Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
G5G
profiilit
G5G
G5G
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
67
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+korealainen+lahko+on+vain+yksi+monien+joukossa+ja+sen+nimittäminen+"kirkoksi"+avausviestissä+on+harhaanjohtavaa+valehtelua,+jota+ateistit+surutta+tällä+palstalla+harjoittavat.
25.02.2020 21:39
Ateisteilla+on+tapana+keksiä+omasta+päästään+kokonaisia+universumeja,+jotka+putkahtavat+esiin+tuon+tuostakin+kvanttimeren+poreilusta,+mutta+minulla+ei+ole+tapana+keksiä+omasta+päästäni+väitteitä,+jotka+eivät+olisi+totta+ja+joita+ei+voitaisi+todistaa.+
Riittää+kun+lukee+tätä+palstaa,+niin+huomaa,+että+puhun+jälleen+kerran+totta.+Ateistien+lentävät+valheet+ovat+juuri+sellaisia,+joista+avauksessa+kirjoitin.+Ateistit+eivät+voi+itseään+millään+puolustaa,+sillä+toin+julki+totuuden!
25.02.2020 21:33
On+hyvä+olla+rehellinen,+mutta+mitä+teet,+jos+sinua+vastaan+on+rikottu?+
Vaaditko+rikollista+tuomittavaksi+vai+annatko+hänelle+anteeksi?+
On+oikein,+että+oikeamielinen+esivalta+rankaisee+tietyistä+rikoksista+kuten+varkauksista+ja+murhista,+mutta+olisiko+oikein+tappaa+aviorikoksen+tehnyt+niin+kuin+Mooseksen+laki+vaatii?
Ruotsissa+oli+vielä+1400-luvulla+käytössä+Mooseksen+lakiin+perustuva+kuolemanrangaistus+aviorikoksesta,+mutta+nykyään+elävät+kristityt+eivät+tahdo+noudattaa+sellaista+käskyä,+vaikka+se+esivallan+laissa+olisi+määrätty+-+on+toisaalta+kristittyjä,+jotka+toivovat+sen+käskyn+toimeenpanoa,+mutta+kristityt+eivät+ole+yksimielisiä+tässä+asiassa.+
Nimimerkki+Heh+hah+esiintyy+jälleen+minuna+ja+käyttää+plagioimaansa+nimimerkkiä+G4C,+joka+muistuttaa+aiempaa+nikkinäni+G4G.+On+mielenkiintoista,+että+palstan+ateistit+hyväksyvät+tuollaisen+toiminnan+ja+nikkivarkauden+sekä+pitävät+sitä+hyvänä+käytöksenä+ja+esimerkillisenä+muille+ateisteille!+:)
25.02.2020 21:29
Tässä+on+palstan+säälittävän+nikkivarkaan+ja+plagioijan+yksi+nimimerkki,+jolla+hän+yrittää+esiintyä+toisena+henkilönä+kuin+mitä+todellisuudessa+on.+
Tuo+on+plagiointi+entisestä+nikistäni+G4G.+
On+mielenkiintoista,+että+palstan+ateistit+ihailevat+tätä+nikkivarasta+ja+plagioijaa,+jonka+aiempi+oma+nimimerkki+on+Heh+hah.+
Se+kuvastaa+palstan+ateistien+alhaista+moraalista+tasoa,+kun+he+hyväksyvät+moisen+nikkivarkauden+ja+pitävät+hyvänä+tuollaisen+käytöksen.
25.02.2020 21:25
Niin+-+kreationistin+mielestä+kaikki+todistaa+luomisesta+eikä+mikään+todista+sitä+vastaan+ja+ateistin+mielestä+kaikki+todistaa+luomista+vastaan+eikä+mikään+sen+puolesta.+
Tämän+asian+olen+tuonut+ilmi+raflaavalla+tyylilläni+ja+asettunut+moisen+typeryyden+ulkopuolelle+puolueettomaksi+tarkkailijaksi,+jollainen+sinä+et+ikinä+tule+olemaan.
