Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei rakas, yhdentekevää mitä sinä ymmärrät.
Sinun rusinasi on niin vääristynyt, että ryhdyt bablaamaan kieltämisestä ja läskiksi nimittelystä.
On toinen asia keskustella asianosaisten kanssa kuin haukkua heitä internetissä.
Selvää piruilua .... suuresti rakastetut ..... äiti rakastaa heitä niin paljon .... joka päivä.
15.04.2023 12:35
Kiitos että ajattelet minua, mutta sorry, ei kiinnosta sun juttus.
13.04.2023 12:28
Sulla on vakava alemmuuskompleksi kun koet että sun kommentteja poistuu muiden kommentoijien toimesta.
Ja päävikainen olet kun aina viittaat minuun.
Tämä on ainut ja myös viimeinen mu kommentti tämän aloituksen alla.
30.03.2023 15:20
En tiedä eikä kiinnosta, mutta jos sun täytyy tietää kaikkien asioiden latinan kielisetkin nimet, niin sun juttus.
30.03.2023 15:04
Jeps kaikki järjettömyyksien rajat lienee jo rakas ylittänyt.
Todella vakava ilmanlaatuongelma Chiang Maissa, siksi me toistaiseksi täällä Phuketissa.
On vähän isompi porukka läheisiä mukana.
28.03.2023 03:47
Huomenta Numba, korjaa viimeisen kappaleen olen .... OLET.
28.03.2023 02:57
Yksi asia kirjoituksessasi on totta.
"Emme tule koskaan näkemään kuksaa tai harlikkaa Chiang Maissa emmekä Phuketissa".
Tuo pitää paikkansa, koska sinä et tule koskaan Chiang Maihin etkä Phukettiin minua tapaamaan ja syynä on se, että Tyttö Neitinen 2010 ei kykene olemaan pa-vetonsa takana.
Mitä tulee yhteisiin piirteisiin, niin Pattayan rakkailla niitä on erittäin paljon.
27.03.2023 17:24
Taidan odottaa perjantaihin asti ja lukaista viikon oireilut koska perjantainahan perinteisesti kossukorkin ja hileviskikorkin korkit narahtaa.
Taidan silloin lorauttaa Kuksaan laatujuomaa hieman.
27.03.2023 14:27
Sun käsityksesi minusta on täysin yhdentekevä seikka mulle, jatka sinä "tervepäinen" ihan itseksesi noita possoilujasi kun kerran tahdot noin innokkaasti osoittaa oman idiotismis.
27.03.2023 14:18
Samaa ajattelin, kovin on jälleen alkanut paniikkiviikko.
27.03.2023 13:45
Sorry edelleenkin rakas Tyttö Neitinen 2010, en osallistu harjoittamaasi valokuvaleikkiin.
Feikkaile aivan kuten itse tahdot fotoillasi, joilla ei ole vihjailuarvoa enempää.
19.03.2023 11:22
Ryhdyitkö nyt sanailemaan minulle vai kaalillesi?
Katsele sinä teeveetä, sieltä oppii paljon.
18.03.2023 19:16
Joo puhu "Kaaliparsaselle" ole hyvä.
Olet siis samaa mieltä että ihannoimasi varakas atleetti on ihan terve kuten hän vastavuoroisesti toteaa sinun olevan terveempi kuin "Kaalipasasesi".
Tuo on todellista Pattayan rakkautta ja vertaistukea teidän kesken, voisitte kruunata rakkautenne kesällä kun asustelet siinä vuokratalossa josta olet haaveesi jo julkaissut.
Käy ihmeessä myös Eedenissä tapaamassa kaunista perhettä, sinähän saat stondiksen kun katselet tallentamaasi tinderlumpun kuvaa.
Vie suklaatia korealaisille kakaroille samalla.
18.03.2023 18:59
Olet erikoisen kuvion uhri, koitappa vapautua ongelmastasi Hukkapala.
Kyllä minä ihan omasta puolestani annan palautetta sinulle kun vastavuoroisesti sinä annat palautetta nuolemalla Tyttö Neitistä.
18.03.2023 17:47
Jaahas että tälläviisii tällä kertaa Hukkapala.
Kyllä, tuttavapiiriini kuuluu mainittuja niin suomessa kuin täällä thaimaassa, mutta yksikään ei mainosta itse tai tuttavansa puolesta itseään kuten Paviaani.
Lilliputteja tupruttelen edelleenkin.
Sinulla on fobia tilttikameroista itselläsi olematta kameraa lainkaan.
Olet siis tietoinen kuka saa pitää 1% tunnusta, siis saa pitää, opiskelusi on vajavainen.
Et tunne etkä tiedä, no kuka tuntee ja tietää, koska pläsi on julkaistu?
18.03.2023 16:32
Ole hyvä.
Palaa asiaan.
16.03.2023 11:09
Ai että jaha ja jassoo, että et edusta ryhmää Pattayan rakkaat jossa yksi lähettää haleja modelle ja toinen kiittää sinua kirjoituksistasi ja teillä kaikilla on senssu-numba-fobia.
Sinä olet rakkaiden pääartisti.
14.03.2023 13:24
Hei Rakas Tyttö Neitinen 2010.
Kiitos että muistit jälleen minua tänäänkin.
Muuten tuossa aloituksessa on maininta edustamastasi ryhmästä, vaikenit aiheesta.
Montakohan "Puupäätä" sinun ryhmässäsi on, entä "Köyhää" kun aihe niin lähellä sun sydäntäs?
14.03.2023 12:12
Hyvää viikonalkua sulle Numba.
Huomaan tuossa rakkaan käyneen yöpisillä käyttäen minun tunnustani, mutta sehän onkin tarkoitukseni että ajattelee minua unissaan ja hereillä ollessaan.
Mitäpä tähän muuta kuin että taitanee olla tulossa palstamatkailussa vilkasta matkailua viikolla.
13.03.2023 02:30
Moikka rakas, miten päiväsi on sujunut, oletko jo vetänyt päivän vemputukset?
Onko iltavuoro Juntilla Junttilassa?
08.03.2023 19:05
7 / 67