SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
274
Kommenttia
1338
Isi Chiang Maissa.
Aloituksessani hieman sivuan päivän polttavaa ja kokemukseeni perustuvaa muutaman kuukauden jauhantaa vastaten, että aih848Matkailukuvia Pattayalta.
Tuossa aikani kuluksi hieman selailin aiheiseen sopivia päivän polttavia fotoja ja ajattelin miellyttää Pattayalla piipa9847AIKA RIENTÄÄ, SELITTELYT MUUTTUU, HIIPUU....
Se on tämä viirusasia ja rokotukset aiheuttanut monen moista bablaa palstalla ja muistettakoon että burissahan kaikki on2047Haudan takaa huhuu, Neitohan uskoo kummituksiin.
Olen saanut lukea, että olen edesmennyt, enkä edes tarvitse omia papereitani. “Voisit mies kertoa kenen ne on ne toiset2147TUISKUTTAA.
Ikikiukku voi jättää väliin joka välissä naamailunsa minulle tiedolla, että minua vain huvittaa huomata, että bimbolla e447Kuksa Puksu ja dejavuu.
Se on näemmä sitten taasen Pippelispeukaloinen 2010 jolla samat sanat kuin klooneillaan, lopettanut palsta-asioinnin.1146Monta on paikkaa käymättä Thaimaassa.
Thaimaassa on otsikon mukaisesti ja Pattayan palstamatkailija hyvin usein lausahtaa, että voisin vaikka vetoa lyödä, jot1546Thaimaalaista säätietoa.
Toivottelen lämpöiset huomenet sinne Suomeen täältä Thaimaan Chiang Maista ja toivottavasti edes tulevan päivänne saatte4746MIELIPITEITÄ, TEORIAA, HAAVEITA JA REALITEETTIÄ.
Ihmiset on erilaisia monesta syystä, niin monesta että luettelo on mahdottomuus aiheesta. Erilaisuus myös monen näkökulm1146Hauskaa ruokavänkää.
Tuossa lukiessa otsikon bablaa niin tuli mieleen että vänkääjät on kertonut uudenvuoden karkeloissa syövänsä suomalaisia1046Amalia Pattayalla.
Hei kaikki Amalian rakkaat. Laitoin tuohon sivun oikean yläkulman hakukenttään Amalia ja tuloksena 310 sivullista a 20 j1045Korut täällä thaimaassa tarkoitettu käytettäviksi.
Hyvät ystäväni, kihlatut ja avioituneet runsain joukkoinenne, tässäpä hieman asiaa otsikon aiheesta. Olen saanut lukea6845Lennoille ei lähdetä seteleitä laskemaan.
Ensimmäinen lentokokemukseni. Kaikilla jotka ei ole ainoastaan palstamatkailijoita kuten kiukkuanonen, Laiffi ja Neiti,2245Chiang Mai.
Ystäväni Suomesta Suomen yön tunteina oli kirjoittanut minulle tänne Chiang Maihin osoitetun bassosointuisen hammaspeikk2043AIHEENA THAIMAALAINEN NAINEN.
Lukiessani tämän palstan kirjoituksia, niin lähes jokaisessa kirjoituksessa saa lukea Sensei eri muodoissaan vaikka en o9543- 2243
Ensimmäistä kertaa elämässä kotona, ikä päälle 50v.
Alla olevaan tilauksen johdosta kommenttini: Ei lasi viiniä, vaan 10v sbugeilu ja tarve edelleenkin ilmoittaa hileviski1043Nakluan 2010 se siinä piipityspärränny.
Thaimaa ja väkivalta Nakluan-VM 11.9.2017 22:07 Tämä tarina on tosi. Pikku-ukkoja, homoja ja nyhveröitä se saattaa harm242Belörffi latas viisaimman viisauden.
Aito thaimaa ei ole Pattayalla. Kun turre tahtoo matkallaan kokea aitoa thaimaata, niin kohde ei ole Pattaya. Mikä se542Thaikotikeitttiön aamupäiväpala.
Paljon on Pattayan palstamatkailijat valveutuneet arvostamaan Thaimaassa valmistettuja ruokalajeja ottaen kantaa siitä l3242