Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
389
Kommenttia
1743
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joo hyvää uutta vuotta vaan kuten mennytkin, ei minulta mikään kylmäketju ole hukassa, olen vain todennut että olisi hyvä tutustua oikeaan Thaimaahan myös, ihan kaikki ei toimi standardien mukaan.
Maassa maan tavalla ja täällä Thaimaassa ei ole Suomen tavat.
Muista toki myös että minuahan ei ole olemassa.
01.01.2026 16:28
Olis sunkin syytä sinistyä, mutta sehän ei ole mahdollista kuten tiedetään.
30.12.2025 11:10
Kuules Hukkapala.
Sulla olis tuon oman elämäsi kanssa paljon parantamisen varaa sen sijaan, että jauhat tuon kaltaista vuodesta toiseen, mutta kuten Numba lausunut niin kukin hoitaa omaa mielenterveyttään parhaaksi katsomallaan tavalla ja sun tapas on piipityspärräyksesi tällä palstalla.
Niin ja todentotta, onhan se tärkeää sun tiedottaa koska on niskalimaviikko ja koska ei.
Väitän että sun ajanviettos perheesi kanssa ei ole julkaistavaa tietoa, koska sellaista ei ole.
Et ole kyennyt edes matkailemaan Pattayalle useaan vuoteen.
30.12.2025 10:48
Ei suinkaan vaan aktivoidakseni sinut elämäntehtävääsi ajattelemaan minua.
25.12.2025 12:56
Olen siis sulle Tyttönen 2010 Posso ja se osoittaa ainoastaan sen, että sun psyykkinen pahoinvointis ei voi koskaan muuttua hyvinvoinniksi.
Minä kutsun kaatopaikkaa katskiksi vaikka se ei sulle sovikkaan ja nakkele sinä juntti mitä nakkelet ..... Stadilais Lahtelaisena.
14.12.2025 11:26
No tulihan se sieltä.
Kuules Tyttö, sinähän elät maanviljelijäkommuunissa, jotka Buddhalaisia, mitä jos keskustelisit heidän kanssaan muulla tavalla kuin exiesi kanssa, eli kuunnellen myös mitä muut tietävät ja mitä mieltä he ovat sinun näkemyjksistäsi.
Pelkkä internetfeikki olet.
08.12.2025 13:24
Pilkunffffiilaaja kommentoinee ekan sanan.
08.12.2025 13:12
Yhdentekevää mitä ajattelet, mutta lueppa mitä kirjoitin, ruokin sinua aivopesty.
Olet idioottimainen henkilö, koet että sulle täytyisi olla jotenkin uskottava, yhdentekevää mitä tollanen anonyymi turvansoittaja uskoo ja ajattelee.
08.12.2025 12:57
Heitänpä tähän ruokintana huvikseni kommentin näin siniselläkin että kyllä, minä tein aloituksen joka on tietokonekäännös enkä siitä sanaakaan muuttanut, vaan erotin ekan kappaleen kuten tein.
Ja tiedoksi että en minä ole aiheeseen kommentoinut koskaan mitään muuta kuin, että on mahdollista maanviljelijöiden ajattelevan kuten Numba on sanonut.
En siis ole ollut tietoinen nyt selvittämästäni jonka tein kun Numba mainitsi eng-Wikin ja hukkapala väitti että ei ole sielä Wikissä Numban mainitsemaa.
Juttuhan on nyt niin että Numba on koko ajan ollut oikeassa ja aloituksellani osoitin että jokainen Rakas on pelkkiä huuhaa turvansoittajia ja olisi jo aika viimeistään nyt lopettaa nuo Piritoribablat.
Turha lienee sanoa kun ei mene jakeluun, minäen Numbaksi muutu vaikka kuperkeikkaa tekisi jokainen Sisäpiirin apina ja Tyttö maveilisi 400 kiloa samalla kun toisella kädellä syö jätskiä tehden sata leukaa yhdellä kädellä.
08.12.2025 12:39
Sairaanhoidon tasosta täällä Thaimaassa ollut paljon polemiikkia ja olisi aihetta näköjään edelleenkin.
27.11.2025 02:57
Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.
Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.
27.11.2025 02:53
Jassoo että olen uhonnut laittavani verokorttini julkaisuun.
Kerro lisää Hukkapala.
27.11.2025 02:43
Kiitos samoin ja terveiset viehättävälle vaimollesi myös, juhlistakaa päivää hieman.
Meillä päivänvietto täällä vuoristomökillä kokkaillen ja leppoisalla meiningillä ilman tarvetta raivata viidakkoa.
25.11.2025 06:10
Mielenkiintonsa kullakin, toivottavasti saa kaipaamansa huomion ja tyydytyksen.
24.11.2025 03:08
Voi Aasi hyvä.
Minä kestän varsin hyvin itseäni kohtaan saamani nimittelyt, ne enemmänkin huvittaa minua, koska niiden taso osoittaa paljolti minkälainen henkilö harjoittaa nimittelyjään.
Tuo määritelmä yksinoikeus on todella hauska, kun Tyttö2010Neitinen99,9%Nainen ottaa aina määrävälein paniikkikohtauksen tasolla pulttia kun ei kestä piirun vertaa itseään kohtaan arvostelua mistään ... siis yhtään mistään, mutta itse bablaa täysin rajattomasti mistä kulloinkin.
Sinä Aasi olet myös erittäin herkkähipiäinen.
03.11.2025 18:53
Hyvä Aasi.
Sinä asut osan vuotta täällä Thaimaassa ja sinulla on puoliso, lapsistakin olet perheessäsi lausunut, sekä mökki jota asustelet ja hieman remppailetkin , ja perheelläsi on auto ja mopo.
Nyt siis ryhdyit reppureissaajaksi perusteella että sinulla on reppu.
Eedenin miljonäärilläkin on reppu, jopa turvareppu kun ajaa mobedillaan.
Kirjoituksesi osoittaa että olet kuten kaikki muutkin rakkaat, pelkästään näsäviisaana riidantahtoinen.
01.11.2025 19:59
Kiitos että ajattelet minua myös tänään.
Minä elän täällä Chiang Maissa sellaisena kuin tämä on, en voi sitä toiseksi muuttaa, eikä minulla ole sen asian kanssa ongelmia, meidän perheen on parempi asua täällä Thaimaassa kuin Suomessa.
31.10.2025 20:32
Ymmärrän mutta annan sille vähän oma lääkettään, koska se ei sitä kestä.
23.10.2025 11:22
Tolla horopillusen herkkähipiäisellä on varsin outo käsitys itsestään.
Pieni sielu alkaa piipityspärräämään kun ei kirjoiteta täsmälleen kuten hän on kertonut, mutta itse lataa toisista mitä sylki suuhun tuo ja sairas päänsä tuottaa.
Jalkatapit jep jep, tapit järjestetään sille korkeudelle missä niitä tarvitaan.
Missä mahtanee olla mobedin jalkatapit tai seisooko korealainen siinä kusipään ja sarvien välissä?
Edes lumppusella ei oo varusteita, eikä mitään yhteistä harrastusta muuta kuin ryytimaa ja viinan juonti.
23.10.2025 10:53
Hauskaa ... Eedenin hukkapala aktivoitui ... Esson baarien kingi ja kaikkien amismopoilijoiden esikuva.
23.10.2025 10:02
2 / 88