Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
436
aloitusta ·
1946
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuules Tyttö2010MinäMinä.
Ehdotin että lopetan Tytöttelyn ja sinä omat naamailusi.
Ei sopinut sinulle, vaan ryhdyit aktiivisesti pikkupossottelemaan ym.
Mielellään vastaan puhelimeen ... lähiaikoina .... ja maksan jotkut ropot ..... anonyymille uhrille.
Mukava kun anonyymillä ryhtyy olemaan nimi ja osoite.
25.08.2026 15:25
En ole pasasesi ja käänsit mielipiteeni vääristellen.
Tarkoitin että Alisa kumppaneineen on käyttänyt mainittuun omaa varallisuuttaan runsaasti ja sen johdosta tuo 20 on vain pieni apu, olisi voinut olla jopa 50 joka häneltä jäi saamatta.
23.08.2026 21:25
Alisan vaatimattomuus ja Märkäkorvan vaatimattomuus on äärivastakohtia.
Mutta tuo 20 tonnii on kuitenkin todellisuudessa vain murto-osa siihen verrattuna mitä hänen aiemmat kustannukset on ollut.
Toivottavasti onnistuu nyt jatkossa hoitamaan asiansa kuin muut urheilumiljonäärit, niin hieno asia.
23.08.2026 12:20
En pidä lukua sinun iästäsi sorry että en sitä tee.
Joo telkkarilla on monia vaikutuksia kuten olet kertonut että sulla alkas stondaan jo pentuna kun katsoit Teija Sopasta.
Taas paljon sanoja pikkusielulta.
Sinua kuumempi .... ??? Onko myös sinua sairaampi?
21.08.2026 15:34
Jep, minä sen sijaan “vain” rakennusmestari jonka 66 vuotisen elämäntaipaleelle sisältyy yhtä sun toista tapahtumaa ja kokemusta kuten kaikille ihmisille.
Tosin nämä Pattayan rakkaat on kokemus, joiden kaltaisia kaikki ihmiset ei koe.
18.08.2026 21:30
Pieni sielu jatkaa vollottamistaan, kertoi että osaa juosta, uskotaan, juokse poika juokse on hyvä kirja jokaisen lukea.
Kirjoita lisää Tyttö, sulla on paljon tärkeää sanottavaa possotteluinesi.
17.08.2026 18:41
Lisätään tuohon soppaan vielä piikitykset.
17.08.2026 14:44
Tuon Tytön näkökannan voisi ymmärtää mikäli se olisi jonkun nuoren innokkaan, mutta kun kyse on yli viiskymppisestä jonka historiikkiin kuuluu sbugeilu, ylipainot ja alipainot, sekä vammat niin kropassa kuin päässään, ja tuo addiktin omainen toiminta selittelyillään että on koutsi ja tietää maratonista kaiken kaikesta vaikka ei ole maratonia edes kokenut ...... niin ????? Ei olla tekemisissä järjellisen kanssa.
17.08.2026 14:26
Jep jep olet paapattanut PATTAYAN matkailupalstalle noin vuoden maratoniasi ja aijannut treenikuviasi saaden kaipaamiasi internetoravia.
Ei ole kysy maratonilla harjoitella maratonia kisaan vaan siitä että voisipa tuon matkan juoksennella omissa oloissaan edes kerran että olisi edes "Näppituntuma" onnistuuko ylipäätään.
Jauha sinä TYTTÖ ensimmäistäsi tavallasi että ei ole ensimmäinen jos .... ja jne.
Miten on akvaariokäyntisi, täytyykö Korealaisten vielä paljonkin varttua, niin ja onhan esteenä se että täytyy kouluakin käydä.
Meillä ei ole sohvaa kalustuksessa.
17.08.2026 13:32
Voi voi sentään kun on ottanut pieneen sieluun kipeää kun olen maininnut että voisipa sitä juoksennella edes yhden maratonin omatoimisesti harjoitellen ennen kuin lähtee kokeilemaan miten kisassa jaksaa.
On selitykset flunssista virallisiin ajanottoaikoihin ja kaikkea siltä väliltä arviolta tuhat sanaa.
Mitä jos ottaisit perheesi ja käy näyttämässä heille Pattayan akvaario.
17.08.2026 12:38
Ei ole fotoo Raxipossuista eikä Korealaisista Pattayan akvaariolla, mutta minulla on meidän perheen käynnistä.
