Koolata
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
13
Taivas, mitat
Ilm. 21. Taivas on kuution muotoinen, sivu 2300km. Jos laskemme asukkaan pituudeksi 1,60 m, asuinala 1 neliömetri, niin071Työnteko jaksaminen
Olen 67,5 v. Perusterve, ei mitään tiettyä sairautta. Tiukille ottaisi jos nyt olisin 8 h töissä. Miten muut, riittävät43256Ylösnousemukset
Hetkeen ei tällä palstalla ole ollut kunnon keskusteluaiheita näin kaamosaikana. Uskovat vain kinastelevat keskenään. Yl6135Ryövärin armo
En ole tuomari ollenkaan. Tapaukset ovat todellisia. Ihmiset ovat 75v ja siitä ylöspäin. Elinaikaa on kaksi viikkoa tai9165Viisivuotissuunnitelma
Eräs puhuja sanoi Keuruulla muutama vuosi, että jokaisella srk:lla tulee olla 5-vuotissuunnitelma. Siinä määritellään sr6137Ikääntyminen
Olen 67-vuotias. Tiukkaa tekisi, että pystyisin tekemään työtä 8h. Terve olen. Voimat vaan ovat vähentyneet. Mikä on si6145Ikääntyminen
Itse olen 67-v. Tiukkaa tekisi, että vielä pystyisin olemaan työssä 8h. Ei ole mitään erityistä sairautta. Voimat ovat v081Eri uskonnot
Kun katsomme kymmenen vuotta taaksepäin elämää eri uskonnoissa, on aivan selvää keiden keskuudessa on ollut eniten levot2188Selitys, vaikea kohta
Matt. 7:21-23. Vaikea raamatunkohta. Mitä ajatuksia se herätää? Ei nimilistoja langenneista saarnamiehistä. Vain asialli51376Kissat, koirat
En osaa sanoa mitä eläimille tapahtuu Jeesuksen tulossa. Meillä on koiran pentu. Mitä sille tapahtuu Jeesuksen tullessa21113Ilmastonmuutos
Onko jollakin ajatuksia, mitä raamatussa on kirjoitettu ilmastonmuutoksesta näinä päivinä. Ei tule mieleen muuta kuin Je149Muurmannin rata
Isäni, k.1997, oli yhtenä sotilaana 4.9.1941 katkaisemassa Muurmannin rataa. On aika lailla dokumenttejä hänen taistelui054Ajatuksia syksyllä
Olen varma siitä, että kun Ruotsi pelasti paljon juutalaisia joutumasta natsien käsiin sillä on ollut Jumalan siunaus k052Syysmietteitä
Olen saanut olla mukana lähetystyössä oto uskovana Suomesta käsin vuosikymmenet. Olla mukana , nähdä Jumalan teot Afrik649