Vapaa kuvaus

Aloituksia

36

Kommenttia

5093

  1. Tervehdys+Demeter.+Tuolla+ylenpänä,+kävi+minulle+ihan+samoin,+että+ensin+ei+lähtenyt+ja+sitten+tuli+tuplana.Se+on+se+tämän+iän+yksi+osa,+että+niitä+lähtjiöitä+toiseen+maailmaan+on+lähellä.+Omastani+5+hengen+ydinperheestä+on+jälejellä+2.Elämä+kuitenkin+jatkuu,+niin+kauan+kuin+ikää+riittää.Kannattaa+kyllä+miettiä+mistä+noita+voimaannuttavia+asioita+löytyy.Oman+ajattelun+kääntäminen+tietoisesti+positiiviseksi,+jos+huonot+fiilikset+yrittää+kohdalle.Tuo+mainitsemasi+luonto+on+hyvä+voiman+tuoja+mielestäni.Itselläni+tuota+jaksamista+on+vielä+hyvin+riittänyt.+Tiedostan+hyvin+sen,+että+kaikki+voi+muuttua+silmänräpäyksessä.+Sen+vuoksi+yritän+muistaa+olla+kiitollinen+näistä+suht´+hyvistä+päivistä.Sen+olen+huomannut,+että+asioiden+ajatteleminen+on+hidastunut,+sen+viiveen+huomaa+hyvin+autoa+ajaessa.Noilta+fyysisiltä+krempoilta+harva+säästyy,+jokaisella+niitä+jossain+määrin+on,+itsellänikin.Tsemppiä+Sinulle,+´´eteenpäin,+sanoi+mummu+lumes´´.+(vai+kuinka+se+menikään)
  2. Itlapäivää+kaikille.Kahvit+siinä+juuri+join,+kun+kotio+tulin.Kävin+viemässä+mökille+pestyjä+pyykkejä+7+isoa+muovipussia.+kaappeihin+laittaessakin+meni+tunti.Eilen+käytin+kisua+eläinklinikalla,+sai+rokotuksen+ja+mikrosirun.+Muulloin,+kun+kuljetuskorin+avaa,+kissa+tulee+heti+ulos,+mutta+klinikalla+sen+saa+väkisin+kiskoa+sieltä.Kyllä+nuo+eläimet+tietävät.Itse+en+ole+enää+moneen+vuoteen+lehtiä+haravoinut+mökillä,+keväällä+siistin,+sen+verran+mikä+pistää+silmään.Joskus+lukenut+jostain,+että+tuota+silppua+voi+viherlannoitteena+viedä+vaikka+kasvimaalle.10+astetta+on+lämmintä,+alkaa+kuulemma+nyt+viileneen.