Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
356
Kommenttia
1618
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tervetuloa+hakkaamaan+räps+räps+vai+etsitkö+aina+hakattavaksesi+jonkun+toisen+kun+et+kykene+hakkaamaan+varsinaista+vastustajaasi?
02.07.2022 17:48
Huhhuh+...+ja+tämä+jolla+hutsu+haavevaimona+ja+internetimuroidut+kakarat+kirjoittaa+....+Hirveän+näköinen+haahka,+jos+olen+ihan+rehellinen.
02.07.2022 17:08
Innoissani.....odotas+kun+sun+paniikkihäiriös+vahvistuu+niin+innoissaan+ryhtyy+olemaan+sun+kloonis.
Aijailet+väitetyn+seurusteluaikasi+kuvia,+nyt+ei+ole+kyse+ensinnäkään+naiskauneudesta+ja+niiden+vertailuista,+vaan+siitä+että+sulla+on+haaveilluusioperhe+jossa+tinderlumppu+ja+korealaiset+kakarat.
Voit+jatkaa+hyökkäilyäsi+minua+kohtaan+mutta+aikana+jolloin+ei+räpsy+käy+eedenissä,+voit+jatkaa+noita+kuvakinuamisia+minulta+koska+sulla+on+vain+sanoja.
02.07.2022 17:05
Taputit+todella+loppuun+nyt+Dillen,+eli+loppuun+taputeltu.
Huomenna+....+joo+huomenna+.....+ei+siis+ole+olemassa+tänään+perheestä+koskaan+otettu+yhteiskuvaa+...+tiedän+jo+huomisen+....+huuhaa+eikä+varmuudella+ole+kasvokuvia+vaan+jotain+sinnepäin+kuten+aina,+pelkkää+vihjailua.
Minun+mielestäni+Numba+sinun+vaimosi+on+miellyttävän+näköinen+ja+oloinen.
Tyttö+neitinen+2010+on+julkaissut+monta+selitystä+sinun+vaimostasi,+mutta+varmuudella+ei+uskalla+vaimosi+näköpiiriin+ilmaantua.
02.07.2022 16:40
"Julkaisen+meidän+perheestä+samanlaisen+kuvan+välittömästi."
Emme+tule+näkemään+samanlaista+...+Perheeseen+kuuluu+tinderi+ja+2+internetimuroitua,+emme+tule+näkemään.
Samanlainen+...+otappa+Numba+kuvaasi+mukaan+esim,+jotain+mikä+osoittaa+päivämäärän,+koska+emme+tule+näkemään+perheestä+samanlaista.
Sinähän+et+peitä+kasvoja,+mutta+me+emme+tule+näkemään+samanlaista,+koska+illuusioperhe+peittää+kasvonsa.
Hauskaa.
02.07.2022 14:40
Olethan+sinä+anonyyminä+aina+oikeassa,+eihän+siitä+tule+olla+erimieltä.
02.07.2022 13:57
Että+voisit+päätellä+hyvä+anoidiootti+minun+passini+voimassaolo+niin+täytyisihän+sinun+hyvänen+aika+ensin+nähdä+...+passini+kannet,+eli+mihin+nyt+mainitun+päätelmäsi+perustat?
Kyllä,+etunimeni+kaksi+ensimmäistä+kirjainta+on+J+ja+O,+mutta+katsos+kun+nimeäni+ei+löydy+suomalaisista+nimistä+sen+ollen+ruotsalainen.
Sinulle+riittää+...+ai+että+sinulle+riittää+...+Dingdong.
02.07.2022 13:48
Iso+mylly+pyörimään,+jaha+että+jassoo+tällä+kertaa.
Kuules+Tyttö+neitinen+2010+Belörffi,+mitä+jos+menisit+nyt+vaikka+ranssille+syömään+tai+jotain+muuta+tuubaa,+rakenna+vaikka+se+puumajasi+valmiiksi.
02.07.2022 13:28
On+toki+ylilyöntejä+mutta+tarkoituksella.
Dille+klooneineen+on+määritellyt+tason+jolla+arvostellaan+toisia+ja+toisten+elämänkumppaneita.
