Vapaa kuvaus

Aloituksia

414

Kommenttia

1795

1. Norsunluita rannikolla.

Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo
    Pattaya
    0
    215
  2. Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.

Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.
    Pattaya
    3
    214
  3. Rapujen syönti on brutaalia.

Tässä vakipaikallani Thaimaan parasta kahvia Kuksastani nauttiessani ja Kitaranmuotoisen eteerisen kauniin vaimoni uides
    Pattaya
    6
    213
  4. KATEELLISTEN JA ELVISTELIJÖIDEN RIEMUVIIKKO.

On sanontoja kävelevä tietotoimisto ja juoruämmät junttien ohella. Palstabablat osoittaa että nyt menee lujaa mainituil
    Pattaya
    2
    212
  5. Suomen suvi.

Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat
    Pattaya
    0
    211
  6. Hyvää Päivää.

Tämä on siis Pattayan matkailijoiden matkailufoorumi jonka tarkoituksena lienee olevan matkailijoiden keskinäinen kommun
    Pattaya
    5
    211
  7. ADDIKTOITUNUT JA TÄHTIHETKIÄ TUUT TUUT.

Senssu vs 2010 kumpi vie vuosia kestäneen taistelun voiton? Toinen on suomessa larpaava tukiloinen ja toinen ilmeisesti
    Pattaya
    10
    211
  8. Levoton perjantai.

Aika näyttänee mihin päätyy, kun nyt elokuvat ja jalkapallo Ferrarin ohella. Saas nähdä riittääkö mainitut riidanaiheet
    Pattaya
    18
    210
  9. Harkintaan vakavaan.

Numba. Vaihdat sanaa henkilön kanssa joka on vakavasti vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käyttäen kaiken maksimaalise
    Pattaya
    7
    210
  10. Voi Muumimutsi ...

... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea. Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päi
    Pattaya
    5
    207
  11. Sbugen palaute itse itselleen.

Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle
    Pattaya
    3
    207
  12. Sitruunapippuri.

On syytä tutustua tarkasti ja seikkaperäisesti artikkeleihin aiheista joita aikoo syödä, jopa juoda. Valveutuneena opisk
    Pattaya
    16
    207
  13. Pieni eläke.

Minun eläkkeelläni ei ole syytä liittyä polleilemaan sillä, eikä minulla ole myöskään vapaaehtoista yrittäjäeläkettä jol
    Pattaya
    5
    207
  14. MARATONIAIHETTA.

Minä pidän outona Tyttö2010Neitisen maratonin addiktia seuraavin perusteluin: Dille kuten itse on kertonut harrastaa aa
    Pattaya
    9
    207
  15. MATEMATIIKKAA.

Geometriaa parhaimmillaan. Kun ammattikoulun jälkeen olin onnekas ja sain työpaikan heti ajaksi ennen kuin jatkoin opis
    Pattaya
    4
    204
  16. Katteettomia lupauksia.

Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan
    Pattaya
    10
    204
  17. Tuut tuut ja rahtilaiva peitti auringon.

Yamarinin pikkuisessa tuulilasiveneessä oli muistaakseni 60 heppainen Mercury, joka sitä pientä paattia kuljetti kilomet
    Pattaya
    6
    203
  18. Säälittävän ja huvittavan sekoitus.

Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan
    Pattaya
    7
    202
  19. Thaimaassa minimipalkka.

Aloituksiani ikävöidään siinä määrin, että yksi niitä jopa kerjää huomaamatta olevansa pesun tulos, joten tässä hieman p
    Pattaya
    16
    201
  20. Pikkuhiljaa ...

... Alkaa tulemaan säälittäviä ajatuksia kun lukaisee näitä Rakkaan kirjoitelmia. On ollut junttilassa juntilla taasen
    Pattaya
    1
    200