SENSSU

Aloituksia
372
Kommenttia
1696
Hyvää vappua.
Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kes3144Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?
Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita1143Minä tiedän kuka on Senssu.
Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,92143VISPIPUURO.
Sisäpiirin Apinoiden yleisin aamupuuro on vispipuuro. Pattayan rakkailta se onnistuu simppelisti ilman motorisoituja vis8143Asenne ratkaisee.
Asenne, niin mitä käsite pitää sisällään? On myös sanonnat asennevammainen, asenneoireileva. Seuraavassa yhden asenne: S9142Mitä on maailman parhaat ruoat?
Mielipiteitä varmasti on miljoonia. Jos pelkkään makuun perustellaan, niin joku voipi sanoa että karjalanpaisti ja toine4142PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.
Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta26141JUNTTI HIENOSTORAVINTOLASSA.
Mentiin vaimon kanssa noin 3 tuntia ennen teatteria syömään hienostoravintolaan. Kesti puolisen tuntia ennen kuin meid1141Omanapanarssun tuotoksen purkua.
Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn? Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä? Tytön jatkobabla: - Kaikki3137Harkintaan vakavaan.
Numba. Vaihdat sanaa henkilön kanssa joka on vakavasti vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käyttäen kaiken maksimaalise6137Katteettomia lupauksia.
Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan9136Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.
Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.2136Paniikkihäiriöpäivä.
Numba. Ehdotan, älä kommentoi lainkaan mitään tänään, katsotaan sitten päivän oireilut, kun rakkaalla on nyt vauhti pääl7136Ystävälliset kommentit.
Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle. "Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi." Kehotan sinua miettimään myö4134Vihdoin kaikki kaikenkattavasti totuustarkkailtu vaihteen vuoksi 24/7.
Se siis nyt niin että hissipierun arvoisen huippu-urheilijan näköisen johdolla vihdoin on selvitetty kaikki aiheesta Sen2134Uusi ongelma rakkaalla.
Minulle ei ole selväksi käynyt mistä Pattayan rakkaalla ei olisi ongelmaa ja varsinkin ongelmista joita kokee olevan mui34133Hullun Bongaus.
Numba 👍 Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai on4133Norsunluita rannikolla.
Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo0131Nyt on järjettömin julkaistu sitten Pattayan viemärin alipaineistamisen.
Ei rakennuspiirrustuksia hyvä mies kukaan lue. Neliöt ja metrit niistä voi katsoa hankintoja varten pikkulapsikin. I8129Pikkuhiljaa ...
... Alkaa tulemaan säälittäviä ajatuksia kun lukaisee näitä Rakkaan kirjoitelmia. On ollut junttilassa juntilla taasen1129