Vapaa kuvaus

Aloituksia

274

Kommenttia

1338

1. Isi Chiang Maissa.

Aloituksessani hieman sivuan päivän polttavaa ja kokemukseeni perustuvaa muutaman kuukauden jauhantaa vastaten, että aih
    Pattaya
    8
    48
  2. Matkailukuvia Pattayalta.

Tuossa aikani kuluksi hieman selailin aiheiseen sopivia päivän polttavia fotoja ja ajattelin miellyttää Pattayalla piipa
    Pattaya
    98
    47
  3. AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....

Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on
    Pattaya
    20
    47
  4. Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.

Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset
    Pattaya
    21
    47
  5. TUISKUTTAA.

Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e
    Pattaya
    4
    47
  6. Kuksa Puksu ja dejavuu.

Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.
    Pattaya
    11
    46
  7. Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.

Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, jot
    Pattaya
    15
    46
  8. Thaimaalaista säätietoa.

Toivottelen lämpöiset huomenet sinne Suomeen täältä Thaimaan Chiang Maista ja toivottavasti edes tulevan päivänne saatte
    Pattaya
    47
    46
  9. MIELIPITEITÄ, TEORIAA, HAAVEITA JA REALITEETTIÄ.

Ihmiset on erilaisia monesta syystä, niin monesta että luettelo on mahdottomuus aiheesta. Erilaisuus myös monen näkökulm
    Pattaya
    11
    46
  10. Hauskaa ruokavänkää.

Tuossa lukiessa otsikon bablaa niin tuli mieleen että vänkääjät on kertonut uudenvuoden karkeloissa syövänsä suomalaisia
    Pattaya
    10
    46
  11. Amalia Pattayalla.

Hei kaikki Amalian rakkaat. Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 j
    Pattaya
    10
    45
  12. Korut täällä thaimaassa tarkoitettu käytettäviksi.

Hyvät ystäväni, kihlatut ja avioituneet runsain joukkoinenne, tässäpä hieman asiaa otsikon aiheesta. Olen saanut lukea
    Pattaya
    68
    45
  13. Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.

Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti,
    Pattaya
    22
    45
  14. Chiang Mai.

Ystäväni Suomesta Suomen yön tunteina oli kirjoittanut minulle tänne Chiang Maihin osoitetun bassosointuisen hammaspeikk
    Pattaya
    20
    43
  15. AIHEENA THAIMAALAINEN NAINEN.

Lukiessani tämän palstan kirjoituksia, niin lähes jokaisessa kirjoituksessa saa lukea Sensei eri muodoissaan vaikka en o
    Pattaya
    95
    43
  16. VIIKON PARAS.

Rehellisenä miehenä minulla ei ole mitään hävettävää eikä salattavaa.
    Aasia
    22
    43
  17. Ensimmäistä kertaa elämässä kotona, ikä päälle 50v.

Alla olevaan tilauksen johdosta kommenttini: Ei lasi viiniä, vaan 10v sbugeilu ja tarve edelleenkin ilmoittaa hileviski
    Pattaya
    10
    43
  18. Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.

Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm
    Pattaya
    2
    42
  19. Belörffi latas viisaimman viisauden.

Aito thaimaa ei ole Pattayalla. Kun turre tahtoo matkallaan kokea aitoa thaimaata, niin kohde ei ole Pattaya. Mikä se
    Pattaya
    5
    42
  20. Thaikotikeitttiön aamupäiväpala.

Paljon on Pattayan palstamatkailijat valveutuneet arvostamaan Thaimaassa valmistettuja ruokalajeja ottaen kantaa siitä l
    Pattaya
    32
    42