Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+ja+tuossa+alenpanakin+näyttää+olevan+kaksi+kertaa+Lintilän+nimi,+nyt+sitten+vaan+huomauttelemaan.
28.05.2020 18:58
Kaksi+kertaa+se+tuolla+ylenpänä+mainittiin,+niin,+että+mikset+sitten+aikaisemmin+huomautellut.
28.05.2020 18:56
Minä+luin+äsken+YLE:n+sivuilta+Lintilän+mielipiteen.+Täysin+asiallinen+ja+perusteltu.
Olen+samaa+mieltä.
28.05.2020 17:58
Mulla+on+myös+joskus+tehnyt+tuota,+että+menee+valkoiseksi+tai,+että+ketju+vaan+vilahtaa+ja+häviää.
Itsellään+sitten+palautunut.
28.05.2020 16:09
Kyllä+minulla+aukeni+ihan+normaalisti.+On+siellä+ketjuja+niinkuin+ennenkin.
28.05.2020 16:05
Kyllä+se+on+kesä+nyt,+aurinkokin+paistaa,
Eilen+oli+hieno+auringonlasku,+ensin+oli+taivas+ihan+keltainen+ja+sitten+syvän+punainen.
Tuuli+rupesi+jonkin+verran+käymään.
Lentoliikennettä+ollut+aika+paljon.+Useana+päivänä+helikopterikin+surrannut+ympäriinsä.
En+tiedä+mitä+puuhaavat.
Itse+olen+kymmeninä+vuosina+niihin+niin+tottunut,+etten+aina+edes+pane+merkille+niitä.
Kauan+sitten+kerran+meni+kone+mökin+päältä+niin+matalalla,+että+hyllystä+putosi+kaksi+lasia+pirstaleiksi.
Perunani+piilotin+maahan.+Oli+hyvä,+kun+sitten+satoi.+Ukkonenkin+kävi+eilen+iltapäivällä,+ei+tullut+ihan+kohdalle.
Viime+kesänä+veljen+kanssa+tehtiin+saaviin+puinen+kansi,+ettei+iso+koira+pääse+siitä+juomaan.
Sattui+jäämään+valkoista+ulkomaalia+ikkunanpuitteista,+joten+sen+siinä+sudin+eilen.
Viikon+vaihteessa+mennään+veljen+kanssa+toiselle+tilalle.+Poikkeillaan+siinä+omaisten+haudoille+viemään+kukat.
28.05.2020 15:35
Äskenhän+tuo+puhui,+mutten+kyllä+ihan+samanlailla+asiaa+ymmärtänyt,+kun+aloittaja.
En+kuulluut+tuommoistakaan,+että+koko+maa+pidetään++kiinni.
28.05.2020 15:18
Poldakin+katsoin+silloin,+kun+oli+ensiesitys.
Nyt+olen+katsonut,+Espanjalainen+prinsessa+(Katariina+Aragonialainen).
Teemalta+katson+Toinen+katse.+Siinä+on+monisäikeisiä+tapahtumia.+Paljon+on+luurankoja+kaapeissa.
Josku+katson+osia+areenasta,+kun+paremmin+kerkiän.
28.05.2020 13:58
Lopetin+jo+vuosia+sitten+katsomisen,+kun+puolen+tunnin+ajasta+on+puolet+mainoksia+ja+lopusta+puolet+homorakkautta,+ei+vaan+kiinnostanut.
Kertomasi+perusteella+luonnotonta+menoa+tappamisineen.
Kauniita+ja+rohkeita+katselin+alkuun,+sitten+alkoi+se+ristiin+naiminen+eroaminen+ja+taas+naiminen+ja+kuolleista+herääminen,+rupesi+tympäisemään.
Pidän+eniten+historiallisista+sarjoista.
28.05.2020 12:53
Koskas+kävit+viimeksi+Suomea+kiertämässä?
28.05.2020 12:36
Missä+Sinä+minun+näet+niin+kirjoittaneen,+että+se+on+poikkeuksellista.+Satuilet+taas.
