SENSSU

![]()
Aloituksia
414
Kommenttia
1795
Norsunluita rannikolla.
Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo0215Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.
Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.3214Rapujen syönti on brutaalia.
Tässä vakipaikallani Thaimaan parasta kahvia Kuksastani nauttiessani ja Kitaranmuotoisen eteerisen kauniin vaimoni uides6213KATEELLISTEN JA ELVISTELIJÖIDEN RIEMUVIIKKO.
On sanontoja kävelevä tietotoimisto ja juoruämmät junttien ohella. Palstabablat osoittaa että nyt menee lujaa mainituil2212Suomen suvi.
Se on sitten suomen suvi alkanut tänään ja keskikesäkin tahtitaivaan mukaan tässä kuussa ja lomalaisetkin taasen saavat0211Hyvää Päivää.
Tämä on siis Pattayan matkailijoiden matkailufoorumi jonka tarkoituksena lienee olevan matkailijoiden keskinäinen kommun5211ADDIKTOITUNUT JA TÄHTIHETKIÄ TUUT TUUT.
Senssu vs 2010 kumpi vie vuosia kestäneen taistelun voiton? Toinen on suomessa larpaava tukiloinen ja toinen ilmeisesti10211Levoton perjantai.
Aika näyttänee mihin päätyy, kun nyt elokuvat ja jalkapallo Ferrarin ohella. Saas nähdä riittääkö mainitut riidanaiheet18210Harkintaan vakavaan.
Numba. Vaihdat sanaa henkilön kanssa joka on vakavasti vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käyttäen kaiken maksimaalise7210Voi Muumimutsi ...
... Sentään mitä tarinaa täältä saa lukea. Pippelinen kerran kuukauteen ilmoittaa lopettavansa oireilunsa ja kahden päi5207Sbugen palaute itse itselleen.
Alkoholisti Tyttö Neitinen on ladannut näkemyksiään minusta sen verran runsaasti, että on aihetta palautteen antamiselle3207Sitruunapippuri.
On syytä tutustua tarkasti ja seikkaperäisesti artikkeleihin aiheista joita aikoo syödä, jopa juoda. Valveutuneena opisk16207Pieni eläke.
Minun eläkkeelläni ei ole syytä liittyä polleilemaan sillä, eikä minulla ole myöskään vapaaehtoista yrittäjäeläkettä jol5207MARATONIAIHETTA.
Minä pidän outona Tyttö2010Neitisen maratonin addiktia seuraavin perusteluin: Dille kuten itse on kertonut harrastaa aa9207MATEMATIIKKAA.
Geometriaa parhaimmillaan. Kun ammattikoulun jälkeen olin onnekas ja sain työpaikan heti ajaksi ennen kuin jatkoin opis4204Katteettomia lupauksia.
Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan10204Tuut tuut ja rahtilaiva peitti auringon.
Yamarinin pikkuisessa tuulilasiveneessä oli muistaakseni 60 heppainen Mercury, joka sitä pientä paattia kuljetti kilomet6203Säälittävän ja huvittavan sekoitus.
Sekoituksia on hyvin monenlaisia saanut lukea Tyttö2010Neitinen99,9%Naisen kirjoittamana. Minun mielipiteeni sen sijaan7202Thaimaassa minimipalkka.
Aloituksiani ikävöidään siinä määrin, että yksi niitä jopa kerjää huomaamatta olevansa pesun tulos, joten tässä hieman p16201Pikkuhiljaa ...
... Alkaa tulemaan säälittäviä ajatuksia kun lukaisee näitä Rakkaan kirjoitelmia. On ollut junttilassa juntilla taasen1200