Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Moi, joo mun etu- ja myös sukunimeni on ruotsalainen, mutta mikäli osoittaisin "Jorman" vääräksi väitteeksi, niin tulisi vain uusi muuttunut väite.
Laiffi ei asu Vantaalla, eikä ole insinööri sen enempää luin 2010 ei ole myöskään teknikko.
12.05.2025 10:58
Vastaa minulle seuraaviin asianmukaisesti, niin täytän toiveesi, tosin edellyttäen että itse asetut samaan asemaan eli omia sääntöjäsi ja vaatimuksiasi noudattaen ladaten myös itsestä samaa mitä minulta vaadit, siis räpsäyttelemään omia korttejasi.
Minä en ole ladannut tietokoneelleni kuvanmuokkaustoimintoa, että voi sensuroida valokuvista asioita, siis toimin kuten 50 vuotta sitten.
En myöskään osaa fotosoppailla, mutta osaan sen sijaan merkityksellisempiä asioita.
Käykö opiskelijakortin “Hajuksi” etunimeni kaksi ekaa kirjainta?
Käykö ajokortista tieto JO ja voimassa alkaen 15.04.2024. päättyen 15.04.2029?
Sinun takia en tilaa itselleni uutta kelakorttia koska entinen toimii, joten kerro minulle millä perusteella korttini ei olisi ok?
Riittääkö sotilaspassista ote jossa Jo, Vaasan rannikkopatteriston leima ja syntymäaikani?
Riittääkö henkilökortista JO ja syntymäaika ja myös työeläkekortissani?
Peruskysymys kuitenkin, älä vastaa lainkaan ellet vastaa mitä tietoja aijaat itsestäsi, osoitatko ilman seliseliä asuvasi Vantaalla esimerkiksi?
12.05.2025 10:38
Ai että oikeinko opiskelijakorttimoka?
Siinä mitään mokaa ole, aijasin kuvan sellaisena kuin se kortti on.
Yhdentekevää mitä mieltä sinä oot opiskeluni aloitusvuodesta, kortissa on syntymäaikani, se on se pointti ja koulu Vaasassa.
Sotilaspassini on Vaasan rannikkopatteristosta ja siinäkin syntymäaikani.
Kelakortissani on syntymäaikani.
Työeläkekortissani on syntymäaikani.
Henkilökortissani on syntymäaikani.
Ajokortissani on syntymäaikani.
Pistäppä tulemaan omaa sarjaasi niin tarkastellaan mitä mokia ilmenee.
Niin, mahdanko minä olla edes syntynyt, siinäpä sulle pohdinnan aihetta 24/7.
Muuten tuo on aika hupaisa ...
Tyttö2010Neitinen99,9%pellenaamaKullipääNainen.
12.05.2025 02:47
Turpansa kiinni .... ?
Voi hyvä Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen, sinä kirjoitit seuraavasti:
On taas niin lähellä, että sisälläni asuva raivohullu paviaani pääsee irti, kun lukee Possonderin juttuja erinomaisesta kunnosta ja rasvattomuudesta.
Sinä olet hermoheikko, täyshullu joka on niin pinkeästi itseänsä täynnä, että et kestä mitään itseäsi kohtaan arvostelua ilman, että ryhdyt oireilemaan tavallasi.
Sun perusluonne on MINÄÄÄ ja kuten olen sanonut, niin täyspäiset ihmiset eivät pidä sun kaltaisia kuumakalleja miellyttävinä, vaikka itse luulet niin.
Ymmärrän erittäin hyvin miksi suomiexäsi sanoi sulle että painu huitsinnevadaan heidän elämästään ja pilaamasta siittämiesi lapsien elämää.
Nyt sulla on leivonnassa kolmas exä joka vielä ei ole ymmärtänyt sun oikeaa luonnetta, mutta kyllä se aika tulee kun huomaa lykänneensä kätensä kyynärpäätäitään myöden paskaan.
Olet jo tehnyt maailmanennätyksen sanamäärässä ... sitä odotellessa ... kun et kykene haaveilluusioperheesi kanssa haaveilluusio kotihotellisi pihalle hotellin uima-altaan kupeeseen päivän valossa räpsäyttämään kotitempelisi suuntaan.
Siis jatka Tyttö hissipierun arvoisia kovistelujasi .... Sitä odotellessa tänään, huomenna ja loppuelämäsi vaihteen vuoksi 24/7.
10.05.2025 12:51
Paljon on jälleen sanoja samasta aiheesta, vaan ei ole Satasenköyhällä edes kelakorttia jossa lukee Vantaa.
09.05.2025 15:24
Olen esittänyt sinulle Laiffi tarjouksen mutta sinä jatkat valitsemallasi linjalla, jolla toiminnallasi et pääse jutuissasi yhtään pidemmälle.
Vaasa koska Vaasa on synnyinkaupunkini, jossa oppisekelin ja myös armeijan kävin.
Ulvila, koska olen asunut tuolloin Friitalassa.