Olen+lukenut+aivan+tarpeeksi+aihetta+jorvi,+sekä+mikä+minun+kitaranmuotoiseni+on+minun+ohella,+joten+en+edellytä+keneltäkään+hyväksyntää+minun+palautteestani.
Tyttöneitinen+2010+on+pelkkä+huuhaa+juntti+metropoli-ihannoiva+joka+nyt+siirtynyt+maaseutuihannoijaksi.
Hänen+elämänkerrat+on+niin+totaalisesti+perseestä,+että+huuhaa,+kyse+ei+ole+mistään+muusta+kuin+siitä,+että+hullu+on+löytänyt+kanavan+internetistä+jossa+saa+elää+haaveilluusioelämäänsä.
02.07.2022 12:00
Heips+Tyttöneitinen+2010+Bellörffi,+onko+aivokäppyräsi+nakannu+kärrynpyörää+kun+nyt+pahoittelet+Numballe+aihetta+minä.
Kerroppa+tarinaa+aivoton+hieman+numerosenseistä+ja+yksikkökaksikosta.
02.07.2022 11:02
Täällä+kakkkonen+täällä+kakkonen+...+kuuleeko+ykkönen+....+tunnussana+Kuksa.
Hyvää+huomenta+ja+taisit+aktivoida+ikikiukun+valtaisaan+hyökkäykseen.
30.06.2022 04:50
Pystyn+aijaamaan+mutta+en+anonyymin+pyynnöstä,+enkä+ennen+kuin+Neiti+2010+Belörff+ryhtyy+mieheksi+sanojensa+taakse.
25.06.2022 20:02
Ei+me+makkaroita+syödä,+kunhan+nyt+annoin+vain+villalankaa,+mutta+joskus+maistellaan+ja+saahan+noita+toreilta+ihan+yleisesti,+valmistajia+on+monia,+parhaat+lienee+kuitenkin+mummojen+kotivalmisteet+joita+mopomummolta+tulee+ostettua+silloin+tällöin+kun+samaan+aikaan+kukkamarketissa.
Taitaa+olla+luvan+takana+dronelennätykset+ja+sääntöjäkin+lienee,+mutta+ei+meillä+kokemusta+kuin+yhdestä+pojan+lelusta+vuosia+sitten.
Joo+klooneilla+on+sama+ikikiukkuisuus+kovin+yhtäläinen+kaiken+muun+ohella,+niin+ja+voimakas+naamailun+tarve,+joka+havaittavissa+aloituksistakin+kommenteista+puhumattakaan.
25.06.2022 19:22
Hauskaa,+pian+tukihenkilöt+44,+SS,+TT,+ja+Laiffi+lataavat+omaansa+ja+sitten+tukihenkilö+Kläppi+kiittää+ja+ylistää.
Onkos+nuo+alatoopit+ihan+tervepäisen+aikuisen+tuotoksia?
Ai+että+miten+täällä+Chiang+Maissa?+No+Junttilan+juhannus+ei+ole+kovin+vaikuttava+seikka+täällä.+Ei+ole+lihoja+marinadissa,+ei+aihetta+ryypätä+juhannuksen+johdosta,+mutta+jalassa+Fubushortsit+joiden+hintaa+en+muista+ja+väljä+silkkinen+kauluspaita+jonka+hinta+myös+unholassa.+Mulla+pari+pysyvää+tatuointia+toisin+kuin+Neidolla+ne+on+katoavia.+Vaimokin+sama+koko+ajan+toisin+kuin+Lörffillä+vaihtuva.+Poikamme+ei+ole+korealaisen+näköinen+myöskään.+Niin+ja+täällä+Chiang+Maissa+on+thaimaan+paras+kahvi,+thaimaan+parhaat+makkarat,+myös+mansikat.
Kläppiklooni+on+myös+hauska+koska+itse+ei+koskaan+poistu+savusaunansa+kupeesta.
Vaimo+on+vähän+katsellut+jos+liisaisi+sähkötoimisen+helikopterin,+sellaisen+missä+on+neljä+Brobellia+ja+Gardaaniveto,+sillä+kun+on+lentoonlähtölupakirja.
