SENSSU

![]()
Aloituksia
382
Kommenttia
1719
MILJONÄÄRIKSI IKKUNOITA JA KEITTIÖKAAPPEJA TILAAMALLA.
Rakennusteknikon koulutus täysin turha ja tarpeeton osaltani, koska en ole koskaan toiminut rakennusmestarina. Betonia5173ÄISKÄNPÄIVÄN OIVALLUS.
Kitaranmuotoinen ei ole vahingossa hoksannut, että tähtikartan mukaan on hänen suomen kalenterin mukainen päivänsä kun h15173Rapujen syönti on brutaalia.
Tässä vakipaikallani Thaimaan parasta kahvia Kuksastani nauttiessani ja Kitaranmuotoisen eteerisen kauniin vaimoni uides5173Katteettomia lupauksia.
Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan9171Erittäin mielenkiintoinen henkilö.
Hän on menestyvä liikemies, lapsiperheen isä kolmatta kertaa, terve varpaistaan päänahkaansa asti mitä nyt muutama urhei2167Ranskalaisen arkkitehtuurin vaikutukset Pattayan Savossa.
Lehmä vai pensas, tai olisiko kotoisasti rakkaan puska? Kotihotellin ranskalaisen arkkitehtuurin tuloksena temppeli jok1167Osa jätetään Senssun pyynnöstä salaiseksi?
Kiitos Rakas että jälleen muistit minua tänään, huomenna ja loppuelämäsi. En vain nyt, anteeksi vaan, tiedä tarkoituspe7166Hyvää vappua.
Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kes3166Jäänyt tekemättä ja kokematta.
On ihmisiä jotka ovat kokeneet kaiken ja sitten kun ovat vaikka kerran kokeneet, niin tietävät aiheesta kaiken ... aivan2166Jokapaikan Topi ja lapsien juoksunopeus.
Coopperi ja askellusnopeudet ollut tänään matkailuaiheinaan, joten osallistun hieman, en tosin sanallakaan aiheeseen lap2166Rakkauden osoitus.
Eräällä oliolla on varsin outo ja vääristynyt käsitys siitä mitä rakkaus on. -------------------------------------------5164BANAANIKALKKUNA.
Sunnuntai on hyvä päivä viettää aikaa perheen kesken. Uhmasin Pattayan rakkaiden keittiökomerosääntöä numero yksi. Koke3164Hullun Bongaus.
Numba 👍 Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai on4161Ehdotuksia viikonlopun puheenaiheiksi vaihteen vuoksi 24/7.
Senssua ei ole olemassa. Senssu on olemassa jos Kuksakuva julkaistaan. Senssu asuu Numban päässä. Senssu on mielikuvitus5159JUNTTI HIENOSTORAVINTOLASSA.
Mentiin vaimon kanssa noin 3 tuntia ennen teatteria syömään hienostoravintolaan. Kesti puolisen tuntia ennen kuin meid1159Asenne ratkaisee.
Asenne, niin mitä käsite pitää sisällään? On myös sanonnat asennevammainen, asenneoireileva. Seuraavassa yhden asenne: S9159PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.
Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta26158PUOLIVALO-SENSEI.
Mukavaa luettavaa, että Pattaya aukeaa, en tiennytkään sen olevan suljettu. Chiang Mai ei ole ollut suljettu, Tuo niin8158Mitä on maailman parhaat ruoat?
Mielipiteitä varmasti on miljoonia. Jos pelkkään makuun perustellaan, niin joku voipi sanoa että karjalanpaisti ja toine4156Ystävälliset kommentit.
Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle. "Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi." Kehotan sinua miettimään myö4156