25.02.2020 21:22
5.Mooseksen+kirja:
23:17+Älköön+pyhäkköporttoa+olko+Israelin+tyttärien+joukossa+älköönkä+haureellista+pyhäkköpoikaa+Israelin+poikien+joukossa.+
Ei+ole+koskaan+ollut+mitään+yhtä+ainoaa+oikeaa+kristinuskoa.+Jo+30-luvulta+lähtien+on+ollut+erilaisia+tulkintoja+Jeesuksen+sanoista,+elämästä+ja+sen+kaiken+merkityksestä+hänen+seuraajiensa+elämässä.+
Matteuksen+evankeliumin+vanhin+muoto+on+ollut+ns.+nasareenien+ja+ebioniittien+käytössä.+He+pitivät+kiinni+Mooseksen+laista+vielä+kristittynä,+mutta+valtaan+nousi+Paavalin+linja,+jossa+luovuttiin+lakia+noudattamasta.+(Apt+15)+
Apostoleille+oli+itsestään+selvää,+että+he+ja+pakanat+noudattivat+rakkauden+kaksoiskäskyä,+jota+he+olivat+opettaneet+pakanoille+14+vuotta+ennen+Jerusalemin+kokousta+vuonna+49/50.+(Apt+15)+Sen+lisäksi+tuli+noudattaa+Mooseksen+laista+vain+kolmea+käskyä,+joista+haureuden+(mm.+homoseksuaalisuuden+ja+sukurutsan)+kieltävä+käsky+oli+tärkein.+
Uuden+testamentin+kirjeet+toistavat+rakkauden+käskyn+suurimpana+käskynä+ja+sitä+apostolit+olivat+opettaneet+pakanoille+näiden+kääntymisestä+lähtien+ja+nyt+päätettiin+se,+mitä+muuta+Mooseksen+laista+tuli+pakanoiden+noudattaa+ja+vapautettiin+noin+600+käskystä,+joita+edes+juutalaiset+eivät+ole+jaksaneet+pitää,+koska+ne+käskyt+ovat+raskas+kuorma+ja+vieras+ies...+
Kristus+vapauttaa+Mooseksen+laista+ja+sen+vuoksi+Paavali+asettaa+Mooseksen+lain+ja+Kristuksen+toistensa+vastakohdaksi+kirjeissään+(etenkin+Galatalaiskirje+ja+miksei+myös+Kolossalaiskirje).
25.02.2020 20:59
Tämä+palsta+toimii+hyvänä+tukena+niille,+jotka+tahtovat+eroon+kreationismista+ja+teistisestä+jumaluskosta.+Vaihtoehtona+on+ateistinen+usko,+mikä+on+ojasta+allikkoon+menemistä,+mutta+jos+olet+järkevä,+niin+et+usko+mihinkään:+olet+niin+kuin+minä+-+et+usko+mihinkään+tai+mitään,+mitä+et+tiedä,+mutta+voit+pitää+mahdollisena+erilaisia+järkeviä+vaihtoehtoja+kuten+deistisen+jumaluuden+ja+luomisen...+mutta+et+voi+tietää+totuutta+tässä+asiassa,+joten+sinun+ei+tarvitse+uskoa+mihinkään+tai+mitään.
25.02.2020 20:51
Tyhjiä+sanoja+ja+katteettomia+lupauksia+sinulla.+
Minä+en+voi+tehdä+yhtään+mitään+toisen+ihmisen+pään+kääntämiseksi+tai+aivojen+kastroimiseksi.+
Kun+tunnustan+tämän+asian,+niin+olen+niin+paljon+yläpuolella+ateistia+kuin+taivas+on+maata+korkeammalla.
25.02.2020 20:48
Jumalharhoihin+ei+ole+mitään+syytä+uskoa+enkä+niihin+uskokaan.+
Aseenkantolupaa+ei+ole+minulta+koskaan+pois+otettu+ja+hirviä+kaatuu+joka+syksy+suuri+määrä+metsästysseuran+jäsenenä.+
Härän+sisäfilettä+keitän+ja+nautin+sitä+tryffeli-kantarellimuhennoksen+kera+ja+lisukkeena+on+sipulipaprikapaistos+suvun+vanhan+reseptin+mukaan.+
T.+Stefan+aka+G4G
25.02.2020 20:45
Olet+tyypillinen+huonotapainen+ja+vähän+älykäs+ateisti,+mutta+kiitos+siitä,+että+toit+julki+sen,+mitä+ateistit+keskimäärin+tällä+palstalla+ovat!+:)
Sanasi+toimivat+todisteena+sinua+ja+muita+ateisteja+vastaan!+:)
25.02.2020 20:40
Et+ole+avannut+mitään+muuta+kuin+oluttölkin+tänä+päivänä,+mutta+minä+sanon+sinulle,+että+monet+uskovaiset+ovat+kaksinaismoralisteja+väittäessään+rakastavansa+lähimmäistä,+mutta+uhkailevat+heitä+perusteettomasti+helvetin+tulella,+elleivät+nämä+suostu+uskomaan+samalla+tavalla+kuin+he+itse.
