Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
427
aloitusta ·
1895
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hui kuinka paljon sanoja.
Tee nyt se ilmoitus identiteettisi varastamisesta jonka teon minä tein, koska et sinä minun teostani voi ketään muuta syyttää kuin minua, kai sinä nyt edes sen verran ymmärrät.
29.07.2026 17:15
Siinäpä sulla kerrakseen pohdittavaa, opetanko vaikka juoksemaan kunnarin maratonin sijaan, koska mulla on varallisuutta ja mun kavereilla on kavereita jotka harrastaa pesäpalloa.
29.07.2026 16:55
Toki Pattayan Savossa voi, ja rosis antaa määräyksen maksaa anonyymille korvauksia ja anonyymi kääntyy ulosoton puoleen, niin ulosottomies hakee anonyymille polkupyörän.
Niin ja rosis antaa lähestymiskiellon syytetylle kieltäen lähestyä anonyymiä.
Minä otan vastaan mielelläni kyseisen kaltaiset päätökset käräjiltä.
29.07.2026 16:47
Vielä tuosta että Rakkaalla on luulo, että rikoksen uhri / asianomistaja voisi esiintyä anonyyminä on todella hupaisan hauska.
29.07.2026 15:43
Rakas menetti 16.000 ja joutui maksamaan 8.000 = 24.000
Rakas käytti aikaansa kirjallisesti ja suullisesti rosiksessa ja asianajajansa kanssa rupatellen.
Montako tuntia elämästään mahtoi tuhertaa kyseisen summan tienaamiseen ja menettämiseen?
Täydellistä Pattayan rakkaan toimintaa parhaimmillaan.
29.07.2026 15:41
On minullakin kokemuksia.
Vastarikosilmoitukset ja niiden käräjöinnit joko käsitellään yhdessä tai erikseen.
Jos toisen vaikutus vaikuttaa toiseen, niin se asia joka on käsitelty pidemmälle, laitetaan lepäämään kunnes toinen on ratkaistu.
On olemassa myös vastahaaste, jota sinä tumpelo asianajajasi kanssa ette ymmärtäneet.
On mahdottomuus käsitellä jepen ja rosiksen rikosasiana Numbaa vastaan minun tekoni.
VITTUmitäIDIOOTTEJA.
29.07.2026 15:24
Joo on se aivan kauheaa vainoamista ollut ja olen ollut kovin ahdistunut, kun Tyttö kumppaneineen on yrittänyt lukuisia kertoja tavata minut tarkoituksella, että sitten kun saa tietoonsa minun henkilöllisyyteni ja ottaa minusta valokuvia, niin ryhtyy vainoamaan ja maalittamaan minua kuten on tehnyt Numban kohdalla.
Nyt jeppe onneksi selvittää mitkä motiivit ja valtaisa tarve Tytöllä on ollut vuosikausia tavata minut.
Onneksi olen välttynyt siltä että minusta ei ole vielä kattilapääkuvaa, eikä hönötystä jonkun miehen takana.
Vastailmoitukset on hauskoja varsinkin kun on jepelle luovutettavissa paljon perheellisen liikemiehen hönöttelyitä possottelujen ohessa ym. ja jne.
29.07.2026 09:27
Joo suuri helpotus kun saa oikeuden olla olemassa.
Aattelin että kun asia tästä etenee niin tytär pistää sulle kirjeen jossa on mun yhteystietoni, niin päästään hieman bablaamaan kahden kesken.
28.07.2026 17:06
Se on sitten siinä? Tunnustus? Hauskaa, kyllä mun henkilöllisyys selviää siinä kuin tytönkin mutta minä en usko että Tyttö olisi aivan niin idiootti että olisi oikeasti tehnyt ilmoituksen ja luulee sen etenevän alusta loppuun anonyyminä.
Jos mut kutsutaan kuulusteluun niin samalla teen vastailmoituksen .... anonyymiä kohtaan, eikä olekin hieman kimurantti juttu.
28.07.2026 16:49
Ahaa jippii nyt olen olemassa enkä ole enää Numba woof ja wuuffelis tuut tuut ja piipaa, että oikein on mulla nyt oma naamakin.
