Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Liittynyt 6v sitten
427
aloitusta ·
1902
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rohkeasti vaan Tyttönen ilman turva-aikuista, kerro hieman mikä minä olen sun tarkistamana.
21.05.2026 21:26
Tyttö2010Neitinen on siis samaa mieltä kaikkien faniensa kanssa, ok, olette siis tarkistaneet.
21.05.2026 21:02
Voi hyvänen aika sentään ja enää puuttuu aijattavaksi vain muinainen tekutodistus rakennusteknikolta joka on toiminut betonliemi- ja sukitusalalla olematta rakennusmestari.
21.05.2026 20:56
Aha, että nyt siis näin, ok, kenen paperit mulla mahtaa olla?
Mitä mieltä olet asiasta Numba, onko Tuut tuut vai Ding dong ... ?
21.05.2026 20:47
Toki Hukkapalalla ja Roiskeläppäisellä on milkku jos toinenkin, kun ryhtyvät perinnön jälkeen miljonäärieläkeläisiksi.
Ovat kumpainenkin ikiterveitä eläkeläisiä kuten Tyttö2010Neitinenkin.
Vantaan läävien nousee kohisten ja ostajia on jonossa.
Boonusta, plussaaja provikkaa eläkkeen ohessa pukkaa tilille lähes päivittäin.
Firaapelina suunnittelee tehtaiden lämmön talteenottoja, alipaineistelee viemäreitä, teollisuusvakoilee ja rakentelee valokuvia, onhan hän dibloominööri.
Luottokortteja on enemmän kuin Rautavaaralla oli pelikortteja ja niiden luottotuottoboonuksilla matkaavat määrävälein minne kulloinkin on mieli.
Leppoisasti eläkepäiviä viettäen Hukkapala suunnittelee seuraavan matkan ruokailuja Troptrappelista ja luottokorteillaan varailee monen tähden majoituksia ja murisevia miehekkäitä vuokra-autoja.
Raxipossutkin on jo tuolloin valmistunut yliopistoista dibloomeiksi ja heti saanut kutsut huippuvirkoihin, joten eivät rasita eläkeläisten kukkaroa.
Turkuun muuttavat Turkulaisiksi kun äiti delaa, ei aiemmin äidin seuraksi ja vanhusta auttamaan.
Turussa on Turun sinappia ja sanonta että kahta en jätä, joten toinen mitä Hukkapala ei jätä, on tämä Pattayan matkailupalstamatkailunsa.
16.05.2026 02:58
En ole kommentoinut itse tapahtumaa, joka varmasti on ollut hyvä asia.
Sitä kommentoin koska Tyttö2010Neitisellä on aina tarve maustaa ja liioitella tarinoitaan.
Lapset ei kävele 10 kilometriä 35 asteen helteessä, siihen kommentoin.
Asioiden vääristely ja kommentit joita voi lukea antaa ymmärtää, että Pattayan rakkailla on vakavia ongelmia.
16.05.2026 02:09
Kadehdittavaa siitä, että Pattayan rakas kertoo Pattayan matkailupalstalla tulevaisuudensuunnitelmiaan ajalle kun äitinsä on kuollut.
Todellakin joo.
15.05.2026 20:32
Muista vaihdattaa öljyt Pentaan venehuollossa ja opiskele esikuvasi tavoin reimariportit, tuut tuut.
Toki olet äidillesi kertonut suunnitelmasi odotellessasi että hän delaa.
15.05.2026 20:19
Usean danin karatesensei Chiang Maista, joka mainitsi kaverini olevan "bemarihintti" koska hänellä on BMW- merkkinen MP.
2010
Kyllä Tyttö2010Neitinen, muisteleppa mitä itse olet aiheesta maininnut.
Mitä mieltä olet, laittaisinko jo tulemaan lupaamani kestotilauksesi?
14.05.2026 22:16
Vahva on tarve tiedottaa tekemisistään, että myös faninsa saa aihetta possotteluilleen.
Minulle tarina aiheutti ajatuksen että varsin on outoa tuo perhe-elämä, jossa aina mukana lastenlikka joka18 vuotias.
Tuollainen ei ole normaalia.
Myös tuo maratooniaddikti tuntuu nyt olevan Dillelle henki ja elämä, mikä mahtaa vallata miehen kaikki ajatukset ja ajan, kun on kipittänyt kyseisen matkan?
12.05.2026 21:53
Kenelle nyt vastasit?
12.05.2026 18:34
Ei taida Tyttö2010Kovis uskaltaa yhtä rohkeisiin sanoihin kuin peppusfaninsa.
04.05.2026 03:49
Voit ladata toki omia kuviasi niin runsaasti kuin tahdot, uskoisin että ne aiheuttaisi enemmän mielenkiintoa kommentointeihin kuin sun nykyinen samaa samaa ja samaa.
03.05.2026 19:30
Mukavasti aktivoiduit, se oikin jälleen tarkoitukseni.
Ei ole mennyt hermot enkä kiihdy, sorry.
Sulle en kuvan kuvaa laita oireiltavaksi, sulla on ihan riittävästi puuhaa 24/7 ilman niitäkin.
Sun mielipiteet ja ajatukses minusta on täysin yhdentekeviä.
03.05.2026 19:21
2010 nyt vain rohkea olosuhteissaan ja aktivoi kestotilauksensa ilman että HissiTuhnuLaiffinen toimii turva-aikuisena.
Sinisen takaa löytyy mun yhteystiedot tarvittaessa.
03.05.2026 19:04
Pientä karkeloa täällä vielä monta tuntia, ehkä aamuun asti.
Kuka latasi kuvan kun istun terassilla poikavauvani kanssa ... ihan vain vastakysyyksenä edelliseen?
18.04.2026 22:40
Kolmeen kysymykseen yksi vastaus, minä.
18.04.2026 22:09
Aiemmin rapujuhlat kun vain starttaa auton ja kaksi tuntia koska nyt raja ylitetty, sekä seuraavaksi jos vielä yksikin toiselle palstalle.
Tyttö alkoi toimimaan kuin 1% saat vieraita ja järjestää vieraat kaverien kautta kavereilta ja ilmoittaa se vielä tällä palstalla ..... Hermioheikko ja edelleen fanit tukena, todellinen NEITI.
18.04.2026 16:58
Se mitä järjstelet Numballe on sinun ja hänen asia.
Sinä saat nyt palautteet sanoillesi jotka olet kohdistanut minuun ja Kitaranmuotoiseen.
Huomaatko jo että minä olen olemassa?
Kirjoitappa Tyttönen taasen mitä näet kuvassa jossa pidän sylissäni 6 viikkoista poikaani.
Tule kuvallisia viestejä mikäli asenne ei muutu, pallo on sinulla.
Syylittäjäsi on jo tilannut uusia viestejä puolestasi huomaatko ja muista omat sanomasi miten jonkun laari muodostuu.
18.04.2026 15:40
Mikäli asenne ei muutu tämän päivän aikana niin lienee paras seuraavaksi jatkaa motopalstalla ladaten Suzu-, Honda-, Kawa- ja Jahajahamahapalstalle tietoa vahingossa hoksanneesta Essobabloineen jos vaikkapa ylivertaiset saitteja lukevat.
Lahti tulee sitten myöhemmin.
18.04.2026 12:48
7 / 96