25.02.2020 20:39
Kristityn+ei+tule+antaa+omaisuuttaan+sinulle+(ateisti).+Tuo+on+jälleen+kerran+yksi+ateistien+virheellinen+tulkinta+Jeesuksen+sanoista+ja+peruste+pilkanteolle,+kun+ei+tunneta+Uuden+testamentin+Jumalan+tahtoa+kristittyjä+kohtaan.
25.02.2020 20:38
Jos+ihmisoikeus+on+se,+että+saa+harjoittaa+homoseksiä+ja+humaltua+ilman+moraalisyytöksiä+ja+omantunnon+tuskia,+niin+toki+kristityt+eivät+ole+silloin+ihmisoikeuksien+puolesta+puhujia,+mutta+muutoin+kylläkin...+
kristityillä+on+vain+erilainen+käsitys+siitä,+mikä+on+hyvää+ja+mikä+pahaa+kuin+ateisteilla.
25.02.2020 20:37
Uskova+toimii+samoin+kuin+ateisti+eli+noudattaa+omantunnon+lakia,+joka+määrittää+sen,+mikä+on+hyvää+ja+mikä+on+pahaa+hänen+mielestään.+Ateistin+mielestä+homoseksuaalisuus+ja+päihteistä+humaltuminen+on+hyvän+tekemistä,+mutta+kristityn+uskovan+mielestä+pahan+tekemistä.
25.02.2020 20:35
Olet+oikeassa.+Sen+lisäksi,+että+rakastaa+lähimmäistä+kuin+itseään,+pitäisi+pystyä+määrittelemään+yksittäisten+tekojen+ja+asioiden+kohdalla+se,+onko+kyse+hyvän+vai+pahan+tekemisestä+vai+ei+kummastakaan.+
Otin+esimerkiksi+homoseksuaalisuuden+ja+päihteistä+humaltumisen.+Ateistin+mielestä+ne+ovat+hyvä+asioita,+joten+sellaisen+nautinnon+tuottaminen+toiselle+on+ateistin+mielestä+mitä+suurinta+rakkautta,+mutta+kristityn+kannalta+se+on+hirveää+pahan+tekemistä.
25.02.2020 20:34
Jos+minun+vaimoni+tahtoo+saada+seksuaalista+nautintoa+jonkun+toisen+henkilön+kanssa,+niin+se+on+minusta+ihan+Ok,+ja+jos+hän+tahtoo+avioeron+sen+tuloksena,+niin+se+on+ihan+Ok.+
Meillä+on+avioehto,+joten+omaisuuteni+pysyy+minun+suvussani+lastemme+kautta.
25.02.2020 00:49
Sinä+olet+säälittävä+Heh+hah,+jolla+ei+ole+varaa+juopotella+joka+päivä+ja+sen+vuoksi+purat+huonoa+itsetuntoasi+tänne+krapulan+voimalla+jokaikinen+viikon+päivä.+Olet+pateettinen+nikkivaras+eli+plagioit+toisten+rekisteröimiä+nikkejä+ja+esiinnyt+ikään+kuin+heinä+kirjoittaessasi+kreationistien+ja+kristittyjen+ajatusten+vastaisia+viestejä,+koska+olet+inhottava+ateisti-sika+ja+valehtelija,+totuuden+vääristelijä+ja+panettelija.
24.02.2020 22:45
Minä+olen+se,+joka+minä+olen.+Kun+minusta+puhutaan,+sanotaan+"jahve":+"hän+on!"
Tämä+johtuu+hepreankielen+olla-verbin+arkaaisesta+muodosta,+joka+on+annettu+Korkeimmalle+jumalalle+pyhissä+kirjoituksissa.+
Olen+se+ainoa,+joka+saa+kristityn+luopumaan+uskosta+ja+tulemaan+uskonnottomaksi,+niin+että+nauraa+ateismille+ja+halveksuu+sitä+kannattavia+typeryksiä.
24.02.2020 22:42
Aloittaja+on+paras+mahdollinen+henkilö+tulkitsemaan+sitä,+keitä+nykyään+pidetään+kristittyinä+ja+keitä+on+pidetty+kristittyinä+menneinä+aikoina,+sillä+aloittaja+tuntee+kristinuskon+ja+uskontojen+historian+paremmin+kuin+yksikään+ateisti+tällä+palstalla.
24.02.2020 22:39
Ensimmäisellä+vuosisadalla+oli+Jeesukseen+uskovia+ihmisiä,+jotka+eivät+uskoneet+Jeesuksen+olleen+Jumala+tai+enkeli.+He+pitivät+Jeesusta+ihmisenä.+Nämä+varhaisimmat+kristityt+tunnetaan+nyt+nimillä+nasareenit+ja+ebioniitit.
24.02.2020 22:37
3 / 4