28.07.2026 16:46
Ahaa, siis olen vastuussa mainitsemistasi uhkailuista, ok olen siis vastuussa toisen henkilön mahdollisista teoista.
Minulla ei ole kyseiset tarkoitukset vaan aivan toiset vaikka tosin Numballa ja minulla on sama intressi saada tietoon Tytön nimi ym.
Mun mitta on täyttynyt sen johdosta, että Tyttö on itsepuolustuslajien häpeäpilkku jota pitää hyveenä, sekä erittäin törkeät kirjoitukset tällä palstalla minua kohtaan.
Tuossa toisessa kirjoituksessa poistui sun oireilut aiheesta mm. kökköhuumori valokuviin viitaten johon totean, että kun on julkaistu valokuva jossa Numba antaa takaapäin miehelle, niin ei ole kyse todellakaan harmittomasta huumorista.
Kakaramaista että Tyttö tarvitsee edelleenkin tällä palstalla sut puhumaan puolestaan.
28.07.2026 16:32
No miten nuo liittyy väitettyyn rikokseen Tyttöä kohtaan identiteettiasiassa, jonka takana minä olen?
28.07.2026 16:15
Minä olen sen identiteettiasian takana, se selviää sitten siitä ip tarkistuksesta, joka ei ole Numban.
28.07.2026 15:01
En ole tehnyt mitään Numban nimissä.
28.07.2026 13:35
Se on hyvä että teet kattavaa tutkintaa ja oikein asianajajan toimesta.
Miten olet varautunut asiaan, että minä en ole Numba?
Miten luulet kykeneväsi olemaan asianomistaja ja saada rahallista korvausta anonyyminä?
Olet tallentanut otteita Numban (Uhkailuista), oletko varautunut siihen että minun vastineessani tulee olemaan kaikki "Hönöttelysi"?
Numban osalta sinun on hyvä varautua siihen, että hän antaa vastineessaan sinun uhkailusi rapujuhlista lukien ja niitätarinoita on paljon sen ohessa, että olet kertonut miten "jekkusi" järjestät koska sulla on rahaa ja kavereita.
28.07.2026 13:14
En minä mihinkään ole kadonnut, sinähän sanoit että puheet tällä palstalla on turhia ja että sulle kertyy asianajokuluja ilmoituksesi hoidosta.
Minä odotan kutsua kuulusteluuun.
28.07.2026 12:18
Joku kaivanut tämän sarjan jostain syystä.
Kas, siellähän Tyttö2010Neitisellä ihan oma sininenkin liitettäväksi Dillen tutkintaan.
27.07.2026 11:04
Niin pohdippa sitä kun emme sitten kumpikaan ole puskissamme.
Hauskaa tuo kulujen ja asianajajan ilmoittaminen, en minä tarvitse asianajajaa mutta kertyy asianosaiskuluja kun täytyy pomputtaa kuulusteluihin ja rosikseen.
Mikäli ei tuomiota niin ..... "vouti noutaa Dillelltä hiilikuitufillarin ja vuokraducan".
Hauskaa, jatkakaa Urpåt, nyt on aihetta kerrakseen.
27.07.2026 10:38
Ei olekaan merkitystä tällä palstalla, mutta on esitutkinnassa ja rosiksessa.
Kyllä minä tunnustan tekoni, ei se ole ongelma lainkaan ja kyllä minä maksan toki kulut jotka mulle rosiksessa määrätään.
Mutta minä saan sen mikä on tarkoituksenikin, sinun nimesi.
27.07.2026 10:11
Hyvä juttu Tyttö2010Neitinen että olet tehnyt ilmoituksen, no nyt saat sitten minun tietoni ja minä sinun.
Mitä tulee uhkailuun, niin onhan sulla tietokoneen muisti ja jos ei ole niin onhan palstalla paljon sun bablaa.
Funtsi vähän mitä olet kertonut Numballe toimintatavoistasi kun sulla on rahaa ja kavereita.
Hauskaa, mielelläni menen kuulusteluihin kertomaan aiheesta Pattayan rakkaat ja minä, sekä Numba, että mikä katski tää forkka on.
27.07.2026 09:55
2 / 95