Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Vastaa minulle seuraaviin asianmukaisesti, niin täytän toiveesi, tosin edellyttäen että itse asetut samaan asemaan eli omia sääntöjäsi ja vaatimuksiasi noudattaen ladaten myös itsestä samaa mitä minulta vaadit, siis räpsäyttelemään omia korttejasi.

Minä en ole ladannut tietokoneelleni kuvanmuokkaustoimintoa, että voi sensuroida valokuvista asioita, siis toimin kuten 50 vuotta sitten.
    En myöskään osaa fotosoppailla, mutta osaan sen sijaan merkityksellisempiä asioita.

Käykö opiskelijakortin “Hajuksi” etunimeni kaksi ekaa kirjainta?

Käykö ajokortista tieto JO ja voimassa alkaen 15.04.2024. päättyen 15.04.2029?

Sinun takia en tilaa itselleni uutta kelakorttia koska entinen toimii, joten kerro minulle millä perusteella korttini ei olisi ok?

Riittääkö sotilaspassista ote jossa Jo, Vaasan rannikkopatteriston leima ja syntymäaikani?

Riittääkö henkilökortista JO ja syntymäaika ja myös työeläkekortissani?

Peruskysymys kuitenkin, älä vastaa lainkaan ellet vastaa mitä tietoja aijaat itsestäsi, osoitatko ilman seliseliä asuvasi Vantaalla esimerkiksi?
  2. Jäi tuossa aloituksessa mainitsematta, että keskustelun aikana Tyttö2010 ei ainuttakaan kertaa osoita mielenkiintoaan kuunnella sinua eikä arvosta mitään sinun mielipidettäsi.

Eilen kuitenkin tapahtui seuraava ihme, hyvä tyttö:
    “Täysin ystävällisessä hengessä esitän kysymyksiä Numballe ja Senssulle.
    Missä aselajissa palvelitte?
    Oliko isänne tai äitinne evakkoja?
    Kaatuiko sukulaisianne sodissa?
    Vaikuttiko sota-aika isovanhempiinne jollakin tavoin?
    2010”

Ensinnäkään en ole sanallakaan kantaa ottanut sota-asiaan, mutta esitän myös ystävällisesti että miksi kysymys minulle ja miksi ei kysymystä esimerkiksi Laiffille?

Totean myös että Kitaranmuotoisen isä oli sotaveteraani, mutta se ei sopinut sulle palautteen ollen todella ala-arvoista, mutta tinderisi isä on lähes kyläpomo.

Vastaan siis ystävällisessä hengessä esitettyihin kysymyksiisi joita et Laiffille esittänyt:
    Olin lääkintämies.
    Eivät olleet evakkoja mutta äidin sisko alta kouluikäisenä siirtyi ruotsiin.
    Isän veli kaatui.
    Minulla oli mahdollisuus keskustella vain isäni äidin kanssa, mutta minun ollen lapsi, emme aihetta käsitelleet.
    Varmasti vaikutti negatiivisesti kuten kaikkiin ihmisiin sota vaikuttaa.

Äitini ja isäni ensitapaaminen juontaa juurensa sodan jälkeisiin tapahtumiin ja olosuhteisiin, mutta niitä aiheita en pura tällä palstalla.
    Muistin virkistämiseksi, isäni oli urheilija vaikka ei ollutkaan ainakaan omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen.
  3. En minä Numban asioista ole mitään kirjoittanut, vaan mainitsin ainoastaan että poikamme on kiinnostunut koodaamisesta ym.

Hyvä että lopetat kestotilauksesi minulta, joten lopeta sitten alituiset idiotismisi kohdistettuna minuun mitä erilaisimmin maininnoin.

500 metrin päässä, joo no plaastaria sekin sun luurankokaappiisi.

Todistan asuvani täällä Chiang Maissa ..... ja sun ylivertaiset on rehellisiä ..... sinä olet 20.000 euron vedonlyöntisi esittänyt, en minä.
    Olen sen hyväksynyt sillä ehdolla että sinä todistat olevasi ja eläväsi kuten väität, siis RÄPS hotellin uima-altaasi reunalta perheesi kanssa ja taustalla haaveilluusiokotisi ja iso lintulautatemppeli.

Et siihen kykene, joten jatka oireitasi Numban suuntaan ja pidä puheesi että tuo oli viimeinen vastauksesi, mutta palautetta tulet saamaan mikä jatkat kestotilaustasi idioottiapina MinääÄÄÄÄÄÄÄÄ.