Olen asunut myös monella muullakin paikkakunnalla.
Sinä Laiffi et asu Vantaalla, etkä ole insinööri, yhtään sen enempää kuin ei ole rakas Kymppisikään rakennusteknikko.
09.05.2025 15:01
Onpas paljon sanoja ... minusta ... se on hauskaa.
Kyllä opiskelijakortissa on minun nimeni, siis sama kuin kaikissa muissakin korteissani.
Olen kysynyt tuolla toisaalla että laittaako Laiffi vaihtaria ajokorttiani vastaan.
Sukunimeni viimeinen kirjain on R ja voin toki julkaista etunimeni viimeisen kirjaimen mutta vain tapauksessa että Laiffi aijaa jotain merkityksellistä itse.
Laiffin osalta merkityksellisiä on syntymäaikansa, Vantaa ja ammattipätevyytensä.
09.05.2025 13:34
Tarkennan siis vielä Laiffi.
Sun kelakortissa lukee Vantaa ja opiskelukortissasi se missä väitit opiskelleesi.
09.05.2025 13:10
Olen kysynyt vastausta saamatta että mitä ajokortistani tulee ilmetä, siis sellaista mitä ilmeni aiemminkin, että väitteet loppuu.
Nostan hieman panosta, laitatko Laiffi vaihtarina oman ajokorttisi samoin tiedoin jota minulta vaadit sekä samaten kelakortistasi ja opiskelutodistuksestasi insinööriksi.
En siis pyydä enempää sinulta kuin saman mitä sinä minulta.
09.05.2025 13:08
Jäi tuossa aloituksessa mainitsematta, että keskustelun aikana Tyttö2010 ei ainuttakaan kertaa osoita mielenkiintoaan kuunnella sinua eikä arvosta mitään sinun mielipidettäsi.
Eilen kuitenkin tapahtui seuraava ihme, hyvä tyttö:
“Täysin ystävällisessä hengessä esitän kysymyksiä Numballe ja Senssulle.
Missä aselajissa palvelitte?
Oliko isänne tai äitinne evakkoja?
Kaatuiko sukulaisianne sodissa?
Vaikuttiko sota-aika isovanhempiinne jollakin tavoin?
2010”
Ensinnäkään en ole sanallakaan kantaa ottanut sota-asiaan, mutta esitän myös ystävällisesti että miksi kysymys minulle ja miksi ei kysymystä esimerkiksi Laiffille?
Totean myös että Kitaranmuotoisen isä oli sotaveteraani, mutta se ei sopinut sulle palautteen ollen todella ala-arvoista, mutta tinderisi isä on lähes kyläpomo.
Vastaan siis ystävällisessä hengessä esitettyihin kysymyksiisi joita et Laiffille esittänyt:
Olin lääkintämies.
Eivät olleet evakkoja mutta äidin sisko alta kouluikäisenä siirtyi ruotsiin.
Isän veli kaatui.
Minulla oli mahdollisuus keskustella vain isäni äidin kanssa, mutta minun ollen lapsi, emme aihetta käsitelleet.
Varmasti vaikutti negatiivisesti kuten kaikkiin ihmisiin sota vaikuttaa.
Äitini ja isäni ensitapaaminen juontaa juurensa sodan jälkeisiin tapahtumiin ja olosuhteisiin, mutta niitä aiheita en pura tällä palstalla.
Muistin virkistämiseksi, isäni oli urheilija vaikka ei ollutkaan ainakaan omasta mielestään huippu-urheilijan näköinen.
09.05.2025 02:22
Mukava huomata että olet niin vahvasti aivopesty, että sulla on omat valokuvafailit tietokoneellasi tallennettuna, joten onhan sulla sitten mun ajokorttikin ym.
Sinähän olet kertonut tietäväsi kuka minä olen, niin miksi kyselet, lataa nyt mun tiedot tälle palstalle kun valtakirjankin tahdoit.
Mun nimi löytyy myös vaikkapa Hesan rakennustarkastuksesta, kihlattusihan on kertonut hänellä olevan hyvät suhteet "Korruptinsa" johdosta rakennustarkastajiin, joten kyselyä siihen suuntaan kuka mestaroi että Mannerheimin hauta ei valahtanu kadulle.
En ota kantaa mitä vanhoissa korteissa on räpelletty jonka suurennoksella osoitat mutta sen tiedän että euroaikaan Vaasan teknillinen koulu ei ollut enää mainitun niminen.
Ajokorttini uusin ilman lääkärintodistustarvetta, siitä vänkäsit jo aiemmin ja latasin poliisin meilin mulle aiheesta.
Kortti on uusittu 15.04.2024 alkaen ja päättyy 15.04.2029.
En ole Jorma vaan nimeni on ruotsalainen ja sukunimeni viimeinen kirjain on R.
Kelakortissahan on Ulvila, miksi et siitä oireile, oletko jo tarkistanut onko Ulvilassa mitä 1%:sia?
Mukavaa jatkoa sulle elämäntehtävässäsi.