17.08.2026 05:15
Jatkan vielä sen verran, että tuon käytösmallisi takia .... Olen sata kertaa sanonut ..... johdosta sulla on kaksi exävaimoa ja lukuisa määrä ex-tyttöystäviä jotka ei narahtanu samaan kuin exvaimosi.
Nyt sulla on meneillään kolmas harjoituskerta ja paapatat olevasi täydellinen isukki.
Pistäppä fotoo tuleen kun olet ollut lapsiesi kanssa Pattayan akvaariolla, niin saat vastineen fotona multa.
Ai niin niidenhän tulee vielä vähän varttua.
16.08.2026 20:01
Ja taas paljon sanoja ja tiedoksesi, että minä en ole "Punkerosi".
Juttu on tasan tarkkaan joka asiassa että sä oot niin täynnä itseäsi, että poksahtaisit jos olisit .... vertauskuvallisesti vaikkapa ... huippu-urheilijan näköinen ilmapallo.
16.08.2026 19:52
Ai että taas pitäisi idiootille vastata että saa pärrätä, no vastataan.
Toroa on tarjolla viikonlopun ruokailuissa.
Toiset muistaa ja kovasti kaverustunut armeijakaveriansa kanssa, minä muistan vain muutaman nimen.
Tapsa kiusoitteli rakkaiden kanssa ja sai aikaiseksi tuhansia rakkaiden sanoja, eikös se nyt ole hieman pyörittelyä ja nyt palstalla aiheena ties kuinka kauan jopa kaljatuopin takia.
Kyllä urheilu ja liikunta on hyvä asia mutta liika on liikaa ja silloin sana on addikti.
Sama juttu muissa lukuisissa asioissa joita ilmenee tällä palstalla .... samaa, samaa ja samaa.
14.08.2026 02:01
Sinänsä hyvä kirjoitus 2010 mutta olisit voinut jättää kirjoittamatta tuon karatemestarin joka osoittaa minulle että tahdot jatkaa piruiluasi.
Kommentoin hieman:
Lapsuus jättää merkkejä aikuiselämään ja mainitsit kunnioituksen isää kohtaan sekä isän olemuksen. Unohdit omat kokemuksesi.
Narsismi tarkoittaa muuta kuin mitä sinä pyrit puolustamaan.
Et sinä ole niin esimerkillisen hyvä kuin yrität tällä palstalla itsestäsi antaa kuvaa, koska totuus on toinen.
Mikäli käsittelisit omaa isyyttäsi aikajanalla ottaen huomioon omien lastesi iät kyseisille vuosille ja tositapahtumille, niin tarinasi olisi toinen.
13.08.2026 09:35
Näyttää aaa-studiossa poliisipäällystö toteavan kokemuksiinsa perustuen että tapaus lisää kansalaisten luottamusta poliisiin koska juttu selvitetään .... perinpohjaisesti.
Ei ole kyse kansalaisten luottamuksesta, vaan vaan nuorison ja motoristien luottamuksesta ja murkuista tulee aikanaan aikuisia kansalaisia.
11.08.2026 09:19
Aivan oikein 2010.
Peilit, ne peilit ja kuten lausuit, liikenteen ulkopuolella erinäiset kokemukset hankkien vaikuttaa positiivisesti liikennetilanteisiin, on ne sitten ohjattuja tai omatoimisia.
10.08.2026 16:51
Jep et todellakaan saa.
Kyllä sulla on ilman niitäkin puuhaa kirjoitella tuota toteamustasi uudestaan, uudestaan ja taas uudestaan ja taas, taas ja jne.
10.08.2026 16:18
Sorry mutta en ole aloituksen tekijä ja kyllä, on mennyt tunteisiin.
Sitte tällä palstalla joku rikas eläkeläinen pärrää juuri sillä tavalla kuin mopovastaiset ja moottoripyörävastaiset joiden oireita minä olen joutunut liikenteessä runsaasti kokemaan.
On juuri tuollaisia mulkkuja junttila täynnä jotka ajaa autoillaankin seuraavan takapuskurissa kiinni.
Tuunaamaan, kyllä ja tuunailee nykyään jenkkiautoja jonka harrastuksensa aloitti myös jo ennen ajokortin saamistaan.
10.08.2026 15:45
Tässä hyvä ja varsin kattava uutisointi.
https://www.youtube.com/watch?v=59k-z3trdl4
10.08.2026 15:21
2 / 98