissa. Asiaan vihkiytymätön valvoja voisi toki äkkivilkaisten luulla tällaisia vesipedon vetimiä painitrikoiksi ja kieltää niiden käytön hygieniasyihin vedoten.
      Mutta jos asiakas toteennäyttää, että kyse on uima-asusta vaikkapa á la Ian Thorpe, niin voiko valvoja evätä tällaisen puvun käytön?
      Muutama vuosi sitten kiinnostuin pikkulahkeellisista naisten uimapuvuista ja kysyin eri hallien uinninvalvojilta, saako niitä halleissa käyttää. (Ohjeissahan näet selkeästi kerrottiin, että uima-asun tulee olla lahkeeton.) Sain niin empiviä vastauksia, etten tohtinut ostaa mahdollisesti käyttökelvottomaksi sukeutuvaa lahjepukua.
      Mutta nyt, kun näitä sammakkomiehen/naisen asua muistuttavia pukuja näkee liki kisassa kuin kisassa, niin onko uimahallien pukukerbedosten kanta yhtään väljentynyt?
      Eipä silti, kuumahan noissa koko kehon peittävissä trikoissa tulee ainakin, jos ei ainostaan ui vaan liikkuu altaan reunalla ja hyppytelineillä ne yllä aurinkoisina päivinä.

      • mie

        Taidan sitten olla aika naisellinen ja kurvikas mies, kun naisten uimapuku istuu päälläni hyvin.


      • Heebo

        Totta puhuakseni naisten kokouimapuku kyllä peittää kriittisetkin kohdat hyvin, riippuen mallista. Tosin ne päällä ei kannata harjotella hyppyjä, paitsi jos haluaa korjat haarakiilaa kaikkien nähden. Eipä kukaan ole minuun kiinnittänyt huomioo ollessani uimapuku päällä, ei edes suihkutiloissa!


      • kangas merkitsee

        Tuo on vanha juttu, mutta vastaan silti, "Äksy Ämmä".

        Ohjeissa kyllä sanotaan, että uima-asun tulee olla lahkeeton, mutta itselläni on lahkeellinen uimapuku eikä kukaan ole tullut sanomaan asiasta, sillä puvusta näkee kauas, että se on uimapukukangasta. Ja on merkkiä Essenuoto.

        Kyse on siis kangaslaadusta eikä niinkään lahkeista. Lahkeelliset uikkarit kiellettiin siksi, että jotkut pitävät rannoilla ja uimaloissa jne polviin asti ulottuvia ei-uimapukukankaasta tehtyjä housuja. Jotkut pitää niitä jalassa ensin päivän ja menee niillä sitten uimaan. Kyse siis hygieniasta. Niillä on joku yrittänyt halliinkin, mutta valvoja ei ole päästänyt veteen vaan on käskenyt vuokrata housut hallilta.


    • speedohydrasuit

      Kyllähän nuo naisten uimapuvaut hyvin istuvat päälleni, eikä ne riipu eikä roiku mistään.

      • qwerty

        Ei ne roiku, mutta puristaako ne mistään? :D Voisin kyllä kuvitella, että tietyistä paikoista se puristaa...


      • speedohydrasuit
        qwerty kirjoitti:

        Ei ne roiku, mutta puristaako ne mistään? :D Voisin kyllä kuvitella, että tietyistä paikoista se puristaa...

        Eipäs ne vaan purista.. sieltä ollenkaan mutta ovatpa vaan muuten hyvin tyköistuvia.


    • baz boy

      Ostinpa itselleni Arenan Powerskin uimapuvun, joka ylettyy nilkkoihin asti, ja uimisen sijaan se on erittäin mukava pitää yllä pyöräilessä. Varsinkin jos laittaa paidan yläosa päälle menee alaosa varsin hyvin pyöräilyshortseista. Ja lenkin jälkeen vaan uimaan.

      • juuso

        Uimapuku on uimista varten


      • Äksy Ämmä
        juuso kirjoitti:

        Uimapuku on uimista varten

        jota on juuri käytetty muuhun tarkoitukseen kuin uimiseen. Isossa lätäkössä ei veden liiallisen hikeentymisen (=virtsa-aineen ynnä muun hien sisältämän kuonan veteen siirtymisen) vaaraa ole.
        Halleissa ja maauimaloissa käytettävää uimapukua ei saisi käyttää muuhun tarkoitukseen juuri hygieniasyistä.
        En tiedä, saako asiakas synninpäästön, jos hän pesee muussa urheilukäytössä juuri olleen uima-asunsa saippuoin ja huuhtelee, ennen kuin käyttää pukua uidessaan.


