Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
385
Kommenttia
1731
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä kysyn paljonko maksoit tiderhutsulumppusestas?
Siis nyt vain perheen kanssa Kotihotellin hotellin uima-altaan vierelle taustalla arkkitehdin luomus ja lastenhoitaja räpsäyttää.
Näin lunastat pääsylipun viettämään elämäsi viimeistä päivää taipuvapolvisena tänne Chiang Maihin.
Älä jätä tilaisuutta käyttämättä, nyt sulla on mahdollisuus vaikka juutuupivideoon kun horosi videoi kun teet vihanneksia.
31.01.2025 05:01
Itsellenne kaikille teille rattoisaa palsta päivää.
27.01.2025 10:15
Hauskaa, että on oikein oikea todellinen elämä, jopa historia.
🚜 Eedenin todellinen elämä 🚜
Mutta vielä hauskempi tämän puhuttelojan Vantaalla Asuminen.
27.01.2025 09:41
Uskossa on hyvä elää ❤️ Kymppi uskovainen.
27.01.2025 09:36
Jaahas, että näin tällä kertaa.
23.01.2025 02:15
Kiitos ajatuksistasi minun suhteen, muista toki minut myös huomenna ja loppuelämäsi haaveilluusioperheesi kanssa siellä naminamimaassa kun katselette hattivatteja isolta skriiniltä, joka kotihotellisi takapihan julkisivulla, siinä hotellin uima-altaan vierellä.
22.01.2025 12:24
Hauska vitsihän tuo aloitus on huumorintajuttomille rakkaille julkaistuna, mutta onhan siinä myös vakava totuuden siemen huomiotavaksi.
Kun Laiffi ei pääse kihlattunsa Kympin laatuhorovaimon korkeatasoiseen käsittelyyn, niin kohtalo on Laiffilla koko elämänsä kuten 2010 on launut, täysnössö.
Otan osaa Tyttö 2010 Neitisen ramppipelkoon.
Voisiko asiaa auttaa harjoittelut ajaa rampeilla hiekanjyvän tarkkuudella.
18.01.2025 05:24
Kiitos rakas Tyttö 2010 Neitinen että osoitat heikkohermona aktivoituneesi, mikä olikin minun tarkoitukseni.
Tämä Chiang Mai ei ole Simonkylä enkä minä kaltaisesi Sbuge vaikka sitä jauhaisit lopun elämääsi.
Hienoa että ennakoivana ja kokeneena vahingossa et hoksannut ostaa kuormakangasta ennen matkaasi, unohdit mainita hinnan.
Todellakaan en ole ollut kaahaamassa alpeilla, ei nimittäin tuo kaahaaminen kuulu tapoihin.
Ei ole hapsuhousuja, eikä myöskään kaaharin pukua kuten sinulla.
Kello hameista tietäisit enemmän jos olisit oikeasti ollut jenkkipiireissä ja olisit ollut kiinnostunut aiheesta taxiasi enemmän.
Sulla on todella ongelma tuo alituinen hompsuttelusi joka käänteessä.
Ok 8800 kilsaa toki menee faneillesi läpi ja muuten miten tuo sun vyötärölihavuus nykyisellään.
Hauskaa, kiitos.
12.01.2025 21:29
Jaa että mitä kaikesta päätellä?
No minä päättelen että sulla on ajateltavaa tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
🚜 🚜 🚜 🚜 🚜
10.01.2025 19:00
Mitäpä tuota selviötä kommentoimaan, koska minua ei ole olemassa.
10.01.2025 02:15
Hyvää kuluvaa vuotta Numba, anna Hukkiksen tilastoida kun kaipaa riitaa, onhan sillä ainakin tekemistä, minä en viitsi tämän enempää kommentoida.
03.01.2025 17:04
Tyttö 👧 2010 🚜.
En ole kertonut sinulle esitteleväni taitojani karatessa, vaan kuten lukea osaat, olethan lukemasi myös kopioinut.