Minä+asun+pikkukaupungissa,+jossa+myös+luonto+lähellä.
28.05.2020 12:34
Eilen+katsoin+Alfalta+villiyrttiohjelmaa.+Siinä+sanottiin,+että+vaahteran+lehtiäkin+voi+syödä.
28.05.2020 12:30
Ei+meillä+ainakaan+kakkaa+levitellä+metsään.+Hassu+ajatus.
Vesiklosetti+on,+en+edes+vesiä+kanna,+kuuma+ja+kylmä+tulee+kraanasta+ja+menee+viemäristä.
Nykyajan+ulkohuussitkin+ovat+kompostoivia,+hajuttomia.
Raskaanpuoleisia+töitä+teen+mielelläni.+Kunto+nousee+kohisten.
Metsäkin+on+niin+lähellä,+että+kun+avaan+tuvasta+yhden+ikkunan,+melkein+lähinpään+puuhun+yletyn.
28.05.2020 00:18
Upea+auringonlasku.
Näkyy+suoraan+ikkunasta+järven+takaa.
Linnut+livertää+ja+kissa+kehrää.
27.05.2020 22:31
Noh,+mitäs+vikaa+alakoululaisten+piirrustuksissa+on?
Ukkonen+jytysi+tuolla+järven+takana+ja+vettä+satoi,+niin+ettei+se+Sinulle+mikään+yksinoikeus+ole,+ukkonen+meinaan.
Ellei+luonnon+rauhaa+ja+vapautta+pysty+sisällään+ymmärtämään,+ei+sille+mitään+mahda.+Ehkäpä+tilalla+on+sitten+jotain+muuta+mielenkiintoista.
27.05.2020 19:30
Tapanani+ei+ole+sotkea+luontoa.+Päinvastoin,+pidän+huolta+noista+hiilinieluistani,+että+kaupunkilaisillekin+riittää+hengitysilmaa.
27.05.2020 19:18
Viime+kesänä+tuossa+alle+100metrin+päässä+mökistä,+oli+metsässä+karhun+jätös.+Olin+puolukassa,+kun+sen+näin.
Kun+olen+metsässä+laulan,+että+nalle+ymmärtää+väistää.
En+tiedä+mitä+tulisi+tehtyä,+mutta+tarkkailen+kyllä+välillä+ympäristöä,+en+osaa+kuitenkaan+oikein+pelätä.
27.05.2020 19:00
Kun+näen+tuosta+toosasta+katunäkymiä,+missä+kadut+on+mustanaan+porukkaa,+yhä+selkeämmin+tunnen,+että+minun+paras+tilani+on+täällä+tuulen+huminassa,+lintujen+laulussa,+veden+liplatuksessa,+jänisten,+käärmeitten,+kettujen,+karhujen,+kauriiden,+pörriäisten+ym.+maailmassa.+Kukkien+keskellä.
Omaiset+kulkee+ajallaan,+tilaa+on+kaikille.
27.05.2020 17:54
Yksinäisyys+on+jokaisen+omakohtainen+kokemus.
Erakkous+ei+automaattisesti+tarkoita+yksinäisyyden+kokemusta.
Puolet+vuodesta+asun+pikkukaupungin+kerrostalossa,+kissa+seuranani.
Viihdyn+hyvin+yksinkin,+en+ole+koskaan+kokenut+yksinäisyyttä+missään.
Joka+pirtissä+on+ovi,+josta+pääsen+maailmalle,+jos+niin+haluan.
27.05.2020 16:59
Minussa+on+toinen+puoli+erakkoa.
Viihdyn+maalla.+Rauhaa+ja+luonto+vieressä.+Silloinkin+kun+on+muuta+väkeä,+aina+löytää+rauhaisan+paikan,+jos+niin+haluan.
Ihminen+kuuluu+luontoon+ei+betonibunkkeriin.
Kukaan+ei+voi+käskeä+lähtemään+pois.
27.05.2020 15:52
252 / 315