Vapaa kuvaus

Aloituksia

372

Kommenttia

1696

1. Hyvää vappua.

Voitaisiinko sanoa vaikkapa niin että vappu on eräänlainen aurinkoisen ajan alku suomessa, jolloin auringon säteillä kes
    Pattaya
    3
    144
  2. Tiesittekö tätä Rakkaat Sisäpiirin Apinat?

Kaikilla on jonkun kelakortteja ja muita kortteja kuvattavaksi ja niitä on netti vääränään. Kaikilla siis. Mitä muita
    Pattaya
    1
    143
  3. Minä tiedän kuka on Senssu.

Tietääkö myös Sisäpiirin Apinoiden Satasenköyhä, tuo Tehdasköyhä joka Laiffina esiintyy kun ei ole Tyttö2010Neitinen99,9
    Pattaya
    2
    143
  4. VISPIPUURO.

Sisäpiirin Apinoiden yleisin aamupuuro on vispipuuro. Pattayan rakkailta se onnistuu simppelisti ilman motorisoituja vis
    Pattaya
    8
    143
  5. Asenne ratkaisee.

Asenne, niin mitä käsite pitää sisällään? On myös sanonnat asennevammainen, asenneoireileva. Seuraavassa yhden asenne: S
    Pattaya
    9
    142
  6. Mitä on maailman parhaat ruoat?

Mielipiteitä varmasti on miljoonia. Jos pelkkään makuun perustellaan, niin joku voipi sanoa että karjalanpaisti ja toine
    Thaimaa
    4
    142
  7. PERHEEN YHDISTÄMISIÄ, ASUINMAA JA PERUSTEITA.

Minä olen kertonut perusteeni täällä Chiang Maissa asumiseen suomen sijaan, joka ei ole ollut sovelias näkökanta, mutta
    Thaimaa
    26
    141
  8. JUNTTI HIENOSTORAVINTOLASSA.

Mentiin vaimon kanssa noin 3 tuntia ennen teatteria syömään hienostoravintolaan. Kesti puolisen tuntia ennen kuin meid
    Pattaya
    1
    141
  9. Omanapanarssun tuotoksen purkua.

Miksi sinun täytyy turvautua vääristelyyn? Miksi et kykene narssuilemaan ilman vääristelyjä? Tytön jatkobabla: - Kaikki
    Pattaya
    3
    137
  10. Harkintaan vakavaan.

Numba. Vaihdat sanaa henkilön kanssa joka on vakavasti vaaraksi itselleen ja ympäristölleen käyttäen kaiken maksimaalise
    Pattaya
    6
    137
  11. Katteettomia lupauksia.

Ymmärrän toki 20.000 egen hermoheikon vedonlyönnin koska hän ei kykene ensin ajattelemaan ja sitten vasta kirjoittamaan
    Pattaya
    9
    136
  12. Puuro, siis puuro ja varsinkin riisipuuro.

Pattayan matkailun perusydin on puuro. Muistakaa rakkaat, nimenomaan puuro, ei siis velli. Puuro miehen tiellä pitää.
    Pattaya
    2
    136
  13. Paniikkihäiriöpäivä.

Numba. Ehdotan, älä kommentoi lainkaan mitään tänään, katsotaan sitten päivän oireilut, kun rakkaalla on nyt vauhti pääl
    Pattaya
    7
    136
  14. Ystävälliset kommentit.

Tyttö 2010 Neitinen 99, 9%Naiselle. "Seurasta nauttimisesta voit miettiä hiljaa itseksesi." Kehotan sinua miettimään myö
    Pattaya
    4
    134
  15. Vihdoin kaikki kaikenkattavasti totuustarkkailtu vaihteen vuoksi 24/7.

Se siis nyt niin että hissipierun arvoisen huippu-urheilijan näköisen johdolla vihdoin on selvitetty kaikki aiheesta Sen
    Pattaya
    2
    134
  16. Uusi ongelma rakkaalla.

Minulle ei ole selväksi käynyt mistä Pattayan rakkaalla ei olisi ongelmaa ja varsinkin ongelmista joita kokee olevan mui
    Pattaya
    34
    133
  17. Hullun Bongaus.

Numba 👍 Olet todellakin bongannut mielipuolen tai kaksi, mulle yhdentekevää onko kyseessä yhden miehen teatteri, vai on
    Pattaya
    4
    133
  18. Norsunluita rannikolla.

Kitaranmuotoinen kun kuittasi kohtuumiljoonasasrestaan kax, niin totesi että nyt pomputellaan katsastamaan mökille maapo
    Pattaya
    0
    131
  19. Nyt on järjettömin julkaistu sitten Pattayan viemärin alipaineistamisen.

Ei rakennuspiirrustuksia hyvä mies kukaan lue. Neliöt ja metrit niistä voi katsoa hankintoja varten pikkulapsikin. I
    Pattaya
    8
    129
  20. Pikkuhiljaa ...

... Alkaa tulemaan säälittäviä ajatuksia kun lukaisee näitä Rakkaan kirjoitelmia. On ollut junttilassa juntilla taasen
    Pattaya
    1
    129