Minä en ole sinua kohtaan velvollinen mihinkään reiluuksiin ja sääntöihin perustuen. Kaikki on luvallista, sen olet puskastasi itse osoittanut.
Siis jatkat täysin merkityksetöntä amisbablaasi, se ei ole yllätys, joten jatka vain valitsemallasi linjalla, teet itsestäsi päivä päivältä idiootimman, PUMMI.
23.12.2024 20:11
Kiitos kommentistasi, suosittelen vihanhallintakurssia sinulle.
Ketä kiinnostaa kenenkin kommentit, sitä voit toki pohtia.
Tutkiskelemaan, niin tosiaan edellyttää tutkimista, todellakin.
Kun on 40 vuotiaana uusavuttomana alkanut opiskelemaan kotikokiksi ja aina kaikki on parasta mitä rahalla saa, niin hieman käyttää päätään mitä ns työvälineitä itselleen hankkii, eikä turvaudu kaikenmaailman humpuukeihin Oliverin kattilasarjoista lähtien.
Lataappa Tehdasköyhä jotain mikä kiinnostaa muitakin kuin idioottirakkaita, jopa valokuvin.
20.12.2024 14:58
Kiitos jälleen muistamisesta mutta sorry, ei kiinnosta finskiin liittyvät millään tavalla.
Sulla näyttänee olevan kova oireilun tarve muista maitsemiasi, jonka johdosta totean että Jaha ja jassoo, niinkö on asiat.
Muista minua myös kun jälleen juntti heräät siellä junttilassa elämän tehtävääsi.
20.12.2024 01:33
Kiitos nopeasta päivystyksestäsi ja oirelustasi.
Erityinen kiitos että mainintani hissituhnusta on järkyttänyt mieltäsi ja tulet aihetta toistamaan.
Tiedoksi kuitenkin että tähtäimesi on edelleenkin epäkunnossa, joten jatka sinä juntti simonkylääsi, minä hymyilen.
19.12.2024 17:51
Ja näin jatkaa kuten aloituksessa mainitsin tämä 2010 jonka kohtalo on elää miehen kropassa naisena piikitellen itseensä miestä:
Ei ole Senssua, ei ole Kitaranmuotoista, ei ole rahaa, ei kavereita, eikä edes voimassa olevaa passia.
15.12.2024 19:40
Huomenta hissipierun arvoinen kirpunpaskan atomi Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Nainen.
Lue aloitus Tekojärvi ja pato.
Jos asiaa minulle, niin palaa ilmoita ihmeessä.
15.12.2024 02:40
Lue aloitus Tekojärvi ja pato.
14.12.2024 11:07
Hauskaa jälleen... Olisi kiva tietää kuka olet.... Olethan sinä jo kirjoittanut klooniesi kanssa tuhat sanaa aiheesta kuka minä olen.
Vaihtaa puhelinnumeroita, joo hyvä idea, myös omalla nimellä olevat meili osoitteet, joo laitappa julkaisuun, niin niin ryhdytään varmistelemaan fuskauksia.
En tahdo nähdä kuittiasi sorry, mutta tahdon nähdä pääsylippusi elämäsi viimeiseen päivään taipuvapolvisena ja se on perhepotretti kotihotellisi uima-altaalta päivänvalossa taistalla ollen ranskalaisen arkkitehdin luomus ja temppeli joka onkin iso lintulauta.
02.12.2024 11:46
Hei juntti rakas, emme ole Chiang Maissa.
Kitaran muotoinen antoi synttärilahjaksi matkailun, tosin ei Vegasiin eikä maailman parhaaseen hotelliin, vaan mukava syrjäiseen ja vaatimattomaan kohteeseen.
Joko olet tehnyt hankinnat varautumislistan mukaisesti ja ostanut agregaatin messuläävääsi?
Niin tai sulle taitaa riittää pelkkä generaattori jonka koplaat kuntofillariin.
25.11.2024 21:44
7 / 87