Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Koolata
profiilit
Koolata
Koolata
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaan+etpä+löydä+kirkko+sanaa+raamattu+kansalle+käännöksestä.++Kuriakon=+kirkko,+kuriakon+doma=+Herran+huone,+kreik.
24.12.2019 19:26
Aloittaja
Kiitän+kaikkia+kirjoittajia.+On+aivan+mukava+kuulla+muiden+mielipiteitä.+Itse+poimin+mustikoita,+puolukoita+koko+ajan+kun+on+se+aika.+Perkaus,+itse+myynti.+Mutta+on+hiljaisia+aikoja+vuodesta,+kun+ruoho+ei+kasva.+Pitäisi+varmaa+olla+metsää.+Kiitos+kaikille.
24.12.2019 19:18
Ilm.20:5.+mukaan+on+vääräin++ylösnousemus+milleniumun+jälkeen.+Jeesuksen+tullessa++hakemaan+srkn+pyhäin+haudat+avautuvat.++Ilm.+20:4+mukaan+on+esim+uskonsa+vuoksi+teloitettujen+ylösnousemus+ennen+milleniumia.+Näin+ymmärrän.++Näin+tarkasti+tärkeästä+asiasta+ei+ole+ollut+tarvetta+puhua+Skandinaviassa,+koska+täällä+ei+onneksemme+teloiteta+uskovia.++Mutta+tutkin+Herran+Sanaa+näin+kaamosaikana.
15.12.2019 17:49
Olet+unohtanut.+Kristus+teissä,+kirkkauden+toivo.
04.11.2019 07:34
Todella+huono+yövalhe.+Teemme+todella+paljon+lähetystyötä+monessa+maanosassa.+Tuskin+Australia+tarvitseekaan+lähetystyöntekijöitä.+On+lähettimaa.+Nuku+yöllä,+niin+järki+kulkee.+Maanantaitrolli.+Se+upp+vänner.+Varokaa.
04.11.2019 07:32
Mitä+kirjoitettekaan+T.+Ekblomista+hetki+sitten?+Itse+olen+sen+tiedon+varassa+mitä+näillä+palstoilta+löytyi.+Muutatte+väriä+kuten+ameeba+tarpeen+mukaan.+En+usko,+ettet+sinäkään+tarvitse+lääketiedettä+ollenkaan,+trolli.+Viitsitkin+leikkiä+vaimoni+vakavalla+sairaudella!!!!!!!!!!!!!!!+Jehovan+Todistajat+ovat+aina+olleet+hyväkäytöksisiä.+Tietävät+hyvin+tulevat+sodat+,+Googin+sota+ym.+Mene+sinäkin+aikuinen+ihminen+nurkkaan+häpeämään.
04.11.2019 07:25
Kuvaamasi+johtaja+ei+ole+kyllä+viisas,+menestyvä.+Ei+missään,+todellisessa+sodassa,+työpaikalla,+urheiluseurassa+jne.+On+urheilujohtajia/joukkeenjohtaja/+pelinjohtajia+/+valmentajia,+jotka+ovat+saaneet+seuransa+nousemaan+sarja+per+vuosi.+Melkoinen+saavutus+lajissa+kuin+lajissa.+Myös+yksilölajiessa+tiedän+huimia+nousuja.+Jopa+piirisarjatasolta+seuraavana+vuonna+SM-+tasolle.
03.11.2019 10:19
En+ole+niin+tyhmä+ettenkö+tietäisi+sanojen+propri,+propsi+ja+tukkipankko+merkitystä.+Aloittaja+kerratkoon+ensin+kieliopin+ennen+kuin+kirjoittaa.+Hyvin+tyypillistä+tänä+aikana.+Ylistyslaulujen+kielioppi+on+täysin+metsässä.+Sanoma+todella+heikkoja.+V.+2018+kesäjuhlilla+paikkakunnalla+X+nuorten+ylistysryhmässä+nuori+mies+huusi+täysillä+250+desipeliä.+Yksin+metsässä+tuollainen+käytös+sopii.+Ei+minnekään+muualle.