      • Mitä Äksyin Ämmä

        käytetty, hikinen rikoo yllä altaaseen! Juuri sen vuoksi esim. shortsien käyttö on kielletty maauimaloissa ja uimahalleissa, että ihmiset niin paljon uivat samoissa shortseissa kuin harrastavat hiostavaa maaliikuntaa pesemättä romppeitaan välillä. On mahdotonta valvoa sitä, että uimareitten shortsit ovat edes kohtuullisen puhtaat; helpompaa on edellyttää kaikilta varsinaisen uima-asun käyttöä. (Toki uima-asukin voi olla likainen siksi, että sitä on käytetty esim. alusasuna hikiliikunnassa tai muuten niin pitkään, että se on ehtinyt tahriintua. Kuitenkin oletetaan, että uima-asu edes suihkutetaan ennen altaaseen menoa.)


    • BOY

      Jatka samaan malliin ja pidä lippua korkealla. Mahtavaa..

    • Rinnakas

      Minulla samanlaista asiaa, mutta vielä sellaisella lisäykselä että en kehtaa uida uimahousuissa. Olen nuorimies ja jostain olen saanut kahmittua itselleni b-kupin rinnat, joitten takia en kehtaa uimahousuissa halliin mennä. Kaapin perälä olisi Adidaksen ihan tavallinen musta uimapuku, joten olisikohan aivan kauheaa jos tällä alkaisin halissa käymään? Kovasti mieli tekisi halliin, mutta pelkissä housuissa en kehtaa. Pukua kerran kokeilin se oli sopivan kokoinen ja peitti isot rintani sopiasti.

      • Speedos2000

        Mene ihan rohkeesti vaan uimahalliin uimaan kokopuvussasi, huomaat kyllä miten upeaa ja vapauttavaa se on, kun saa uida kokouikkarit päällä. Ei sitä oikeestaan pysty kuvailemaan kuinka hienoa se on ennen kuin on itse kokeillut. Ja älä välitä muista pääasia että itsestä tuntuu hyvältä ja tykkää. Minä tykkään ainakin itse uida naisten kokouikkareissa.


      • Jani86
        Speedos2000 kirjoitti:

        Mene ihan rohkeesti vaan uimahalliin uimaan kokopuvussasi, huomaat kyllä miten upeaa ja vapauttavaa se on, kun saa uida kokouikkarit päällä. Ei sitä oikeestaan pysty kuvailemaan kuinka hienoa se on ennen kuin on itse kokeillut. Ja älä välitä muista pääasia että itsestä tuntuu hyvältä ja tykkää. Minä tykkään ainakin itse uida naisten kokouikkareissa.

        Kävin tänään ostamassa elämäni ensimmäisen kokouimapuvun (Perinteinen sininen Adidas). Pitäisi mahdollisimman pian päästä kokeilemaan ostostani. Nyt vaan mieltäni kaivertaa, että onko se täysin siveellistä ja suomen lakien mukaista, että mies käyttää naisten uimapukua uimahalissa?


      • minä vaan
        Jani86 kirjoitti:

        Kävin tänään ostamassa elämäni ensimmäisen kokouimapuvun (Perinteinen sininen Adidas). Pitäisi mahdollisimman pian päästä kokeilemaan ostostani. Nyt vaan mieltäni kaivertaa, että onko se täysin siveellistä ja suomen lakien mukaista, että mies käyttää naisten uimapukua uimahalissa?

        Ei mikään laki kiellä pukeutumasta naisten uikkareihin tai vaatteisiin. Suurin ongelma vaan on omatunto ja heikko itsetunto. Itse tykkään uida kokouimapuvuissa ja olen käynyt halleissakin muutaman kerran, eikä kukaan ole kiinnittänyt enempää huomiota asiaan


    • Tomppa

      Minulle tulee ainakin erittäin rauhoittunut olo, kun olen ssanut uida naisten uimapuvussa! Onko muutkin huomannet saman..?

      • Jeba jee...

        Kyllä se ainakin järvessä on rauhoittavaa ja paljon mukavempaa, kuin uimahousuilla. Nyt vaan kun uskaltaisin itsekkin halliin mennä.


      • Tomppa
        Jeba jee... kirjoitti:

        Kyllä se ainakin järvessä on rauhoittavaa ja paljon mukavempaa, kuin uimahousuilla. Nyt vaan kun uskaltaisin itsekkin halliin mennä.

        Aluksi emmin itsekkin mennä halliin uimaan uimapuku päällä, mutta kun huomasin, ettei monikaan siihen sitten kiinnittänyt huomiota, niin oloni helpottui ja pystyn pukemaan uikkarin päälle, ssis ylös asti jo suihkussa. Kaippa meillä on vahva itsetunto, ei kai sitä muuten pystyisi uimaan kokouikkareissa.


