Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

67

1. Kristillinen kommunismi

On esitetty väite, jonka mukaan kommunistit ovat kristittyjä. No Suomen Kommunistisen Puolueen (SKP) jäsenistä yksi nain
    Ateismi
    6
    162
  2. Miten tunnistaa trolli ja vedättäjä?

Palstan sheriffi ja toisten nimimerkkien plagioija Heh hah (MILKANAAHUM aka. milkanaahum) näkee minut siellä, missä en o
    Ateismi
    3
    143
  3. Rauha maassa ja ystävyys

ihmisten kesken, joilla on erilaisia näkemyksiä koskien jumaluuksia. Olisko mitenkään mahdollista keskustella asiallis
    Ateismi
    8
    117
  4. Ateismi voittaa teismin

Ateismin hyvät puolet: 1. Ei tarvitse pelätä mitään. 2. Ei ole uskonnollisia auktoriteetteja, jotka määräävät sen, mit
    Ateismi
    1
    89
  5. Haastan kaikki ateistit väittelyyn kanssani!

Olen G5G ja haastan kaikki ateistit väittelyyn kanssani! Aihe on vapaa! Antaa palaa!
    Ateismi
    46
    74
  6. Todiste Jumalaa ja luomista vastaan!

Se, että jotakin on olemassa, on varma todiste Jumalaa ja luomista vastaan! Jos mitään ei olisi olemassa, niin se olis
    Ateismi
    4
    73
  7. Arvioi oma itsesi ja ole rehellinen!

Teen kyselyn, jonka tulokset eivät voi olla luotettavia, koska kuka tahansa voi vastata mitä tahansa ja valehdella. Kysy
    Ateismi
    0
    69
  8. Ateistit ovat yhtä hyviä ihmisiä

Ateistit ovat keskimäärin yhtä hyviä ihmisiä kuin herätyskristillet ja jopa heitä parempia! Näin arvostettu professori
    Ateismi
    15
    69
  9. Teuvo Suni: haaste sinulle!

En ole koskaan kohdannut sinua kasvotusten tai palstan välityksellä, mutta ateistiveljeni väittävät sinun olevan kova lu
    Ateismi
    9
    68
  10. Onko tietoa universumin ja elämän synnystä?

Onko täällä joku, joka tietää sen, mitkä seikat ovat johtaneet universumin ja elämän syntymiseen? Vai onko täällä vain
    Ateismi
    23
    63
  11. Joku hullu sanoo olevansa G4G

Olin jonkin aikaa pois tältä palstalta ja kun palasin hetki sitten tänne, niin huomasin, että joku hullu väittää olevans
    Ateismi
    8
    62
  12. Ateistien lentävät valheet

Ateisteilla on tapana valehdella ja vääristellä totuutta koskien kristittyjä ja kristinuskoa: sitä, millä tavalla kristi
    Ateismi
    61
    58
  13. Uskovaisuus on perinnöllinen sairaus!

Tiede on löytänyt uskovaisuutta aiheuttavan geenin, josta ateistit ovat vapaita! Uskonto on vain hetken kestävä virhe
    Ateismi
    30
    50
  14. Uskonnot koronavirusta vastaan?

Ovatko uskonnot koronavirusta vastaan? Entä ateismi? Rakastettu italialainen tenori Andrea Bocelli konsertoi sunnunta
    Uskonnot ja uskomukset
    33
    50
  15. Ateistit ihailevat huonoa käytöstä

ja toisten nimimerkkien plagiointia. Heh hah on plagioinut monia nimimerkkejä ja rekisteröinyt ne itselleen. Ne nimime
    Ateismi
    7
    50
  16. Todisteita Jumalaa ja luomista vastaan

Avaan uuden keskustelun, jossa on tarkoitus esittää todisteita Jumalaa ja luomista vastaan. Jumalalla tarkoitetaan täs
    Ateismi
    17
    50
  17. Minulla on tärkeää asiaa ateismista

Vuosikausia palstaa seuranneena minulla on tärkeää sanottavaa ateismista. Ateismi on ehdoton totuus! Ateistit ovat ma
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    49
  18. Trollit ovat vallanneet palstan

Täällä oli aiemmin mahdollista keskustella rakentavasti ja hedelmällisesti eri uskonnoista ja niiden mielettömyydestä, m
    Uskonnot ja uskomukset
    11
    49
  19. C5C ja milkanaahum

Olen ihana ateistien idoli! Plagioin teisteinä ja kreationisteina pitämieni kirjoittajien nikkejä ja kirjoitan heille
    Ateismi
    5
    48
  20. Olen vihdoinkin täysin vapaa

Jalkapanta otettiin pois ja voin jälleen osallistua metsästysseuran toimintaan ilman rajoitteita. Ihanteeni on Tyson F
    Ateismi
    6
    48