18.10.2019 13:52
Nyt+tuli+aloitus+väärälle+osastolle.+Tuli+esiin+tiistaitrolli.+Varokaa.+Se+upp.+Aloittajan+Jumala+on+kuollut.+Millä+paikkakunnalla++Eriseura+ry.+rf.+Suomi-Finland+toimii?+Kuka+on+puheenjohtaja?+En+tiedä.+Minun+Jumalani+tekee+ihmeitä:+pelastaa,+parantaa+kastaa+PH:llä.+Onko+aloittaja+ollut+koskaan+metsätöissä?+Olet+itse+peräti+epäuskoinen.+Uudistu+tänään.+Varokaa+tämänkaltaisia+,joutavia+aloituksia.
08.10.2019 11:33
Etpä+tunne+raamatun+perusasiota.+Raamattu+ei+tunne+kaksinkertaista+predestionaatio-oppia.+Mutta+tähän+liittyen+Room.+8:28-30+on+totta.En+halua+kirjoittaa+näin+saastuneella+palstalla+asiasta+enempää.
06.10.2019 16:47
Tottakai+Suomessa+on+lehdistövapaus.+Mutta+Jeesusta+ei+todella+seurata+näin.+Kiinnität+huomion+ihmisiin.+Parhainkin+uskova+on+vajavainen.++Meillä+helluntailaisuudessa+uskotaan+yleiseen+pappeuteen.+En+pidä+nyt+raamattutuntia.+Se+merkitsee,+että+miehistön+jäsen+rukoilee+sairaan,+Pyhän+Hengen+kastetta+odottavan+puolesta.+Herra+vastaa+yksinkertaiseen+rukoukseen.+Olen+nähnyt+tämän+toimivan+satoja+kertoja.+Kirjoitat+tutkielman+ihmisistä.+Ristiä+ei+kanneta+näin.+Ei+todella.+Omassa+voimassa+sinulla+ei+ole+mahdollisuuksia+voittaa+saatanaa.+Tuolla+tavalla+et+saa+yhtään+rukousvastausta.
03.10.2019 23:52
Aloittaja
On+hyvä,+että+olet+rehellinen.+Kristinusko+tuo+sinulle+vain+tuskaa.+Saatat+omistaa+audin,+eristetyn+kesämökin+Päijänteen+rannalla.++Sinulla+ja+läheisilläsi+on+hyvät+virat/+työpaikat.+Joka+kesä+teet+matkan+Kreetaan.+Painelet+massajuoksuissa+neljä+puolimaratonia+/v.+Kaikki+tämä+on+oikein+ja+hyvää.+Mutta+hengelliset+asiat.+Kirjoituksestasi+paistaa+selvästi+läpi.+Vikoilet+vain+muita.+Sinulle+sopii+hyvin+seppä+Högmannin+sanat+v.+1799+Jyväskylässä.+Yksi+sinulta+puuttuu,+ja+sen+mukana+kaikki.+Kristuksen+sisällinen+tunteminen.+Siis+tule+tänään+uskoon.+Usko+nyt.+Aikaa+on+todella+vähän.+Kuopion+tapahtumat-+Nooan+aika-+niinkuin+oli+Nooan+aikana,+niin+on+oleva+ennen+Jeesuksen+tuloa.+Maa+tuli+täyteen+väkivaltaa.+Ei+tarvitse+olla+profeetta.++Myös+kaikki+muut+trollit.+Tehkää+parannus+juuri+tänään.+Pian+se+on+myöhäistä.+Iran-+Turkki-+Venäjä-Etiopia-Libya-Israel-Googin+sota.+Lue+itse+lisää+Googin+sodasta.+Hes.+37-39.
02.10.2019 04:48
Näillä+sivuilla+voi+kirjoittaa+mitä+paskaa+hyvänsä+nimettömä.+Kuten+sinä.+Mutta+ylläolevaan+viitaten+yhdistyspohjaisen+seurakunnan+X+ovet+laitettiin+kiinni+kuukaukaudeksi.+Niin+kovaa+uskovat+tappelivat.+Myös+yhdistyspohjaisessa+seurakunnassa+Y+kokouksessa+,jossa+olin+läsnä+käytettiin+paljon+väritehehosteita.+Ajattelin,+tulinko+teatteriin.++Ovatko++yhdistyspohjaiset+seurakunnat+vanhurskaampia????+Vaikka+et+olisi+uskossa+,+lopeta+ihmeessä+toisten+haukkuminen+hyvän+sään+aikana.+Siitähän+on+valtakunnallisesti+sovittu.+Olet+tasavallassa+ainut+poikkeus.+Tule+pronssikaudeltasi+atomiaikaan.
19.09.2019 19:47
1 / 1