      • Jeba jee!!!
        Tomppa kirjoitti:

        Aluksi emmin itsekkin mennä halliin uimaan uimapuku päällä, mutta kun huomasin, ettei monikaan siihen sitten kiinnittänyt huomiota, niin oloni helpottui ja pystyn pukemaan uikkarin päälle, ssis ylös asti jo suihkussa. Kaippa meillä on vahva itsetunto, ei kai sitä muuten pystyisi uimaan kokouikkareissa.

        Niin jos sitä kerran on päättänyt mennä, niin mitä järkeä sitä sitten on jos sitä pukua ei ylös asti vedä.


    • Wexi

      Onko kukaan koittanut hypätä tai sukeltaa naisten uikkarit päällä. Jos olette kertokaa mielipiteitänne. Omasta mielestä se on mahtavaa..

    • Bonneri

      Onko tässä nyt pointtina se, että on kivaa uida naisten uikkareissa vai se että käyttää kokouimapukua? Kyllähän miehillekin kokouikkareita valmistetaan...

      • mää

        pointtina on, että ui naisten uikkareissa, ainakin minulle.


      • Rinnakas

        Mulla taas pointti on vähän eri. Miestenkin uimapuku kyllä kelpaisi, mutta mietippä kummatkohan sattuvat olemaan halvempia? Kyllä ostaisin ihan miehille tarkoitetun puvun, jos vaan samoilla hinnilla löytäisn kuin naisten puvut. Jos tiedät jonkun hyvän osto paikan kerroppa ihmeessä.


      • kokopuku

        Niin ainakin omalla kohdallani pointti on kokouimapuku. Ainot ongelma on miesten kokouimapukujen hinta verrattuna naisten uimapukuun...


    • gillette

      Kun käytte uimassa naisten uikkareissa, ajaeletteko koskaan säärikarvojanne pois? Mielestäni karvaset jalat ja uimapuvut eivät sovi yhteen.

      • ajele

        En ole ryhtynyt naisellisiin turhamaisuuksiin. Sitä paitsi kun karvoja on runsaasti kaikkialla muualla paitsi päässä, niin ajelusta ei tulisi loppua lainkaan. No joo, varmaan kyllä näyttäisi paremmalta. Ei vaan oo näin laiskan hommia ;-)


    • hydrasuit

      Olisiko tässä porukaassa innokkaita keskustelijoita kertomaan kokemuksitaan naisten uikkareista ja niiden kannsa uimisesta keskusteluryhmässä? Voisin nimittäin puuhata sellaisen kasaan. Ilmoitelkaa tohon sähköpostiin, mitä mieltä ootte.

      • hydrasuit

    • hydrasuit
    • aksu

      voiko 13 poika uida tyttöjen uimapuvussa ?
      vastatkaa äkkiä

    • poika 1198

      voiko 13 vuotias poika uida tyttöjen uimapuvussa ?

      • poika55555

        Kyllä voi!


      • Kuttuu

        13-vuotiaas poika voi hyvin käyttää tyttöjen/naisten uimapukua. Oletan että tarkoitat kokouimapukua, malleja löytyy vaikka kuinka paljon, ja niitä on mukavia pitää jos valitsee mallin jossa ei ole liian korkeat sivuleikkaukset jalkojen kohdalla.

        Naisten uimapuvussa ei myöskään tulee kylmää, koska peittää paljon tehokkaammin kun pienet uikkarit.


      • Uimari itsekin
        Kuttuu kirjoitti:

        13-vuotiaas poika voi hyvin käyttää tyttöjen/naisten uimapukua. Oletan että tarkoitat kokouimapukua, malleja löytyy vaikka kuinka paljon, ja niitä on mukavia pitää jos valitsee mallin jossa ei ole liian korkeat sivuleikkaukset jalkojen kohdalla.

        Naisten uimapuvussa ei myöskään tulee kylmää, koska peittää paljon tehokkaammin kun pienet uikkarit.

        Ehkä sellainen ei oikein miehelle sovi, missä on tuettu rintaosa. Vai laitatteko täytettä niihin kun menette uimaan?

        Käytättekö siis naisten alusvaatteitakin kun saatte kicksit uikkareistakin. Miten miehet uimahallissa suhtautuvat kun miehellä on sukkahousut, rintaliivit, jne alla ja vielä naisten uimapuku?

        Minä en nyt näe tuossa mitään muuta kuin pervoilua, uiminen ei ole se juttu vaan naisten vaatteisiin pukeutuminen.


      • just joo

        "voiko 13 vuotias poika uida tyttöjen uimapuvussa ? "

        Jos haluat osaksesi pilkkaa, huomiota ja naureskelua niin mikäs siinä.