25.06.2022 18:45
Laskeppa+Neito+2010+Belörffi+omat+tukihenkilösi+tällä+palstalla+ja+koeta+jo+lopettaa+tuo+savolaisuutesi.
Minä+en+tunne+tätä+palstaa+enempää+ikivihollistasi+Numbaa,+en+harrasta+facekyttäilyä+enkä+niiden+kopiointeja+ja+niihin+viittauksia+sinun+tavoin.
Olen+sanonut+mutta+sinä+luikit,+osita+uskottavuutesi+eedenistäs+ja+perheestäsi,+niin+me+tutustutaan+lähemmin+ja+kasvotusten.
Olen+myös+sanonut+että+sinulla+riittää+ainoastaan+sanoja+ja+siinä+olen+erittäin+oikeassa.
Mitä+tulee+minun+kirjoitusvirheisiini,+niin+osa+on+välinpitämättömyyttä+lukea+omat+virhelyönnit+ja+Geet+sekä+sen+sellaiset+on+tahallisia,+johon+sinä+ja+kaikki+kloonisi+takertuu,+kun+samanmielisiä+olette.
Erittäin+helppoa+neiti,+mutta+et+kykene+lunastamaan+tapaamistamme.
Minä+en+viitsi+kertakaikkiaan+muuta+kuin+hymyillä+sulle,+että+kaikella+on+hinta,+jopa+shortseilla+ja+äärilaidassa+kultaharkoilla,+kuin+myös+kellolla+ranteeessa,+minä+kun+en+edes+omista+rannelloa+syystä+että+en+tarvitse,+toosapin+kello+riittää+mulle.
Onko+joku+laukku+räätälin+tekemä+vai,+ei+ja+onko+lihat+marinaadissa+kylmäkellarissa,+mua+vain+hymyilyttää+tuollaiset+niin+sinun+kuin+Numbankin+kirjoittamana.
Mersujuttus+mua+eniten+huvittaa+uima-allasräpellyksesi+kanssa.
Mutta+jatka+sinä+ja+niinhän+sinä+jatkatkin.
Muuten+mikä+se+olikaan+"Vaimosi"+koulutus-+ammatti?
25.06.2022 18:08
Kova+on+tarve+sekoittaa+turistikohde+ja+aito+thaimaa,+kun+ei+ole+kokemusta+kuin+turistikohteesta.
25.06.2022 12:40
Aha,+turre+menee+turistikohteeseen.
Et+siis+ole+kuullut+että+on+myös+ryhmä+ihmisiä,+joka+tahtoo+tutustua+"Turrematkoillaan"+kohteensa+oikeaan,+ei+siis+turreille+rakennettuun.
25.06.2022 12:36
Meillä+.....+iso+tontti,+mahtavaa,+hienoa,+aivan+ylivertaista.+Kuka+on+meillä?
Tervetuloa+doniesi+kanssa+ottamaan+kuvia.
Vain+idiootilla+on+haaveilluusioperhe+ja+selittelee+mitä+eilen+teki+ja+mitä+tänään+tekee,+joten+menes+nyt+tekemään.
Mikä+se+olikaan+se+huorasi+ammattiopiskelut+kun+pyllistystä+ei+lasketa?
25.06.2022 11:46
Koska+tulet+näyttämään+voimasi+räps+internetkovis?
25.06.2022 11:31
Hyvä+että+olet+ylpeä+haaveilluusioperheestäsi.
Tervetuloa+hiljentämään,+simppeliä,+mene+terden+nurkalle+ja+räpsäytä+uima-altaastasi+valokuva,+sitten+sovitaan+yhteinen+hiljentymishetki.
Kovin+on+tuo+juutuupi+sinulle+klooneinesi+mieleen.
Mikä+muuten+on+lumppus+koulutus+/+ammatti,+vai+nostatko+pienren+sielusi+itsetuntoa+myös+hakeutumalla+naaraiden+joukkoon+jossa+koet+olevasi+king?
25.06.2022 09:15
29 / 81