09.05.2025 02:13
Bing ..... Terveiset "Pelleltä" ..... nyt voitkin sitten jatkaa valitsemallasi linjalla seuraavatkin vuodet, olethan jo tottunut olemaan aivopesty.
07.05.2025 20:28
Ohhoh ja että oikein muriseva ja miehekäs citymaasturi ja nyt juttu siirtyi siihen että Numban tulisi lähteä S-kirjaimella alkavalle kadulle.
Noin se juttu muuttui jälleen, mitä seuraavaksi ja seuraavat vuodet?
Niin löytyy minunkin puhelinnumero junttilan tiedustelusta, vaan ei osoitettani tänne Chiang Maihin.
Minua ei sinun osoitteesi kiinnosta, vaan sinä olet ollut kiinnostunut pirauttamaan mulle ja nyt aloitit lataamaan tietoja kuka saa kaivaa toisen tietoja.
Edelleen, ajattele ensin, kirjoita vasta sitten.
07.05.2025 19:42
Toki minä tiesin että ylläpito ei anna numeroita, mutta nimenomaan sen johdosta "Dibloomin" tulisi harkita sanansa ennen niiden laukaisemista.
Toisten asioita ????? Tytön vedonlyöntiehdotus minulle ei kuulu sinulle, eikä minulle Numban ja sinun väittelyt.
Antaa numeron sinulle ja kaikille Pattayan rakkaille idiooteille .... juuri tuota tarkoitin, ajattele ensin ja kirjoita vasta sitten.
Julkaiset omat tietosi .... huuhaa.
07.05.2025 18:25
Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen .... sun sanoihin viitaten .... nämä menee sun laariin ... tarkoittaa että teit jälleen kestotilauksen.
07.05.2025 12:23
En minä Numban asioista ole mitään kirjoittanut, vaan mainitsin ainoastaan että poikamme on kiinnostunut koodaamisesta ym.
Hyvä että lopetat kestotilauksesi minulta, joten lopeta sitten alituiset idiotismisi kohdistettuna minuun mitä erilaisimmin maininnoin.
500 metrin päässä, joo no plaastaria sekin sun luurankokaappiisi.
Todistan asuvani täällä Chiang Maissa ..... ja sun ylivertaiset on rehellisiä ..... sinä olet 20.000 euron vedonlyöntisi esittänyt, en minä.
Olen sen hyväksynyt sillä ehdolla että sinä todistat olevasi ja eläväsi kuten väität, siis RÄPS hotellin uima-altaasi reunalta perheesi kanssa ja taustalla haaveilluusiokotisi ja iso lintulautatemppeli.
Et siihen kykene, joten jatka oireitasi Numban suuntaan ja pidä puheesi että tuo oli viimeinen vastauksesi, mutta palautetta tulet saamaan mikä jatkat kestotilaustasi idioottiapina MinääÄÄÄÄÄÄÄÄ.
07.05.2025 11:46
Jouduit siis itse koska ei ollutkaan ..... kielimiehiä.
Onko sun tinderhuorasi tällä hetkellä jakamassa persettään tapansa mukaan kun sinä vietät aikaasi ..... tietokonepäiväkirjasi kanssa vyötärölihava.?
07.05.2025 10:58
Kommentoisin tarkemmin mikäli keskustelisit minun kanssani, mutta tämän sarjan kommenteista ilmenee, että olet samaa kastia kuin ystäväsi syylittäjä.
Odotellaanpa nyt niitä kielimiehiä estraadille.
Tosiaan mikäli koet oman kulttuurisi olevan mämmiä ja hernesoppaa, niin ymmärrän toki ajatusmaailmasi.
Minkä ikäinen oli ylivertainen suomityttäresi kun aloit selaamaan tinderiä 24/7. ja viettämään puoli vuotta paratiisissasi?
07.05.2025 10:52
Ai että missäkö mun ajokortti on, no kuules minä pidän sitä lompakossani, missä sinä?
Harvemmin taitaa asiat olla niin että kuollut kuolinpesästään juttelee sun kanssas, mutta sullehan kaikki on mahdollista.
06.05.2025 20:46
Niin ja tässä väittämäsi Kymppisi asiallinen vastaus .....
Kiitoksia linkistä, en ole nähnyt. Kiireinen päivä ja tytöllä oli koulusta vapaapäivä niin oltiin lietsussa koko päivä. B- Cityn puolella äippä miitissä ja nyt vielä saunaan.
Iskä järjesti ulkoruokailun tänään. Olisiko tänä vuonna toinen kerta kun pizzaa ja vähän muuta.
https://ibb.co/G469cmVW Ostettiin ensimmäiset sähköurut / sähköpiano tytölle odotellessa, juniorikokoa, kun kovasti musiikki kiinnostaa ja on hieman sävelkorvaakin suotu.
2010
MISSÄ KOHDIN SE ASIALLINEN VASTAUS ON TUOSSA ??????????
06.05.2025 20:38
2 / 85