    • aksu 1998

      mitä pitäisi tehdä kun menee sovittamaan kaupassa ja joku näkee kun on naisten uimapuku kädessä ?

      • mikkihiiriiii

        Sanot sille jollekin, että eiks oo hieno uimapuku


      • kokouimapuku

        Älä suotta pelkää. Itse olen suht. Samanikäinen ja olen käynyt kaupoissa ostamassa sukkahousuja, naisten alusvaatteita ja uimapukuja. Jos asut jossain pikkukaupungissa älä mene siihen tuttujen suosimaan kauppaan/ostoskeskukseen, vaan mene johonki naapurikaupungin/kunnan kauppoihin. Menet, katsele/mittaa koko etukäteen ja katso malli, niin ei tarvitse mennä sovittamaan. Sitten katselet, otat mukaasi ja käyt kassan kautta maksamassa ostoksesi ja laitat sen vaikka reppuun/kassiin. Siinä se yksinkertaisuudessaan.


    • pooep
      • Kattilainen

    • Uimari myöskin

      Käytätkö myös naisten alusvaatteita? Pitsisiä?

      • killerin ravit

        Uimari myöskin, ootko muuten perseestä? Sun mutsis käytti ainakin silloin, kun nussin sitä.


    • ui ui

      nykysin on kokouimapukuja myös miehille jollette satu tietämään?

    • tyttöjen uimapuku

      Hei,olen 15v ja poika. Eli onko normaalia,jos haluan pukeutua tyttöjen uimapukuun ja haluaisin käydä uimassa ja öräilemässä uimapuku päällä(koko uimapuku päällä)))

      • tyttöjen uimapuku

        Pyöräilemässä


    • karvatpiiloon

      Mä (mies)en ole ainakaan kymmeneen vuoteen mennyt yleiselle paikalle uimaan (uimahallit ja uimarannat).
      Koska olen karvainen kun apina ja lisäksi mulla on tissit ainakin B-kupilla.
      Nyt pitää vihdoin saada koko uimaasu lyhyillä hihoilla ja lyhyillä lahkeila tai ilman.

    • ihana uimapuku

      Olen 17-vuotias poika joka haluaa mennä uimaan naisten kokouimapuku päällä. Voiko puvun mennä vain ostamaan jostakin kaupasta (sanooko kassat jotain?) Halu olisi kova mennä ostamaan ja uimaan sillä, mutta pelkään katseita ja kyselyjä kaupassa...?

    • SM-uimarikilpauimari

      Ei minua ainenkaan ole tultu häätämään pois, kun käytän pitkälahkeisia uimapukuja. Harvoin nään naistenpukuhuoneissa ihmisiä, jotka käyttävät monen sadan euron uikkareita treenatessa. Kisoisss kyllä ihan normaalia.

      • Anonyymi

        Kilpapuvut on just parhaita! Luonnonvesissä käynyt testailemassa.


    • jhfjftj

      Hahhahhah hienosti taas arvokonservatiivit huutavat naama punaisena tuomitsevia mielipiteitään ilman rationaalisia perusteluja. Säälittävää oikeesti. Mitä väliä, jos joku mies ui naisten uimapuvussa? Miten se haittaa ketään?

    • Hämmästynyt

      Sen se tekee kun katsotaan amerikkalaisia ohjelmia , jotka antavat vääristyneen arvomaailman suomalaiseen kulttuuriin.

      Muistakaa, että siellä on tarkoitus saada ihmiset tappamaan toisiaan eikä tulemaan toisten kanssa toimeen.

      Jos tarvitset uimapukua niin käytä sitä, muuten voit uida vaikka uimahousuilla...

      • Anonyymi

        Ja kaupoista voi ihan kuka tahansa ostaa ihan mitä tahansa,kunhan ei ole alaikäinen alkoholi ja tupakkatuoteisiin,niitä ei sitten saa.
        Joissain kaupoissa eivät myy energiajuomia alaikäsille,että siinä on rajotukset ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaupoista voi ihan kuka tahansa ostaa ihan mitä tahansa,kunhan ei ole alaikäinen alkoholi ja tupakkatuoteisiin,niitä ei sitten saa.
        Joissain kaupoissa eivät myy energiajuomia alaikäsille,että siinä on rajotukset ei muuta.

        Ei muuta kun mittanauha mukaan ja ensin valitset mieluisan mallinen uimapuku ja mittaat että koko on oikea ja kassalle maksamaan. Kukaan ei tiedä kenelle sen ostat.


    • Kohta taas alkaa se aika vuodesta kun pääsee uimaan rannalle eikä niin paljon tarvitse miettiä voiko laittaa naisten tai tyttöjen kokouimapuku päälle vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe